CodeWarrior 4.1
Fra : steen

Dato : 20-07-01 01:12

Er der nogle som har erfaring med CodeWarrior 4.1 ?

Sidde med min nye IDE og kan ikke få den til at makke ret ØVØV.
Når jeg vælger enable debugger får jeg denne underlige fejlmeddelelse
frem

CodeWarrior was unable to connect with the
MRJ VM. Ensure TCP / IP services are enabled.
Also, try increasing the timeout value in the
Java debugging general preference panel.

men når jeg er på nettet kommer den ikke. I ingen af tilfældene få jeg
mulighed
for at bruge min debugger. Jeg har på fornemmelsen at det har noget med
opsætningen at gøre
og har derfor snart læste de første 200 sider af manualen uden resultat.

Jeg ville blive meget glad hvis der er nogle som kan hjælpe

M.V.H. Steen Larsen

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-07-01 20:19

steen <stenbibi@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> og har derfor snart læste de første 200 sider af manualen uden resultat.
>
> Jeg ville blive meget glad hvis der er nogle som kan hjælpe

Hjælp er det ikke ligefrem, men siden CW Pro 2 har jeg aldrig kunnet få
java debugging til at fungere. Prøv evt. at spørge i
com.sys.mac.programmer.codewarrior da der her ofte har været brokket
over debuggeren også for de andre understøttede sprog. Der er
selvfølgelig også en nyere Pro 6 udgave. Måske tiden var inde til OS X
med netbeans?

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk