"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> wrote in message
news:9j99jf$djs$1@katie.ellegaard.dk...
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:
>
> >Undskyld, god support.... joiker du? Tdc´s supportere ved ikke hvad de
> >sidder og supportere... De fleste ivertfald
>
> ...eller måske lige den ene, du har snakket med?
Nix du,,,
jeg har snakket med rimelig mange,, lige fra den dag hvor fra ca. et halvt
år siden.. Da TDC kom med presse meddelse om at dække 95 % af Danmark... Og
hvor jeg så samtidigt fik afvide af jeg snart kunne få ADSL.
Lige fra bestillingen, og til at min linie var oppe. og de efterfølende
nedetider,,, har der været mennesker i supporten som ikke vidste hvad de
talte om. Fx når man snakker om Router problemer med Speedstream 2601, så
begynde de at pladre om at gå in på
www.dynip.dk atlså hvor langt er det
ude?
>
> Generelt har jeg indtrykket af, at alle supportorganisationerne er
> ret dygtige til det, de går og laver.
Supporterne der snakker med Pro@ kunder,, virker dygtige og bevidste... Men
hvis man kommer til at snakke med dem fra netexpress support,, ved de ikke
hvad de selv snakker om...