Eksternt keyboard / Joystick til N95 ?
Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 03-07-08 23:08

Spillene til N95 8GB, der feks kan afspille nGage-spil, bliver mere og mere
omfattende. Har prøvet at par stykker og må sige at det er ret svært med de
små taster. Findes der noget ala det jeg nævner i overskriften der kan
tilsluttes telefonen ?

Denne kunne sikkert bruges :

http://shop.nokia.co.uk/nokia-uk/product.aspx?sku=3501388&culture=en-GB

Men det er lige i overkanten hvad pris angår.

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-07-08 13:32

On 2008-07-04 00:08:04 +0200, "Kasper Brent Baldersen"

http://www.burningthebacon.com/2008/02/12/3gsm-wmc-08-bluetooth-joystick-for-mobile-gaming/

--

I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.

Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 06-07-08 18:40

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.burningthebacon.com/2008/02/12/3gsm-wmc-08-bluetooth-joystick-for-mobile-gaming/

Mange tak for info men jeg har valgt at købe et billigt bluetooth keyboard
til min ´fon