6230i og Zyb
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 01-07-08 17:21

Hej.
Jeg har en 6230i og er kunde hos Bibob.
Jeg vil gerne bruge Zyb men kan ikke sync. min kalender og kontakter.
Telefonen skulle være sat korrekt op men når den skal sync. skriver den at
jeg skal tegne abonnement på gprs.
Jeg kan godt bruge telefonen til f eks. google.
Er der nogle som har en komplet opsætning til både Zyb og Bibob gprs på en
6230i ?

MVH
Niels Peter

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-07-08 19:02

Hej

> Er der nogle som har en komplet opsætning til både Zyb og Bibob gprs på
> en 6230i ?

Du kan få en opsætning til gprs ved at sender GPRS til 1263

Mvh Poul

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 01-07-08 19:46

Hej.
Det har jeg prøvet, det virker ikke på Zyb.Heller ikke den opsætning fra Zyb
virker.
Gprs virker ok jeg kan godt bruge telefonen til at "gå" på nettet med bare
ikke til Zyb.
MVH
Niels Peter