Hvordan får jeg lyd fra en mobil til en an~
Fra : Stig Christensen

Dato : 27-06-08 20:25

Jeg har en lille udfordring :
Jeg har en Nokia 6110 Navigator og en E51,
og jeg vil gerne have lyden fra 6110'eren ud via bluetooth på E51...
Nogen der kender et lille program der kan dette ?

Hilsen
Stig

Fra : Kim S

Dato : 28-06-08 00:27

"Stig Christensen" <stigc-fjernmig-@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en lille udfordring :
> Jeg har en Nokia 6110 Navigator og en E51,
> og jeg vil gerne have lyden fra 6110'eren ud via bluetooth på E51...
> Nogen der kender et lille program der kan dette ?

Alle "normale" telefoner kan overføre lyd via blåtand
uden ekstra programmer, så mon ikke din Nokia kan,
hvis du ser efter ?

Mvh, Kim

Fra : Chano Andersen

Dato : 28-06-08 12:09

Kim S wrote:
> Alle "normale" telefoner kan overføre lyd via blåtand
> uden ekstra programmer, så mon ikke din Nokia kan,
> hvis du ser efter ?

Ja, men kan de også MODTAGE lyd via blåtand?

- Chano Andersen

Fra : Stig Christensen

Dato : 28-06-08 12:17

"Kim S" <Not@valid.dk> skrev i meddelelsen

> Alle "normale" telefoner kan overføre lyd via blåtand
> uden ekstra programmer, så mon ikke din Nokia kan,
> hvis du ser efter ?
>
> Mvh, Kim
jeg kan sagtens få lyden ud af 6110 via blåtand,
men som Chano også skriver, så er dett lyden IND på E51 jeg
ikke kan hitte ud af...