På en sommerdag (cola sangen)
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 19:17

Jeg mindes at der i midten af 90'erne kom en single der hed noget i retning
af "på en sommerdag" eller "cola sangen". Den havde ikke noget med CocaCola
at gøre.

Nogen der kan huske hvem der lavede den?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : -= JF =-

Dato : 30-06-08 19:40

Trekroner skrev:
> Jeg mindes at der i midten af 90'erne kom en single der hed noget i retning
> af "på en sommerdag" eller "cola sangen". Den havde ikke noget med CocaCola
> at gøre.

Det eneste jeg kan komme i tanke om er (naturligvis) Gasolin med 'På en
sommerdag' - men at den skulle hedde 'Cola sangen' kan jeg ikke få til
at stemme med Gasserne

På en sommerdag og i silende regn
lister en præst med sin degn
fra et orgelbrus og en salme fra Rom
Men kirken var tom.

På en sommerdag.....

På en grøn allé, der hvor alting kan ske
danser en prins med sin fe.
De blev afbrudt af et skovhuggerhold
som var ude på sold.

På en sommerdag....

På en dejlig dag og i strålende sol
sejler vi rundt i gondol
på den grumsede grågrønne Limpopoflod
der stiger vi ud.

På en sommerdag....

På en campingtur gennem Danmarks land
drukned familien i vand,
og de havde glemt deres hostemixtur
så konen var sur.

På en sommerdag....

Og en dejlig tøs med en grøn paraply
vrikked med næsen i sky.
Og jeg kyssed hende af kærlighed
men tænk dig hun bed.

På en sommerdag....

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 20:38

-= JF =- wrote:
> Det eneste jeg kan komme i tanke om er (naturligvis) Gasolin med 'På
> en sommerdag' - men at den skulle hedde 'Cola sangen' kan jeg ikke få
> til at stemme med Gasserne

Nope det er ikke den.

Fra : Martin Bak

Dato : 30-06-08 19:56

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> CocaCola at gøre.
>
> Nogen der kan huske hvem der lavede den?

OttoB!

Originalen var mungo jerry:

http://www.youtube.com/watch?v=KbdyrRlYR2E

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 20:39

Martin Bak wrote:
> OttoB!

Og heller ikke den.

Titlen skal måske rettes til "sommer sang" og det var en pige der sang

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-06-08 21:21

"Trekroner" skrev i en meddelelse

> Og heller ikke den.
>
> Titlen skal måske rettes til "sommer sang" og det var en pige >der sang

Måske denne ..... He he he
http://www.youtube.com/watch?v=_zdmtWGLTtQ

--
Venlig Hilsen