Med fare for at blive slagtet af Hauge. ;-~
Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 14:38

Hej NG og Hauge.

Jeg er en quiz freak, som har lavet en lille hjemmeside som sælger quizzer.

Glem lige det et øjeblik.!!!!!!!!!

Jeg har lagt en HELT gratis quiz på nettet med 270 billeder som alle kan
downloade og distribuere.
Der er også svar.

http://webstarts.com/Musikquiz-dk

Det er en quiz jeg købte af en gut på Ebay for nogle år siden. 8£.

Kig på første side under PS.

Hvis nogen af jer, har nogle lignende links, hvor man kan sidde og quizze
med sig selv eller andre, så
må I meget gerne sende mig en mail. Tak..........Er en sucker for musik
konkurrencer.

Sorry Hauge, hvis dette kommer på tværs af FUT og FUTTE men jeg er rimelig
ny i NG'erne.

Hyg jer med quizzen, og skriv gerne hvor mange bands I kunne gætte uden at
læse svarene først.

Hilsen Kim

P.S. Sidste gang jeg distribuerede denne quiz til venner og bekendte, vandt
en kendt sanger fra Dizzy Miss Lizzy med 270 rigtige.

Fra : Hauge

Dato : 30-06-08 15:57

Muddley wrote:
> Sorry Hauge, hvis dette kommer på tværs af FUT og FUTTE men jeg er
> rimelig ny i NG'erne.

Ja så har du en suveren smart måde at begynde på.. Not.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 16:29

> Ja så har du en suveren smart måde at begynde på.. Not.
>
> /Hauge

Hauges suverene charmerende venlighed har slået til igen

Fra : Hauge

Dato : 30-06-08 16:56

Allan Krautwald wrote:
> Hauges suverene charmerende venlighed har slået til igen

Synes ikke der er problemer i at svare på samme måde som man tiltales.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 30-06-08 17:07

Hej Hauge

> Synes ikke der er problemer i at svare på samme måde som man tiltales.

Der er jo ingen grund til at smide sig i rendestenen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 17:47

> Synes ikke der er problemer i at svare på samme måde som man tiltales.
>
> /Hauge

Næeh såmænd

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 20:19

Hauge.

Siden er under opbygning og foreløbigt kun er forsøg.

Den dag og hvis den kommer rigtigt op, så får den et helt andet navn end det
du ser nu og vil være fyldt med bannere.(Måske)

Som skrevet er jeg en quiz'idiot' som bare synes det er sjovt at udveksle
ideer til en sjov aften.

Hvis jeg ville reklamere professionelt, ville jeg nok ikke gøre det i en
nyhedsgruppe som har 10-15 indlæg om dagen.

Jeg synes at din kommentar er latterlig, undskyld.
Specielt når du selv er med til at reklamere for en af de største sider på
nettet nemlig Youtube.

Denne hedder dk.kultur.musik og foreløbig har jeg haft det sjovt ved at læse
om folks indlæg. Derfor syntes jeg at det kunne
være sjovt for folk at kigge forbi www.mdenner.webbyen.dk som er en helt
ukommerciel side hvor vi nogle gange om
måneden laver lidt sjov, med lidt lydquizzer, samt billedquizzer. Vi tjener
ikke en krone på det, tværtimod, så bruger vi en
del tid på det.

Godt ord igen Hauge, og lad nu vær med at fare i flint over små ting.

For de der er til den lidt hårdere rock, kan jeg anbefale www.rocknation.dk
som er en side der er lavet af 2 rock fanatikere.
De lægger en masse arbejde i siden og har ikke tjent en femøre på det. Men
vi brugere af nettet har en mullighed for at læse om en af de største
kunstarter, nemlig musik.

Nåmen nok om det.
Håber at alle har det godt og har en dejlig aftenn.

Kim

Fra : Hauge

Dato : 30-06-08 20:47

Muddley wrote:
> Hauge.

Du gør alt for at provokere, man må sige det er en fin måde du forklarer at
du er begynder. Men umiddelbart kan jeg ikke kalde dig for andet end et
fjols, for du er jo åbenbart skide ligeglad med hvad man skriver til dig.
Måske er du bare en forkælet snothvalp..

Men hop nu over i dk.snak.mudderkastning, for det er det du åbenbart gerne
vil.

/Hauge

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:08

Hauge.

Tak for at du kalder mig en snothvalp. Det er sgu' en del år siden jeg er
blevet kaldt det.
I en alder af 45 tager jeg klart det som et kompliment.

Og der skal godt nok ikke meget til for at du bliver provokeret eller hvad?

Aner ikke hvad mudderkastning er, men det er ikke det jeg vil.

Hauge, jeg har forsøgt at skrive til dig, så andre ikke kan se mailen, da
jeg ikke synes det er fair at skrive i et forum
hvor alle kan se kommunikationen, men får mailen tilbage. Jeg gemmer mig
ikke bag filtre og andet, så skriv endelig tilbage
udenom gruppen, så kan du kalde mig andre ting end snothvalp. (Tak)

Så vil jeg svare dig med mine egne ord, og beskrive dig med nøjagtig hvad
jeg mener om din måde at reagere på.

Ha' en god aften og hvis du mener at jeg gør alt for at provokere, er du
sgu' for latterlig.

For pokker H. Slap nu af.

Hilsen Kim

Fra : Max

Dato : 30-06-08 21:19

Hej Kim

> For pokker H. Slap nu af.

Hvorfor slapper du ikke selv af, koncentrer dig om dit
budskab og hold dig væk fra personangreb, det er for
latterligt det du hidtil har lagt for dagen.

Ps: det ville ligeledes klæde dig hvis du lærte lidt citatteknik.

--
Mvh Max

Fra : Muddley

Dato : 30-06-08 21:28

Hej Max.

Du har helt ret.
Personangreb er slet ikke mig, men jeg synes Hauge er ude med riven.
jeg ville bare gøre opmærksom på en mulighed for at hygge sig.

Jeg har ikke kaldt Hauge for en snothvalp, det har han gjort.
At jeg synes at han er latterrlig er minmening, det burde jeg måske ikke
have skrevet, men jeg har forsøgt at skrive til ham udenom gruppen.

I bund og grund kom jeg til at liste min påbegyndende hjemmeside. Det har
'tikket' ham af.
Hauge skriver at jeg gør alt for at provokere, men mit indlæg er da lavet
med en smiley.

Godt ord igen Hauge.
Lad os starte på en frisker.

Hilsen Kim