Blodigste Film
Fra : Rar Morfar

Dato : 19-07-01 22:50

Hej

Er Braindead den blodigste film der er lavet?
Eller slår Olaf Ittenbachs "Premutos" den?

Jeg har ikke selv set Premutos, så jeg vil gerne høre lidt om den.

Morfar

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-07-01 23:32

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> writes:

> Er Braindead den blodigste film der er lavet?
> Eller slår Olaf Ittenbachs "Premutos" den?

Hvad med THE TEN COMMANDMENTS. Hele nilen bliver til blod i den
film. Slå det :)

Fra : Christian Andersen

Dato : 20-07-01 00:00

Thomas Jespersen wrote:

>Hvad med THE TEN COMMANDMENTS. Hele nilen bliver til blod i den
>film. Slå det :)

Enhver pornofilm.

Der bliver begået folkemord på en uhørt skala ved hvert eneste cumshot.

--
..signature

Fra : Kong Kent

Dato : 20-07-01 00:08

> Enhver pornofilm.
>
> Der bliver begået folkemord på en uhørt skala ved hvert eneste cumshot.

ja. Og det er endda bare ved et almindeligt samleje med én penis!
Tænk sig hvor vanvittigt det egentligt forholder sig med menneskedrab i et
kæmpe gay-orgy!!! Det er jo klodens befolkning flere gange der går tabt ved
sådan et arrangement

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 07:06

Hold kæft en gang latterlige svar!

Er det et latterligt spørgsmål?

Morfar

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-07-01 07:22

Rar Morfar <runwest@post6.tele.dk> skrev i en
> Hold kæft en gang latterlige svar!

Nu får du så et seriøst... ikke noget definitivt bud, men "The Story of
Ricky" er temmelig blodig.

Vh Henrik

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 07:29

> Nu får du så et seriøst... ikke noget definitivt bud, men "The Story of
> Ricky" er temmelig blodig.

Jeg har selv the Story of Ricky og den er ikke halvt så blodig som
Braindead!

Mit spørgsmål gik på om Olaf Ittenbachs "Premutos" er specielt blodig?

Jeg spørger fordi jeg ikke aner om jeg skal købe den.

Morfar

Fra : Jesper Koplev

Dato : 20-07-01 14:51

unden at være den store ekspert ville jeg sige Brain Dead.

Jesper

Fra : Jesper Koplev

Dato : 20-07-01 14:53

Blood Sucking Freaks er også en ret voldelig sag, men mere modbydelig end
blodig.

Jesper

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 20-07-01 15:19

"Jesper Koplev" <jesper@koplev.dk> wrote in message
> Blood Sucking Freaks er også en ret voldelig sag, men mere modbydelig end
> blodig.

Hvis det ikke havde været for de forfærdelige elendige(og derfor morsomme) B
effekter, så havade Blood Sucking Freaks faktisk været en ret grum film.

Af hvad jeg har set af splattere, så er BrainDead stadig kongen, hvad angår
mængder af blod og lemmer!

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 15:39

> [...]
> effekter, så havade Blood Sucking Freaks faktisk været en ret grum film.
>
> Af hvad jeg har set af splattere, så er BrainDead stadig kongen, hvad

Hvorfor bliver I ved med at snakke om alt muligt andet end det jeg spørger
om?

Er Olaf Ittenbachs "Premutos" en meget blodig film?

Desuden er Tromas "Bloodsucking Freaks" mildest talt elendig. Jeg har den
selv på DVD!

Morfar

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-07-01 16:12

Rar Morfar skrev:
> Hvorfor bliver I ved med at snakke om alt muligt andet end det jeg spørger
> om?

Fordi det her er en nyhedsgruppe! Du har vist ikke helt forstået princippet.
Dit spørgsmål er stadig åbent, og hvis der er nogen, der kan svare, gør de
det. Tråde udvikler sig i en træstruktur. Der er ikke én og kun én snak i
gang, men flere sideløbende. Du 'ejer' ikke din tråd: den udvikler sig helt,
som folk har lyst til.

Eneste grund til, at jeg reagerer så voldsomt er, at det nu er tredje gang i
denne tråd, at du bebrejder dens udvikling. Det er der *intet* hold i! Lad
være med det!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 16:16

ok
Jeg er bare frustreret over at ingen kan svare på mit spørgsmål!

Der må da være nogle hardcore filmnørder der har set filmen.

Morfar

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 20-07-01 16:57

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> ok
> Jeg er bare frustreret over at ingen kan svare på mit spørgsmål!
>
> Der må da være nogle hardcore filmnørder der har set filmen.
>
> Morfar

Indtil nu har dit oprindelige spørgsmål kun ligget åbent en enkelt dag. Du
kunen jo evt. væbne dig med lidt mere tålmodighed, og imens lede lidt på
nettet. Men har jeg forstået det ret, du er kun intereseret i filmen hvis
den er mere "blodig" end Braindead? Spiller andre faktorer end kvantitet af
blod slet ikke ind i om du har lyst til at eje elelr se filmen.

Desuden er dette jo ikke din personlige "spørg og få svar" brevkasse.

Joakim, der endnu engang vil opfordre dig til at tage et kig på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html og følge de retningslinier der er
beskrevet der.

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 17:30

> [...]
af
> blod slet ikke ind i om du har lyst til at eje elelr se filmen.

JAJAJA - jeg har kigget på den quote ting, men jeg glemmer det lidt for tit
i farten!

Det er ikke kun om den er mere blodig (det har jeg læst den skulle være) det
er også alle de andre faktorer der spiller ind. Dysterhed, skuespil,
effekter osv.

Jeg væbner mig med tålmod.

Morfar

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-07-01 17:33

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> writes:

> Er Olaf Ittenbachs "Premutos" en meget blodig film?

At dømme ud fra de anmeldelser jeg ser på IMDb: ja!

http://us.imdb.com/Title?0144555

"This new movie by Olaf Ittenbach is definitely one of the goriest movies
I've ever seen. In its best times it easily tops Peter Jackson's
'Braindead'."

"With a gory bloody mutilated body count of 117, every gore fan
should be utterly enthralled!"

"...this movie is REALLY gory..."

Fra : Dr B

Dato : 20-07-01 09:05

Iflg de Laserdisken-kataloger jeg har modtaget gennem de sidste år, er
Cannibal Holocaust vist nok at betragte som en reference indenfor dette
emne. (Har ikke selv set den, ej heller har jeg lyst, men såhut jeg visker
er den beskrevet som værende en af de grummeste - titlen alene & coveret med
busknegre med munde fulde af indvolde, taler jo sit eget sprog :)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-07-01 11:32

Dr B skrev:
> Iflg de Laserdisken-kataloger jeg har modtaget gennem de sidste år, er
> Cannibal Holocaust vist nok at betragte som en reference indenfor dette
> emne.

Jeg faldt i søvn til Cannibal Holocaust og fandt den generelt kedelig. Det
jeg nåede at se, var da lidt ulækkert, men det var bestemt ikke nogen blodig
film i splatterforstand. Der er Braindead stadig kongen. Jeg har ikke set
Premutos.

Fra : Zombie King

Dato : 26-07-01 17:21

>Jeg faldt i søvn til Cannibal Holocaust og fandt den generelt kedelig.

!!! Super film !!!

>Det jeg nåede at se, var da lidt ulækkert, men det var bestemt ikke nogen blodig
>film i splatterforstand.

Evil Dead 2 - blodet står ud af væggne i lår-tykke-stråler

> Der er Braindead stadig kongen. Jeg har ikke set
>Premutos.

Braindead er bare en splatterfilm - Cannibal Holocaust er Kultur !

vh
Zombie King

Fra : Bender

Dato : 29-07-01 10:40

> - Cannibal Holocaust er Kultur !

Mener du ikke kult ? :)

/ Bender

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 12:28

Jeg har Cannibal Holocaust, den er ikke specielt blodig men meget grum!
Selvfølgelig er der masser af blodige scener, men ikke i forhold til
Braindead.

Er der virkelig ingen der har set Premutos?

Morfar

Fra : Ole Kofoed

Dato : 20-07-01 18:08

Rar Morfar skrev i meddelelsen
<3b58154d$0$69606$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Er der virkelig ingen der har set Premutos?

Jo, og jeg tvivler på du vil blive skuffet - en af de bedste splattere
jeg har set i mange år! Men det kommer jo også an på om du kan klare den
tyske tale og de lidt B agtige skuespillere, vi* fandt det yderst
morsomt og kedede os ikke et sekund i filmen.

Hvis du er efter en blodig film kan tyske "Das Komabrutale Duel" måske
være noget for dig, i det nyeste nummer af Absurd
http://www.absurd-online.dk/absmag.html ) er der et interview med
instruktøren Heiko Fipper som siger om filmen: "På disse 2 produktioner
(Premutos/Violent Shit) gik det meget hårdt for sig, hvorfor det
naturligvis var soleklart at lavede jeg ikke noget ultra-blodigt ville
ingen lægge mærke til mig - Ergo måte handlingen lide lidt under dette"
+ "Jeg satte mig som mål at skabe alle tiders blodigste film", blodig er
filmen, men også meget amatøragtig - vi* stoppede filmen efter 15
minutter pga. af det sidste.

hvis du skulle være interesseret i DVD'en har jeg den til salg for 200,-
incl. porto, den skulle kun være trykt i 1000 eksemplarer.

http://www.daskomabrutaleduell.de/

Mvh.

Ole

* Vi = 5 stoddere der holder filmaften 6 gange om året og elsker at se
splattere/horror.

Fra : Rar Morfar

Dato : 20-07-01 19:14

> hvis du skulle være interesseret i DVD'en har jeg den til salg for 200,-
> incl. porto, den skulle kun være trykt i 1000 eksemplarer.

Hehe, kanon!
Jeg har selv filmen stående på VHS og har ikke fået den set endnu!

Måske jeg skulle smække den i videoen i aften.

Morfar