Dagens ord: Reach eller ræk.
Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 20:33

Takker for stafetten!

Jeg vælger at bringe et lille budskab, nu, hvor jeg har chancen.

Reach out and touch sombody's hand.
Her er den med Diana Ross

PS. er der én der lige vil tilføje de brugte ord, for mig? TAK!

Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 20:36

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Reach out and touch sombody's hand.
> Her er den med Diana Ross
>
> PS. er der én der lige vil tilføje de brugte ord, for mig? TAK!

Undskyld! Det har været en travl weekend...
Kan jeg ikke bare bruge den undskyldning...
Reach out and touch sombody's hand er HER:
http://youtube.com/watch?v=g-7qCG2_aaA

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-08 20:40

Pernille wrote:
> Takker for stafetten!

Så vil jeg skynde mig at blive den første.

Her et fremragende nummer med Gabrielle nemlig "out of reach":

http://www.youtube.com/watch?v=I0lIUM7MWWg

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-08 20:45

Pernille wrote:
> Takker for stafetten!

Og jeg fortsætter straks med et nummer jeg brugte til underlægning på TOP 40
udsendelsen da jeg lavede lokalradio.

Perfecto Allstarz - Reach Up:

http://www.youtube.com/watch?v=wPZwvuqOzSE

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-08 20:47

Pernille wrote:
> Takker for stafetten!
>
> Jeg vælger at bringe et lille budskab, nu, hvor jeg har chancen.
>
> Reach

Bonnie Tyler med "Holding Out For A Hero":
http://youtube.com/watch?v=7f_HsjpSVaI

Bifrost med "Kan Jeg Nå Dig"
Den kan jeg ikke finde.

Four Tops med "Reach Out I'll Be There":
http://youtube.com/watch?v=1g9Cxrc7FSg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hauge

Dato : 22-06-08 20:51

Pernille wrote:
> PS. er der én der lige vil tilføje de brugte ord, for mig? TAK!

Jada:

Listen over brugte ord ser nu sådan ud:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach/Ræk, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Sport,
Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Pernille

Dato : 23-06-08 07:12

> Jada:

Jeg takker!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-06-08 23:26

On Sun, 22 Jun 2008 21:33:15 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Takker for stafetten!

Queen & Paul Rodgers - "Reaching Out" og så får vi lige "Tie Your
Mother Down" med
http://youtube.com/watch?v=2umHn3IR2Hw

U2 - "Beautiful Day", hvor de synger
Touch me
Day
Take me to that other place
Day
Reach me
Day
I know I'm not a hopeless case
Day
http://youtube.com/watch?v=omFdpnSu57U

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : schlafen

Dato : 22-06-08 23:33

> Queen & Paul Rodgers - "Reaching Out" og så får vi lige "Tie Your
> Mother Down" med
> http://youtube.com/watch?v=2umHn3IR2Hw

selv på denne tid af dagen er nogen hurtigere end jeg.....damn

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-06-08 15:41

On Mon, 23 Jun 2008 00:32:40 +0200, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>selv på denne tid af dagen er nogen hurtigere end jeg.....damn

Jeg kender det godt.

Fra : Pernille

Dato : 24-06-08 11:30

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Queen & Paul Rodgers - "Reaching Out" og så får vi lige "Tie Your
> [...]

For den får du stafetten.
God tekst, musik og video.

Remember to reach out for somebody's hand.
Make this world a better one, if you can.

Spændende, hvad Poul Erik Lindaa nu finder på...

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-06-08 11:54

On Tue, 24 Jun 2008 12:29:47 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>For den får du stafetten.
>God tekst, musik og video.

Enig.

>Remember to reach out for somebody's hand.
>Make this world a better one, if you can.
>
>Spændende, hvad Poul Erik Lindaa nu finder på...

Ja, hvad... Tænke, tænke, tænke
Svaret kommer i en anden tråd.

Fra : schlafen

Dato : 22-06-08 23:30
Fra : ">Per

Dato : 23-06-08 06:07

"Pernille"

Reach eller ræk:

Ræk mig dit øre, og... http://www.youtube.com/watch?v=T4_MsrsKzMM

Per

Fra : Pernille

Dato : 23-06-08 07:23

">Per<" <nonono@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille"
>
> Reach eller ræk:
>
> Ræk mig dit øre, og... http://www.youtube.com/watch?v=T4_MsrsKzMM

Tak for et godt grin!
- Men pas nu hellere på, at du ikke får ballade med kristne, når du sådan
sender billeder af Jesus ud, med turban på.
- Jeg tror, at jeg, frem over, skal anstrænge mig, for ikke at høre Beatles
sangen, med disse "forkerte" ord. - Virkelig morsomt, - synes jeg...

Fra : Lars Frandsen

Dato : 23-06-08 19:39

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> Takker for stafetten!
>
> Jeg vælger at bringe et lille budskab, nu, hvor jeg har chancen.
>
> Reach out and touch sombody's hand.
> Her er den med Diana Ross

Så' der dømt SportsLørdag:

George Duke - Reach Out
http://youtube.com/watch?v=KzdCMH8aKxQ
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-06-08 22:54

On Mon, 23 Jun 2008 20:38:30 +0200, "Lars Frandsen"
<nyheder@nordholm-frandsen.dk> wrote:

>Så' der dømt SportsLørdag:
>
>George Duke - Reach Out
>http://youtube.com/watch?v=KzdCMH8aKxQ

Der kunne man også vælge Van Halen - "Jump"
http://youtube.com/watch?v=8e-vgQSqNtA

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-06-08 23:12

On Mon, 23 Jun 2008 23:53:50 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Der kunne man også vælge Van Halen - "Jump"
>http://youtube.com/watch?v=8e-vgQSqNtA

Hov, der røg jeg lige lidt på den. Den havde været gon nok i sidste
ord (sport), men her passer den ikke rigtigt.

Fra : Hauge

Dato : 23-06-08 19:42

Hejsa

Jeg regner med at "stik" godt kan gå under "ræk"

Angora By night . Stik mig en øl
http://youtube.com/watch?v=3gycv_MbnRA

Bare synd at varmen i aften ikke er til at sidde på terrassen med et par
kolde af slagsen..

Mvh Hauge

Fra : Pernille

Dato : 24-06-08 11:19

> [...]
> http://youtube.com/watch?v=3gycv_MbnRA
>
> Bare synd at varmen i aften ikke er til at sidde på terrassen med et par

Ja, de der drenge fra Angora er gode!
Sødt!

Fra : MM

Dato : 23-06-08 23:31

Depeche Mode - Personal Jesus bliver skudt igang med følgende linie: "Reach
out an touch faith..."
http://www.youtube.com/watch?v=Dz4TZZkxe70

~MM

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-06-08 23:52

Pernille skrev:

> Reach out and touch sombody's hand.
> Her er den med Diana Ross

Den er fantastisk. Der er også blevet valgt et par andre soulsange,
men der mangler Dionne Warwick, som i sin tid sang Bacharach/Davids
"Reach Out For Me":

http://youtube.com/watch?v=1Y17OmY9VXA

--
Peter Brandt Nielsen