Det bedste af dansk musik - Egmont Music
Fra : Henrik

Dato : 22-06-08 19:43

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde yderligere info om indholdet på de
enkelte udgivelser?

Det forekommer mig at der både findes enkelt og dobbelt CD udgivelser under
samme titel - er det korrekt?

Når der på CDen står "ClubEMC" er det så en genudgivelse?

Henrik

PS udgivelser under samme titel købes samt andre danske compilations fra
perioden 80'erne og 90'erne - både LP CD og MC har interesse

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-06-08 09:46

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS udgivelser under samme titel købes samt andre danske compilations fra
> perioden 80'erne og 90'erne - både LP CD og MC har interesse

Mig bekendt findes serien kun som dobbelte CD'er...

Når der står ClubEMC på dem, og det er sikkert dine enkelt cd'er / lp'er.
Er det højst tænkeligt skiver, som er lavet specielt til den hedengangne
EMC,
som vist stod for European Music Club, som var en pendant til Pladeringen.
Dog altid med samme adresse og popularitet hos postvæsenet.

Har da sikkert en del kompileringer stående.

M.V.H....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail