Dagens ord: Sport
Fra : MM

Dato : 21-06-08 02:01

Tak for stafetten

Dagens ord er: Sport

For at sparke tråden igang er her Yello med "The Race".
http://www.youtube.com/watch?v=bGKDm8ZE1GY

Sæt igang...

~MM

Listen over brugte ord ser nu sådan ud:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Sport,
Spring, Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Broegger

Dato : 21-06-08 07:41

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev

> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport
>
> For at sparke tråden igang er her Yello med "The Race".
> http://www.youtube.com/watch?v=bGKDm8ZE1GY
>
> Sæt igang...

Ja vel!

http://www.youtube.com/watch?v=NN5AmHDTZ0M
Youll never walk alone! Need to say no more: "No More"

Og når man så skal fejre sejren synger man
http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c
We are the champions.

Og denne sang er også ofte blevet forbundet med sport.
http://www.youtube.com/watch?v=T6CUhK8AlXI
Survivor's Eye of the tiger.

Og som bonus:
Og så er der Frank Zappa. Der er en connection og og den er alt andet end
stueren. Lad os se om I kan gætte den.
http://www.youtube.com/watch?v=-s-wzTRwJMg

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : ">Per

Dato : 21-06-08 10:55

"Broegger"

> Og som bonus:
> Og så er der Frank Zappa. Der er en connection og og den er alt andet end
> stueren. Lad os se om I kan gætte den.
> http://www.youtube.com/watch?v=-s-wzTRwJMg

Sport i 2-eren

Per

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 21-06-08 08:42

On Sat, 21 Jun 2008 03:01:17 +0200, "MM"
<msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> wrote:

>Tak for stafetten
>
>Dagens ord er: Sport

Queen - "Bycicle Race"
http://www.youtube.com/watch?v=1QyXiR4HP8k
Bemærk, i skal lige konfi,ere at i er gamle nok til at se den.

Buckingham Nicks - "Django & Races Are Run"
http://www.youtube.com/watch?v=DtHn9pONRm4

Suzi Quatro - "The Race is On"
http://www.youtube.com/watch?v=BzSVlt0SQEI

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 21-06-08 09:09

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

Godt ord... Så kommer jeg med Not to Touch the Earth - Run with me. Med The
Doors.
http://youtube.com/watch?v=tO9ywQNePbk

Fra : Pernille

Dato : 21-06-08 09:17

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

Nogle mennesker, måske nok især unge mænd, betragter alle veje, som et sted,
hvor man kan dyrke motorsport.
Alt for tit ender det galt. Og alt for tit er det helt uskyldige mennesker,
det går ud over.
Her er det The Leader of the Pack - Shangri-Las, helt tilbage i 1964.
http://youtube.com/watch?v=8N_iTNdIcfs

Husk at køre forsigtigt!

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-08 12:28

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle mennesker, måske nok især unge mænd, betragter alle veje, som et
> sted, hvor man kan dyrke motorsport.

Haha.. Direkte inspireret af dit indlæg kommer her en udgave af den
forfærdelige oversentimentale tåreperser "tell Laura i love her" med en ret
underholdende billedside:

http://www.youtube.com/watch?v=z-n8OFueilg

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-08 11:40

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

Så skal vi da have den bedste danske fodboldsang ever!!

Savage Rose - Når lysene tændes i parken
http://uk.youtube.com/watch?v=Kvz12iZLla8

Mic.

Fra : schlafen

Dato : 21-06-08 13:29

Dire Straits - Walk of Life
http://www.youtube.com/watch?v=HrjBddCTCmk

Richard Marx - Take This Heart
http://www.youtube.com/watch?v=7WLZ4iPHkm0

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-06-08 16:40

MM wrote:
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

DJ Visage med "Schumacher":
http://www.youtube.com/watch?v=AvQ9K32HJQE

Bruce Springsteen med "Glory Days" (hvori han spiller baseball):
http://www.youtube.com/watch?v=DDH7IvQDi-U
(7 dage endnu )

Huey Lewis & The News med "Heart And Soul" fra albummet "Sports":
http://www.youtube.com/watch?v=xo2qO0O2ER0

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michael Lund

Dato : 22-06-08 13:14

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

Mens vi går ind i overtiden, kan vi vist lige nå denne:

Kraftwerk - Tour de France http://uk.youtube.com/watch?v=sQz-CZvkY8k

Mic.

Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 17:16

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

CCR med Run through the jungle.
http://youtube.com/watch?v=JqjNw5TFEL4

Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 17:20

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport

Her er et rigtig godt nummer!
John Fogerty med Centerfield
http://youtube.com/watch?v=pvyMwXBkvF4

Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 17:26

> "MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Her er et rigtig godt nummer!
> John Fogerty med Centerfield
> http://youtube.com/watch?v=pvyMwXBkvF4

Jeg tillader mig lige at snige denne her ind...
Rodeo, er vel også sport, hvis man sidder på hesten...
John Fogerty med Texas Rodeo
Han synger om en rock'n roll girl, og da den sang ryger LIGE ind hos mig, så
er det vel mig, han synger om... Jeg synes, at den er kanon god!

Fra : MM

Dato : 22-06-08 18:46

> Her er et rigtig godt nummer!
> John Fogerty med Centerfield
> http://youtube.com/watch?v=pvyMwXBkvF4

Dette nummer har jeg ikke hørt i mange år - det var et fornøjeligt genhør,
den fortjener du stafetten for!
En fin detalje med guitaren formet som et baseball bat.

~MM

Fra : Pernille

Dato : 22-06-08 19:16

> Dette nummer har jeg ikke hørt i mange år - det var et fornøjeligt genhør,
> den fortjener du stafetten for!
> En fin detalje med guitaren formet som et baseball bat.

Mange tak for det! - Så må jeg finde på et ord

Fra : Max

Dato : 22-06-08 19:01

Hej MM

> Dagens ord er: Sport

Ja der er jo EM i bold for tiden, og et stykke musik
der får mig til at tænke på fodbold er denne her

Gerry The Pacemakers - You'll Never Walk Alone
http://www.youtube.com/watch?v=2zy3CeI0FCY

--
Mvh Max

Fra : Studo

Dato : 22-06-08 20:10

Den Sat, 21 Jun 2008 03:01:17 +0200 skrev MM:

> Tak for stafetten
>
> Dagens ord er: Sport
>
> For at sparke tråden igang er her Yello med "The Race".
> http://www.youtube.com/watch?v=bGKDm8ZE1GY
>
> Sæt igang...

Den var faktisk ret svær. Jeg har grublet over den siden jeg så den i
morges. Så lidt søgt:
Sport skal gøre ondt nogen gange. Og der kunne man godt ønske sig at
"outrace the speed of pain", men det giver bare skader...

Marinlyn Manson - The speed of pain
http://youtube.com/watch?v=FEpeIfIMUtI