TDC PLAY - kopibeskyttelsen
Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 22:25

Hej.

Hvis man har downloadet en del musik og skal ominstallere
Windows, kan man gemme musikken på CD'er og kopiere
dem tilbage i Windows og afspille dem igen som hidtil ???

Man burde jo, men gemmet et 'certificat' på maskinen
som skal være den samme når sangene skal afspilles igen
for at genkendes som tilhørende mit abonnement ???

Fra : Max

Dato : 19-06-08 06:49

Hej Eque

> Hvis man har downloadet en del musik og skal ominstallere
> Windows, kan man gemme musikken på CD'er og kopiere
> dem tilbage i Windows og afspille dem igen som hidtil ???

Er det købte numre kan du hente certifikatet igen og er
det gratis numre, ja så bliver certifikatet vel bare hentet igen.

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 19-06-08 07:06

Eque wrote:

> [...]
> som skal være den samme når sangene skal afspilles igen
> for at genkendes som tilhørende mit abonnement ???

Certifikatet bliver vel blot fornyet. Det skal jo i forvejen fornys hver
30. dag eller så.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-08 08:57

dvs sangene kan kende certifikatet ?

Fra : Per H

Dato : 22-06-08 09:16

On Sun, 22 Jun 2008 09:57:15 +0200, "Eque" <-> skrev:

>dvs sangene kan kende certifikatet ?
>

>"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

kan man ikke bare konvetere dem til MP3?
eller cd?
så er man vel ude over det problem. med beskyttelse?

--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-06-08 12:55

On Sun, 22 Jun 2008 10:15:44 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>kan man ikke bare konvetere dem til MP3?
>eller cd?
> så er man vel ude over det problem. med beskyttelse?

Jo, men du skal have et program der kan pille beskyttelsen ud.
Det er der flere programmer der kan, f.eks. "Tunebite".

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Per H

Dato : 22-06-08 13:10

On Sun, 22 Jun 2008 13:55:08 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> skrev:

>Jo, men du skal have et program der kan pille beskyttelsen ud.
>Det er der flere programmer der kan, f.eks. "Tunebite".

ja præsis, og så er den pot ude. så kan man jo også høre dem på det
stationære anlæg
--

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 22:02

Hvad er tunebite ?
Hvordan fungere det ?
Er det lovligt til eget brug ?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-06-08 19:03

Eque wrote:
> Hvad er tunebite ?

Et program, der fjerner DRM-licenserne fra musikken.

> Hvordan fungere det ?

Se ovenfor.

> Er det lovligt til eget brug ?

Nej.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 21:25

Hvordan anvendes programmet på en musikfil ?
Skal man højreklikke på melodien og vælge 'free' eller hur ??
Hvem har prøvet det ?

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4863d9bf$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Max

Dato : 26-06-08 22:18

Hej Eque

http://www.wma-mp3.com/protected-music-converter.html

--
Mvh Max

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-08 23:16

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> Hvad er tunebite ?
> Er det lovligt til eget brug ?

Hvad tror du selv ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-08 09:30

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad tror du selv ?

Tror det er lovligt til eget brug.

Fra : Max

Dato : 22-06-08 16:07

Hej Poul Erik

> Det er der flere programmer der kan, f.eks. "Tunebite".

En let løsninge er at putte Chronotron WAV Output Plug-in
ind i mediaplayer.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 24-06-08 07:08

Hej Eque

> Man burde jo, men gemmet et 'certificat' på maskinen
> som skal være den samme når sangene skal afspilles igen
> for at genkendes som tilhørende mit abonnement ???

Hvis alt går galt, ja så kan man jo bare hente det hele
igen, under kontoindstillinger ligger der en liste over
alt det man har downloadet, og så er det bare at gå
igang med at hente det igen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 07:31

> Hvis alt går galt, ja så kan man jo bare hente det hele
> igen, under kontoindstillinger ligger der en liste over
> alt det man har downloadet, og så er det bare at gå
> igang med at hente det igen.

Ja, eller man kan hente sin musik der, hvor man ikke har den slags tåbelige
problemer

Fra : Holst

Dato : 24-06-08 07:35

Allan Krautwald wrote:

> Ja, eller man kan hente sin musik der, hvor man ikke har den slags tåbelige
> problemer

Kan du henvise mig til et andet sted, hvor der er et lignende udvalg
ganske gratis - og ganske lovligt!

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 11:00

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du henvise mig til et andet sted, hvor der er et lignende udvalg
> ganske gratis - og ganske lovligt!

Ja det kunne jeg godt

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 22:04

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kunne jeg godt

Biblioteket er mit bud.
Der kan du låne det du vil, sålænge
du vil. Bare du 'fornyer din licens'
når lånetiden er udløbet...

Fra : Holst

Dato : 24-06-08 22:22

Eque wrote:

> Biblioteket er mit bud.
> Der kan du låne det du vil, sålænge
> du vil. Bare du 'fornyer din licens'
> når lånetiden er udløbet...

Er det nemmere at overføre denne musik til mp3-afspillere end musikken
fra TDC Play?

Fra : Per H

Dato : 24-06-08 22:45

On Tue, 24 Jun 2008 23:21:59 +0200, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
skrev:

>Er det nemmere at overføre denne musik til mp3-afspillere end musikken
>fra TDC Play?

næe, de skal begge konveteres til Mp3.

Men tdc er vist kuin 192 kbit. og til tider overstyret.

Men det er jo begrænset hvad biblioteket har af musik. og om man gider
køre 15 km.

per

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 23:12

> Men det er jo begrænset hvad biblioteket har af musik. og om man gider
> køre 15 km.

Hvad de ikke har, er ikke værd at høre.,o)
De bestiller gerne hjem fra andre biblioteker.
Du får både SMS og Email når de kan hentes,
og afleverer dem bare på den lokale, som tar'
dem med til det store bibliotek i den store by:,o)

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 07:34

Per H wrote:

> Men det er jo begrænset hvad biblioteket har af musik. og om man gider
> køre 15 km.

Nu tænkte jeg mest på bibliotekernes netmusik, http://www.netmusik.dk,
men jeg har aldrig brugt det, så jeg ved ikke noget om det. Men man
behøver jo ikke køre 15 km for det.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-06-08 10:49

Holst skrev:

> Nu tænkte jeg mest på bibliotekernes netmusik,
> http://www.netmusik.dk, men jeg har aldrig brugt det, så jeg ved
> ikke noget om det.

Man skal afspille musikken i Windows Media Player og kan overføre den
til en del forskellige mp3-afspillere. Man kan ikke bruge iTunes og
iPod.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 23:10

> Er det nemmere at overføre denne musik til mp3-afspillere end musikken fra
> TDC Play?

Det aner jeg faktisk ikke.
Normalt plejer det ikke at være et problem
at overføre en CD til sin transportable afspiller.
PodCasts vil jeg tro er værre.
Jeg har en stak med på arbejdet
som jeg skifter ud med mellemrum.
Vi betaler ikke radiolicens og må derfor
ikke høre radio...

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 07:36

Eque wrote:

> Vi betaler ikke radiolicens og må derfor
> ikke høre radio...

Men du ser jo ud til at være kunde hos TDC, og har du en forbindelse
over 256 kbit, så betaler du vel medielicens - og den inkluderer også
automatisk radiolicensen.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-06-08 10:41

Holst skrev:

> Men du ser jo ud til at være kunde hos TDC, og har du en forbindelse
> over 256 kbit, så betaler du vel medielicens - og den inkluderer
> også automatisk radiolicensen.

Han taler vel om erhvervslicens på hans arbejdsplads - den slipper man
ikke udenom ved at betale husstandslicens.

Erhvervslicens skal betales, hvis virksomheden har medielicenspligtige
apparater - fjernsyn eller computere og telefoner med netadgang. Der
er ikke længere noget, der hedder radiolicens for virksomheder. Så
Eque må nok godt høre radio på sit arbejde.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : sigurno

Dato : 25-06-08 17:01

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Er det nemmere at overføre denne musik til mp3-afspillere end musikken fra
> TDC Play?

I har vel opdaget, at man kun kan hente fra Play, til een PC i husstanden.
Det begrænser jo brugen meget.

Sigurno

Fra : Max

Dato : 25-06-08 17:09

Hej sigurno

> husstanden. Det begrænser jo brugen meget.

Da ikke hvis man har lidt fantasi.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 19:59

> Hej sigurno

> Da ikke hvis man har lidt fantasi.

TDC har skrevet, at det PT kun er muligt,
så en løsning er sikkert lige om hjørnet.

Fra : Max

Dato : 25-06-08 20:46

Hej Eque

> TDC har skrevet, at det PT kun er muligt,
> så en løsning er sikkert lige om hjørnet.

Jeg har nu ikke problemer med det, det
går fint fra flere computere.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 25-06-08 22:18

On Wed, 25 Jun 2008 20:59:05 +0200, "Eque" <-> skrev:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

>TDC har skrevet, at det PT kun er muligt,
>så en løsning er sikkert lige om hjørnet.

Så finder vi vel bare en anden løsning.
Det duer ikke til noget hvis dete kun kan høres på pc.

per

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 17:16

sigurno wrote:

> I har vel opdaget, at man kun kan hente fra Play, til een PC i husstanden.
> Det begrænser jo brugen meget.

Hvorfor kan man ikke det? Man skal vel blot på de andre computere lige
logge på og forny licensen.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-06-08 19:45

On Wed, 25 Jun 2008 18:01:13 +0200, "sigurno" <siggyvov@youmail.dk>
wrote:

>"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

>I har vel opdaget, at man kun kan hente fra Play, til een PC i husstanden.
>Det begrænser jo brugen meget.
>

>Sigurno

Næh, det har jeg ikke og jeg har hentet fra 3 computere.
Har i øvrigt også logget på, og hentet på en anden PC på YouSee og en
på Cybercity's net.
Jeg var egentlig forbavset over at det kunne lade sig gøre, uden at
lave noget om.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-06-08 18:59

sigurno wrote:
> I har vel opdaget, at man kun kan hente fra Play, til een PC i
> husstanden. Det begrænser jo brugen meget.
>

> Sigurno

Det passer så ikke helt. Sålænge man logger på med det samme TDC Login fra
flere PC'ere, så kan det fint bruges. Og så ville det ikke undre mig, om det
også kunne bruges på f.eks. sådan noget som Sonos.

Søren

Fra : Max

Dato : 24-06-08 08:31

Hej Allan

> Ja, eller man kan hente sin musik der, hvor man ikke har den slags
> tåbelige problemer

Det var dog en tåbelig kommentar :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 11:00

> Det var dog en tåbelig kommentar :)
>
> --
> Mvh Max

Enig
Men TDCs Play er også noget af det mest tåbelige markedet har budt på.

Fra : Max

Dato : 24-06-08 11:47

Hej Allan

> Men TDCs Play er også noget af det mest tåbelige markedet har budt på.

Jeg kan ikke se problemet i TDC's PLAY, så hvis du vil uddybe
hvori tåbeligheden ligger, ja så oplys mig.

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 24-06-08 11:57

Allan Krautwald wrote:

> Men TDCs Play er også noget af det mest tåbelige markedet har budt på.

Jeg har ikke selv brugt Play alverdens, men et par gamle 80'er-minder er
da blevet genopfrisket.

Men hvorfor synes du, at Play er det mest tåbelige?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 12:27

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke selv brugt Play alverdens, men et par gamle 80'er-minder er
> da blevet genopfrisket.
>
> Men hvorfor synes du, at Play er det mest tåbelige?

Fordi man tilsyneladende skal alle mulige kunstgreb for at "hive" musikken
af PCen og bruge det på eksterne kilder...det er for bøvlet i vore dage,
hvor alt stort set er tilgængelig på nettet og frit kan bruges i mp3
spillere eller brændes til CDer, som kan tages med og afvikles lige der,
hvor man gerne vil høre sin musik.

Det er markedsført som den store åbenbaring med fri download af musik og det
har jeg altså lidt svært ved at indse med ovennævnte begrænsninger.

Fra : Holst

Dato : 24-06-08 12:55

Allan Krautwald wrote:

> [...]
>
> Det er markedsført som den store åbenbaring med fri download af musik og det
> har jeg altså lidt svært ved at indse med ovennævnte begrænsninger.

Nu har jeg som nævnt kun hentet ganske få numre, og selv tidligere har
jeg aldrig gjort det i musik på computeren. Jeg har stort set kun
tidligere hentet ganske få underlige remix og lignende.

Personligt synes jeg, at Play er et yderst flot tilbud. At der skal alle
mulige kunstgreb for at hive musikken af PC'en, kan jeg ikke se er noget
problem. Så vidt jeg erindre reklamerer de jo heller ikke ligefrem med,
at det er musik til din mp3-afspiller. Når alt kommer til alt, får man
det jo serveret ganske gratis, og er der nogle begrænsninger, ja, så må
man jo leve med dem. Kan man ikke det, kan man jo bare betale for sin musik.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 15:14

Når alt kommer til alt, får man
> det jo serveret ganske gratis, og er der nogle begrænsninger, ja, så må
> man jo leve med dem. Kan man ikke det, kan man jo bare betale for sin
musik.

Tjah det kan der være noget om...men der er så mange andre måder at få
musikken gratis på uden alt det bøvl. Og jeg betaler skam gerne for
musikken, når der udkommer noget jeg gerne vil eje...så smutter jeg ned til
min lokale pladepusher og vifter med kreditkortet

Jeg synes det er fint, at man kan have fornøjelse af Play, fred med det, jeg
har sådan set kun påpeget, at SÅ stor er revolutionen nu heller ikke,
navnlig taget i betragtning, at man ikke frit kan flytte filerne til
eksterne medier.

Fra : Holst

Dato : 24-06-08 15:19

Allan Krautwald wrote:

> [...]
> musikken, når der udkommer noget jeg gerne vil eje...så smutter jeg ned til
> min lokale pladepusher og vifter med kreditkortet

Ja, det gør jeg også :) Det bliver ikke til så meget mere - sikkert i
høj grad fordi P3 er blevet så ensrettet, som det er. Tidligere lærte
jeg utrolig meget interessant musik at kende ved at lytte til P3s
aftenflade. Men sådan er det ikke længere. Så sendt som i sidste uge
købte jeg dog et par plader, og jeg har end ikke kigget forbi Play for
at se, om jeg kunne få dem der.

I den forbindelse kan jeg godt anbefale Spejderrobot!

> [...]
> har sådan set kun påpeget, at SÅ stor er revolutionen nu heller ikke,
> navnlig taget i betragtning, at man ikke frit kan flytte filerne til

Om revolutionen er stor eller lille, skal jeg ikke bedømme. Ikke desto
mindre er det ganske nyt, at man helt gratis - og helt lovligt - kan
hente en million musiknumre.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 22:11

Og så er det vel også rimeligt, at når TDC har købt
numrene, som de siger, at man kun kan høre det
når man har et TDC abonnement ?
Man kan jo vælge det til sin mobillos også,
og den kan man jo anvende som MP3-afspiller,
koble den til bilen, stereoanlægget, og så er problemet
med 'bøvlet' vel egentlig overstået.

Problemet som jeg vælger at se det pt. er, at det hele
stadig handler om penge.

Før købte man en CD, kæden tjente penge.
Så kan man låne på biblioteket alt det man vil.
Beholde CD'en måned, forny lånetiden og
beholde den i rigtig lang tid. Derved kom der
INGEN penge i kassen hos nogle som helst.

Altså..det handler om at flytte penge, og
det gør de nye og gratis muligheder IKKE.

1) At låne på biblioteket hiver ikke penge op af mine lommer.
2) At hente gratis med PLAY henter ikke penge op af mine lommer.
3) At høre det samme nummer FLERE gang om dagen på P3 mætter
markedet, så de ikke GIDER brugte penge, endsige lysten er mindre
til at investere nu de ved den kommer igen i morgen..

Så jo, PLAY er et fedt koncept som har rystet markedet
og lign. vil komme til. Pladebutikkerne lukker nå menigmand
har set fordelen. Teenagefamilien vil ikke ofre CD'er i dyre
domme når de kan hentes gratis under flotte vilkår.

Fra : Max

Dato : 24-06-08 22:16

Hej Eque

> Før købte man en CD, kæden tjente penge.
> Så kan man låne på biblioteket alt det man vil.
> Beholde CD'en måned, forny lånetiden og
> beholde den i rigtig lang tid. Derved kom der
> INGEN penge i kassen hos nogle som helst.

Du tror vel ikke at den service er gartis, både
biblioteket og TDC sender hver dag penge
til kunstnerne, sikkert rigtig mange penge.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 23:13

> Du tror vel ikke at den service er gartis, både
> biblioteket og TDC sender hver dag penge
> til kunstnerne, sikkert rigtig mange penge.

TDC vil kun tjene penge, og da PLAY kom
til efter man havde købt sin vare (forbindelsen),
så er det jo en gratis tilgift kan man sige.
Og bibliotekerne er jo gratis som så.
Vi betaler jo til det hele, og kan lige så godt
ta' del i byttet og prisen er lavere end at købe en CD
så nogle vil miste indtægt. Hvordan manglen dermed
blir' fordelt ved jeg ikke.
Jeg kender INGEN som har købt en CD for nylig
og ligefrem nævnt det højt...

Fra : Holst

Dato : 25-06-08 07:38

Eque wrote:

> Jeg kender INGEN som har købt en CD for nylig
> og ligefrem nævnt det højt...

Ja, jeg gør det stadig.

Da Madonnas nyeste udkom for et stykke tid siden, kiggede jeg faktisk på
TDC Play og så, at de vist allerede på udgivelsesdagen havde den
liggende til fri download. Jeg hentede den dog ikke, da jeg ikke
ligefrem er vant til at bruge min computer til at spille musik. Til
gengæld købte jeg den på cd et uges tid senere.

Fra : Hauge

Dato : 25-06-08 07:59

Eque wrote:
> Jeg kender INGEN som har købt en CD for nylig
> og ligefrem nævnt det højt...

Og du strør om dig med din viden om hifi-anlæg i andre grupper, og samtidig
nøjes med wma eller mp3 i 192kbps.. Gudfader.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 19:55

Jeg må jo ha sagt nogle guldkortn som har gjort dig så
grundig misundelig, du gider reflekterer på det

Desuden er der nem adgang til megen ny og
interessant musik i nævnte kvalitet, og ser alligevel
ikke CD'en som Herrens gave til folket hvis det
skal være superkvalitet. Det er kun tåber som dig,
som sidder og knæler foran HIFI-altret og skaber
dine egne idêer om verden og forsøger at presse
den ned over hovedet på normale mennesker.
Det sjove er, flertallet i danmark ikke er klar over,
hvilket kvalitet der distribueres i på de forskellige
platforme, og det er en sund ting, da det er indholdet
og ikke måden den leveres på, der er den afgørende.

Og så kommer de selvhøjtidelige narrøve som dig
og skal belære verden haha....du er blot for dum
og var sikkert et overset barn.

Fra : Hauge

Dato : 25-06-08 21:28

Eque wrote:
> og var sikkert et overset barn.
Og du er *stadig* et overset barn.. Du er i hvert fald ikke for klog.. Og
jeg må have ramt noget hos dig, siden du skrev så langt et intetsigende
indlæg.

/Hauge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-06-08 11:26

Eque skrev:

> TDC vil kun tjene penge, og da PLAY kom
> til efter man havde købt sin vare (forbindelsen),
> så er det jo en gratis tilgift kan man sige.

Man kan i princippet afbestille Play og opnå en lavere pris, så helt
gratis er det ikke.

> Vi betaler jo til det hele, og kan lige så godt
> ta' del i byttet og prisen er lavere end at købe en CD
> så nogle vil miste indtægt. Hvordan manglen dermed
> blir' fordelt ved jeg ikke.

Ja, der kommer færre penge ind fra en Play-download end fra et salg af
en cd eller en download. Det er også meget rimeligt, eftersom du med
Play ikke ejer musikken og kun har begrænsede rettigheder med hensyn
til dens brug. Den positive side for kunstner og pladeselskab er vel,
at de måske får fat i nogle lyttere, som alligevel ikke køber musik.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 19:58

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan i princippet afbestille Play og opnå en lavere pris, så helt
> gratis er det ikke.

Min abonnementspris er nu den samme, og man kan istedet
sige, der er kommet andre tilbud til som er billigere, ja.
Men jeg har fået en udvidelse til mit abonnement som ikke
gjorde den dyrere.

> [...]
> brug. Den positive side for kunstner og pladeselskab er vel, at de måske
> får fat i nogle lyttere, som alligevel ikke køber musik.

Kan man godt sige.
Det sunde er helt klart, at eks. de unge nu kan gå på opdagelse
og se, verden af musik er andet end P3.
Vi andre kan nyde at gå på opdagelse i et arkiv som er
ufattelig stort, og finde guldkorn, man så kan låne på CD
hvis man synes 192 kb lyden vitterlig er udholdelig, medmindre
man er een af omtalte narrøve, som vil belære verden, at
god musik ikke han høres og nydes på andet end anlæg
i den klasse, langt de færreste har interesse i.

Fra : Per H

Dato : 25-06-08 22:33

On Wed, 25 Jun 2008 20:58:10 +0200, "Eque" <-> skrev:

> [...]
>god musik ikke han høres og nydes på andet end anlæg
>i den klasse, langt de færreste har interesse i.

192 kb som hentes fra nettet, er måske dårlig kvalitet, fordi, den er
konveteret i en elendig kvalitet. ( overstyret/ bitfejl) eller hvad
det nu hedder. men sådan er det sikkert med meget der hentes.-

Men ingen tvivl om at det er sundt, for alle parter, at der er
mulighed for at hente musik, og derigennem få udvidet sin horisont
( syndtes jeg hænger fast i 60erne)

iøvrigt, syndtes jeg ik der er narrøve herinde, men bare folk der ser
forskelligt på det.

nu vi snakker om play, er det utroligt så meget gammelt musik de her.
det er jo glædeligt, ..

per

Fra : Max

Dato : 25-06-08 22:53

Hej Per

> nu vi snakker om play, er det utroligt så meget gammelt musik de her.
> det er jo glædeligt, ..

Det er rigtigt, men det er også beklageliget så meget der mangler
af det lidt ældre stof.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 24-06-08 15:49

Hej Allan

> ned til min lokale pladepusher og vifter med kreditkortet

Sådan en vil jeg også have, min forlanger sgu at man skal
putte kortet i en slids, jeg vil gerne kunne nøjes med at
vifte med kortet :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt