parodi på "Telefonen"
Fra : sigurno

Dato : 18-06-08 16:07

Er der nogen der har et link, til en side hvor den der parodi på
"Telefonen" ligger, så man kan høre den?

--
fjern hunden i email
Mvh.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-06-08 18:08

"sigurno" <siggyvov@youmail.dk> wrote in news:485924af$0$56777
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er der nogen der har et link, til en side hvor den der parodi på
> "Telefonen" ligger, så man kan høre den?

Tror du skal præcisere dit spørgsmål. Umiddelbart kan jeg komme i tanke om
3 sange der passer på "telefon" og "parodi":

Jan og Renés "Ingen Faktura", Henning Viréns "Telefonen", og så rumsterer
der endnu en melodi i hjernebarkens pereferi.

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 18-06-08 19:08

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der endnu en melodi i hjernebarkens pereferi.
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

"Sig mig, tror du din mor har tid? - Bed hende komme til sin telefon" -
Og: "Min egen telefon gør mig bedrøvet".

Disse brudstykker - og en skarnsunge der svarer i telefonen, er det
nummer jeg tror du søger.

Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 19:16

Kent Oldhøj wrote:
> Jan og Renés "Ingen Faktura", Henning Viréns "Telefonen", og så
> rumsterer der endnu en melodi i hjernebarkens pereferi.

Han hedder så vidt jeg husker Henning Vilén.

Parodien var vist lavet at Jan & René.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-06-08 22:26

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen

> Han hedder så vidt jeg husker Henning Vilén.
>
> Parodien var vist lavet at Jan & René.

Jan & René var vist børneartister, mens parodisterne som jeg husker det
hedder Jan & Kjeld. Deres kendteste numre var netop de omtalte Telefonen og
Ingen Faktura.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-06-08 22:34

Per Hagemann skrev:

>Jan & René var vist børneartister, mens parodisterne som jeg husker det
>hedder Jan & Kjeld. Deres kendteste numre var netop de omtalte Telefonen
>og Ingen Faktura.

Jan & Kjeld er nok mest kendt før deres sang "Banjo boy" som de lavede som
børneartister

Jan & Rene lavede som andre tidligere har skrevet både "Telefonen" og
"Ingen faktura"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk