Dagens ord: Silver
Fra : MM

Dato : 17-06-08 14:48

Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

Jeg lægger ud med U2 med "Silver and Gold" fra Rattle & Hum albummet
http://www.youtube.com/watch?v=X-HQJXI4nVw&fmt=18

Glæder mig til at se hvad i kan få ud af dette...

~MM

Listen over brugte ord ser nu sådan ud:

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Face, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Silver,
Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring,
Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : schlafen

Dato : 17-06-08 15:38

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i meddelelsen
> Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

Silver Pozzoli - Around my dream
http://www.youtube.com/watch?v=XEsvLDsNPgA

Bob Seger & The Silver Bullet Band - Against the wind
http://www.youtube.com/watch?v=Bi79wy97Wug

Dr. Hook - Queen of the Silver Dollar (her kun Dennis Locorriere)
http://www.youtube.com/watch?v=rkkUPNa7EjA

Fra : Studo

Dato : 17-06-08 16:35

Den Tue, 17 Jun 2008 15:47:51 +0200 skrev MM:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=X-HQJXI4nVw&fmt=18
>
> Glæder mig til at se hvad i kan få ud af dette...

Tilbage til Grungens højtid.

Stone Temple Pilots - Silvergun Superman
http://youtube.com/watch?v=KicwjtUEbPo

Og lidt nyere film-musik.
Nickelback - Too bad (album: Silver side up) (toofasttoofurious)
http://youtube.com/watch?v=2_irLprlP0M

Når vi så er ovre i poppen, så er der den geniale plade Homework (men
desværre ikke det bedste nummer på pladen):

Daft Punk - Indio silver club
http://youtube.com/watch?v=6sMfrqfFsSY

Fra : MM

Dato : 18-06-08 22:47

> Tilbage til Grungens højtid.
>
> Stone Temple Pilots - Silvergun Superman
> http://youtube.com/watch?v=KicwjtUEbPo

Den omgang var svær, men STP slår Dios regnbue på målstregen og indbringer
dig 1 stk stafet

~MM

Fra : Max

Dato : 17-06-08 18:47

Hej MM

> Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

Så tænker man jo på Long John Silver og Skatteøen

Lis Sørensen - Fuld af nattens stjerner
http://www.youtube.com/watch?v=vgf9YSJhHSc&feature=related

--
Mvh Max

Fra : P.Petersen

Dato : 17-06-08 19:35

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=X-HQJXI4nVw&fmt=18
>
> Glæder mig til at se hvad i kan få ud af dette...

Her lige et nummer fra stenalderen.

Mike Nesmith. Silvermoon.
http://www.youtube.com/watch?v=xU0YbLRKrZE
Bringer de bedste sentimentale følelser frem i mig.
Lol.

Hilsen
Pelle

Fra : Broegger

Dato : 17-06-08 20:37

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev news:g38f75$fa$1
@news.net.uni-c.dk:

> Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver
> Glæder mig til at se hvad i kan få ud af dette...

YES! En anledning til at spille Rainbow. Man on the silver mountain
http://www.youtube.com/watch?v=HFH36je9Hro

Og så er der Higwaymen og Silver Stallion.
http://www.youtube.com/watch?v=dxuAun35tsw

Fleetwood mac har lavet Silver Springs, så den skal da også med.
http://www.youtube.com/watch?v=vkELfUO8jBM

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-06-08 21:00

MM wrote:
> Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

Marc Cohn med "Silver Thunderbird":
http://www.youtube.com/watch?v=IOGsDBt6hLU

Silver Convention med "Fly Robin Fly":
http://www.youtube.com/watch?v=RM72iWami9M

Rainbow med "Man On The Silver Moon":
http://www.youtube.com/watch?v=HFH36je9Hro

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 17-06-08 23:25

On Tue, 17 Jun 2008 15:47:51 +0200, "MM"
<msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> wrote:

>Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

The Silver Beatles - "Love of The Loved"
http://youtube.com/watch?v=FwlcTIiJfWk

Marilyn Monroe - "One Silver Dollar"
http://youtube.com/watch?v=2ynb8m8MNx8

Hawkwind - "Silver Machine"
http://youtube.com/watch?v=0tDgzBd2hD4

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 18-06-08 16:30

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten Peter, dagens ord er: Silver

Robbi Williams synger om Mr Bojangles,
som har "silver hair, ragget shirt and baggy pants"
http://youtube.com/watch?v=O6v5Z9bkAQA