Dagens ord: Terapi
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-06-08 14:23

Dagens ord er terapi, også stavet therapy, thérapie og så videre.

Det er mest, fordi jeg gerne vil vælge et nummer med en ung canadier,
som jeg faldt over for nylig. Han hedder Justin Nozuka og har en fed
soulagtig stemme. Sangen hedder "Mr. Therapy Man".

http://youtube.com/watch?v=eyinF6G3aJY

Så må vi se, om I kan finde på noget.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : MM

Dato : 15-06-08 14:31

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er terapi, også stavet therapy, thérapie og så videre.

Så er Therapy? jo oplagt, her med Screamager
http://www.youtube.com/watch?v=oDVsIvvFtcs

"That boy needs therapy..." linien er taget fra den noget sære "Frontier
Psychiatrist" fra bandet The Avalances
http://www.youtube.com/watch?v=U8BWBn26bX0

~MM

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-06-08 14:40

MM skrev:

> "That boy needs therapy..." linien er taget fra den noget sære
> "Frontier Psychiatrist" fra bandet The Avalances
> http://www.youtube.com/watch?v=U8BWBn26bX0

Flere gode bud i tråden, men den her tager prisen. Jeg synes, det er
ret fantastisk, ikke mindst videoen.

> ~MM

Du har stafetten.

Her er de brugte ord. Måske kan Broegger også opdatere sin statistik?

Ace, Alone/Alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/Smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal,
Evil, Eyes/Øjne, Face, Fantasi, Farver/Colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun/Pistol, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, Jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody,
Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics,
Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/Rose/Roser, Royal, Run, Service, Sex,
Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring,
Stimulanser, Stone/Sten, Storby, Sun, Straight, Surprise, Sweet,
Søndag, Tal/Numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Broegger

Dato : 16-06-08 18:59

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev news:48566d2d
$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:

<snip>
> Måske kan Broegger også opdatere sin statistik?

Så gerne

Broegger   14
Per Beer Hansen   12
Alex Linaa   9
Pernille   9
Max   7
Martin Bak   7
Ivan V. Klattrup   6
Mathias   6
Poul Erik Lindaa   6
Bjarne K   6
Schlafen   6
Lars Frandsen   5
Studo   5
kautaq   4
Steen Lindkvist Nielsen   4
Michael Lund   4
Hauge   4
Lars Kyndi Laursen   4
Thomas Jespersen   3
Eva Schmidt   3
Holst   3
Allan Krautwald   2
B. Sørensen   2
Dan "748" Dethlefsen   2
Herluf Holdt, 3140   2
Holm   2
Mikkel Bierberg-Petterson   2
Ole Thomsen   2
Rysz (8900)   2
Sv-e   2
Trekroner   2
J.S.   2
Pernille Højgaard   2
Martin (TMM)   2
Anders   1
Erling Jensen   1
JSM   1
Lars D. Christensen   1
Lasse Skovsager   1
P. Petersen   1
Peter Westh   1
Robert Eriksen   1
Preben Nielsen   1
Per Hagemann   1
MM   1
Peter Brandt Nielsen   1
Grand Total   165

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : MM

Dato : 17-06-08 14:09

> Flere gode bud i tråden, men den her tager prisen. Jeg synes, det er ret
> fantastisk, ikke mindst videoen.
>
> Du har stafetten.

Tak! et nyt ord er på vej...

~MM

Fra : Pernille

Dato : 15-06-08 16:17

> [...]
> jeg faldt over for nylig. Han hedder Justin Nozuka og har en fed soulagtig
> stemme. Sangen hedder "Mr. Therapy Man".

Man kan få terapi, på mange måder.

Nogle slapper af, ved at bruge en dag i parken.
Andre går en tur i byen.
Og så er der dem, der føler det som ren terapi, at få en krammer af sin
elskede.

Itchycoo Park med Small Faces
http://youtube.com/watch?v=VJzcF0v1eOE

Down Town med Petula Clark
http://youtube.com/watch?v=8GVE7lRZuFM

A Hard Days Night med The Beatles
http://youtube.com/watch?=fNf046Uo2gI

Fra : Pernille

Dato : 15-06-08 17:35

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> Andre går en tur i byen.
> Og så er der dem, der føler det som ren terapi, at få en krammer af sin

Kan ikk' li' se, hvad der er galt med A Hard Days Night...

Fra : Pernille

Dato : 15-06-08 17:38

> [...]
> Andre går en tur i byen.
> Og så er der dem, der føler det som ren terapi, at få en krammer af sin

NU er den der!

Fra : ">Per

Dato : 15-06-08 16:19

"Peter Brandt Nielsen"
> Dagens ord er terapi,

Fjerkræ

http://youtube.com/watch?v=maiWu3_Z88s

Per

Fra : Martin Bak

Dato : 15-06-08 16:43

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er terapi,
3141592653589,7932384626433832795 ?

Nå til sagen:
Det er vel blandt andet psykologer der udfører terapi. Her er en sang hvos
solen går til psykolog:

C.V. Jørgensen - Det si'r sig selv
http://www.youtube.com/watch?v=HQCbfR-G1gY

--