Dagens ord: Hammer
Fra : Holst

Dato : 09-06-08 21:36

Hej alle!

Dagens ord bliver: Hammer

Og her husker vi jo nok alle:

MC Hammer - U Can't Touch This
http://www.youtube.com/watch?v=b9nptjUs9FM

Jeg håber også, at nogen vil finde en vinder på denne stafet for mig.
Jeg har ret travlt i de næste par dage og får gæster. Så skal jeg træffe
en beslutning bliver det nok først i weekenden, for før får jeg næppe
tid til at kigge på videoerne, og der er vel ingen grund til at vente så
længe.

Listen over brugte ord kommer her:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy,
Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance,
Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil,
Eyes/Øjne, Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness,
Floor, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix,
Græsk, Guitar, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help,
Hero, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Justice,
King, Kiss, Klippe, Latin, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man,
MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New
York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl,
Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain,
Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run,
Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed,
Spring, Stimulanser, Stone/sten, Storby, Sun, Surprice, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time, Tomorrow, Train, Tribute,
Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel,
Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You

Fra : Max

Dato : 09-06-08 21:50

Hej Holst

> Og her husker vi jo nok alle:

Så har du selv bedt om den

THE BEATLES - Maxwell's Silver Hammer
http://www.youtube.com/watch?v=HQXXz7XViWM&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Lars Frandsen

Dato : 09-06-08 22:04

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer
>
> Og her husker vi jo nok alle:
>
> MC Hammer - U Can't Touch This
> http://www.youtube.com/watch?v=b9nptjUs9FM

Peter Gabriel - Sledgehammer
http://www.youtube.com/watch?v=Kw5G9_iqiB8

Jan Hammer - Crockett's Theme
http://www.youtube.com/watch?v=47XaK4XJxFQ

Queen - Hammer to fall
http://www.youtube.com/watch?v=hjyka1gkodo
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : MM

Dato : 09-06-08 22:25

> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer

Så kommer vi ik udenom Manowar, her fra albummet "Sign of the Hammer" er
Thor (the Powerhead)
http://www.youtube.com/watch?v=umjuSRlgYEA

~MM

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-06-08 22:52

Holst <newsfeb08@shelter.dk> enriched usenet with:

> Dagens ord bliver: Hammer

Peter, Paul & Mary - If I Had Hammer
http://www.youtube.com/watch?v=hiMve1ggjnI

Jan Hammer - Crockett's Theme
http://www.youtube.com/watch?v=47XaK4XJxFQ

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : ">Per

Dato : 09-06-08 23:21

"Holst"

> Dagens ord bliver: Hammer
http://youtube.com/watch?v=VrBmh9-Zqm8&feature=related

Per

Fra : Pernille

Dato : 10-06-08 09:56

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer

Queen - Hammer to fall
http://youtube.com/watch?v=hjyka1gkodo

Fra : Pernille

Dato : 10-06-08 10:11

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer

Hvad det er, at vedkommende "knocker" med, får vi aldrig at vide...
- Det kunne være en hammer... ?
Her er det Dave Edmunds - I hear you knocking
http://youtube.com/watch?v=YTD5_FwdiBU
Og
En tømrer bruger vel en hammer...
Her er Small Faces med If I were a carpenter
http://youtube.com/watch?v=sngAEbtEAlg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-06-08 13:25

Holst wrote:
> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer

Huey Lewis & The News med "It Hit Me Like A Hammer":
http://www.youtube.com/watch?v=epIvmQXnNQU

B.B. King med "When My Heart Beats Like A Hammer":
http://www.youtube.com/watch?v=9mwTfthlwWQ

Motörhead med "The Hammer":
http://www.youtube.com/watch?v=b97LFe7Xphk

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : bierberg

Dato : 10-06-08 12:36

On 10 Jun., 14:25, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Huey Lewis & The News med "It Hit Me Like A Hammer":http://www.youtube.com/watch?v=epIvmQXnNQU

> [...]

Så er der også en svensk gruppe som hedder Hammerfall..
Mikkel

Fra : Studo

Dato : 10-06-08 22:52

Den Mon, 09 Jun 2008 22:35:52 +0200 skrev Holst:

> Hej alle!
>
> Dagens ord bliver: Hammer
SÃ¥ skal vi tilbage til 60'erne

Steppeulvene - Dunhammer aften

Desværre ikke på tuben. Så det bliver i den proprietære verden, med TDC:
<http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?
file=.%
2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&trackid=4079799&wmencpid=100&artistid=1220153>

Fra : Studo

Dato : 10-06-08 22:57

Den Tue, 10 Jun 2008 21:52:28 +0000 skrev Studo:

> [...]
> file=.%

2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&trackid=4079799&wmencpid=100&artistid=1220153>

Men mna kan da lige tageItsi Bitsi (skanderborg, 1989)
http://youtube.com/watch?v=iWot5m9I7fg

Sikke'n dejlig dag (STige Møller)
http://youtube.com/watch?v=wxP2z10wPho

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-06-08 12:12

On Mon, 09 Jun 2008 22:35:52 +0200, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Hej alle!
>
>Dagens ord bliver: Hammer

Bob Marley - "Hammer"
http://www.youtube.com/watch?v=0cTEMaWaKK0

Slade - "Slam The Hammer Down"
http://www.youtube.com/watch?v=yHUNdbOByIc

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 11-06-08 14:50

> [...]
> at kigge på videoerne, og der er vel ingen grund til at vente så længe.

Er der nogen, der har et bud på, hvem der skal overtage stafetten...?

Fra : Broegger

Dato : 11-06-08 22:02

"Pernille" <Hovedst@den> skrev

> Er der nogen, der har et bud på, hvem der skal overtage stafetten...?

Efter min mening Per. Huey Lewis er altid fed.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-06-08 22:33

On 11 Jun 2008 21:01:42 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev

>Efter min mening Per. Huey Lewis er altid fed.

Mon ikke "Holst" kommer med en vinder?

Han jender da legen.

Fra : Broegger

Dato : 12-06-08 06:24

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev

> Mon ikke "Holst" kommer med en vinder?
>
> Han jender da legen.

Læs lige hans indlæg ... eller se hvad der står herover. Han beder os om
at finde en afløser.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-06-08 11:06

On 12 Jun 2008 05:23:44 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

>Læs lige hans indlæg ... eller se hvad der står herover. Han beder os om
>at finde en afløser.

OK, det havde jeg ikke lige hæftet mig ved.

Jeg ville så hellere foreslå Per Beer Hansen for
B.B. King med "When My Heart Beats Like A Hammer":
http://www.youtube.com/watch?v=9mwTfthlwWQ

men skal ve stemme på den måde bliver vi aldrig enige (gud ske lov er
smag og behag forskellig), så lad os bare vælge ham for både den og

Fra : Pernille

Dato : 12-06-08 07:53

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev

> Efter min mening Per. Huey Lewis er altid fed.

Det kan jeg godt tilslutte mig.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-08 12:53

Pernille wrote:

> Det kan jeg godt tilslutte mig.

Jamen så siger jeg da mange tak
Og går straks igang med at udtænke et nyt ord

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport