opsplitning af hastighed
Fra : Thomas Olsen

Dato : 19-07-01 22:07

Hej.

Findes der noget software der kan dele min 1 Mbit
forbindelse op i flere små, vi er 4 brugere på, og det
jeg godt kunne tænke mig at man som minumum
havde 256Kbit ????

kører w2k server
Thomas.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-07-01 12:43

"Thomas Olsen" <thomas@alleen39.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbindelse op i flere små, vi er 4 brugere på, og det
> jeg godt kunne tænke mig at man som minumum

Jeg kender ikke til noget software, der kan klare ovenstående. Men har du en
gammel pc i gemmeren, kan du sætte linux op til at klare det. Prøv at spørge
i news:dk.edb.system.unix

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 20-07-01 14:14

2714434m001@mail1.dk (Tonni Aagesen) skrev i
<3b581909$0$4656$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

> [...]
>
>Jeg kender ikke til noget software, der kan klare ovenstående. Men har
>du en gammel pc i gemmeren, kan du sætte linux op til at klare det. Prøv

Eller kig her:

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshape

Hvis du ikke har en vis mængde gå-på mod, så er det nok ikke løsningen for
dig som windows bruger, Linux kræver en del ny viden.

Mvh. NKJensen