MS Windows
briani 27239
XP - prgrm der kører uden at man ser
Fra : Ole Larsen

Dato : 08-06-08 16:33

Har oplevet flere gange at et prgm ikke kan startes. Har så fundet ud af
i jobliste at det allerede kører og jeg må så stoppe processen og
genstarte prgm for at "se" det. Stifinder er et af dem. Ikke et stort
prblm, men kender nogen årsagen/løsningen
PFT
http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Knud Erik

Dato : 08-06-08 21:00

> [...]
> PFT
> --
> -and gallantly handed her my very last piece of gum-

Hej
Prøv at rense computeren med Ccleaner.
http://www.ccleaner.com/download
Guide.
http://www.ccleanerbeginnersguide.com/

Hent også Regseeker.
http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Uder "Histories" vælger du "Clean StreamMRU/Streams keys"

Måske det kan hjælpe

Knud Erik

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-06-08 06:02

Knud Erik skrev:
> [...]
>

> Hent også Regseeker.
> http://www.hoverdesk.net/freeware.htm
>
> Uder "Histories" vælger du "Clean StreamMRU/Streams keys"

Ccleaner har været fast procedure i årevis. Vil se på regseeker. Takker

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-06-08 19:32

Ole Larsen skrev:

> Ccleaner har været fast procedure i årevis. Vil se på regseeker. Takker

Desværre - Regseeker hjalp ikke.

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Knud Erik

Dato : 11-06-08 20:50

> Desværre - Regseeker hjalp ikke.
>
> --
> -and gallantly handed her my very last piece of gum-
> http://olelarsen.eu/84/index.html

Et skud i tågen - måske har det noget med dette at gøre
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/667/

Du kunne også prøve at tjekke systemfilerne :
I "Kør" skriver du : sfc /scannow - bemærk mellerum efter sfc
Du skal indsætte din installations-cd.

Prøv også at køre "chkdsk" fra kommandoprompt og
en Diskdefragmentering.

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 15-06-08 18:52

On Sun, 08 Jun 2008 17:32:48 +0200, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk>
wrote:
> [...]
>genstarte prgm for at "se" det. Stifinder er et af dem. Ikke et stort
>prblm, men kender nogen årsagen/løsningen

Jeg kender problemet.
Årsagen er sikkert en fejl i Windows.
Har ikke fundet nogen løsning, men jeg håber at andre har den.

Erik Helmer Nielsen