Mon ikke han burde være
Fra : Jesper

Dato : 01-05-08 22:29

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/05/01/205018.htm

Guantanamofange i selvmordsangreb
01. maj 2008 20.54 Udland Opdat.: 01. maj 2008 20.55

En mand fra Kuwait, som blev løsladt fra den amerikanske fangelejr
Guantanamo i 2005, har gennemført et selvmordsangreb i Irak.

Det fortæller mandens fætter i dag til den arabiske tv-station
al-Arabia.

Det er en irakisk ven af manden, som har informeret familien om
selvmords-angrebet, der skal være gennemført ved Mosul i det nordlige
Irak. Datoen blev aldrig nævnt.

- Vi er chokerede over oplysningerne, siger fætteren til tv-stationen.
Manden forsvandt for et par uger siden, og og familien havde hørt han
var rejst illegalt fra Kuwait til Syrien, men konen har modtaget et brev
fra Irak, siger han.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-05-08 23:05

On Thu, 1 May 2008 23:28:42 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>
>En mand fra Kuwait, som blev løsladt fra den amerikanske fangelejr
>Guantanamo i 2005, har gennemført et selvmordsangreb i Irak.

...cut

Det kan vel ikke overraske nogen...

Hovedparten af dem der løslades fra fængelsstraf går direkte ud og
laver ny kriminalitet.

<mlr>

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-08 23:16

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i meddelelsen

> ..cut
>
> Det kan vel ikke overraske nogen...
>
> Hovedparten af dem der løslades fra fængelsstraf går direkte ud og
> laver ny kriminalitet.

Terror!

Hvor er det synd for dem. De bliver mobbet af racisterne og CIA

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 08:22

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> ..cut
>
> Det kan vel ikke overraske nogen...
>
> Hovedparten af dem der løslades fra fængelsstraf går direkte ud og
> laver ny kriminalitet.

- Så han skulle slet ikke have været i fængsel?
Jo, han burde have blevet siddende i Guantanamo!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-05-08 08:48

Jesper wrote:
> [...]
> Manden forsvandt for et par uger siden, og og familien havde hørt han
> var rejst illegalt fra Kuwait til Syrien, men konen har modtaget et

Først smadrer man manden oven i roen med psykisk tortur.

Så kommer man bagefter og bebrejder manden at han er psykisk syg.

Goddaw do for en gang cirkeltænkning.

/F

Fra : @

Dato : 02-05-08 12:42

On Fri, 2 May 2008 09:47:52 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Først smadrer man manden oven i roen med psykisk tortur.

nej,

først spærrer man personen inde, da han anses for at være forlig for
sine medmenesker

>Så kommer man bagefter og bebrejder manden at han er psykisk syg.

efterfølgende kommer der så flokkevis af "humanistiske" "velmenende"
tåber og presser på for at få sluppet galningen fri

hviket så resulterer i at denne farlige person netop begår en
forbrydelse som er farlig for andre mennesker

>Goddaw do for en gang cirkeltænkning.

hvornår begynder alle disse "humanistiske" "velmenende" tåber at bruge
hovedet til lidt mere end at spise grød med,

og begynder at sætte hensynet til fredelige borgeres sikkerhed over
livsfarlige voldsforbryderes ret til at begå deres forbrydelseer

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 12:47

Du har ret, @! Jeg er helt enig!

Fra : Vidal

Dato : 02-05-08 13:09

@ skrev:

> [...]
>

> hviket så resulterer i at denne farlige person netop begår en
> forbrydelse som er farlig for andre mennesker

Ja, det er underligt. Man skulle tro, han ville
have oparbejdet en stor kærlighed til den
amerikanske besættelse af Irak, mens han var
fængslet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-05-08 15:18

Vidal wrote:

> Ja, det er underligt. Man skulle tro, han ville
> have oparbejdet en stor kærlighed til den
> amerikanske besættelse af Irak, mens han var
> fængslet.

Pernille og Snabelen er totalt blottet for fornuft og logisk tænkning.

/F

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 02-05-08 21:15

Frank Leegaard wrote:
> Vidal wrote:

> Pernille og Snabelen er totalt blottet for fornuft og logisk tænkning.

Ikke Snabelen - Snøblen

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 12:43

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Først smadrer man manden oven i roen med psykisk tortur.
>
> Så kommer man bagefter og bebrejder manden at han er psykisk syg.

Han har nu nok været syg i roen, inden han kom til Guantanamo.
At tage andre med sig i døden, når man tager sit eget liv er, efter min
mening, ondskab.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-05-08 15:19

Pernille wrote:
> [...]
>>

> Han har nu nok været syg i roen, inden han kom til Guantanamo.
> At tage andre med sig i døden, når man tager sit eget liv er, efter

Vrøvl. Det er sgu da endnu mere ondskab bare at tage andres liv. Det sker
hver dag i Irak.

Tænk dig om inden du taler.

/F

Fra : Pernille

Dato : 02-05-08 16:32

> Vrøvl. Det er sgu da endnu mere ondskab bare at tage andres liv. Det sker
> hver dag i Irak.
>
> Tænk dig om inden du taler.

Det skulle du prøve, til en forandring, F.L.
Du aner jo ikke, hvad du har gang i.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-05-08 19:04

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Vrøvl. Det er sgu da endnu mere ondskab bare at tage andres >liv. Det sker
> hver dag i Irak.

Ja , Irakiske Muslimer der slå andre Irakiske Muslimer ihjel
Muslimer der vil freden !!.

Antallet af civile Iraker der er slået ihjel af koaliations styrker
er forsvinden lille i forhold til antalet af Irakiske civile der er slået
ihjel af religiøse vandaler og kriminelle militser.

Men du mener vel også at disse religiøse fanatiker er "frihedskæmpere".

> Tænk dig om inden du taler.

Den er ellers god !!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-05-08 19:12

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Først smadrer man manden oven i roen med psykisk tortur.

Og du er naturligvis bekendt med de faktiske forhold på Guantanamo ??

> Så kommer man bagefter og bebrejder manden at han er >psykisk syg.
>
> Goddaw do for en gang cirkeltænkning.

Jeg skal lige love for at cirkeltænkning her er ordet

Først påstår du manden er psykisk nedbrudt med totur på Guantanamo uden
nogen form for bevis på at det forholder sig sådan.
Derefter laver du en stråmand på Jesper , der blot har udtalt at mande nok
skulle være blevet på Guantanamo.

Flot !!