Dansker eller muhammedaner
Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 30-04-08 19:08

hej

gæt en nationalitet

http://www.bt.dk/article/20080430/krimi/80430063/

Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen

Fra : pm

Dato : 30-04-08 19:24

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> gæt en nationalitet
>
> http://www.bt.dk/article/20080430/krimi/80430063/
>
> Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen
>

> Påklædnuingen var da sort..... -)
pm

Fra : Den Svage Ånd

Dato : 30-04-08 12:31

On 30 Apr., 20:07, "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERS...@hotmail.com>
wrote:
> hej
>
> gæt en nationalitet
>
> http://www.bt.dk/article/20080430/krimi/80430063/
>
> Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen

Hej,

Jeg tror at jeg fik den...

Alle de dumme tro'ed straks at det var en PETY (PErker-TYpe) men det
var de slet ikke.. Hahahha. -Og så måtte alle småracisterne hjem og
tænke deres besyndrige verdensbillede igennem en gang til.

Heldigvis ingen skade denne gang...

Mvh
PJC
"Selvfølgelig tror vi da STADIG på demokrati"
Dansk Eneste-Parti (Hmmm?)

Fra : Ralph

Dato : 30-04-08 19:56

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/article/20080430/krimi/80430063/
>
> Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen

Du er OT, jeg klager straks til din udbyder

--
Ralph

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-04-08 20:34

"Johnny Kjeldsen" skrev i en meddelelse

> Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen

Det faktum at etniske Dansker også begår forbrydelser
betyder så at vi ikke længre behøves at bekymre os over
at "de fremmede" er mere end volsomt overrepræsenteret i kriminal
statistikken.
Flot mand !! , jeg er ved at tisse i bukserne af bare spænding
over hvad dit næste indlæg måtte afsløre af sandheder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pernille

Dato : 30-04-08 22:19

> [...]
>
> gæt en nationalitet
>
> http://www.bt.dk/article/20080430/krimi/80430063/
>
> Hint til dem der straks tænker forkert det står i artiklen

- Og, hvordan skulle jeg kunne gætte hvilken nationalitet gerningsmanden er.
Da der bor flest danskere i Danmark, og det skete i Danmark, så er det vel
mest sansynligt, at gerningsmanden er dansk.