Motorvejsbro-stenkast mod bil værre end pr~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-08 07:52

Motorvejsbro-stenkast mod bil værre end
privatfængsling(link/forebyggelse/Kronborg/glosuppe+)

Formodentlig er det ungmuslimer der ved at ramme danskers bilforrude fra
bro, den kørte under, fik smadrer ribben og lever på 17-årig
forsædepassager.
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-3999488-d59572e9-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Findland%2Farticle500685.ece

Havde man ramt en hurtigt kørende bils chafør, så bilen med stor fart var
kollideret og abrupt stoppet, kunne alle 5 i bilen let være myrdet

Ungmuslimer er extremt dygtige til stenkast - intifada på Vestbred og Gaza
er deres stjernestunder. Fra smadrede ruder i øverste del af mit hus ved jeg
at kun muslimer, ikke autonome evner at ramme præcist på lang afstand - så
hu har jeg også dyrt lexan(polycarbonatplast) om øvre lejligheds ruder.Denne
uge opbygger jeg total nyt og solidere plankeværk, for det var næsen helt
væk af autonomhærgen i det seneste årti hvor Ungdomshuset eksisterede her i
kvarteret.

Vi bør lade alle unge fra Mellemøsten bære fodlænke, så de ved sådanne
mordforsøg er sikre på pågribelse

Massemord er LANGT, LANGT, LANGT mere ulykkesskabende end hvad fx Natasha
Kampush blev udsat for.

Den seneste østrigske privatiserede kriminelle fængsling var uhyggelig ved
at et lydisoleret kælderrum brugtes, hvorimod fr Kampush forlystede sig med
gode radioprogrammer. Og sex, der ikke var ufrivillig.

Der er p.t. torturudstilling på Kronborg hvor jeg i min barndom beså
kassematterne ved siden af Holger Danske statuen bl.a. et kileformet rum til
vigtige adelige fanger, der terroriseredes ved ikke at vide hvor mange dage
der ville gå førend deres celle blev gradvis formindsket i areal. Til sidst
kunne de kun stå op i kilens spids. Det har nok fået dem til at røbe hvor de
havde deres formue gemt.

Danske konger havde altså udviklet en relativ human tortur, som vi bør
genoplive når vi har fanget røvere a la Blekingegadebanden, der ved hvor
stjålen millionformue er begravet. Røber de intet bør de have ægte livstid
og i første måneder kan kongeopfindelsen "kileformet fængsel" bruges - det
er for humant til at kunne kaldes tortur. Japanske dødsstraffede fanger - og
det er stort set kun massemordere fx undergrundsbaneterroristerne - ved ikke
hvornår de vil blive hængt.

En anden konge på ca Chr6 tid havde fanget en britisk fornem kaptajn som
havde forsøgt at kidnappe vor konge og som man håbede på udvekslingsaftale
med overfor Storbritannienog derfor ikke henrettede.

Han fængsledes i Christiansborgs kælder og borgerskabet i hovedstaden havde
som Zoo-forlystelse at bese ham og hans tæmmede mus. Selvfølgelig bør vi
også i dag lade særlig modbydelige fanger være udstillingsobjekter - det er
også human tortur.

Og staten kan tjene penge på entreindtægter fra folk der vil "have glosuppe
til middag"

Fanger kan i dag se TV - det bør stoppes vedr alvorlige mordere. Tilskuere
skal stå bag envejs-gennemsigtig rude, så ikke fangen nyder godt af "glosuppe".
Søren Kierkegaard og Nietzsche vandrede meget blandt interessante modborgere
og førstnævnte kaldte det sit "menneskebad" at han således følte sig som del
af korpsånden i Københavns gader. OM GLOSUPPE i foråret nu:
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-4001645-50472834-http%3A%2F%2Fibyen.dk%2Frestauranter%2Fguide%2Farticle499980.ece

Fra : Per Hagemann

Dato : 03-05-08 12:06

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Havde man ramt en hurtigt kørende bils chafør, så bilen med stor fart var
> kollideret og abrupt stoppet, kunne alle 5 i bilen let være myrdet

Der har været tidligere eksempler med stenkast ned på motorvejen ved Odense,
men de fleste gange slipper bilisterne med skrækken eller opdager det slet
ikke. Jeg så selv nogle unge (underforstået muhamedanere) kaste noget ned
fra en bro. Det landede på ladet af den forankørende lastbil, og sådanne
episoder er det spild af besvær at politianmelde.
Jeg kan huske det var 12 sep 2001, dengang mange af "de unge" var kåde efter
et storslået terroranslag i USA.

> [...]
> Ungdomshuset eksisterede her i kvarteret.
>

> Vi bør lade alle unge fra Mellemøsten bære fodlænke, så de ved sådanne

De kan bare fjerne fodlænken og derefter begå forbrydelserne inden politiet
kommer.

> [...]
> således følte sig som del af korpsånden i Københavns gader. OM GLOSUPPE i

Der er ingen sammenhæng mellem stenkast, tortur og cafeer. Så jeg vil også
lige bringe noget helt andet nu du nævner Nietzsche:

http://islamidag.dk/nietzsche

Hvad Nietzsche siger om Islam
af Friedrich Nietzsche
Når Islam foragter kristendommen har den tusindefold ret. Islam har som sin
forudsætning - mænd...

60.

Kristendommen har frarøvet os høsten, afgrøden, af den antikke kultur som
den på samme måde senere fra tog os høsten af den - Islam - kultur. Den
spanske vidunderlige mauriske kulturverden os i grunden nærmere beslægtet
hvad angår sindelag, anskuelse, og smag og mere sigende end den af Rom og
Grækenland, blev trådt for fode. Jeg taler ikke om hvilke fødder. Hvorfor?
Fordi den i sin oprindelse byggede på de mandlige instinkter og sagde ja til
livet og til den sjældne raffinerede mauriske levemåde... Korstogene førte
senere krig mod noget der ville have været mere passende at de skulle have
ligget i støvet foran...Den tyske adel står på en måde udenfor den højere
kultur historie. Man fornemmer årsagen - kristendom og alkohol -
korruptionens to store redskaber...Således er der intet valg/ ikke noget
valg hvad angår kristendommen og Islam og ligeledes hvad angår en araber og
en jøde; udfaldet giver sig selv, ingen er her fri til at vælge. Enten er
man en Tschandala eller ej. Krig på kniven med Rom. Fred og venskab med
Islam! Sådan synedes og handlede hin store friånd, geniet blandt de store
tyske kejsere, Frederik den anden. På hvilken måde kan en tysker først være
geni og friånd for at føle, handle - anstændig. Jeg begriber ikke hvorledes
en tysker kan finde sig til rette med kristendommen.

Antikrist