Vestlig arrogance
Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 21:02

Vestlig arrogance er det, som har lagt verden mest til last.

I kolonitiden udnyttede franskmændene den ældgamle ægyptiske kulturs
rige jorde i deres militaristiske øjemed.

I dag overrumpler vesten de i knælagte ulande med inhumane dumpninger
af sukker og mælkepulver og tekstiler. Dumpningerne gør, at
industrien i ulandene ødelægges, og derfor kommer de til at sulte, og
dette er helt at beskylde de vestlige overherrefanatikere for.

Faktisk er der ingen forskel på Hitlers politik og så officiel
vestlig, for udfaldet er det samme, hvor vi ser, at milliarder af
mennesker kommer til at dø af sult eller af AIDS, mens de vestlige
overherrerer i al deres kølige kapitalistovermod står og ser til som
om, de havde solgt deres sjæl til satan.

Hvorfor kan man i vesten ikke acceptere, at vi alle er lige, og at
man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret til
medborgerskab blot fordi de er født i et andet land?

Hvorfor? Hvis du synes du er humanist, og at du respekterer andres
ret og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du
ikke går ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens
mangfoldige problemer.

Fra : E.M.

Dato : 28-04-08 21:07

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ret og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du
> ikke går ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens

Du er syg, meget syg.

E.M.

Fra : /Peter

Dato : 28-04-08 21:15

> [...]
> ret og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du
> ikke går ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens

I din ånd er alle født lige

- altså har alle haft den samme change for at opnå det de ønsker, og
ikke alle ønsker sig penge og magt,
såhvad er problemet i at mange dør af AIDS flere dør af sult, alle er
født lige men mange vælger den forkert vej.

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 21:19

/Peter <nospam@no.mail> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>I din ?nd er alle f?dt lige

>- alts? har alle haft den samme change for at opn? det de ?nsker, og
>ikke alle ?nsker sig penge og magt,
>s?hvad er problemet i at mange d?r af AIDS flere d?r af sult, alle er
>f?dt lige men mange v?lger den forkert vej.

Jeg mener lige RET. Ret til at eksistere på lige fod med alle andre
mennesker, og dermed kunne kræve de samme ydelser og de samme goder.
Danskerne kalder sig humanister? Hvorfor diskriminerer de så ved
grænseovergangen, hvis der kommer en fra et fattigt land og beder om
asyl. De giver jo automatisk nyfødte danske børn indfødsret.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 23:14

H@M.invalid wrote:
> [...]
> grænseovergangen, hvis der kommer en fra et fattigt land og beder om
> asyl. De giver jo automatisk nyfødte danske børn indfødsret.

Jeg håber virkelig du er en troll, det MÅ du være. Du opdagede at dine
mildere provokationer ikke mere gav bonus, så nu skruer du op for blusset.

Men det har været lavet meget overbevisende, DET skal du have applaus for.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-04-08 23:47

Knud Larsen wrote:

> [...]
> blusset.
> Men det har været lavet meget overbevisende, DET skal du have applaus

Ved flere lejligheder har troll'en ikke svaret, når der er blevet
spurgt, hvor dette eller hint var at finde i den koran, som troll'en
påstår, den elsker så højt. Enten troll eller den mest dybt naive og
forvirrede deltager herinde til dato.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 06:08

On Tue, 29 Apr 2008 00:46:44 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>spurgt, hvor dette eller hint var at finde i den koran, som troll'en
>påstår, den elsker så højt. Enten troll eller den mest dybt naive og

Jet tror desværre at det sidste er det korrekte...

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-04-08 11:01

S. A. Thomsen wrote:

> Jet tror desværre at det sidste er det korrekte...

Niks det er en troll. Troll'en postede lige følgende trådstart i
dk.snak.vittigheder:

"Hvad bager man i en gasovn? Jødekager."

Der er sikkert tale om samme person som "Muhammad Islam" "Rambukken" og
"Frank Leegaard" "Peder" osv.

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 12:07

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Jeg h?ber virkelig du er en troll, det M? du v?re. Du opdagede at dine
>mildere provokationer ikke mere gav bonus, s? nu skruer du op for blusset.

>Men det har v?ret lavet meget overbevisende, DET skal du have applaus for.

Du mener det er en provakation at mene, at mennesker ikke burde
diskrimineres ud fra deres geografiske oprindelse eller
statsborgerskab? Du ville dog være det mest hykleriske, hvis du
samtidigt mente, at vreden over muhammedtegningerne var uberettiget!

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:09

H@M.invalid wrote:
> [...]
> statsborgerskab? Du ville dog være det mest hykleriske, hvis du
> samtidigt mente, at vreden over muhammedtegningerne var uberettiget!

Uanset du kun leger muslim, - diskriminering er en meget væsentlig del af
det at være muslim.

Muslimer diskriminerer jo fx på utallige måder, - den mest iøjnefaldende er
at ingen ikke-muslim må komme ind i Mekka eller Medina, - og at man ikke må
medbringe en bible i kernelandet Saudi Arabien. En kristen mand må ikke
gifte sig med en muslimske kvinder osv osv osv der er tusinder af former fro
diskrimination inden for islam.

Derudover har man statsborgerskab, NETOP for at kunne diskriminere, og selv
bestemme hvord VI vil have det på vores lille område. Det må vi så ikke
rigtig mere, også her ville internationale muslimer som fx IOC, helst
bestemme hvad vi må mene, og hvordan vi må køre samfundet.

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 17:30

<H@M.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> statsborgerskab? Du ville dog være det mest hykleriske, hvis du
> samtidigt mente, at vreden over muhammedtegningerne var uberettiget!

90% af alle mennesker i Mellemøsten vil gerne væk fra resultatet af
Muhammeds anstrengelser og ind i Danmark. Det kan ikke lade sig gøre!

Tænk! Der er squ ikke nogen der vil bo i Mellemøsten! Gir det ikke stof til
eftertanke?

Hilsen Ivan

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 06:07

On 28 Apr 2008 20:19:19 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jeg mener lige RET. Ret til at eksistere på lige fod med alle andre
>mennesker, og dermed kunne kræve de samme ydelser og de samme goder.

Og hvor skal disse "ydelser" og "goder" komme fra, hvis alle bliver
trukket ned i kaos...???

>Danskerne kalder sig humanister? Hvorfor diskriminerer de så ved
>grænseovergangen, hvis der kommer en fra et fattigt land og beder om
>asyl.

Fattigdom giver IKKE asylret....

>De giver jo automatisk nyfødte danske børn indfødsret.

Selvfølgelig... Deres forældre (de fleste) har jo været med til at
skabe velstanden i Danmark, så det er vel kun rimeligt at deres børn
får del i det...

Fra : Studo

Dato : 28-04-08 23:12

den Mon, 28 Apr 2008 20:01:38 +0000, H skrev:

> [...]
> og mening på lige fod med din egen, da er du en hykler, hvis du ikke går
> ind for åbne grænser og åbent hjerte overfor verdens mangfoldige

Der er vi nok ret enige. Dumpning af priser for at sikre egen produktion
og økonomi, hindre mediscinsk hjælp pga overpriser samt et par andre
tåbeligheder kan vi ret hurtigt blive enige om. Det er det kapitalistiske
anker mod en globalt velfungerende menneskehed. Dette ligger udover
statslige, religons- eller koloni-spørgsmål.

Men derfra og til at kalde nogle overherrer eller hyklere. Jeg mener at
det demokratiske samfund er måden at få verden, i både global og lokal
skala til at fungere. Ændringerne skal således ske gennem lange og drøje
ændringer der foretages over flere valg, flere forsamlinger og en del
fnidder.

Hurtigt er det ikke, og vi ser en fint eksempel på den kapitalistiske
magt i verdenssamfundet gennem kina og indien. Enorme summer, som de
først nu er ved at finde ud af sammenhængen i. Kina især er den næste
stormagt, efter min mening.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-04-08 15:49

H@M.invalid skrev:
> Vestlig arrogance er det, som har lagt verden mest til last.

"arrogance" ?

> [...]
> industrien i ulandene ødelægges, og derfor kommer de til at sulte, og
> dette er helt at beskylde de vestlige overherrefanatikere for.

Jeps.. og det er et problem fordi at?

Vesten har den forkerte religiøse vinkel eller?

Jeg kan simpelthen ikke fatte at der er et problem.
De demokratiske sekulære folk har jordet dem der ikke kunne fjerne sig
fra at tilbede træstammer og lignende.
Sådan er udviklingen bare! fat det!

Om tusind år er det måske anderledes, og så er det jo bare den vej det
gik. Who cares?

- cep

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 18:35

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev følgende

>"arrogance" ?

Hvad?

>Jeps.. og det er et problem fordi at?

Man kan ikke sige "fordi at." Det er mod humanismens grundtanke.

>Jeg kan simpelthen ikke fatte at der er et problem.
>De demokratiske sekulære folk har jordet dem der ikke kunne fjerne sig
>fra at tilbede træstammer og lignende.
>Sådan er udviklingen bare! fat det!

Din religion må så være "udvikling." Det var dog en verdensfjern og
grum tro, hvis det kun drejer sig om at undertvinge
"træstammetilbedere"!

>Om tusind år er det måske anderledes, og så er det jo bare den vej det
>gik. Who cares?

Måske om tusind år vil muslimerne have overtaget magten i Europa,
hvis tingene fortsætter som de gør, og hvis du er ligeglad med det,
så er det jo kun godt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 19:08

On 29 Apr 2008 17:35:19 GMT, H@M.invalid wrote:

>Måske om tusind år vil muslimerne have overtaget magten i Europa,
>hvis tingene fortsætter som de gør

Inden det sker, vil Europa's befolkning forsvare sig og islamismen
blive udslettet (læg mærke til at jeg IKKE skriver islam)... At råbe
"Allah er stor" kan ikke vinde over en automatriffel....

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-04-08 21:08

> Hvad?

Glem det. Det har virkelig ingen betydning.

> Man kan ikke sige "fordi at." Det er mod humanismens grundtanke.

Hvad er humanisme? en naturlov der ikke kan brydes?

> Din religion må så være "udvikling." Det var dog en verdensfjern og
> grum tro, hvis det kun drejer sig om at undertvinge
> "træstammetilbedere"!

Hvilken religion?

Udvikling er det der konstant foregår.. for 1000 år siden ville en
samfundsform som vi har i f.eks. danmark være utænkelig.
Jeg opfatter enhver uprøvet samfundsstruktur som et eksperiment ind i
det ukendte, og sekulariseringen og demokratiet som det indtil videre
mest successfulde, om ikke for andet så fordi at netop den struktur
giver muligheder for at udtænke og afprøve nye strukturer.

En gruppe der stædigt holder fast på en dogmatisk struktur hvor oldgamle
ritualer ingen kender baggrunden for og som sikrer at ingen forandring
sker, må nødvendigvis bukke under i kampen om resourcerne, i forhold til
en gruppe med en dynamik der sikrer at de der viser sig bedst egnede til
at løse de opgaver, gruppen mener er essentielle, får fortrinsret i
strukturen, og hvor lærdom og erfaringer systematiseres og gives videre
til de unge uden hensyn til om det er i modstrid med eksisterende dogmer
(det være sig religiøse eller politiske "sandheder").

> Måske om tusind år vil muslimerne have overtaget magten i Europa,
> hvis tingene fortsætter som de gør, og hvis du er ligeglad med det,
> så er det jo kun godt.

Ingen her er i live om bare 200 år, så..

- cep

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 21:49

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev følgende

>Hvad er humanisme? en naturlov der ikke kan brydes?

Humanisme er for nogen en grundpille i deres menneskesyn, ligesom
islam er det for andre. Sådan har mange mennesker noget, som de
støtter sig opad, selvom der ikke ligger noget fornuftsmæssigt bag
det - det kaldes ofte religion, men det kan også omfatte moralistiske
systemer som humanisme. En raceideolog vil feks sige "du må ikke
komme ind i Danmark, for du er sort!" Der er en splittethed over
danskernes humanistiske altruisme, fordi man samtidigt skelner folk
på deres oprindelse.

>Hvilken religion?

Det du tror på med at dem som er sekulære demokrater gerne må gøre
noget ondt mod de andre, og at det er på grund af deres TRO, de må.

> [...]
>til de unge uden hensyn til om det er i modstrid med eksisterende dogmer
>(det være sig religiøse eller politiske "sandheder").

Jeg kan gøre dig opmærksom på, at i løbet af de sidste hundrede år er
andelen af hvide mennesker på denne jord reduceret fra en fjerdedel
til under en tiendedel - og det falder stadig. Din ide om
overlegenhed gennem dynamik (det er vist kommercialisering) er vist
ikke holdbar, for vi ser jo, at det faktisk er muslimerne, som
tordner frem netop fordi de har et holdpunt som gruppe, og ikke som
de dynamiske danskere, som har lav sædkvalitet.

>Ingen her er i live om bare 200 år, så..

OK. Men nu diskuterede vi jo din ligegladhedsfølelse i denne tid.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-04-08 22:41

> Jeg kan gøre dig opmærksom på, at i løbet af de sidste hundrede år er
> andelen af hvide mennesker på denne jord reduceret fra en fjerdedel
> til under en tiendedel - og det falder stadig. Din ide om

"hvide mennesker"? er du racist?

> [...]
> tordner frem netop fordi de har et holdpunt som gruppe, og ikke som
> de dynamiske danskere, som har lav sædkvalitet.

Jeg talte netop om gruppe dynamik! Mellemøsten er for eksempel ikke et
sted hvor uformelt samarbejde på tværs af sociale, nationale eller
religiøse skel er udbredt, i modsætning til f.eks. dette lillebitte land
hvor det forventes (og ofte forlanges) at ledere er i stand til at indgå
uformelle aftaler med "underordnede" medarbejdere såfremt det
tilgodeser virksomhedens behov.

Men, hvis den sekulære demokratiske model ikke holder, må den jo gå til
grunde, og erstattes af et andet system.
Hvis dette andet system ikke er nyt og uprøvet eller tillader nye
modeller for organisering, er det, efter min mening, et tilbageskridt
for ikke blot den gruppe der underkaster eller tilslutter sig, men hele
den art der kaldes Homo Sapiens.

Hvad netop mellemøsten angår vil jeg da i øvrigt gøre dig opmærksom på
at kvalitet og kvantitet intet har med hinanden at gøre.
Krige og andre konflikter i netop dét område af verden har jo vist at
samarbejde mellem artsfæller på tværs af stammeskel har særdeles trange
kår, med det resultat at kun de mellemøstlige stater der har adgang til
den af vesten eftertragtede olie kan kaldes mere end u-lande (grundet
indflydende vestlig kapital og viden). De resterende stater er.. ja,
hvordan vil du betegne egypten eller yemen?

- cep

Fra : H@M.invalid

Dato : 30-04-08 13:43

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev følgende

>"hvide mennesker"? er du racist?

Nej! Jeg synes alle menneskeracer skal behandles som lige. Eller du
mener måske, at bare man klassificerer mennesker efter raceudseende,
at man så er racsist?

Fra : Ivannof

Dato : 30-04-08 16:55

> [...]
>
> Nej! Jeg synes alle menneskeracer skal behandles som lige. Eller du
> mener måske, at bare man klassificerer mennesker efter raceudseende,

Ordet racist dækker rigtigt bredt efterhånden

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 01-05-08 09:57

On 30 Apr 2008 12:42:51 GMT, H@M.invalid wrote:

>Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev følgende

>Nej! Jeg synes alle menneskeracer skal behandles som lige.

der er du jo så i modstrid med et af dine tidligere udsagn, hvor du
skriver at du ikke vil sætte noget over din fantasiguds vilje, denne
vilje er jo udtrykt i koranen, som netop foreskriver at racisme er
normen

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 11:11

@ <1@invalid.net> skrev følgende

> [...]
>skriver at du ikke vil sætte noget over din fantasiguds vilje, denne
>vilje er jo udtrykt i koranen, som netop foreskriver at racisme er

Hvordan det?

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 11:33

H@M.invalid wrote:
> @ <1@invalid.net> skrev følgende

> Hvordan det?

Er det ikke udtryk for racisme at måtte tage slaver og at måtte voldtage
kvinderne?

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 15:25

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Er det ikke udtryk for racisme at m?tte tage slaver og at m?tte voldtage
>kvinderne?

Faktisk handler racisme om at diskriminere andre pga deres race, og
ikke de ting, du nævner.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 17:38

H@M.invalid wrote:
> Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

> Faktisk handler racisme om at diskriminere andre pga deres race, og
> ikke de ting, du nævner.

Man diskriminerede også sorte pga deres farve, - at man også tog hvide som
slaver ændrer ikke på det. Sorte slaver blev behandlet specielt hårdt, og
mændene blev totalt kastrerede, dvs det hele blev skåret væk.

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 18:00

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Man diskriminerede ogs? sorte pga deres farve, - at man ogs? tog hvide som
>slaver ?ndrer ikke p? det. Sorte slaver blev behandlet specielt h?rdt, og
>m?ndene blev totalt kastrerede, dvs det hele blev sk?ret v?k.

Skar testiklerne af de sorte? Kan du dokumentere det?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 18:22

On 01 May 2008 16:59:53 GMT, H@M.invalid wrote:

>Skar testiklerne af de sorte? Kan du dokumentere det?

De skar både pik og nosser af.....

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 18:49

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>De skar både pik og nosser af.....

Aha, det må vist være nogle af dine psykopatisk selvopfundne
habiber, som kun figurerer i dine egne onanifantasier.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 20:07

On 01 May 2008 17:48:47 GMT, H@M.invalid wrote:

>Aha, det må vist være nogle af dine psykopatisk selvopfundne
>habiber, som kun figurerer i dine egne onanifantasier.

Nix... Men du kan åbenbart ikke lide at høre om den grufulde sandhed
om din såkaldte "perfekte" religion...

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 22:09

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Nix... Men du kan åbenbart ikke lide at høre om den grufulde sandhed
>om din såkaldte "perfekte" religion...

Du har endnu ikke præsenteret dokumentation for, at der findes
habiber, som er når to ugifte muslimske mænd haver homoseksuelt
samleje eller anden form for kønslig omgang-

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 22:23

On 01 May 2008 21:08:56 GMT, H@M.invalid wrote:

>Du har endnu ikke præsenteret dokumentation for, at der findes
>habiber, som er når to ugifte muslimske mænd haver homoseksuelt
>samleje eller anden form for kønslig omgang-

Nu er det nok ikke lige det de går rundt og reklamerer med, men det
var heller ikke det jeg talte om, men om sorte slaver der blev
kastrerede fordi de var mindre værd end arabere...

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 22:41

> [...]

>var heller ikke det jeg talte om, men om sorte slaver der blev
>kastrerede fordi de var mindre værd end arabere...

OK. Der er så to ting, du endnu ikke har kunnet dokumentere. Hvorfor
mon?

Hvad med om du vægtede ærlighed og saglighed noget højere, så du ikke
blot klamrede dig til uholdbare påstande, selvom du inderst inde godt
ved, at du ikke kan bunde i en diskussion med mig, og at du intet
belæg har for at synes om muslimerne, som du gør.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 08:50

On 01 May 2008 21:40:55 GMT, H@M.invalid wrote:

>OK. Der er så to ting, du endnu ikke har kunnet dokumentere. Hvorfor
>mon?

Du er ret god til at digte løgnehistorier....

Jeg har aldrig påstået at muslimske drenge var homosexuelle alle
sammen...

>Hvad med om du vægtede ærlighed og saglighed noget højere, så du ikke
>blot klamrede dig til uholdbare påstande,

Det er da et bevist faktum at araberne, i gamle dage, tog negere som
slaver ok kastrerede dem, så de ikke kunne "formere sig"...

>selvom du inderst inde godt
>ved, at du ikke kan bunde i en diskussion med mig,

LOL... Du ved jo ikke engang hvad der står i din elskede Koran, men
udtaler dig om hvad du TROR der står, fordi du nægter at erkende HELE
sandheden om islam....

>og at du intet
>belæg har for at synes om muslimerne, som du gør.

Du har tydeligvis ikke fattet en brik...

Det er ARABERNE der er problemet, ikke muslimerne generelt....

At mange har brug for en mental støttepædagog (en fantasigud), fordi
de ikke kan klare livet uden, er irrelevant....

Om folk tror på guder, nisser eller grønne marsmænd er harmløst, så
længe de holder det for dem selv og ikke med vold vil tvinge andre til
at tro som dem selv....

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 14:44

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Du er ret god til at digte løgnehistorier....

>Jeg har aldrig påstået at muslimske drenge var homosexuelle alle
>sammen...

Jeg har såmænd bare spurgt dig, om du kunne dokumentere, at
fænomentet OVERHOVEDET findes.

>Det er da et bevist faktum at araberne, i gamle dage, tog negere som
>slaver ok kastrerede dem, så de ikke kunne "formere sig"...

Så dokumenter det, hvis det virkelig er bevist.

>LOL... Du ved jo ikke engang hvad der står i din elskede Koran, men
>udtaler dig om hvad du TROR der står, fordi du nægter at erkende HELE
>sandheden om islam....

Hvor tager jeg fejl?

>Du har tydeligvis ikke fattet en brik...

>Det er ARABERNE der er problemet, ikke muslimerne generelt....

Nå, hvorfor nu det?

>At mange har brug for en mental støttepædagog (en fantasigud), fordi
>de ikke kan klare livet uden, er irrelevant....

Er det araberne generelt?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 15:05

On 02 May 2008 13:44:15 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jeg har såmænd bare spurgt dig, om du kunne dokumentere, at
>fænomentet OVERHOVEDET findes.

Du er da utroligt naiv hvis du ikke tror det findes...
Selvfølgelig findes det...

http://www.flickr.com/photos/50087332@N00/298265577/

Find selv flere eksempler...

De har endda en forening...

http://www.irqo.net/IRQO/English/pages/17.htm

Prostitution findes da også i stor stil i de muslimske lande...

http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/documented_rings.doc

Søg selv videre...

http://www.aina.org/news/2006100394917.htm

>Nå, hvorfor nu det?

Fordi de er det mest racistiske folkefærd på denne jord....

>Er det araberne generelt?

Ja... !!!

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 15:18

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Du er da utroligt naiv hvis du ikke tror det findes...
>Selvfølgelig findes det...

>http://www.flickr.com/photos/50087332@N00/298265577/

OK. Så du kunne finde eet eksempel, hvor muslimerne netop STRAFFER
dine "habibber."

>Find selv flere eksempler...

Nej. Det er dig, som skal bevise det.

>De har endda en forening...

>http://www.irqo.net/IRQO/English/pages/17.htm

Det fremgår tydeligt, at de er en yderst marginaliseret gruppe i den
muslimske verden. De beklager sig selv over det. Så hvad siger det om
udbredelsen af "habibber" i islam?

>http://www.aina.org/news/2006100394917.htm

Der gives ingen referencer til nogen som helst videnskabelige
publikationer. Desuden står der helller intet om, at de også fik
skåret penis af, men kun at de blev kastreret.

>Fordi de er det mest racistiske folkefærd på denne jord....

Jeg er også modstander af racisme, men jeg synes nu det er danskerne,
som er de mest racistiske (eller måske tyskerne, husk på Hitler.)

>Ja... !!!

Der er jo også folk uden for arabien, som er ligeså troende som i
arabien. Desuden er der jo også kristne, som helt passer på din
nedladende definition.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 15:33

On 02 May 2008 14:18:16 GMT, H@M.invalid wrote:

>OK. Så du kunne finde eet eksempel

Altså har jeg bevist at det findes...!!!

>Nej. Det er dig, som skal bevise det.

Jeg HAR bevist det....

>Det fremgår tydeligt, at de er en yderst marginaliseret gruppe i den
>muslimske verden. De beklager sig selv over det. Så hvad siger det om
>udbredelsen af "habibber" i islam?

At de lever i det skjulte, for ikke at blive myrdet....

>Der gives ingen referencer til nogen som helst videnskabelige
>publikationer. Desuden står der helller intet om, at de også fik
>skåret penis af, men kun at de blev kastreret.

Kan du virkelig ikke lave en simpel søgning i Google selv...???

http://magazine.biafranigeriaworld.com/nafata_bamaguje/2006/10/16/darfur_shame_on_black_muslims.php

citat: "The Arab castration of male black slaves / captives often
involved amputation of the penis. Many of our brothers died of
complications of this primitive surgery. Others had to live with
agonizing complications... repeated infections, dribbling of urine
etc. "

>Jeg er også modstander af racisme,

Hvorfor er du så konverteret til en racistisk religion...???

>men jeg synes nu det er danskerne,
>som er de mest racistiske

Du har jo lige sagt at kritik/hån af religion INTET har med racisme at
gøre... Kan du blive enig med dig selv...???

> (eller måske tyskerne, husk på Hitler.)

Hitler er da muslimernes store idol...!!!

>Der er jo også folk uden for arabien, som er ligeså troende som i
>arabien.

Det bliver det da ikke bedre af....

>Desuden er der jo også kristne, som helt passer på din
>nedladende definition.

Selvfølgelig... Der er også andre tossehoveder med diverse religioner
rundt om i verden....

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 23:11

H@M.invalid wrote:
> Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

> Skar testiklerne af de sorte? Kan du dokumentere det?

Jeg kan ikke fremvise afskårne testikler, hvis det er det du mener?
Jeg har det fra de bøger som er skrevet om slaveri inden for islam.

Jeg har ikke selv købt bøgerne, så jeg kan ikke lige citere flere sider.
Du kan sikkert finde forskningbaserede artikler om emnet.

Jeg har også læst at dødeligheden ved disse operationer var meget stor, men
man havde åbenbart en så stor rædsel for de sortes, ofte store, kønsdele, at
det opvejede tabet af mange slaver.

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 08:18

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Jeg kan ikke fremvise afsk?rne testikler, hvis det er det du mener?
>Jeg har det fra de b?ger som er skrevet om slaveri inden for islam.

Det er naturligvis bøgerne, jeg ønsker referencer fra.

>Jeg har ikke selv k?bt b?gerne, s? jeg kan ikke lige citere flere sider.
>Du kan sikkert finde forskningbaserede artikler om emnet.

I det mindste kan du jo nævne bøgernes titel. Det gider du måske
ikke? Og jeg har heller ikke tænkt mig at dokumentere dine
flyvske påstande.

>Jeg har ogs? l?st at d?deligheden ved disse operationer var meget stor, men
>man havde ?benbart en s? stor r?dsel for de sortes, ofte store, k?nsdele, at
>det opvejede tabet af mange slaver.

Efter jeres ræsonnement (fantasier) var det vel for at lave dem til
flotte transvestitter?

Fra : Ivannof

Dato : 02-05-08 10:42

> Faktisk handler racisme om at diskriminere andre pga deres race, og
> ikke de ting, du nævner.

I 1990 blev Sprognævnet i forbindelse med en retssag bedt om at udtale sig
om betydningen af ordene racisme og racist i nutidig almindelig sprogbrug.
Nævnet skrev i sit svar (efterfølgende trykt i Nyt fra Sprognævnet, nr.1,
marts 1991) at ordet racisme foruden en betydning der relaterer sig til
nazismens racelære, og en anden der går ud på en races overlegenhed over
andre, især med henblik på forholdet mellem sorte og hvide, også bruges i en
tredje, udvidet betydning "hvor ordet betoner forskelsbehandling og
undertrykkelse eller blot afstandstagen fra grupper af mennesker som godt
kan være af samme race som en selv". Denne tredje betydning blev i svaret
dokumenteret med eksempler fra Sprognævnets citatsamling, fx følgende:

Det er en form for racisme at hævde, at "kvindelitteratur" absolut bør
anmeldes af kvindelige kritikere. (Information 18.11.1976) og Han
beskæftiger sig med den stadig eksisterende lille racisme over for
skuespillere. (Berlingske Tidende 19.5.1970).

----
Personligt ville jeg foretrække at racisme kun havde noget med race at gøre.
Men sådan er det ikke!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 14:53

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> [...]

>----
>Personligt ville jeg foretrække at racisme kun havde noget med race at gøre.

Jeg kan virkelig ikke tage den slags idiotiske vedtagelser seriøst.
Jeg fortsætter spom hidtil, og vil ikke bruge "kulturracisme" under
den samme paraply.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 15:19

On 02 May 2008 13:53:09 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jeg kan virkelig ikke tage den slags idiotiske vedtagelser seriøst.
>Jeg fortsætter spom hidtil, og vil ikke bruge "kulturracisme" under
>den samme paraply.

At du benægter virkeligheden, får den altså ikke til at forsvinde...

Fra : Ivannof

Dato : 02-05-08 19:18

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> Jeg kan virkelig ikke tage den slags idiotiske vedtagelser seriøst.
> Jeg fortsætter spom hidtil, og vil ikke bruge "kulturracisme" under
> den samme paraply.

Vi er flere der er sikker på at du vil fortsætte som hidtid, faktaresistent
som du er!

Det du lige sagde var egentlig at du ikke tager den danske ordbog seriøst!
Vil du lave dit eget sprog - og hvem vjil du tale med??

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 21:12

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i meddelelsen

>Vi er flere der er sikker på at du vil fortsætte som hidtid, faktaresistent
>som du er!

Vis eet sted, hvor jeg nægter at erkende et faktum.

>Det du lige sagde var egentlig at du ikke tager den danske ordbog seriøst!

Der er forskel på rigsdansk og på dialekt, ligevel er dansk sprognævn
ikke en bestemmende faktor for korrekt sprogbrug, de observerer blot
den gængse tale, og skriver den ned.

>Vil du lave dit eget sprog - og hvem vjil du tale med??

Jeg vil tale korrekt dansk med folk, som ikke går op i irrelevante
detaljer, men i stedet koncentrerer sig om væsentlige pointer.

Fra : Ivannof

Dato : 03-05-08 09:01

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> Vis eet sted, hvor jeg nægter at erkende et faktum.

Det kan blive svært, når du ikke vil! Men du kan jo kigge på nogle af de
mange ting du mangler at svare på andetsteds i gruppen.

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 03-05-08 09:23

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i meddelelsen

>Det kan blive svært, når du ikke vil!

Du er bange for, du ikke kan?

>Men du kan jo kigge på nogle af de
>mange ting du mangler at svare på andetsteds i gruppen.

Feks hvad?

Fra : Ivannof

Dato : 03-05-08 12:15

> Du er bange for, du ikke kan?

> Feks hvad?

> Jo, jeg bliver da nødt til at tænke, når jeg skal vaske op, for
> ellers ville jeg jo ikke vide, hvordan jeg skulle skrubbe på
> tallerknerne.

Har Gud tænkt og vist sin vilje med hensyn til din opvask? Læs lige
spørgsmålet igen! Du kan vel læse??

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 03-05-08 15:03

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>Har Gud tænkt og vist sin vilje med hensyn til din opvask?

Nej.

>Læs lige
>spørgsmålet igen!

For det føste er jeg uenig i, at Petersen ikke tænker selv, så jeg
kan ikke svare på den måde, du gerne vil have, for det andet har du
ikke defineret, hvad du mener med at "tænke selv".

>Du kan vel læse??

Ja.

>Hilsen Ivan

Sæt "-- " linien før din signatur.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 12:35

H@M.invalid wrote:
> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

Nu husker du vel det her? :

Book 1, Number 0147:
Narrated Anas ibn Malik:

I saw the Messenger (peace_be_upon_him) perform ablution. He had a Qutri
turban. He inserted his hand beneath the turban and wiped over the forelock,
and did not untie the turban.

Book 1, Number 0148:
Narrated Al-Mustawrid ibn Shaddad:

I saw the Messenger of Allah (peace_be_upon_him) rubbing his toes with his
little finger when he performed ablution.

Book 1, Number 0155:
Narrated AbuMusa al-Ash'ari:

Negus presented to the Messenger of Allah (peace_be_upon_him) two black
and simple socks. He put them on; then he performed ablution and wiped over
them.

Book 1, Number 0157:
Narrated Khuzaymah ibn Thabit:

The Prophet (peace_be_upon_him) said: The time limit for wiping over the
socks for a traveller is three days (and three nights) and for a resident it
is one day and one night.

Book 1, Number 0158:
Narrated Ubayy ibn Umarah:

I asked: Messenger of Allah (peace_be_upon_him) may I wipe over the socks?
He replied: Yes. He asked: For one day? He replied: For one day. He again
asked: And for two days? He replied: For two days too. He again asked: And
for three days? He replied: Yes, as long as you wish.

Book 1, Number 0159:
Narrated Al-Mughirah ibn Shu'bah:

The Messenger of Allah (peace_be_upon_him) performed ablution and wiped
over the stockings and shoes.

Book 1, Number 0160:
Narrated Aws ibn AbuAws ath-Thaqafi:

The Messenger of Allah (peace_be_upon_him) performed ablution and wiped
over his shoes and feet.

Abbad (a sub-narrator) said: The Messenger of Allah (peace_be_upon_him)
came to the well of a people. Musaddad did not mention the words Midat (a
place where ablution is performed), and Kazamah (well). Then both agreed on
the wording:"He performed ablution and wiped over his shoes and feet."

Book 1, Number 0161:

OG at undlade at bede hvor en kamel har ligget ned, for det er Satans
liggested!

Godt for dig at du ikke ER muslim, det er hårdt arbejde at emulere Profeten.

Fra : @

Dato : 01-05-08 12:53

On 01 May 2008 10:11:13 GMT, H@M.invalid wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev følgende

>Hvordan det?

hvordan

ved at koranen specifikt nævner at en race er bedre end de andre

kende du ikke en gang den bog du påstår du lever efter?

Fra : Vidal

Dato : 01-05-08 13:38

@ skrev:

> ved at koranen specifikt nævner at en race er bedre end de andre

Hvilken race er det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 13:48

On Thu, 01 May 2008 14:37:38 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvilken race er det?

Den muslimske "race"....

Fra : Vidal

Dato : 01-05-08 14:09

S. A. Thomsen skrev:

> Den muslimske "race"....

Hvordan står den kristne race sig så?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 14:26

Vidal wrote:

> Hvordan står den kristne race sig så?

De kommer flot ind som nummer to
Vi er trods alt halvdelen værd i blodpenge, mens en inder kun koster en 15.
del eller en 16. del, afhængig af hvilke lærde man holder sig til.

Det er jo den "arabiske race" som universets skaber har udnævnt til at være
finere end alle andre. I den officielle saudiarbiske pamflet om islam kan
man også se at Allah derudover valgte arabisk som sproget til Koranen og
sproget i paradis, fordi det er verdens mest udtryksfulde sprog som langt
overgår fx engelsk

Arabere er det udvalgte folk, og islam, den af gud udvalgte religion, -
siger han selv i Koranen, og så må det jo være sandt.

Fra : Vidal

Dato : 01-05-08 20:03

Knud Larsen skrev:

> [...]
>
> Arabere er det udvalgte folk, og islam, den af gud udvalgte religion, -
> siger han selv i Koranen, og så må det jo være sandt.

Men arabere er vel ikke en race, som sådan.
Har man en nok så fjern arabisk forfar, kan
man kalde sig araber, hvis jeg forstår det
ret?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 01-05-08 22:36

On Thu, 01 May 2008 21:02:43 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Men arabere er vel ikke

mere af dit sædvanlige udenoms VÅS

hvad med at forholde dig til sagen?

Fra : Vidal

Dato : 02-05-08 08:57

@ skrev:

> mere af dit sædvanlige udenoms VÅS
>

> hvad med at forholde dig til sagen?

Du er et uvidende fjols, der tror dine fantasier
og fordomme sætter verden, hvis du kan forstå det?

http://en.wikipedia.org/wiki/Arab

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-05-08 12:45

On Fri, 02 May 2008 09:56:39 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du er et

hvad med at forholde dig til sagen?

læs koranen og find at den beskriver at araberne er en guds udvalgte
folk som er udpeget til at herske over alle andre

prøv at forholde dig til dette

eller er det for svært?

eller vælger du igen en gang at våse udenom, når ubehagelige sandheder
om muhamedanismen trænger sig på?

Fra : Vidal

Dato : 02-05-08 13:16

@ skrev:

> hvad med at forholde dig til sagen?
>

> læs koranen og find at den beskriver at araberne er en guds udvalgte
> folk som er udpeget til at herske over alle andre

Gør det araberne til en race?

> prøv at forholde dig til dette

Hvorfor? Jøderne er også Guds udvalgte folk. Kristne
er ikke nogens udvalgte. De vælger selv Gud.

> eller er det for svært?

Dine våsede fordomme gør det svært for normale
mennesker at diskutere med dig. Du smutter meget
ofte ud af en vilkårlig tangent.

> eller vælger du igen en gang at våse udenom, når ubehagelige sandheder
> om muhamedanismen trænger sig på?

Du er ikke i stand til stringent tænkning, det
gør det svært at følge med i, hvad du nu tror,
der diskuteres.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-05-08 13:34

On Fri, 02 May 2008 14:16:12 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]

læs koranen og find at den beskriver at araberne er en guds udvalgte
folk som er udpeget til at herske over alle andre

og det gjorde du så

Fra : Vidal

Dato : 02-05-08 13:47

@ skrev:

> læs koranen og find at den beskriver at araberne er en guds udvalgte
> folk som er udpeget til at herske over alle andre

Gør det araberne til en race? Jøderne er også deres
guds udvalgte folk.

> prøv at forholde dig til dette

Hvorfor?

> og det gjorde du så

Hvorfor er det en ubehagelig sandhed for dig?
Personligt er jeg da fuldstændigt ligeglad.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-05-08 14:14

On Fri, 02 May 2008 14:46:34 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

som sædvanlig en masse udenomsvås

<klippe klippe klippe>

prøv at forholde dig til ovenstående

Fra : Vidal

Dato : 02-05-08 15:47

@ skrev:
> On Fri, 02 May 2008 14:46:34 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
>

> som sædvanlig en masse udenomsvås
>
> <klippe klippe klippe>

> prøv at forholde dig til ovenstående

Når du har forklaret mig, hvad det har med race
at gøre. Det er det vi diskuterer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-05-08 16:54

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 02-05-08 21:15

@ wrote:

> prøv at forholde dig til ovenstående

Jeg har ingen mening om det og kan ikke forholde mig til det.

Forklar mig, hvorfor du synes, jeg skal forholde mig til det.
Jeg ser ingen sammenhæng med det og resten af diskussionen.

Jeg er da så temmeligt ligeglad med, hvem koranen udpeger som
herrefolk. Hvad er relevansen? Vil du ikke forklare, hvad du
mener med det eller eventuelt, hvad du selv kan konkludere på det.

Så finder jeg måske en måde at forholde mig til det på.

Eller bliver det bare endnu en underlig diskussion, hvor du hele
tiden skriger 'sidestep og udenomsvås', mens jeg prøver at finde
ud af, hvad det er du vil eller hvorfor du finder min mening om
det betydingsfuldt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 23:16

Vidal wrote:

> Men arabere er vel ikke en race, som sådan.
> Har man en nok så fjern arabisk forfar, kan
> man kalde sig araber, hvis jeg forstår det
> ret?

Race er jo under alle omstændigheder et mere eller mindre tilfældigt begreb.
En araber er under alle omstændigheder mere en blot en "nation", man deler
forfædre.
Selv om "nogle" af dem der kaldes arabere ikke er det, eller rettere ikke
VAR det, da islam blev opfundet.

Inden for ummaen anses arabere også for de fineste, - og anser sig selv for
de fineste. Mange i Asien fx har jo taget arabiske navne og hævder at
nedstamme fra arabere.

Fra : @

Dato : 02-05-08 06:22

On Fri, 2 May 2008 00:16:28 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Race er jo under alle omstændigheder et mere eller mindre tilfældigt begreb.

nej

medicinindustrien udvikler forskellig medicin til forskellige
mennesker

http://www.biotech-monitor.nl/4004.htm

http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=16687900

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-08 09:15

@ wrote:

> nej
>
> medicinindustrien udvikler forskellig medicin til forskellige
> mennesker

Det ved jeg, og at der er forskel på de fem hovedgrupper er der ingen tvivl
om, men det er stadig tilfældigt hvor mange racer folk deler op i, og
hvordan de ser på overlap i den genetiske udbredelse.

Man kan fx se sort ud i huden, men være genetisk mere hvid end sort, osv
osv.

OG nogle vil kalde arabere for en race, andre vil ikke, - deri
tilfældigheden.

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 15:27

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Den muslimske "race"....

Hvilke fysiske træk kendetegner os, som hører til den muslimske race?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 16:00

On 01 May 2008 14:26:52 GMT, H@M.invalid wrote:

>Hvilke fysiske træk kendetegner os, som hører til den muslimske race?

Hvem taler of FYSISKE træk...???

Araberne er det mest racistiske folkefærd der findes... Ikke engang
Hitler nåede dem til sokkeholderne...

Langt de fleste problemer der er i Danmark mht. muslimer, er med
arabiske muslimer... Da taber-religionen islam (der prædiker racisme)
stammer fra araberne, kan vi kun frygte det værste...

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 16:13

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Hvem taler of FYSISKE træk...???

Fysiske træk er hvad der definerer racer blandt mennesker.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 17:40

H@M.invalid wrote:
> S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

> Fysiske træk er hvad der definerer racer blandt mennesker.

Hvilke fysiske træk skilte nazisterne fra jøderne?

Men Hitler var vel ikke nazist? denne folkekære mand i mange muslimers øjne.

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 18:00

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Hvilke fysiske tr?k skilte nazisterne fra j?derne?

Spørg nazisterne.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 23:18

H@M.invalid wrote:
> Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

> Spørg nazisterne.

Du siger at forskel i fysiske træk er en forudsætning for racisme, så jeg
spørger dig.

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 08:21

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev følgende

>Du siger at forskel i fysiske tr?k er en foruds?tning for racisme, s? jeg
>sp?rger dig.

Jeg ved det jo ikke. Jødedommen er for mestedelen en religion,
nazisme er en politisk ideologi, så i præncippet er et åndssvage at
tale om tilhængerne som havende raceforskelle.

Hvad med om du spurgt, hvilket forskelle der var på negre fra
Kalahariørkenen og nomader fra mogoliet? Ikke at det har nogen som
helst betydning, men det har dine "kulturracer" jo heller ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-08 09:19

H@M.invalid wrote:
> [...]
> Kalahariørkenen og nomader fra mogoliet? Ikke at det har nogen som
> helst betydning, men det har dine "kulturracer" jo heller ikke.

Nu er det jo ikke mig der går op i "racer".

Kulturer er hvad der tæller, og her må den islamiske snart komme på banen
igen, efter at have været i ispose i snart 1000 år. Desværre går det den
forkerte vej.
Se hvad en pakistansk professor fortæller om sine studerende:

Pervez Hoodbhoy, professor: "Man ser en holdningsændring hos de studerende.
De er mindre nysgerrige og ved ikke meget om verden udenfor. De er ikke
nysgerrige nok til at ønske at vide noget. Tolerancen for ideer udefra er
også blevet svækket meget. Man kan ikke undervise i naturfag, humaniora
eller andet uden at tage emner op, der rejser spørgsel og sætter tanker
igang. Hvis der er modstand mod tanker, fornuft og logik. så kan vi ikke
have ægte universiteter."

Islam er i rivende tilbagegang, og det bliver jo desværre også et problem
for os, - når de ikke kan brødføde sig selv i fx Pakistan.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 18:23

On 01 May 2008 15:13:08 GMT, H@M.invalid wrote:

>Fysiske træk er hvad der definerer racer blandt mennesker.

Ser arabere ikke anderledes ud en f.eks. danskere eller kinesere...???

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 18:50

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Ser arabere ikke anderledes ud en f.eks. danskere eller kinesere...???

Jo. Nu er man ikke muslim fordi man har et sådant udseende. Ligesom
jeg ikke har.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 20:08

On 01 May 2008 17:49:32 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jo. Nu er man ikke muslim fordi man har et sådant udseende. Ligesom
>jeg ikke har.

Korrekt... Mange er blevet muslimer, fordi de har brug for en mental
sutteklud....

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 22:10

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Korrekt...

Det er nemlig rigtigt. Race er jo et spørgsmål om forskelle på
udseendet de etniske grupper imellem.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-05-08 22:28

On 01 May 2008 21:10:19 GMT, H@M.invalid wrote:

>Det er nemlig rigtigt.

Quotefucker....!!!

Der stod: Korrekt... Mange er blevet muslimer, fordi de har brug for
en mental sutteklud....

>Race er jo et spørgsmål om forskelle på
>udseendet de etniske grupper imellem.

"Race" bliver også brugt om religiøs overbevisning...

Hver eneste gang nogen kritiserer muslimernes over-kriminalitet, så
bliver der jo straks råbt "racist" efter dem....

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 22:45

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Quotefucker....!!!

>Der stod: Korrekt... Mange er blevet muslimer, fordi de har brug for
>en mental sutteklud....

Hvorfor skal jeg svare på den andens sætning, som er aldeles
irrelevant for diskussionen?

>"Race" bliver også brugt om religiøs overbevisning...

Nu må du da holde op. Holder du mig for nar?

>Hver eneste gang nogen kritiserer muslimernes over-kriminalitet, så
>bliver der jo straks råbt "racist" efter dem....

Du kan ikke argumentere ud fra massernes fejlagtige antagelser.

Race betyder een bestemt ting, og racisme betyder en anden, men
ordet er nært kædet sammen med race. Racisme har jeg defineret efter
den korrekte definition.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 08:41

On 01 May 2008 21:44:48 GMT, H@M.invalid wrote:

>Nu må du da holde op. Holder du mig for nar?

Nej, det klarer du fint selv...

>Du kan ikke argumentere ud fra massernes fejlagtige antagelser.

Det er sådan ordet bliver brugt, men du ved åbenbart bedre... ))))

>Race betyder een bestemt ting, og racisme betyder en anden, men
>ordet er nært kædet sammen med race. Racisme har jeg defineret efter
>den korrekte definition.

Hvordan kan jeg så blive dømt for racistiske udtalelser, hvis jeg
stillede mig op og sagde at alle muslimer er rotter...???

Du siger jo at det ikke vil være racistisk...

Prøv at lægge din koran væk (som du jo ikke forstår alligevel), og
begynd at tænke selv....

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-05-08 14:58

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Nej, det klarer du fint selv...

Det gør du åbenbart. Hvad med om du fik dit diskussionsniveau trukket
op til de voksne?

>Det er sådan ordet bliver brugt, men du ved åbenbart bedre... ))))

Der er nogen, som bruger ordene bedre (hint: "fordi at.")

>Hvordan kan jeg så blive dømt for racistiske udtalelser, hvis jeg
>stillede mig op og sagde at alle muslimer er rotter...???

Paragraf 266 b er ikke kun om racisme, men også om diskrimination af
religiøse og seksuelle grupper. Du bliver altså ikke dømt for at være
"racist", men for at have overtrådt paragraffen.

>Du siger jo at det ikke vil være racistisk...

Korrekt.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-05-08 15:21

On 02 May 2008 13:57:40 GMT, H@M.invalid wrote:

>Det gør du åbenbart. Hvad med om du fik dit diskussionsniveau trukket
>op til de voksne?

Men så kan du jo ikke følge med....

Fra : Ivannof

Dato : 02-05-08 10:56

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]

(Information 18.11.1976) og Han beskæftiger sig med den stadig eksisterende
lille racisme over for skuespillere. (Berlingske Tidende 19.5.1970).

-----------------------
I følge dansk sprognævn skulle så kritik af muslimsk overkriminalitet være
racistisk. Når ord på den måde kan rumme for mange betydninger, kan de ikke
længere betyde noget bestemt. Ellers må man snakke om en "genetisk racist",
en "kulturracist", "kvinderacist" osv.

Fra : @

Dato : 01-05-08 16:30

On Thu, 01 May 2008 14:48:03 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Den muslimske "race"....

også det

men koranen nævner også een specifik slags folk som er bedre på alle
måder og derfor udset til at herske over alle andre

Fra : @

Dato : 01-05-08 16:26

>Hvilken race er det?

endnu en som debaterer muhamedanisme uden at have taget sig tid til at
læse (som minimum) koranen, det vil også hjælpe med lidt vedens- og
religionshistorie

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-05-08 15:26

@ <1@invalid.net> skrev følgende

>hvordan

>ved at koranen specifikt nævner at en race er bedre end de andre

>kende du ikke en gang den bog du påstår du lever efter?

Hvad er det for en race?

Fra : @

Dato : 01-05-08 16:32

On 01 May 2008 14:25:53 GMT, H@M.invalid wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev følgende

>Hvad er det for en race?

du kender tydeligvis ikke koranen

var det ikke på tide at få læst den bog du påstår du lever efter,

hvordan kan du det uden at have læst den?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-04-08 22:59

On 29 Apr 2008 20:48:50 GMT, H@M.invalid wrote:

> [...]
>tordner frem netop fordi de har et holdpunt som gruppe, og ikke som
>de dynamiske danskere, som har lav sædkvalitet.

Nej, det er fordi de/I yngler som kaniner og opfører sig/jer som
græshopper, der spreder sig som en pest og ødelægger alt på
deres/jeres vej....

Fra : Ivannof

Dato : 30-04-08 06:22

> [...]
> komme ind i Danmark, for du er sort!" Der er en splittethed over
> danskernes humanistiske altruisme, fordi man samtidigt skelner folk

Humanisme er ikke defineret. Det kan være hvad som helst, nogen synes er at
"være god mod de andre"

> Det du tror på med at dem som er sekulære demokrater gerne må gøre
> noget ondt mod de andre, og at det er på grund af deres TRO, de må.

"Sekulære demokrater", der gerne "gøre ondt mod andre"? Vrøvl!

> [...]
> tordner frem netop fordi de har et holdpunt som gruppe, og ikke som
> de dynamiske danskere, som har lav sædkvalitet.

Den holder ikke.

Lad os kalde "de hvide mennesker" for vesterlændige, så vi slipper for dine
racistiske undertoner. Vi får færre men mere veluddannede børn. Vi får det
antal vi synes vi kan overkomme at opdrage og uddannede ordentligt, så de
kan få et liv vi kan være bekendt at give dem videre. Vi producerer ikke
mest muligt "kød" fra menneskelige fødemaskiner, som resulterer i at børnene
sammen med resten af landets indbyggere som livets største ønske er at komme
væk fra hjemlandet. Sædkvalitet i stedet for intellektuel kvalitet.

Hvis du checker bruttonationalprodukt vil du se at vesterlændinges andel er
steget på trods af andelen af hoveder er faldet. Kvalitet frem for
kvantitet!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 30-04-08 13:46

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i meddelelsen

>Humanisme er ikke defineret. Det kan være hvad som helst, nogen synes er at
>"være god mod de andre"

Nej. Det er et specifikt vestligt begreb. At være "god mod andre" kan
betyde noget helt andet i en anden kulturs moral, og at du ikke kan
se det, siger at du er snævertsynet og indbildsk!

Fra : Ivannof

Dato : 30-04-08 17:17

> [...]
> betyde noget helt andet i en anden kulturs moral, og at du ikke kan
> se det, siger at du er snævertsynet og indbildsk!

Du ka jo passende definere humanisme. Og forklare hvorfor jeg skulle være
snævertsynet og indbildsk fordi jeg ikke kender den specifikke definition

Hilsen Ivan

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 29-04-08 05:19

<H@M.invalid> wrote in message

> Hvorfor kan man i vesten ikke acceptere, at vi alle er lige, og at
> man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret til
> medborgerskab blot fordi de er født i et andet land?

LOL

Fra : @

Dato : 29-04-08 18:27

On Tue, 29 Apr 2008 06:18:58 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

><H@M.invalid> wrote in message

>LOL

Hvorfor kan man i Saudi Arabien ikke acceptere, at vi alle er lige, og
at man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret
til medborgerskab blot fordi de er født i et andet land og ikke er
muhamedaner?

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 19:43

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> at man ikke har nogen legitim humanistisk ret til at nægte nogen ret
> til medborgerskab blot fordi de er født i et andet land og ikke er

Det er fordi at Saudi netop HAR retten til at diskriminere og være arrogante
og bedrevidende. Det ligger i at de i snart 1400 år har haft en bog. Det er
de meget stolte af! Der er ingen grund til at nedgøre dette faktum! Hvis der
er nogen, der tegner en tegning, så vil de næste 1400 år gå med på retfærdig
vis at hævne dette i indtil 7. slægtled, med sværdet i hå.....fork. af red.

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 17:36

> [...]
>
> I dag overrumpler vesten de i knælagte ulande med inhumane dumpninger
> af sukker og mælkepulver og tekstiler. Dumpningerne gør, at

Og her sidder vi og venter på om ikke OPEC kunne tænke sig at ødelægge vores
økonomi ved helt inhumant at dumpe olie, f.eks så benzinen kommer ned på kr.
5 pr liter.

Sikken katastrofe!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 18:36

> [...]

>økonomi ved helt inhumant at dumpe olie, f.eks så benzinen kommer ned på kr.

Du fatter ikke alvoren! Det er i Afrika, de har økonomiske
vanskligheder, og derfor er deres økonomi langt skræbeligere!

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 19:35

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> Du fatter ikke alvoren! Det er i Afrika, de har økonomiske
> vanskligheder, og derfor er deres økonomi langt skræbeligere!

Korrekt. Jeg fatter ikke alvoren.

Jeg fatter ikke hvordan man kan ødelægge nogen ved at forære ting væk.
Mellemøsten er velkommen til at prøve at ødelægge vesteuropa ved at forære
olien væk. Bare for at se om det virker i praksis. Jeg lægger gerne land til
foræringerne!

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 20:28

> [...]

>olien væk. Bare for at se om det virker i praksis. Jeg lægger gerne land til

Hvis der ikke er noget om snakken, hvordan kan du så forklare, at der
er blevet snakket i timevis om problemet på TV og der er blevet lavet
udsendelser om problematikken i TV? Hævder du, at de tager noget op,
selvom det åbenlyst er en løgn?

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 21:38

> [...]
> er blevet snakket i timevis om problemet på TV og der er blevet lavet
> udsendelser om problematikken i TV? Hævder du, at de tager noget op,

Det behøver ikke at være løgn, bare fordi man har en mening om noget. Men
det kan være det ikke er rigtigt. Jeg synes det er noget akademisk ævl.

Hilsen Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-04-08 21:44

> [...]
> er blevet snakket i timevis om problemet på TV og der er blevet lavet
> udsendelser om problematikken i TV? Hævder du, at de tager noget op,

Nu tager "TV" hvadsomhelst op hvis det scorer seere.. lige fra
brystvorter der er synlige i et reality show til historien om Lars
Tyndskid's lille puddelhund der faldt i algetønden fordi han forsømte
den påbudte indhegning, så dét argument underbygger vel ingenting?

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 30-04-08 16:18

<H@M.invalid> wrote in message
> Du fatter ikke alvoren! Det er i Afrika, de har økonomiske
> vanskligheder, og derfor er deres økonomi langt skræbeligere!

Hint, korruption...

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-08 23:05

> <H@M.invalid> wrote in message
>
> Hint, korruption...

Snarere teknologisk inkompetence

Det er ikke vort problem

Alle lande kæmper med andre lande om markedsandele så vi bør være glade at
nogle kun kan købe og ikke sælge

Muslimer kan kun eksportere olie - og mennesker

Sultedød er slet ikke et internatinalt problem

Der er brug for hungerkatastrofer nogle steder.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-08 23:05