Kamal er ikke kriminel
Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 20:44

Den megen uvilje, der har været imod SF's Kamal Qureshi, er nok et
symptom på den stigende racisme og det stigende fremmedhad, som vi
ser i SF's partiledelse, og blandt vælgerne.

Man søger at miskreditere ham, at han ikke haver fuldført sine
lægestudier på ærlig vis, men dette er jo lodret løgn.

Tænk på hans familie, hvordan det må være, at man trænger sig på i
hans privatliv. Han har tre børn med en ung smuk dansk kvinde, og jeg
synes man skulle give den lille familie fred for al den
mediebevågenhed.

At Oliver Bahne hævder, at hans navn er blevet misbrugt, er helt en
sag for retten, og har intet at gøre på forsiden af aviserne, før der
er kommet en afgørelse i sagen.

Fra : /Peter

Dato : 28-04-08 20:54

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> Den megen uvilje, der har været imod SF's Kamal Qureshi, er nok et
> symptom på den stigende racisme og det stigende fremmedhad, som vi
> ser i SF's partiledelse, og blandt vælgerne.

Kamelenn er da ikke fremmed, han er dansker, men opfører sig som de
utilpassede fremmede, også og især måske ved dronningebesøg prøver han
at undestrege sin fremmede herkomst og tilhørsforhold, anstigende i sin
oprindelseslands klædedragt, muhamedansk formodenlig.

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 21:00

/Peter <nospam@no.mail> skrev følgende
><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>Kamelenn er da ikke fremmed, han er dansker,

Det synes jeg er rigtigt.

>men opf?rer sig som de
>utilpassede

Det har han netop ikke gjort, men har derimod gennemført et
lægestudium!

>fremmede, ogs? og is?r m?ske ved dronningebes?g pr?ver han
>at undestrege sin fremmede herkomst og tilh?rsforhold, anstigende i sin
>oprindelseslands kl?dedragt, muhamedansk formodenlig.

Er der noget galt i at udtrykke sit religiøse tilhørsforhold gennem
påklædning? Naturligvis er der ikke det! Alle har ret til at være
her, og du skal ikke komme og sige, at sådan og sådan må man ikke se
ud eller sådan og sådan må man ikke tro.

Fra : /Peter

Dato : 28-04-08 21:08

> [...]
> lægestudium!

> Er der noget galt i at udtrykke sit religiøse tilhørsforhold gennem
> påklædning? Naturligvis er der ikke det!

Nej alle har ikke ret til st være her.

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 21:16

/Peter <nospam@no.mail> skrev følgende
><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej alle har ikke ret til st v?re her.

Jo de har så!

Fra : TJ

Dato : 29-04-08 15:07

On 28 Apr 2008 20:15:48 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jo de har så!

Gu' har de ej!
Og da slet ikke kloakbeduiner, der ønsker at undergrave det danske
samfund.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 18:20

TJ <pomanden@hotmail.com> skrev følgende

>Gu' har de ej!

Hvorfor ikke. Giv mig een god grund, som stemmer overens med et
LOGISK syn på statens selektion mellem forskellige mennesker.

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 19:49

<H@M.invalid> skrev i meddelelsen
> TJ <pomanden@hotmail.com> skrev følgende

> Hvorfor ikke. Giv mig een god grund, som stemmer overens med et
> LOGISK syn på statens selektion mellem forskellige mennesker.

OK. Logik: 90% af Mellem?stens mennesker vi gerne herop. De vil sikker alle
bo på n?rrebro. Pr?v selv at regne ud hvormange etager der skal være p? det
nye hus der skal opføres p? ungdomshusets grund, hvis de alle skal v?re der.

Som en ekstra service har jeg allerede udskiftet Æ, Ø og Å med
spørgsmålstegn!

Hilsen Ivan

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-04-08 19:58

Ivannof wrote:

> Som en ekstra service har jeg allerede udskiftet Æ, Ø og Å med
> spørgsmålstegn!

ROFL

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 20:24

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> [...]

>nye hus der skal opføres p? ungdomshusets grund, hvis de alle skal v?re der.

Der er jo plads til mange flere, se feks på vestjylland. Men dit
højhus ville jo være mange hundrede kilometer højt - kan du ikke selv
se, at det er totalt urealistisk?

>Som en ekstra service har jeg allerede udskiftet Æ, Ø og Å med
>spørgsmålstegn!

Hvorfor dog det?

Fra : Ivannof

Dato : 29-04-08 21:34

> Der er jo plads til mange flere, se feks på vestjylland. Men dit
> højhus ville jo være mange hundrede kilometer højt - kan du ikke selv
> se, at det er totalt urealistisk?

Du spurgte om en grund:

> Hvorfor dog det?

Det sker alligevel, når det har været gennem dig.

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 29-04-08 21:37

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>Du spurgte om en grund:

Ja, du har ret i, at det faktisk var een mulig grund, men nu
forholder det sig imidlertid anderledes i den virkelige verden,
ligesom jeg gjorde opmærksom på i mit svar.

>Det sker alligevel, når det har været gennem dig.

>Hilsen Ivan

Ikke når det kommer fra dig. I din header står der anført et tegnsæt.

Fra : Ivannof

Dato : 30-04-08 06:29

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> Ja, du har ret i, at det faktisk var een mulig grund, men nu
> forholder det sig imidlertid anderledes i den virkelige verden,
> ligesom jeg gjorde opmærksom på i mit svar.

Ok så får du den uden omsvøb: Vi kom fra

Der er ikke plads til alle, der gerne vil komme fra Mellemøsten. Det er
mange millioner mennesker det drejer sig om. Og der er heller ikke plads til
mennesker, der ikke vil indgå produktivt og demokratisk i det danske
samfund!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 30-04-08 06:03

On 29 Apr 2008 19:23:50 GMT, H@M.invalid wrote:

>Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

>Der er jo plads til mange flere,

nej det er der netop ikke,

fordi løsningen af de selvskabte problemer muhamedanerne i mellemøsten
har ikke ligger i at forsøge at eksportere problemerne, et sådant
forsøg vil blot udbrede og forøge problemerne

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 21:12

H@M.invalid wrote:
> Den megen uvilje, der har været imod SF's Kamal Qureshi, er nok et
> symptom på den stigende racisme og det stigende fremmedhad, som vi
> ser i SF's partiledelse, og blandt vælgerne.

Alle undersøgelser viser der er *faldende* uvilje mod indvandrere, og det er
også hvad invandrere beretter.

> Man søger at miskreditere ham, at han ikke haver fuldført sine
> lægestudier på ærlig vis, men dette er jo lodret løgn.

Det er der ingen som har sagt, man HAR sagt at han måtte gå et semester om
fordi han havde hugget en opgave fra en anden gruppe, - og det har han ikke
benægtet.

> [...]
>
> At Oliver Bahne hævder, at hans navn er blevet misbrugt, er helt en
> sag for retten, og har intet at gøre på forsiden af aviserne, før der

Kamal HAR indrømmet at have brugt navnet "Oliver".

Den med eksamen er ikke så god, - det andet er vist i småtingsafdelingen.

Fra : Vidal

Dato : 29-04-08 09:01

Knud Larsen skrev:

> Alle undersøgelser viser der er *faldende* uvilje mod indvandrere

Dog ikke i denne gruppe

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 10:28

Vidal wrote:

> Dog ikke i denne gruppe

"Gruppe" er vel så meget sagt, er der syv som har *stigende* uvilje?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-04-08 11:04

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> "Gruppe" er vel så meget sagt, er der syv som har *stigende* uvilje?

Man må også skelne mellem polakker og muhammedanere.

Mvh
Martin