New Zealand hærget af danskersvin....
Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-08 00:18

Under overskriften "Danskere beskyldes for at svine i New Zealand fortæller
Politiken 26.4 at autocamper-turister fra DK nu modtages køligt af de lokale
FORDI DE TØMMER SPILDEVAND UD I NATUREN

Har nogen hørt om spildevand der kan lugte stærkt fra en autokamper?
Hvad kan problemet være?
Mon ikke naturens store vandløb på den store ø leverer rent vand i
milliarder af gange større mængder?

Miljøfolk er problemopfindere og aviser lyver groft

Fra : @

Dato : 28-04-08 11:47

On Mon, 28 Apr 2008 01:17:34 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>milliarder af gange større mængder?
>
>Miljøfolk er problemopfindere og aviser lyver groft

du skyder helt forbi

hvis det er forbudt at smide affald i naturen i New Zealand så er det
forbudt, uanset om forbuddet er fornuftigt eller ej,

så det er jo klart at man ser skævt til folk som ike overholder lovene

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-08 20:41

> [...]
> det,
> giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Jeg skyder ikke helt forbi, men ny oplysninger på WWW.pol.dk tyder på at
spildvandet var human g ylle og hvis de lukkedes ud at sted hvor mange
skovtursgæster færdedes, så var danskerne asociale.
Men at der er MA NGE danskere med dyre autocampere så at danskere generelt
er upopulære er vist Politikens opfindelse - een sporedes via den lejede au
tocampers firma, men myndighederne gav kun advarsel til danskeren, ikke
bøde, så HVOR SLEMT KAN DET VÆRE?

Fra : PC

Dato : 28-04-08 11:20

On 28 Apr., 01:17, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> Under overskriften "Danskere beskyldes for at svine i New Zealand fortæller
> Politiken 26.4 at autocamper-turister fra DK nu modtages køligt af de lokale
> FORDI DE TØMMER SPILDEVAND UD I NATUREN

Her i Danmark er det lovligt at pisse i en sø...

> Har nogen hørt om spildevand der kan lugte stærkt fra en autokamper?
> Hvad kan problemet være?
> Mon ikke naturens store vandløb på den store ø leverer rent vand i
> milliarder af gange større mængder?

Jep, milliarder af smådyr pisser der hver dag...

> Miljøfolk er problemopfindere og aviser lyver groft

Jep, de er uden tvivl fulde af løgn...

MVH
PC
______________________________________
"Der findes STADIG IKKE dumme spærgsmål!
Dansk Idiotforening (2635)

Ps. Denne posting henvender sig primært til mennesker med humor
(Specielt ægte dansk humor, hehehehe) Også 4 dum?
Undskyld alle stav'in-fejlene, englenes vingesus forstyrrede MIG bare
da jeg sad og skrev... EU: www.EU.int /www.EU.eu

Fra : Peter

Dato : 01-05-08 07:50

Bo Warming wrote:

> [...]
> milliarder af gange større mængder?
>
> Miljøfolk er problemopfindere og aviser lyver groft

I NZ er der mange steder man lovligt kan tømme spildevand - så det er
dumt at gøre det i naturen. Iøvrigt er der ikke kemikalier indblandet i
"vandet"?