newsreader...
Fra : Mendoza

Dato : 27-04-08 13:41

OT.... I know..

Sorry for OT... lige et hurtigt spørgsmål. Er blevet verdammt træt af OE,
anbefal venligst en god reader, der kan quote m.m....

På forhånd tak,

Mendoza

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-04-08 13:55

On Sun, 27 Apr 2008 14:40:39 +0200, "Mendoza" <mikael@1812.dk> wrote:

>OT.... I know..
>
>Sorry for OT... lige et hurtigt spørgsmål. Er blevet verdammt træt af OE,
>anbefal venligst en god reader, der kan quote m.m....

Jeg er glad for min Forte Agent 1.9 fra 2002...

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-08 16:55

"Mendoza" <mikael@1812.dk> skrev i en meddelelse

> Sorry for OT... lige et hurtigt spørgsmål. Er blevet verdammt træt af
> OE, anbefal venligst en god reader, der kan quote m.m....

OE med Quotefix?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-04-08 17:22

On Sun, 27 Apr 2008 17:55:00 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>OE med Quotefix?

Hvorfor ikke bruge en rigtig newsreader (der findes mange gode og
gratis), i stedet for det M$-lort...???

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-08 17:40

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke bruge en rigtig newsreader

Outlook Express er en rigtig newsreader.

>(der findes mange gode og
> gratis), i stedet for det M$-lort...???

M$-lort? Hvad er dit problem? At det er et Microsoft-produkt eller hvad? Det
findes i enhver Windows uden yderligere beregning/installering, og fungerer
ganske fint. Med Quotefix installeret fungerer det endda fremragende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-04-08 17:56

On Sun, 27 Apr 2008 18:39:52 +0200, "Jens Bruun"

>Outlook Express er en rigtig newsreader.

Nej... Det er et Email-program, der er udvidet med noget news-halløj,
som ikke virker ordentligt...

> [...]
>findes i enhver Windows uden yderligere beregning/installering, og fungerer
>ganske fint. Med Quotefix installeret fungerer det endda fremragende.

Hver eneste gang der går "kage" i noget med news, så er OE rodet ind i
det...

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-08 18:02

> Nej... Det er et Email-program, der er udvidet med noget news-halløj,
> som ikke virker ordentligt...

Det virker fint.

> Hver eneste gang der går "kage" i noget med news, så er OE rodet ind i
> det...

Muligt. Hvis 80% af samtlige usenet-skribenter bruger OE, så er der stor
sandsynlighed for, at OE er rodet ind i det, når der går kage i noget med
news.

Sjovt nok har jeg aldrig oplevet, at der er gået kage i noget med news - og
jeg har immervæk brugt OE i mange, mange år.

Er dit problem ikke bare, at OE har lidt svært ved alle dine fucking
smilies, og at OE ikke er et chatnar-program?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-04-08 19:16

On Sun, 27 Apr 2008 19:01:41 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>jeg har immervæk brugt OE i mange, mange år.
>
>Er dit problem ikke bare, at OE har lidt svært ved alle dine fucking

Aner det ikke... Jeg har altid brugt et rigtigt news-program...

>og at OE ikke er et chatnar-program?

???????

Fra : H@M.invalid

Dato : 27-04-08 19:28

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev følgende
>"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Det virker fint.

>Muligt. Hvis 80% af samtlige usenet-skribenter bruger OE, s? er der stor
>sandsynlighed for, at OE er rodet ind i det, n?r der g?r kage i noget med
>news.

>Sjovt nok har jeg aldrig oplevet, at der er g?et kage i noget med news - og
>jeg har immerv?k brugt OE i mange, mange ?r.

>Er dit problem ikke bare, at OE har lidt sv?rt ved alle dine fucking
>smilies, og at OE ikke er et chatnar-program?

Din linielængde er vist 80 tegn. Når du bruger OE giver det nogle
komplikationer for folk, som bruger standardkompatible nyhedslæsere,
og ikke OE.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 27-04-08 19:47

On 27 Apr 2008 18:28:29 GMT, H@M.invalid wrote:

>Din linielængde er vist 80 tegn. Når du bruger OE giver det nogle
>komplikationer for folk, som bruger standardkompatible nyhedslæsere,
>og ikke OE.

Jeg har ingen problemer med at læse hans indlæg, men til gengæld laver
DU "kage" i dine indrykninger (du laver et blanktegn før ">", når du
citerer)... Se selv højere oppe...

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-08 19:56

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse

> Din linielængde er vist 80 tegn.

Min linielængde er 72 tegn, som er den anbefalede linielængde på usenet. Du
er tydeligvis lige så god til at tælle, som du er til at spille muslim.

> Når du bruger OE giver det nogle
> komplikationer for folk, som bruger standardkompatible nyhedslæsere,
> og ikke OE.

Nej. Derimod stinker dine citeringer og din håndtering af æ, ø og å, men det
er for ingenting at regne i forhold til de ting, du rent faktisk skriver.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : H@M.invalid

Dato : 27-04-08 21:12

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev følgende
><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

CITAT:
Min liniel?ngde er 72 tegn, som er den anbefalede liniel?ngde p? usenet. Du
72|
75|

>Nej. Derimod stinker dine citeringer

Hvordan?

>og din h?ndtering af ?, ? og ?, men det

Faktisk er det dig, som ikke håndterer Æ Ø og Å.

>er for ingenting at regne i forhold til de ting, du rent faktisk skriver.

Hvis du kan finde en fejl, så udpeg den i stedet for som en lille og
forskræmt mus at sidde og pege fingre som en lille og trist troll,
som ikke vil diskutere, men kun komme af med sine frustrationer med
infantil bagvaskelse og spot.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-04-08 06:31

On 27 Apr 2008 20:12:11 GMT, H@M.invalid wrote:

> [...]
>forskræmt mus at sidde og pege fingre som en lille og trist troll,
>som ikke vil diskutere, men kun komme af med sine frustrationer med

Som jeg skrev tidligere, så indsætter du et blanktegn foran ">" når du
citerer... Det skal man IKKE....

Hver eneste gang "æøåÆØÅ" kommer forbi dig, så kommer de ikke korrekt
videre....

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 14:03

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Som jeg skrev tidligere, så indsætter du et blanktegn foran ">" når du
>citerer... Det skal man IKKE....

>Hver eneste gang "æøåÆØÅ" kommer forbi dig, så kommer de ikke korrekt
>videre....

Når de kommer fra dig, så kommer de fint igennem og tilbage igen.
Det er blandt andet på grund af den newsreader, du bruger.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-04-08 13:54

<H@M.invalid> wrote in message
> [...]
>
> CITAT:
> Min liniel?ngde er 72 tegn, som er den anbefalede liniel?ngde p?

Din newsreader fortæller intet om hvilket tegnsæt den anvender, hvilket
den bør.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : H@M.invalid

Dato : 28-04-08 14:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev følgende
><H@M.invalid> wrote in message

>Din newsreader fort?ller intet om hvilket tegns?t den anvender, hvilket
>den b?r.

Jeg kan se på din header, at der ikke står noget om tegnsæt. Det gør
der derimod i min.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-04-08 15:58

On 28 Apr 2008 13:04:37 GMT, H@M.invalid wrote:

>Jeg kan se på din header, at der ikke står noget om tegnsæt. Det gør
>der derimod i min.

Det har du for en gangs skyld ret i...

PS: Kan du ikke fjerne det blanktegn du laver før ">"-tegnet, når du
citerer...??? Det vil gøre dine indlæg mere læselige...

Fra : @

Dato : 28-04-08 17:36

On Mon, 28 Apr 2008 16:58:25 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det har du for en gangs skyld ret i...

what?

fra din header:

Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-04-08 19:02

On Mon, 28 Apr 2008 18:35:49 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>what?
>
>fra din header:

Det var N_B_DK's header hun kommenterede... Ikke min...

Fra : @

Dato : 28-04-08 00:00

> [...]

>Det virker fint.

>Muligt. Hvis 80% af samtlige usenet-skribenter bruger OE,

ja hvis

dk.politik

   1681   34,59%   Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
   535   11,01%   Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
   357   7,35%   (not set)
   328   6,75%   Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
   313   6,44%   G2/1.0
   282   5,80%   Forte Agent 1.9/32.560
   195   4,01%   Thunderbird 2.0.0.12 (Macintosh/20080213)
   187   3,85%   MesNews/1.08.00.01-da
   149   3,07%   Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180

Fra : @

Dato : 27-04-08 23:57

On Sun, 27 Apr 2008 18:56:21 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hver eneste gang der går "kage" i noget med news, så er OE rodet ind i
>det...

HEHEHE

minder mig om det goe gamle udsagn om at

hvis lokummet brænder

så sidder der sikkert en socialdemokrat på det

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 28-04-08 00:00

Den 28.04.2008 kl. 00:57 skrev @ <1@invalid.net>:
> HEHEHE
> minder mig om det goe gamle udsagn om at
> hvis lokummet brænder
> så sidder der sikkert en socialdemokrat på det

Problemet er bare, at den slags kommer fra den borgerlige fløj...

Faktum er såvidt jeg kan se, at vi har en borgerlig regering som mere
stræber efter at behage EU end at handle efter befolkningens ønsker. På
det punkt brænder lokummet for hele folket... :'-(

Henrik Blunck - Dianalund
Learn More About Spyware => http://www.blunck.dk/consulting/spyware/
Overview of blogs etc => http://blunckmeister.googlepages.com/

Fra : @

Dato : 28-04-08 11:44

On Mon, 28 Apr 2008 01:00:18 +0200, "Henrik V Blunck"
<henrik@blunck.dk> wrote:

> [...]
>stræber efter at behage EU end at handle efter befolkningens ønsker. På
>det punkt brænder lokummet for hele folket... :'-(

hvordan gik det til at vi IKKE denne gang fik en folkeafstemning -

vil du kalde S SF og RadV borgerlige?

disse partier plus DF og EL kunne nemlig have foreslået og stemt for
en folkeafstemning

det ser desværre ud til at det kun er DF og EL der ønsker at spørge
befolkningen inden Danmark bliver forvandlet fra et selvstændigt land
til et amt i Neuropas forenede stater

Fra : Mendoza

Dato : 27-04-08 20:04

> "Mendoza" <mikael@1812.dk> skrev i en meddelelse

> OE med Quotefix?

*Har* faktisk været glad for OE, men efter at jeg opgraderede til Office
2007 kan jeg ikke få Quotefix til at starte automatisk op sammen med OE
længere.... Det virkede fint før, sammen med Outlook XP, men med det nye kan
jeg sgu ikke få det til at "spille".....

Fra : Bertel Brander

Dato : 27-04-08 18:54

Mendoza skrev:
> OT.... I know..
>
> Sorry for OT... lige et hurtigt spørgsmål. Er blevet verdammt træt af OE,
> anbefal venligst en god reader, der kan quote m.m....

Jeg har i mange år brugt Thunderbird, det fungere fint,
også til almindelige emails.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-04-08 19:19

http://www.40tude.com/dialog/

--
MVH
Bruno

Fra : Studo

Dato : 28-04-08 18:37

den Sun, 27 Apr 2008 14:40:39 +0200, Mendoza skrev:

> Sorry for OT... lige et hurtigt spørgsmål. Er blevet verdammt træt af
> OE, anbefal venligst en god reader, der kan quote m.m....

PAN
http://pan.rebelbase.com/download/