/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
16-årig sparket til ukendelighed
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-08 10:22

Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
overfald på sagesløse?

http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece

16-årig sparket til ukendelighed
Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold

.. Volds-bølge

* Af Karsten Gøttler
* - 07:40 - 25. feb. 2002

Annonce
- Nu må der gribes ind mod den meningsløse gadevold. Disse
bandeoverfald på uskyldige ender med, at nogen bliver slået ihjel.

Med sitrende stemme beretter HM, mor til et af weekendens mange
voldsofre i Århus, hvordan hendes dreng, TMD, blev slået til plukfisk
af en gruppe på ca. 15 indvandrerdrenge. Banden afsluttede overfaldet
med at tømme hans lommer og stjæle hans ejendele.

TILFÆLDIGT OFFER
Hverken den chokerede kvinde eller hendes søn tør stå frem med fuldt
navn af frygt for hævnakter:

- Vi risikerer jo at få vores tilværelse spoleret, hvis de finder frem
til os. Jeg har aldrig i mit liv været så rystet. - Min søn og et par
kammerater var ved to-tiden søndag morgen på vej hjem fra en fest i
Nyringen i Århus, da de mødte en gruppe unge indvandrere, som begyndte
at slå på en af hans venner.

- T. lagde sig imellem, men opnåede blot, at al bandens vrede gik ud
over ham. Han blev slået og sparket utallige gange i ansigtet, så han
er helt ukendelig.

Efter overfaldet slæbte den stærkt forslåede skoleelev sig ind på
Motel La Tour, hvor personalet tilkaldte politiet og straks kørte ham
på skadestuen.

På skadestuen konstaterede lægen massive blodudtrædninger i hans
ansigt. Højre øje er totalt lukket af en blodsamling. Der er talrige
mærker efter slag og spark.

- Det er et mirakel, at han er sluppet uden knoglebrud og indre
kvæstelser, siger hans mor.

 
 
Henrik Svendsen (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 26-04-08 11:35

Tveskaeg wrote:
> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
> overfald på sagesløse?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece

Der vil ikke blive sat effektivt ind overfor det sålænge,
landsforrædderne, globalisterne og de naive velmenere udgør et flertal
sammen med det konstant og hastigt stigende antal af muhamedanere i
Danmark.

Alt i alt skal vi nok indstille os på at finde os i det resten af vort
liv - og det bliver sikkert kun værre med tiden.



Frank Leegaard (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 26-04-08 11:41

Tveskaeg wrote:
> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
> overfald på sagesløse?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>
> 16-årig sparket til ukendelighed
> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>
> . Volds-bølge
>
> * Af Karsten Gøttler
> * - 07:40 - 25. feb. 2002

Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster en 6 år
gammel artikel?

/F




Kim Larsen (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-04-08 13:19

"Frank Leegaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:481306d6$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
> Tveskaeg wrote:
>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i
>> muhammedanerbandernes overfald på sagesløse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>
>> 16-årig sparket til ukendelighed
>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>
>> . Volds-bølge
>>
>> * Af Karsten Gøttler
>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>
> Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster en
> 6 år gammel artikel?

For xenofoberne er intet emne for gammelt at hive drem i lyset.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank Leegaard (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 26-04-08 14:33

Kim Larsen wrote:
> "Frank Leegaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:481306d6$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
>> Tveskaeg wrote:
>>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i
>>> muhammedanerbandernes overfald på sagesløse?
>>>
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>>
>>> 16-årig sparket til ukendelighed
>>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>>
>>> . Volds-bølge
>>>
>>> * Af Karsten Gøttler
>>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>>
>> Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster en
>> 6 år gammel artikel?
>
> For xenofoberne er intet emne for gammelt at hive drem i lyset.

Nej .. På den vis går de ind for genbrug.

En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte nok,
kan nyheden genbruges.

Stakkels individer.

/F




Ukendt (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-04-08 17:44

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
news:48132ef3$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>
> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte nok,
> kan nyheden genbruges.
>
> Stakkels individer.
>

Stakkels ofre for jer og jeres muhamedanervenners hærgen, vil jeg nærmere
sige. I burde skamme jer og derefter holde lav profil og håbe på
befolkningen ikke giver jer den straf I så ærligt fortjener.

mvh.
Kim Frederiksen


Frank Leegaard (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-04-08 07:36

Kim Frederiksen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
> news:48132ef3$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte
>> nok, kan nyheden genbruges.
>>
>> Stakkels individer.
>>
>
> Stakkels ofre for jer og jeres muhamedanervenners hærgen, vil jeg
> nærmere sige. I burde skamme jer og derefter holde lav profil og håbe
> på befolkningen ikke giver jer den straf I så ærligt fortjener.
>
Straf? Er du syg i roen?

Du kan sgu da ikke den ene dag prædike ytringsfrihed og næstte ville straffe
dem der benytter sig af den.

Stringent tankegang er vist ikke din stærke side.

/F




Michael Meidahl Jens~ (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 26-04-08 22:57


"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse


> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting >ikke sket ofte nok,
> kan nyheden genbruges.
>
> Stakkels individer.

En Mor sidder tilbage og råber om hjælp , hendes dreng er
smadret til ukendelighed af 15 fremmede som vi brødføder og
prøver at hjælpe til en tilværelse fjernt fra krig og sult.
Og du mener det blot er en skræmme kampagne !?
Og alt hvad der ikke er enig med dig er "sakkels individer"

Hvad er du for et menneske ???



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen





Arne H. Wilstrup (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 27-04-08 06:43


"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev
i meddelelsen
news:4813a54e$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Frank Leegaard" skrev i en meddelelse
>
>
>> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting >ikke
>> sket ofte nok, kan nyheden genbruges.
>>
>> Stakkels individer.
>
> En Mor sidder tilbage og råber om hjælp , hendes dreng er
> smadret til ukendelighed af 15 fremmede som vi brødføder og
> prøver at hjælpe til en tilværelse fjernt fra krig og sult.
> Og du mener det blot er en skræmme kampagne !?
> Og alt hvad der ikke er enig med dig er "sakkels individer"
>
> Hvad er du for et menneske ???

Danskerne myrdede løs i England og undertvang befolkningen -
nåeh, ja, det var i Vikingetiden i 900-tallet, men alligevel -
ingen oplysning er for gammel. Den kan bruges igen og igen,
blot den tjener sit formål.

Vi kan også gå videre - Korsridderne der angreb tyrkerne,
spiddede dem levende hvis de ikke ville konvertere til
kristendommen - nåeh, ja, det var under korstogene i
11-1200-tallet, men alligevel. Ingen oplysning er for gammel,
blot den tjener sit formål.

Eller: Vesten myrdede kollektivt uskyldige mennesker ved at
bombardere to byer og dermed gik tusinder af menneskeliv
tabt - nåeh, ja, det var i 1945 da USA smed A-bomben over
Hiroshima og Nagasaki, men alligevel. Ingen oplysning er for
gammel, blot den tjener sit formål.



Tveskaeg (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-08 19:30

On Sat, 26 Apr 2008 15:32:33 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Nej .. På den vis går de ind for genbrug.
>
>En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte nok,
>kan nyheden genbruges.
>
>Stakkels individer.

Idiot!

Kim Larsen (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-04-08 20:24

"Tveskaeg" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:14t614pc2t93bluoc3il95pcv7tqic2c0m@4ax.com:
> On Sat, 26 Apr 2008 15:32:33 +0200, "Frank Leegaard"
> <frankFJERN@superbruger.dk> wrote:
>
>> Nej .. På den vis går de ind for genbrug.
>>
>> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte
>> nok, kan nyheden genbruges.
>>
>> Stakkels individer.
>
> Idiot!

Tveskaeg kalde dig en idiot, Frank: Så ved du at du er på rette vej.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank Leegaard (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-04-08 07:38

Kim Larsen wrote:
> "Tveskaeg" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:14t614pc2t93bluoc3il95pcv7tqic2c0m@4ax.com:
>> On Sat, 26 Apr 2008 15:32:33 +0200, "Frank Leegaard"
>> <frankFJERN@superbruger.dk> wrote:
>>
>>> Nej .. På den vis går de ind for genbrug.
>>>
>>> En skræmmekampagne kan bruges mange gange. Er en ting ikke sket ofte
>>> nok, kan nyheden genbruges.
>>>
>>> Stakkels individer.
>>
>> Idiot!
>
> Tveskaeg kalde dig en idiot, Frank: Så ved du at du er på rette vej.

Jeg forstår det da sagtens. Der er sgu da også irriterende når nogen gør
opmærksom på at man har dummet sig. Brug af præcise datoer var vel bare ikke
in på Svend Tveskægs tid?

/F




Tveskaeg (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-08 19:29

On Sat, 26 Apr 2008 14:19:01 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>For xenofoberne er intet emne for gammelt at hive drem i lyset.

Heller ikke for socialister!

Frank Leegaard (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-04-08 07:39

Tveskaeg wrote:
> On Sat, 26 Apr 2008 14:19:01 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
>> For xenofoberne er intet emne for gammelt at hive drem i lyset.
>
> Heller ikke for socialister!

Hvis du mener os, må man jo netop sige at vi netop griner af jer og gør
voldsom modstand. Find et bedre eksempel

/F




Tveskaeg (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-08 19:29

On Sat, 26 Apr 2008 12:41:24 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Tveskaeg wrote:
>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
>> overfald på sagesløse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>
>> 16-årig sparket til ukendelighed
>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>
>> . Volds-bølge
>>
>> * Af Karsten Gøttler
>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>
>Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster en 6 år
>gammel artikel?

Har du seriøst overvejet om det kunne være en fejl fra E.B side.



Frank Leegaard (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-04-08 07:40

Tveskaeg wrote:
> On Sat, 26 Apr 2008 12:41:24 +0200, "Frank Leegaard"
> <frankFJERN@superbruger.dk> wrote:
>
>> Tveskaeg wrote:
>>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i
>>> muhammedanerbandernes overfald på sagesløse?
>>>
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>>
>>> 16-årig sparket til ukendelighed
>>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>>
>>> . Volds-bølge
>>>
>>> * Af Karsten Gøttler
>>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>>
>> Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster
>> en 6 år gammel artikel?
>
> Har du seriøst overvejet om det kunne være en fejl fra E.B side.

Har du seriøst overvejet at det jo ikke er mit problem, men staklen der
kolporterer lortet?

/F




@ (27-04-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-04-08 23:04

On Sat, 26 Apr 2008 12:41:24 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Tveskaeg wrote:
>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
>> overfald på sagesløse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>
>> 16-årig sparket til ukendelighed
>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>
>> . Volds-bølge
>>
>> * Af Karsten Gøttler
>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>
>Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster en 6 år
>gammel artikel?


er det med vilje

eller har du slet ikke tænkt over at der rent faktisk ingen tiltag er
sat i værk i løbet af de 6 år siden ovennævnte episode til at
forhindre gentagelser?



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Frank Leegaard (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Frank Leegaard


Dato : 27-04-08 23:32

@ wrote:
> On Sat, 26 Apr 2008 12:41:24 +0200, "Frank Leegaard"
> <frankFJERN@superbruger.dk> wrote:
>
>> Tveskaeg wrote:
>>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i
>>> muhammedanerbandernes overfald på sagesløse?
>>>
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>>>
>>> 16-årig sparket til ukendelighed
>>> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>>>
>>> . Volds-bølge
>>>
>>> * Af Karsten Gøttler
>>> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>>
>> Er det med vilje eller bare fordi du ikke ser dig for at du poster
>> en 6 år gammel artikel?
>
>
> er det med vilje
>
> eller har du slet ikke tænkt over at der rent faktisk ingen tiltag er
> sat i værk i løbet af de 6 år siden ovennævnte episode til at
> forhindre gentagelser?

Er du virkelig så snotdum som du lader?

Man kan sgu da ikke iværksætte tiltag ud fra en enkelt episode.

Tænk dig dog om mand.

/F




Malene P (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 27-04-08 04:53


"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:5us5145857odq9ne6b6i4437in8166cq5m@4ax.com...
> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
> overfald på sagesløse?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article101449.ece
>
> 16-årig sparket til ukendelighed
> Dreng på vej fra fest offer for indvandrer-bandes vold
>
> . Volds-bølge
>
> * Af Karsten Gøttler
> * - 07:40 - 25. feb. 2002
>
> Annonce
> - Nu må der gribes ind mod den meningsløse gadevold. Disse
> bandeoverfald på uskyldige ender med, at nogen bliver slået ihjel.
>
> Med sitrende stemme beretter HM, mor til et af weekendens mange
> voldsofre i Århus, hvordan hendes dreng, TMD, blev slået til plukfisk
> af en gruppe på ca. 15 indvandrerdrenge. Banden afsluttede overfaldet
> med at tømme hans lommer og stjæle hans ejendele.

[SNIP]

Så er der ikke kun tale om vold men også om røveri. Mon ikke det giver 15 x
udvisning af det det modbydelige skidt?

Malene P



Steen Jensen (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Steen Jensen


Dato : 26-04-08 18:58

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
> overfald på sagesløse?

Man er da dum hvis man finder sig i noget man ikke bryder sig om - ingen
har bedt nogen finde sig i noget - eller er det mig der har misset det?

Tveskaeg (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-08 19:31

On Sat, 26 Apr 2008 19:57:48 +0200, isteen@gmail.com (Steen Jensen)
wrote:

>Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:
>
>> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
>> overfald på sagesløse?
>
>Man er da dum hvis man finder sig i noget man ikke bryder sig om - ingen
>har bedt nogen finde sig i noget - eller er det mig der har misset det?

Betyder det at der kommer fuld tryk på udvisningerne?

Steen Jensen (26-04-2008)
Kommentar
Fra : Steen Jensen


Dato : 26-04-08 21:55

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> On Sat, 26 Apr 2008 19:57:48 +0200, isteen@gmail.com (Steen Jensen)
> wrote:
>
> >Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:
> >
> >> Hvorlænge skal danskerne vedblive at finde sig i muhammedanerbandernes
> >> overfald på sagesløse?
> >
> >Man er da dum hvis man finder sig i noget man ikke bryder sig om - ingen
> >har bedt nogen finde sig i noget - eller er det mig der har misset det?
>
> Betyder det at der kommer fuld tryk på udvisningerne?

Du spurgte om du skulle finde dig i vold - svaret er nej!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste