En ægte landsforræder.
Fra : Jim

Dato : 25-04-08 13:27

http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-11337490.html

Han burde blive dernede og konvertere, så vi ved, hvor vi har ham.. Og han
kan jo invitere stodderen Muhammed Ali Hee, den tidligere dansker, nu
muhamedanersvin og ex-medlem af HuT, derned og blive dernede i al evighed.

Fra : Kert Rats

Dato : 25-04-08 14:00

"Jim" <noonespecial@nospamtodayplease.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jo invitere stodderen Muhammed Ali Hee, den tidligere dansker, nu
> muhamedanersvin og ex-medlem af HuT, derned og blive dernede i al evighed.

Anders Bøtter er et arketypisk eksempel på ungdommelig naivitet, misforstået
medmenneskelighed og et snæversyn, som kun findes hos de verdensfjerne
eksistenser på venstrefløjen i dansk politik.

Godhedsindustrien, når den er værst.

Anders Bøtter - fuck you!

Venligst

Kert Rats

Fra : ASKF

Dato : 26-04-08 10:52

Kert Rats ytrede sig i <WAkQj.5$PB2.1@news.get2net.dk> med dette:

> [...]
>medmenneskelighed og et snæversyn, som kun findes hos de verdensfjerne
>eksistenser på venstrefløjen i dansk politik.

Det Radikale Venstre er ellers den største garant for
"godhedsindustrien"!

Enhedslisten er en kombination af gammelkommunisme fortolket af Frank
Åen/Per Clausen og neo-anarkisme (baseret på Kropotkin).

SF er også ved at droppe den misfortolkede humanisme, så snart er der
kun DRV tilbage.

Alle af mellemøstlig herkomst jeg kender siger: Ud med lortet, vi vil
være danskere og de skader os!
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 27-04-08 02:11

On Fri, 25 Apr 2008 14:26:48 +0200, Jim
<noonespecial@nospamtodayplease.com> wrote:

> [...]
> han kan jo invitere stodderen Muhammed Ali Hee, den tidligere dansker,
> nu muhamedanersvin og ex-medlem af HuT, derned og blive dernede i al
Han skal ned til en meget lærd englænder som har gået på Oxford og lært
arabisk hvorfer han er konverteret til Islam og nu er en del af Abu Dhabi
og optræder som araber. Altså i de forenede arabiske emirater. Han kan
sige mange lærde islamiske ting idet han siger mange ordsprogslignende
sentencer. Blandt andet er en af dem han bringer:

" British Islam: ‘We came as rebels, and found ourselves to be heirs.’
(Gershom Scholem)
Vi kom som oprørere(til England) og fandt at vi i virkeligheden var
arvinger!(Til England og vesten) "

Jeg vil antage at han som i virkeligheden har sagt det først, altså
Gershom Scholem, må være en jøde der har refereret til et forjettet land
som jøderne har fået som arv. Men nu bruger
Abdel Hakim Murad(tidligere engelsk universitetsstuderende) det på
muslimernes indtog i UK.-tankevækkende.

I Abu Dhabi byggger alle de vestlige ledende arkitekter og ingeniører
eventyrbyer for de rige arabere som kun kan læse i Koranen. De har brug
for vestens folk. Det har de erfaring i. Her uddeler en tidligere
englænder som er blevet til:"Abdal-Hakim Murad" nu en pris til unge
Bøtter. Måske kan han omvende ham til islam? Ligesom han selv blev omvendt.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech