Fantastisk privatisering
Fra : Kim2000

Dato : 24-04-08 19:42

Posten kunne sidste år konstatere et overskud på 714 millioner, dejligt at
en udgiftspost endelig gav overskud. Det må helt sikkert skyldes at staten
solgte ud af aktierne og firmaet nu ledes privat. Hvad kan det ellers
skyldes??

Tja, måske kunne det skyldes at priserne er hamret i vejret hurtigere end
ild bevæger sig op af et gardin. Måske skyldes det, det mærkværdige faktum
at hele bydele "tilfældigvis" aldrig nogensinde får post om lørdagen, ja ude
på bøhlandet jubler vi ligefrem når posten kommer 2-3 gange om ugen.
Mærkværdigvis nok så vælter postkassen med breve om mandagen, men der kommer
aldrig så meget som et enkelt om lørdagen. Og så er der naturligvis de 2-300
kg reklamer man skal have uanset om man vil eller ej.

Det er da helt vildt mærkværdig at selskabet nu giver overskud, nu får man
ikke leverer post hver dag, har 5 dobblet priserne og nedlagt 80% af
posthusene, og postkasserne for den sags skyld.

mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 25-04-08 15:54

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse news:4810d4ad$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> ikke leverer post hver dag, har 5 dobblet priserne og nedlagt 80% af
> posthusene, og postkasserne for den sags skyld.

Man djøfferne, hvis eneste "succeskriterie" er overskud til tilfældige arbejdssky kapitalistsvin, anser sådant som det ypperste bevis for privatriseringernes lyksaligheder---

Egon

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-08 20:29

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

>Man djøfferne, hvis eneste "succeskriterie" er overskud til tilfældige
>arbejdssky kapitalistsvin,

arbejdssky kapitalistsvin? Tror du man bare bliver velhavende uden at
arbejde? Den slags bavl giver mig kvalme. Venstrefløjen giver mig kvalme.

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-04-08 00:38

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
skrev i en meddelelse news:481230e8$0$90267$14726298@news.sunsite.dk

> arbejdssky kapitalistsvin?

Alle, der tjener mere en Stich, er arbejdssky kapitalistsvin. Der er kun én
ting, der er i Stich' øjne er værre: Arbejdssky, kapitalistiske DJØF-svin.

Stich er forøvrig et kristent, tussegammelt kommunistsvin, og som sådan lidt
svær at tage helt alvorlig. Mon ikke, sosu'erne, når de holder op med at
strejke, kan bedøve ham igen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Egon Stich

Dato : 28-04-08 11:18

> [...]
> lidt svær at tage helt alvorlig. Mon ikke, sosu'erne, når de holder op med

Du er virkelig nødt til at komme med en sådan gang battebarnepladder?
Naturligvis.
For du kan jo ikke på nogen måde forsvarer påstanden om, at kapitalister
ikke er snyltere og blodsugere.

Egon

Fra : @

Dato : 27-04-08 22:56

On Fri, 25 Apr 2008 21:28:40 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

>arbejdssky kapitalistsvin? Tror du man bare bliver velhavende uden at
>arbejde?

det er sandelig ikke dem der står op hver morgen for at jobbe fra 7-16
på en fabrik der bliver rige

næ,

man bliver rig ved at købe hele Manhattan for en slik, vente længe nok
og derefter sælge med en helt enorm fortjeneste

i mindre målestok har en hel del danskere tjent formuer ved blot at
eje jord i en årrække

i 1986 kunne 1 hektar 1.klasses landbrugsjord erhverves for 32.-
35.000 kr

i dag koster den samme hektar 180.- 200.000 kr.

altså ca. en femdobling af værdien på en god snes år

og i den gode snes år har landmanden som minimum kunnet hente 2000 kr.
i støtte til sin jord

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Egon Stich

Dato : 28-04-08 11:15

> [...]
>
> arbejdssky kapitalistsvin? Tror du man bare bliver velhavende uden at
> arbejde? Den slags bavl giver mig kvalme. Venstrefløjen giver mig kvalme.

Nævnte kvalme er måske årsagen til, at du tilsyneladende har brækket hjernen
ud i lokummet?
Siden du kan kalde årets anstrengelse med at klippe kuponen af med
guldsaksen for "arbejde"?

Der findes INGEN mennesker, der har arbejdet sig til en formue.
Alle formuer bygger på simpel udbytning og underbetaling.
Så enkelt er det faktisk.

Eneste årsag til, at nogen overhovedet ikke kan indse dette, er velsagtens
håbet om selv engang at "blive rig"?
Der er sgu større chancer for sådant, ved at spille lotto.
Hvad en del så er så åndsvage, at gøre.

Egon