FUT OE
Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 09:05

FUT OE ... Skriv dette i Gugl og hvad får man straks som første hit: Ludvigs
hjørne..

2 minutter senere er beskrivelsen trin for trin læst, og 1 min senere
implementeret. Ludvig .. (ikke Ludvigsen) er en stakkel der stolt af kunne
banaliteter

Stakkels Stakkels Skvat ...

/F

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-04-08 16:26

On Thu, 24 Apr 2008 10:04:50 +0200, Frank Leegaard wrote:

> [...]
>
> 2 minutter senere er beskrivelsen trin for trin læst, og 1 min senere
> implementeret. Ludvig .. (ikke Ludvigsen) er en stakkel der stolt af kunne

Jo, "ludvigs Hjørne" ER lavet af Kim Ludvigsen.

Hvis du kigger forbi "Ludvigs hjørne" igen, så kan du sagtens lære meget,
hvis du selv vil.

--
MVH
Bruno

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 16:32

Bruno Christensen wrote:

> Jo, "ludvigs Hjørne" ER lavet af Kim Ludvigsen.
>
> Hvis du kigger forbi "Ludvigs hjørne" igen, så kan du sagtens lære
> meget, hvis du selv vil.

Det med netikette sprang jeg over. Forstod heller ikke rigtig ordet ..

/F

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-04-08 19:35

On Thu, 24 Apr 2008 17:31:32 +0200, Frank Leegaard wrote:

> Det med netikette sprang jeg over. Forstod heller ikke rigtig ordet ..

Næh, det er jeg klar over. (Der er mange andre ting at blive klog af )

Men hvad med en undskyldning til Kim Ludvigsen for forvekslingen?

--
MVH
Bruno

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-08 20:15

Bruno Christensen wrote:

> Næh, det er jeg klar over. (Der er mange andre ting at blive klog
> af )
>
> Men hvad med en undskyldning til Kim Ludvigsen for forvekslingen?

Læs indenad og forstå er ingen undskyldning er nødvendig.

/F