Borgmester: Ungdomshus er på prøve.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-04-08 21:23

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11313113.html?rss

<citat>
Når de unge fra det tidligere Ungdoms­hus Jagtvej 69 rykker ind i nye
lokal­er på Dortheavej, så er det i første omgang kun for en periode på
fire år.

Lejekontrakten mellem Københavns Kommu­ne og Fonden Jagtvej 69, der er
den formelle lejer af det kommende ungdoms­hus, udløber med udgangen af
2012, og herefter skal der foretages en grundig evaluering af forløbet
og de unges op­førsel, fastslår kultur- og fritids­borgmester Pia
Allerslev (V), der får det juridiske og administrative ansvar for
aftalen om ungdomshuset, skriver Berlingske.

Ingen hærværk eller graffiti
"Der bliver tale om en prøveperiode, hvor de unge får lejlighed til at
vise, om de kan overholde de regler, som alle andre borgere skal rette
sig efter, herunder undlade at lave hærværk og graffiti. Kan de det, så
kunne jeg ikke drømme om at løbe fra en aftale, Københavns Kommune har
indgået, selv om jeg grundlæggende er modstander af ungdomshuset. Men
omvendt skal de unge også leve op til aftalen, og derfor er det
fornuftigt at have en prøveperiode og en evaluering, inden der tages
stilling til, om lejekontrakten skal forlænges," siger Pia Allerslev.
</citat>

Så kan de vel ligeså godt begynde at kigge efter et andet sted at være,
de evner da ikke at følge de regler.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-04-08 23:10

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> Når de unge fra det tidligere Ungdoms­hus Jagtvej 69 rykker ind i nye
> lokal­er på Dortheavej, så er det i første omgang kun for en periode på

Yeah, right... Ritt er kraftedme så hjernedød at man tror det er løgn...

Lorte-ungerne brænder en bydel af og det får ingen konsekvens andet end:
"Nu får i lorte-unger en gave af byen for alt jeres hærværk og terror.
Men til offentligheden siger vi bare at det bliver på prøve, fordi
ellers mister jeg stemmer og det må jeg ikke. Og efter 4 år er jeg
alligevel væk fra overborgmester-pinden og så kan i jo nyde jeres gave
fra mig, som belønning for jeres hærværk og terror"...

Hun kunne ligeså godt skrive: "I har smadret byen godt og grundigt,
hvilket jeg hermed belønner med gratis gaver for mio. af kr, fordi vi er
pisse-ræde for at jer lorte-unger smadrer byen igen, hvilket vi
allesammen godt ved at i vil gøre hvis ikke i får gratis mio.-gaver af os."

> [...]
> Allerslev (V), der får det juridiske og administrative ansvar for
> aftalen om ungdomshuset, skriver Berlingske.

IDIOT! Den leje skal kraftedme være dyr, for at rette op på alt det
lorte-Hans og hans kriminelle venner har ødelagt for.

> Ingen hærværk eller graffiti
> "Der bliver tale om en prøveperiode, hvor de unge får lejlighed til at
> vise, om de kan overholde de regler, som alle andre borgere skal rette

Det kan de jo ligesom ikke, idiot! Det var derfor de blev smidt ud fra
jagtvej 69, idiot...

> [...]

> kunne jeg ikke drømme om at løbe fra en aftale, Københavns Kommune har
> indgået, selv om jeg grundlæggende er modstander af ungdomshuset. Men

Pia Allerslev (V) er en klam smatso, uanset hvad... Smatso'en får ikke
mine stemmer. Ham der Rasmus J, vil jeg overveje at stemme på (som går
ind for ikke at give lorte-ungerne nyt ungdomshus).

> [...]
> fornuftigt at have en prøveperiode og en evaluering, inden der tages
> stilling til, om lejekontrakten skal forlænges," siger Pia Allerslev.

KLAMME SMATSO!

> Så kan de vel ligeså godt begynde at kigge efter et andet sted at være,
> de evner da ikke at følge de regler.

De har allerede bevist at de ikke kunne overholde nogen simple regler
for god opførsel, hvilket var grunden til at de blev smidt ud af jagtvej
69 og grunden til at Rutt købte grunden... Kraftedme for meget... "Det
glemmer vi bare - i lorte-unger er jo ligesom små patte-børn, med en
kort-tidshukommelse på nogen få dage og i lorte-unger har ligesom os på
rådhuset glemt hvorfor vi (Kramer Mikkelsen m.fl.) egentligt solgte
jagtvej 69"...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-04-08 10:22

Martin Jørgensen wrote:
> IDIOT! Den leje skal kraftedme være dyr, for at rette op på alt det
> lorte-Hans og hans kriminelle venner har ødelagt for.

Lejen kan være lige så dyr som det skal være, det gør ingen
forskel.. hvilket du ville vide hvis du fulgte med i sagen.

> Det kan de jo ligesom ikke, idiot! Det var derfor de blev smidt ud fra
> jagtvej 69, idiot...

Okay, vi er enige om at Pia Allerslev er en idiot.

> KLAMME SMATSO!

Så så.. tal da lige ordentligt.. bruger du lige så mange kraftudtryk
når du kommunikerer verbalt?

> [...]
> kort-tidshukommelse på nogen få dage og i lorte-unger har ligesom os på
> rådhuset glemt hvorfor vi (Kramer Mikkelsen m.fl.) egentligt solgte

Ruth købte grunden fordi Gud sagde hun skulle, og derudaf kan man
konkludere at Gud ikke er særligt god til at rådgive om
investeringer i fast ejendom.

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-04-08 20:12

Hans Joergensen wrote:

> Lejen kan være lige så dyr som det skal være, det gør ingen
> forskel.. hvilket du ville vide hvis du fulgte med i sagen.

Jeg har fulgt med. Du har ret i at lejen ingen forskel gør for jeres
vedkommende, fordi i smadrer bare hele byen og sætter ild til alle
bilerne på jeres vej, hvis ikke ungdomshuset er gratis (eller max koster
1 kr).

> [...]
>
> Ruth købte grunden fordi Gud sagde hun skulle, og derudaf kan man
> konkludere at Gud ikke er særligt god til at rådgive om

Det her handler ikke om Rutt men om jer lorte-unger fra ungdomshuset,
der er en kriminel terror-organisation der bruger ulovlige midler til at
tvinge politikerne til at give jer et ungdomshus helt gratis.

Alle fredelige borgere betaler regningen for jer.

Fra : Rane

Dato : 24-04-08 07:09

On Wed, 23 Apr 2008 22:23:16 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

> [...]
>Når de unge fra det tidligere Ungdoms­hus Jagtvej 69 rykker ind i nye
>lokal­er på Dortheavej, så er det i første omgang kun for en periode på

Kan slet ikke se hvorfor prøveperioden skal være så lang. Nu kan de i
teorien lave alt det hærværk og grafitti de lyster i de næste 4 år og
så stadig henvise til at det altså først er i 2012 man kan smide dem
ud. 1 år havde nok været mere passende IMO.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-04-08 09:51

Rane formulerede torsdag:

> [...]
> så stadig henvise til at det altså først er i 2012 man kan smide dem
> ud. 1 år havde nok været mere passende IMO.

1år havde været nok, men politikere er lidt berørings angste, så de
håber befolkningen har glemt det om 4år, men det har de forhåbentlig
ikke, bare tris at de får 4år at smadre ejendommen i.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-04-08 20:13

Rane wrote:

> [...]
> så stadig henvise til at det altså først er i 2012 man kan smide dem
> ud. 1 år havde nok været mere passende IMO.

Ritt tænker nok det her: Om 4 år er hun nok ikke længere overborgmester
og så er der en anden overborgmester der må slås med
terror-organisationen. Dermed har Ritt "sin ryg fri i de næste 4 år"
fordi det er en "prøveperiode".

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-04-08 22:22

On Thu, 24 Apr 2008 21:13:27 +0200, Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> og så er der en anden overborgmester der må slås med
> terror-organisationen. Dermed har Ritt "sin ryg fri i de næste 4 år"

Gad vide hvorfor "prøveperioden" så ikke er 12 år, så den nuværende
overborgmester kan være helt sikker på at være afgået?

--
MVH
Bruno

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-04-08 08:02

Bruno Christensen wrote:

> Gad vide hvorfor "prøveperioden" så ikke er 12 år, så den nuværende
> overborgmester kan være helt sikker på at være afgået?

Det kan være hun vil noget andet bagefter og ihvertfald syntes hun nok
at sagen er "overstået" i de næste 4 år. Det er da bedre end
alternativet: At hun skal stå og diskutere og stå til ansvar for at være
bukket under for en terror-organisation, der bruger ulovlige midler, som
hun nu har støttet.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-04-08 08:07

Bruno Christensen wrote:
> Gad vide hvorfor "prøveperioden" så ikke er 12 år, så den nuværende
> overborgmester kan være helt sikker på at være afgået?

Fordi det ikke er en prøveperiode.. erhvervslejemål hos kommunen
kan bare max være 4 år af gangen..

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 18:54

Hans Joergensen wrote:

> Fordi det ikke er en prøveperiode.. erhvervslejemål hos kommunen
> kan bare max være 4 år af gangen..
>
> // Hans

Nå. Jamen, så er det jo endnu værre. Jeg tænkte det kraftedme nok... Hun
(Ritt) er fuldstændigt hjernedød...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-04-08 17:29

On 25 Apr 2008 07:07:11 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Fordi det ikke er en prøveperiode.. erhvervslejemål hos kommunen
> kan bare max være 4 år af gangen..
>
> // Hans

Er I nu blevet et erhverv?

--
MVH
Bruno

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-04-08 09:14

Bruno Christensen wrote:
> Er I nu blevet et erhverv?

Nej, men det hedder et erhvervslejemål.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 26-04-08 09:20

Hans Joergensen kom med følgende:

> Nej, men det hedder et erhvervslejemål.

Og snart er det en rotterede.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 18:59

Ludvig Nielsen. wrote:
> Hans Joergensen kom med følgende:

> Og snart er det en rotterede.

Efter 4 år med "autonomt" styre, vil den (i dag) pæne bygning være klar
til nedrivning og naboejendommene vil pludseligt se sig selv befinde sig
i et slumkvarter hvor hash-handel, graffiti og hærværk vil
blomstre/vokse/stor-trives.

Godt jeg ikke er nabo til det nye ungdomshus, siger jeg bare (lejere har
det ikke så slemt - mere ejerboliger jeg tænker på)!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-04-08 21:23

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
> til nedrivning og naboejendommene vil pludseligt se sig selv befinde sig
> i et slumkvarter hvor hash-handel, graffiti og hærværk vil

Der er grafitti og hærværk over hele københavn, også i NV, og der
kommer ret sikkert ikke til at være mere af det bare pga. det nye
ungdomshus. Er der blevet mindre grafitti og hærværk på Nørrebro af
at det gamle hus blev lukket?

Mht. hashhandel er der hverken blevet mere eller mindre af det i
området tæt på Jagtvej 69, af at huset er blevet lukket. Det vil jeg
ihvertfald gerne se dokumentation på ?

> Godt jeg ikke er nabo til det nye ungdomshus, siger jeg bare (lejere har
> det ikke så slemt - mere ejerboliger jeg tænker på)!

Det kan da være at foredommende gøre at mig og en flok venner kan få råd
til at bygge kollektiv i en af de ejerboliger der lige er blevet bygget
på Dortheavej 63.. :)

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-04-08 13:49

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> kommer ret sikkert ikke til at være mere af det bare pga. det nye
> ungdomshus. Er der blevet mindre grafitti og hærværk på Nørrebro af

Ja. Derudover er +95% af graffitien stadigvæk fra jeres tid men det er
jo for dyrt at fjerne, sålænge i lorte-unger er i nærheden fordi der går
ikke 5 minutter før i laver noget nyt, hvis man fjerner det.

Men nu går det den rigtige vej, nu hvor i er væk. Nu er/bliver problemet
flyttet til NV omkring utterslev torv.

> Mht. hashhandel er der hverken blevet mere eller mindre af det i
> området tæt på Jagtvej 69, af at huset er blevet lukket. Det vil jeg
> ihvertfald gerne se dokumentation på ?

I lorte-unger er jo stor-forbrugere af hash (også derfor i har mange
"alternative" måder at tænke på), så det siger sig selv at hash-handlen
i området er omkring halveret. Det er selvfølgeligt bare mit bud, men
hvad tror du selv? Her er et regnestykke:

1) Før rydning af lorte-ungdomshuset: F.eks: 200 brugere af
lorte-ungdomshuset per torsdag+fredag+lørdag i snit, giver 600 brugere
per uge. Lad os sige at 50% af jer ryger jer skæve til arrangementer,
det giver 300 skæve lorte-ungdomshus-brugere per uge. Gang det op med 4
på månedsbasis: Det giver forbruget af 1200 skæve lorte-ungers
hash-forbrug, som nu er (bliver) flyttet til NV, og væk fra Nørrebro!
HURRA, siger jeg bare... Men stakkels NV... Lad os sige i gennemsnit
ryger i 0,5 gram = 600 gram per måned. Lad os sige i snit koster det jer
(storforbrugere, i får rabat) 40 kr/gram = 600*40 = 24.000 KR PER MÅNED!
Og 0,5 gram er sikkert lavt sat og 200 brugere per torsdag/fredag/lørdag
er sikkert også lavt sat...

2) Efter rydningen af lorte-ungdomshuset: Nu er der 1200 skæve
lorte-ungers forbrug rykket *FRA* Nørrebro og til NV... Kriminaliteten
flyttes simpelthen fra KBH N til NV... Godt for Nørrebro, meget skidt
for NV...!

Optimal løsning: Lad være at give jer et nyt ungdomshus og så bliver
hash-handelen "skjult" på Christiania og i små rygerklubber.

> Det kan da være at foredommende gøre at mig og en flok venner kan få råd
> til at bygge kollektiv i en af de ejerboliger der lige er blevet bygget
> på Dortheavej 63.. :)
>
> // Hans

Jamen det ville da være nye toner fra jer... Nu vil i selv betale og
gøre som alle mulige andre lovlige og fredelige mennesker?

Det vil jeg kraftedme se før jeg tror på det!

Jeg vil godt vædde 100 kr på at dig og dine lorte-venner ikke selv
bygger et kollektiv ved Dortheavej 63. Selv med en fond med 12-13 mio.
kr, ville i lorte-unger jo ikke røre en finger og bruge mere end 1 kr...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-04-08 08:19

Martin Jørgensen wrote:
> Ja. Derudover er +95% af graffitien stadigvæk fra jeres tid men det er
> jo for dyrt at fjerne, sålænge i lorte-unger er i nærheden fordi der går
> ikke 5 minutter før i laver noget nyt, hvis man fjerner det.

Udviklingen på kirkegårdsmuren går ellers ikke i "den rigtige
retning"..

> [...]
> i området er omkring halveret. Det er selvfølgeligt bare mit bud, men
> hvad tror du selv? Her er et regnestykke:

Det er din fordom.

> [...]
> lorte-ungers forbrug rykket *FRA* Nørrebro og til NV... Kriminaliteten
> flyttes simpelthen fra KBH N til NV... Godt for Nørrebro, meget skidt

Dem der ryger hash skifter ret sikkert ikke vaner mht. hvor de køber
det.. den pusher der står tættest på Jagtvej 69, har ikke flyttet
sig så meget som en meter efter rydningen, du kan jo selv vade ned i
Jægersborggade og se efter.. :)

> Optimal løsning: Lad være at give jer et nyt ungdomshus og så bliver
> hash-handelen "skjult" på Christiania og i små rygerklubber.

Du ser ikke så godt... det må være fordi du ikke kommer så meget ud.

> Jamen det ville da være nye toner fra jer... Nu vil i selv betale og
> gøre som alle mulige andre lovlige og fredelige mennesker?

Nu er et ungdomshus jo ikke en bolig.. ikke under normale
omstændigheder ihvertfald.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-04-08 08:25

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> Jægersborggade og se efter.. :)

> Du ser ikke så godt... det må være fordi du ikke kommer så meget ud.

Martin har ikke rigtigt turdet siden den stod på nogen på snotten.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-04-08 19:58

Hans Joergensen wrote:

> Udviklingen på kirkegårdsmuren går ellers ikke i "den rigtige
> retning"..

Hvad mener du med det?

Det er jo jer lorte-unger der har lavet det der er der nu...

> Det er din fordom.

Det er sandhed. Når i demonstrerer så tager i ofte turen ud forbi
Christiania for at købe tjald.

Det er svært at finde andre befolkningsgrupper der gør det ligeså
åbenlyst som jer lorteunger. Hvem skulle det f.eks. ellers være, bortset
fra Christianitterne selv?

> [...]
> det.. den pusher der står tættest på Jagtvej 69, har ikke flyttet
> sig så meget som en meter efter rydningen, du kan jo selv vade ned i

Men nu er der jo ikke så megen grund til at i lorte-unger kommer forbi
jagtvej 69 og jægersborggade længere, så derfor bliver hash-handlen i
området mindre her og større i NV, hvor i oftere kommer til at gå forbi
(når i får det nye hus)...

> Du ser ikke så godt... det må være fordi du ikke kommer så meget ud.

Rygerklubberne i NV vil stor-blomstre, efter at i får ungdomshus derude
- det er 100% sikkert!

> Nu er et ungdomshus jo ikke en bolig.. ikke under normale
> omstændigheder ihvertfald.

Det er princippet jeg snakker om.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-04-08 23:35

Martin Jørgensen wrote:

> Hvad mener du med det?
>
> Det er jo jer lorte-unger der har lavet det der er der nu...

> Det er sandhed. Når i demonstrerer så tager i ofte turen ud forbi
> Christiania for at købe tjald.

Var det frygt for blodprøver for misbrug der gjorde at du ikke turde anmelde
dengang du fik nogen på snotten?

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-04-08 17:52

Frank Leegaard wrote:

> Var det frygt for blodprøver for misbrug der gjorde at du ikke turde anmelde
> dengang du fik nogen på snotten?
>
> /F

Frank Lorte-Leegard fra Jylland: Køb dig en hjerne eller ønsk dig en i
plastic i julegave og brug den og din intelligens vil vokse 100 gange.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-04-08 20:14

Martin Jørgensen wrote:

> Frank Lorte-Leegard fra Jylland: Køb dig en hjerne eller ønsk dig en i
> plastic i julegave og brug den og din intelligens vil vokse 100 gange.

Jeg kan se at selvom du købte 100 er det ikke imponerende.

10.000 gange og alligevel smadret. .. Hmm ..

Stakkels Matin

/F

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-04-08 10:15

Ludvig Nielsen wrote:
> Så kan de vel ligeså godt begynde at kigge efter et andet sted at være,
> de evner da ikke at følge de regler.

Nu er der naturligvis det lille problem, at Pia Allerslev ikke har
nogen magt..

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-04-08 10:28

Hans Joergensen udtrykte præcist:

> Nu er der naturligvis det lille problem, at Pia Allerslev ikke har
> nogen magt..

Det vil sige, du mener det er helt i orden at hærge ejendommen, og
forventer at de autonome ikke kan kastes ud, hvad med at de autonome
begyndte at opfører sig civiliseret.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-04-08 11:30

Ludvig Nielsen wrote:
> Det vil sige, du mener det er helt i orden at hærge ejendommen, og
> forventer at de autonome ikke kan kastes ud, hvad med at de autonome
> begyndte at opfører sig civiliseret.

Det skrev jeg ikke vel, jeg skrev at Pia Allerslev ikke har nogen
magt.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-04-08 11:46

Hans Joergensen tastede følgende:

> Det skrev jeg ikke vel, jeg skrev at Pia Allerslev ikke har nogen
> magt.

Hvorfor er det så vigtigt at tro, hvis de autonome har tænkt sig at
opfører sig civiliseret, bliver den magt hun har jo ikke brugt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-04-08 18:16

"Hans Joergensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Nu er der naturligvis det lille problem, at Pia Allerslev ikke har
> nogen magt..

Det er vel nogenlunde det sidste håb som højrefløjserne klynger sig til.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-04-08 20:17

Kim Larsen wrote:
> "Hans Joergensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Det er vel nogenlunde det sidste håb som højrefløjserne klynger sig til.

Kim Rovsing Larsen: Mit håb er, at ungdomshuset bliver sprængt i luften
af dem selv, fordi bagefter så skal de lorte-unger kraftedme ikke have
et nyt ungdomshus.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-04-08 06:53

Martin Jørgensen wrote:

> Kim Rovsing Larsen: Mit håb er, at ungdomshuset bliver sprængt i
> luften af dem selv, fordi bagefter så skal de lorte-unger kraftedme
> ikke have et nyt ungdomshus.

Har du haft een af lorteungerne mistænkt for at det var een af dem der gav
dig nogen på snotten siden dit had er så markant?

/F

Fra : Frank

Dato : 25-04-08 10:01

> Nu er der naturligvis det lille problem, at Pia Allerslev ikke har
> nogen magt..

Hun har magten til ikke at forny lejekontrakten.

BR kan så naturligvis vedtage noget andet, men hvis der er klare beviser for
at lejekontrakten vil Soc. nok ikke være så vilde med at hoppe på den
galaj....

BTW - hvordan gik det så med de 4 ultimative krav:

"Vi vil have et ungdomshus nu!
Kommunen skal stille huset til rådighed. Vi stoler på fonden, derfor skal
huset overdrages til den fond. Det er ikke acceptabelt, at kommunen fører en
ungdoms- og kulturpolitik, der betyder, at det kræver et millionbeløb at
være med. Et evt. overdragelsesbeløb må ikke overstige et symbolsk beløb på
en krone."

Huset bliver udlejet, ikke overdraget til fonden. Fonden skal betale et
depositum, som det iøjeblikket ser ud til at de har svært ved at finde, og
kan siges op som alle andre.

Kravet er ikke opfyldt.

"Huset skal være mindst lige så stort som Ungeren
Huset skal være mindst lige så stort som Jagtvej 69. Derudover skal det
kunne rumme de aktiviteter, der var i Ungeren."

Det er huset ikke. Det er mindre. Meget mindre.....

Kravet er ikke opfyldt.

"Vi vil selv bestemme
Ingen pædagoger - ingen chefer."

Der skal føres tilsyn med huset af en gruppe gamle mænd:
Knud Foldschack 54 år
Anders Gadegaard 55 år.
Leif Skov 60 år
Per Schultz Jørgensen 75 år
Martin Sundbøll 44 år
Anders Olesen 55 år

Fonden skal føre tilsyn med driften af huset og har udarbejdet en husorden
for huset.

Så meget for selvbestemmelse...

Kravet er ikke opfyldt

"Huset skal ligge på Nørrebro
Ungdomshuset er opstået af Nørrebro-kulturen og hører til her."

Dortheavej er ikke Nørrebro.

Kravet er ikke opfyldt.

Så af de 4 ultimative krav fra brugerne er ingen opfyldt. Brugerne har i
alle tilfælde givet køb på deres krav.

Er der nogen der kan sige "Nederlag"?

Mvh
Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-04-08 10:27

Frank wrote:
> [...]
>
> Så af de 4 ultimative krav fra brugerne er ingen opfyldt. Brugerne
> har i alle tilfælde givet køb på deres krav.

Ultimative krav er sgu da forhandlingsteknik. Det ved enhver over 11 år.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 19:14

Frank wrote:
> [...]
> galaj....
>
> BTW - hvordan gik det så med de 4 ultimative krav:

Det gik desværre stort set fint nok.

> [...]
> depositum, som det iøjeblikket ser ud til at de har svært ved at finde, og

Ritt giver dem jo det ungdomshus uanset hvad, fordi de smadrer hele byen
hvis ikke hun gør!

> Kravet er ikke opfyldt.

Ritt giver dem nok en check til det, hvis ikke selv lorte-ungerne selv
gider at skaffe penge, skal du nok se. Vent og se...

> [...]
> kunne rumme de aktiviteter, der var i Ungeren."
>
> Det er huset ikke. Det er mindre. Meget mindre.....

Men det bliver større.

> Kravet er ikke opfyldt.
>
> "Vi vil selv bestemme
> Ingen pædagoger - ingen chefer."
>
> Der skal føres tilsyn med huset af en gruppe gamle mænd:
> Knud Foldschack 54 år
> Anders Gadegaard 55 år.
> Leif Skov 60 år
> Per Schultz Jørgensen 75 år
> Martin Sundbøll 44 år
> Anders Olesen 55 år

På papiret måske. I virkeligheden får lorte-ungerne jo ligeså frie
rammer som før og de gamle mænd får sikkert ikke engang lov at komme
ind. Hvis jeg husker ret, var det netop derfor aftalen med det gamle
lorte-ungdomshus stoppede og jagtvej 69 blev solgt.

> Fonden skal føre tilsyn med driften af huset og har udarbejdet en husorden
> for huset.
>
> Så meget for selvbestemmelse...

Knud Foldschack sidder jo kraftedme sikkert og ryger hash med
lorte-ungerne selv. De andre kender jeg ikke, men de kommer sgu' nok
aldrig på besøg og hvis de gør, så skriver de sikkert at tingene ser
"fine ud" selvom det ligner lort med alt det graffiti de lorte-unger
laver osv..

> Kravet er ikke opfyldt
>
> "Huset skal ligge på Nørrebro
> Ungdomshuset er opstået af Nørrebro-kulturen og hører til her."
>
> Dortheavej er ikke Nørrebro.

Det er sgu' tæt på. NV...

> Kravet er ikke opfyldt.
>
> Så af de 4 ultimative krav fra brugerne er ingen opfyldt. Brugerne har i
> alle tilfælde givet køb på deres krav.
>
> Er der nogen der kan sige "Nederlag"?

Det er kraftedme ikke lorte-ungerne der har lidt nederlag her.

Det er sgu' alle os andre fredelige mennesker, der betaler skat og lever
under politikernes beslutninger, uden vold/hærværk osv, der har lidt
nederlag!

Ritt B. håner folk for at være lovlydige... Og det skuespil med
politi-inspektøren der roser lorte-ungerne for at opføre sig ordentligt
er ene og alene SKUESPIL - og politisk aftalt spil! Lorte-ungerne har
aldrig opført sig ordentligt!

Men Ritt og politi-inspektøren tør kraftedme ikke indrømme sandheden, så
derfor lyver de - og siger at "de ansvarlige lorte-unger" har opført sig
ordentligt, selvom "de ansvarlige lorte-unger" ER DE ALLER-VÆRSTE!

"De ansvarlige lorte-unger" har hele tiden opfordret til vold, ballede,
hærværk, lavet "seminarer", købt gasmasker osv FOR AT ANGRIBE POLITIET
OG BILER I GADERNE! FULDSTÆNDIGT FORRYKT, FOR HELVEDE!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-04-08 21:30

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
> aldrig på besøg og hvis de gør, så skriver de sikkert at tingene ser
> "fine ud" selvom det ligner lort med alt det graffiti de lorte-unger

Du har mange gode idér om hvad Knud Foldschack laver hva? det er
faktisk injurier. Tilsynet har _INTET_ med grafitti og pæn-hed at gøre.

> [...]
> politi-inspektøren der roser lorte-ungerne for at opføre sig ordentligt
> er ene og alene SKUESPIL - og politisk aftalt spil! Lorte-ungerne har

Ritt B og politiinspektøren har vel efterhånden regnet ud at når der
er 500 personer der gider arbejde for det her krav fra nu af og så
længe det tager, så kan man lige så godt give op.. Trist de var så
længe om at regne det ud.

> Men Ritt og politi-inspektøren tør kraftedme ikke indrømme sandheden, så
> derfor lyver de - og siger at "de ansvarlige lorte-unger" har opført sig
> ordentligt, selvom "de ansvarlige lorte-unger" ER DE ALLER-VÆRSTE!

Fordi det har Martin set i TV2News, og så passer det! :)

> "De ansvarlige lorte-unger" har hele tiden opfordret til vold, ballede,
> hærværk, lavet "seminarer", købt gasmasker osv FOR AT ANGRIBE POLITIET
> OG BILER I GADERNE! FULDSTÆNDIGT FORRYKT, FOR HELVEDE!

Man kan sguda ikke angribe politiet eller en bil med en gasmaske...

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-04-08 13:55

Hans Joergensen wrote:

> Du har mange gode idér om hvad Knud Foldschack laver hva? det er
> faktisk injurier. Tilsynet har _INTET_ med grafitti og pæn-hed at gøre.

Det er jo netop det jeg skriver! Tilsynet laver ikke en skid!

> [...]
> er 500 personer der gider arbejde for det her krav fra nu af og så
> længe det tager, så kan man lige så godt give op.. Trist de var så

Ritt B og politi-inspektøren regnede ud at der var *MINDST 500
VOLDS-PSYKOPATISKE AUTONOME LORTE-UNGER, DER VILLE SÆTTE ILD OG BÅL I
GADEN FRA NU AF OG I AL EVIGHED, INDTIL I LORTE-UNGER FIK JERES
VILJE*... Og det er ulovligt, men de kunne jo ikke rigtigt gøre noget...

> Fordi det har Martin set i TV2News, og så passer det! :)

Enhver der har set de ansvarlige lorte-unger i fjernsynet udtale sig,
kan se at og høre at de (i) vil skide på lovgivningen og bruge *ALLE
ULOVLIGE MIDLER*!

> Man kan sguda ikke angribe politiet eller en bil med en gasmaske...
>
> // Hans

Lille lorte-Hans: Gasmasken er til brug, *BAGEFTER* politiet er angrebet
med brosten og molotov-coctails fordi så begynder politiet at sprede
tåregas, lille lorte-Hans...

Det har i jo prøvet et par gange før, så nu ved i godt at det nok er
meget smart at have gasmasker ligesom politiet...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-04-08 08:14

Martin Jørgensen wrote:
> Det er jo netop det jeg skriver! Tilsynet laver ikke en skid!

Lige nu er der jo slet ikke noget de skal lave.. og når de skal lave
noget har det intet med grafitti og pæn-hed at gøre, der står nemlig
intet i aftalen om grafitti og pæn-hed.

> [...]
> GADEN FRA NU AF OG I AL EVIGHED, INDTIL I LORTE-UNGER FIK JERES
> VILJE*... Og det er ulovligt, men de kunne jo ikke rigtigt gøre noget...

Nej, det var noget du regnede ud.

> Enhver der har set de ansvarlige lorte-unger i fjernsynet udtale sig,
> kan se at og høre at de (i) vil skide på lovgivningen og bruge *ALLE
> ULOVLIGE MIDLER*!

Ansvarlige for hvad?

> Lille lorte-Hans: Gasmasken er til brug, *BAGEFTER* politiet er angrebet
> med brosten og molotov-coctails fordi så begynder politiet at sprede
> tåregas, lille lorte-Hans...

Endnu en ting du ikke ved noget om..

// Hans

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-04-08 08:26

Hans Joergensen wrote:

> Lige nu er der jo slet ikke noget de skal lave.. og når de skal lave
> noget har det intet med grafitti og pæn-hed at gøre, der står nemlig
> [...]
Martin kom aldrig over dem han fik på snotten og bagefter ikke turde
anmelde.

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-04-08 20:03

Hans Joergensen wrote:

> Lige nu er der jo slet ikke noget de skal lave.. og når de skal lave
> noget har det intet med grafitti og pæn-hed at gøre, der står nemlig
> intet i aftalen om grafitti og pæn-hed.

Heldigt for jer lorte-unger, hva?

Hvad skal tilsynet så lave, udover at trille små bussemænd?

> Nej, det var noget du regnede ud.

Jeg er ikke den eneste - lige nøjagtigt den historie er faktisk trykt i
flere medier som sandheden, der lige nøjagtigt giver 100% mening om
grunden til at i alligevel fik det nye ungdomshus (på trods af jeres
terror, vold og kriminaliet)!

> Ansvarlige for hvad?

Lorte-ungdomshusets pressegruppe og ansvarlige for forhandlingerne,
lorte-Hans... Tænk dig lige lidt om...

> Endnu en ting du ikke ved noget om..

Indrømmet: Jeg har aldrig ligesom dig været på træningslejr/seminar i at
håndtere gasmasker, så det kender du meget bedre til en mig.

Men gasmaskerne i havde indkøbt til blok-R var altså til brug, for når
politiet begyndte at fyre tåregas afsted. Det ved enhver.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-04-08 23:01

Martin Jørgensen wrote:
> Hvad skal tilsynet så lave, udover at trille små bussemænd?

De skal fx. holde øje med at der er styr på brandtilsynet og sådan
(nøjagtigt som der var det på Jagtvej 69)

> Indrømmet: Jeg har aldrig ligesom dig været på træningslejr/seminar i at
> håndtere gasmasker, så det kender du meget bedre til en mig.

Det skader aldrig at kunne håndtere en gasmaske..

> Men gasmaskerne i havde indkøbt til blok-R var altså til brug, for når
> politiet begyndte at fyre tåregas afsted. Det ved enhver.

Og hvad har det med gadekamp og brosten at gøre? intet, blokr var
planlagt som en fredelig blokade, og det ville det være blevet hvis
det var nødvendigt..

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-04-08 17:55

Hans Joergensen wrote:

> De skal fx. holde øje med at der er styr på brandtilsynet og sådan
> (nøjagtigt som der var det på Jagtvej 69)

Heldigt for jer lorte-unger... Jeg mente nu heller ikke at de gjorde
noget særligt.

> Det skader aldrig at kunne håndtere en gasmaske..

Især ikke hvis man godt kan lide at kaste brosten efter panserne.

> Og hvad har det med gadekamp og brosten at gøre? intet, blokr var

Dette: Politiet begynder at fyre gas afsted, når der kommer gadekamp og
brosten flyvende imod dem.

> planlagt som en fredelig blokade, og det ville det være blevet hvis
> det var nødvendigt..

Hvad skulle i så med gas-maskerne og jeres træningslejre? Det var måske
bare "en lille tur i skoven og spise svampe og det med gasmasker og
træning i kamp mod politiet en lille misforståelse fra alle mediers side
af"?

Du påstår at medierne lyver om hvad i skulle bruge gasmaskerne til for?

I havde jo selv fortalt det til medierne, for at få politikerne til at
skynde sig at give jer forkælede unger et nyt ungdomshus.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-04-08 20:18

Martin Jørgensen wrote:

> Heldigt for jer lorte-unger... Jeg mente nu heller ikke at de gjorde
> noget særligt.

> Især ikke hvis man godt kan lide at kaste brosten efter panserne.

Jamen Martin. Du plejer da at hade panserne fordi de ikke ville tage imod
din anmeldelse.

og eftersom du ikke anvender x-no-archive kan jeg sagtens finde indlægget
igen hvor du fortæller du hader de dougnuts ædene pansere.

Tsk Tsk Tsk.

Ser det - Det er det X-no-archive:yes er til for. Skvatter der ikke tør
gense det de har sagt for et stykke tid siden.

/F

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-04-08 12:28

Frank wrote:
> [...]
> depositum, som det iøjeblikket ser ud til at de har svært ved at finde, og

Det er en mindre justering, hovedsagen er at kommunen betaler.. Og
de giver sig nok også og betaler det depositum.

> [...]
> kunne rumme de aktiviteter, der var i Ungeren."
> Det er huset ikke. Det er mindre. Meget mindre.....

Huset er ikke mindre, når først halvdelen af hovedbygningen
kommer med til nytår.

> [...]
> Anders Olesen 55 år
> Fonden skal føre tilsyn med driften af huset og har udarbejdet en husorden

Tilsyn har ikke noget at gøre med at de bestemmer noget..

> "Huset skal ligge på Nørrebro
> Ungdomshuset er opstået af Nørrebro-kulturen og hører til her."
> Dortheavej er ikke Nørrebro.
> Kravet er ikke opfyldt.

Det er tæt på Nørrebro, det er en mindre justering.

> Er der nogen der kan sige "Nederlag"?

Så synes modstanderne bare det, så er vi andre ligeglade i
mellemtiden :)

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-04-08 19:19

Hans Joergensen wrote:

> Det er en mindre justering, hovedsagen er at kommunen betaler.. Og
> de giver sig nok også og betaler det depositum.

Enig... Det er forfærdeligt. Det er kraftedme os fredelige og
almindelige, hårdt-arbejdende og skatte-betalende der betaler prisen for
jeres pis og det er et nederlag for os, at Ritt og politi-inspektøren
lyver om at "de ansvarlige lorte-unger" ikke har opfordret til noget
ulovligt...

I virkeligheden er lorte-ungernes forhandlere de mest inkarnerede som
opfordrer til ulovligheder og Ritt og politiet tør ikke indrømme det
selvom de ved det - enhver ved det: Hvad skulle de ellers gøre? Der er
ingen anden udvej - POLITIET ER MAGTESLØSE OVERFOR JER LORTE-UNGERS
NÅLESTIKS-OPERATIONER OG VOLDS-SEMINARER M.M.!

> Huset er ikke mindre, når først halvdelen af hovedbygningen
> kommer med til nytår.

Sikkert rigtigt.

> Tilsyn har ikke noget at gøre med at de bestemmer noget..

Enig. I lorte-unger kan gøre hvad i vil og som det passer jer, uden at
de personer herover ville gøre en skid ved det.

Knud Foldschack sidder sikkert og ryger hash med jer lorte-unger, gør
han ikke? Det forklarer nok hvorfor han har en hjerneskade...

> Det er tæt på Nørrebro, det er en mindre justering.

Enig. Det er sgu' stort set det samme.

> Så synes modstanderne bare det, så er vi andre ligeglade i
> mellemtiden :)
>
> // Hans

Jeg syntes at der os fredelige mennesker der har lidt nederlag!!!
Ufatteligt og ubegribeligt!