Ny artikel på Sappho.dk
Fra : Kert Rats

Dato : 23-04-08 16:51

Se på http://www.sappho.dk:80/Den%20loebende/strube.html

Tøger Seidenfaden udstiller sig selv som helstøbt dhimmi.
Han og ligesindede er langt farligere for Danmark end et par islamistiske
brushoveder!

Venligst

Kert Rats

www.trekkies.dk
Danmarks Star Trek-forening
med ca. 500 medlemmer

Fra : N/A

Dato : 23-04-08 20:54

Fra : Kert Rats

Dato : 23-04-08 20:54

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8051zh@yahoo.mil.et> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> schrieb im Newsbeitrag

Und was war es das du uns ertaellen würde?

Giv lyd, min gode Michael.
Og forlad mig mit tyske

Venligst

Kert Rats

Fra : N/A

Dato : 24-04-08 11:51

Fra : Kert Rats

Dato : 24-04-08 11:51

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Tak at du spurgte. Jeg hader det, når folk bare 'ruger' og tier. >.)
>
> Svaret ser du i adresslinien. Jeg syntes artikelen var værd at deles med
> nabolandene.
>

> PS: Dit u-tyske... >.)

Utyske - den var ikke så ring!
Nuvel, meget fint at du har videresendt til vores skandinaviske naboer. Det
tænkte jeg ikke på, da jeg postede mit indlæg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 24-04-08 10:18

On Wed, 23 Apr 2008 17:50:43 +0200, Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> [...]
>
> Tøger Seidenfaden udstiller sig selv som helstøbt dhimmi.
> Han og ligesindede er langt farligere for Danmark end et par islamistiske
Jamen nu skal han snart i islamisk fængsel. Så kan han sige al det
undskyld han har lyst til. Så hvad er problemet?
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 11:15

Jens Erik Bech wrote:

> Jamen nu skal han snart i islamisk fængsel. Så kan han sige al det
> undskyld han har lyst til. Så hvad er problemet?

Ja, han burde vel frivilligt rejse ned til retssagen i Jordan, - eller til
et af de andre lande, hvis han bedre kan lide fængsler i fx Egypten

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-04-08 11:22

"Jens Erik Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.t93yrmb8jtwg5l@lyrik.local...

> Jamen nu skal han snart i islamisk fængsel. Så kan han sige al det
> undskyld han har lyst til. Så hvad er problemet?

Han melder sig formentlig frivilligt hos de jordanske myndigheder, som det
korrekte menneske han er ;-|

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 24-04-08 11:53

"Jens Erik Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t93yrmb8jtwg5l@lyrik.local...

> Jamen nu skal han snart i islamisk fængsel. Så kan han sige al det
> undskyld han har lyst til. Så hvad er problemet?

Problemet er, at han slipper ud igen på et tidspunkt - eller har vi lov at
håbe på, at han bures inde for livstid?

Venligst

Kert Rats