TDC Netexpress 2 ADSL - Creat og join serv~
Fra : Gert

Dato : 19-07-01 21:01

Hej,

har for kort tid siden fået TDC Netexpress 2 ADSL 2048/512 linie med
Speedstream 2601 router og Siemens modem. Det kører som åben forbindelse med
PPPoE.

Når jeg skal spille online games f.eks NHL2001 hvor jeg skal create kampen,
så kan min modstander ikke joine mig, da der åbenbart er lukket af hos mig -
"Connection could not be established"

Hvordan får jeg åbent til omverdenen via routeren ??

Mvh Gert

PS. Newbie på routerkonfigurations området - så beskriv venligst jeres
løsning så nøjagtigt som muligt - Tak.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-07-01 07:17

"Gert" <dontmail@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> PPPoE.
> Hvordan får jeg åbent til omverdenen via routeren ??

Det nemmeste ville være at droppe routeren i den situation.
kig på www.turbine.dk/2601

--
Martin Højriis Kristensen