Muhammedansk tid
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-08 21:07

Muhammedanske skriftkloge og videnskabsmænd har udsendt en opfordring til at
indføre Mekka tid.
Mekka er Jordens sande centrum og derfor skal den koloniale GMT afskaffes og
der skal indføres et nyt ur der drejer modsat af de vantros.

Begrundelsen er at videnskabelig sandhed kan findes i Koranen af lærde.
Andre lærde har dog hævdet at videnskab ikke er evig sandhed i modsætning
til Guds åbenbarede ord i Koranen.

Nej - igen må understreges for gruppens vantro velmenere: det er ikke en
vittighed:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7359258.stm

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 21:14

Den 21-04-2008, skrev Martin Larsen:
> [...]
> Guds åbenbarede ord i Koranen.
>
> Nej - igen må understreges for gruppens vantro velmenere: det er ikke en

Hvad skal man sige, måske de skulle slappe lidt af med fjolletobakken.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : hanzen

Dato : 22-04-08 05:56

> [...]
> Mekka er Jordens sande centrum og derfor skal den koloniale GMT afskaffes
> og der skal indføres et nyt ur der drejer modsat af de vantros.

Selvfølgelig ønsker muhamedanerne tiden skruet tilbage
Det er hele ideen med deres såkaldte religion.
Alt skal være som på pædofetens tid.
--
hilzen
hanzen

Fra : Poul E Hansen

Dato : 22-04-08 04:29

On 21 Apr., 22:13, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:

> Hvad skal man sige, måske de skulle slappe lidt af med fjolletobakken.

Og tage drikke mere øl. Det kan sommetider få tingene til at falde på
plads.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 22-04-08 13:07

Poul E Hansen udtrykte præcist:

> Og tage drikke mere øl. Det kan sommetider få tingene til at falde på
> plads.

Nu ligger landet bare sådan, jeg drikker ikke alkohol, så vil en rød
sodavand gøre det samme?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-04-08 14:12

On Tue, 22 Apr 2008 14:07:26 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Nu ligger landet bare sådan, jeg drikker ikke alkohol, så vil en rød
>sodavand gøre det samme?

Ja, hvis du blander Pernod i...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 22-04-08 18:42

S. A. Thomsen sendte dette med sin computer:

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Poul E Hansen

Dato : 22-04-08 08:06

On 22 Apr., 14:07, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
> Poul E Hansen udtrykte præcist:

> Nu ligger landet bare sådan, jeg drikker ikke alkohol, så vil en rød
> sodavand gøre det samme?

Det kunne såmænd være bedre ... men fx. et glas rødvin bare en gang i
mellem ville der nok nogle der kunne bruge.
Selvom Den Gamle Fabrik er vant til at proppe masser af sukker i deres
marmeleade, har de lanceret en saft uden sødestoffer men med mindre
sukker; den kan jeg anbefale.
Tranebærsaft kan ikke erstattes af noget andet.

Fra : Kim2000

Dato : 22-04-08 18:47

> [...]
> til Guds åbenbarede ord i Koranen.
>
> Nej - igen må understreges for gruppens vantro velmenere: det er ikke en

Dejligt, så er det så nemt, når man skal lave strategiske bombninger om
fredagen.

Fra : @

Dato : 22-04-08 20:15

On Mon, 21 Apr 2008 22:06:58 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Mekka er Jordens sande centrum og derfor skal den koloniale GMT afskaffes og
>der skal indføres et nyt ur der drejer modsat af de vantros.

mon ikke et sådant udsagn kunne være en øjenåbner for alle de
"velmenende" "humanister"

- de vantro -

dette udtryk viser jo tydeligt hvordan muhamedanere ser på den del af
meneskeheden som ikke lige deler muhamedanernes fantasier

>Begrundelsen er at videnskabelig sandhed kan findes i Koranen af lærde.

den begrundelse holder jo ikke en eneste meter,
da koranen for store deles vedkomede er fiktion,
andre dele er beretninger om hvordan en fortidig vaneforbryder
gebærdede sig

>Andre lærde har dog hævdet at videnskab ikke er evig sandhed i modsætning
>til Guds åbenbarede ord i Koranen.

igen tillader muhamedanerne sig at tage pantent på noget de ikke har
det mindste belæg for er sandt

>Nej - igen må understreges for gruppens vantro velmenere: det er ikke en
>vittighed:
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7359258.stm

muhamedanismen er ikke en vittighed det er derimod den skinbarlige
livsfarlige virkelighed

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og