Anstændighed
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-04-08 10:40

er gået fløjten i Danmark siden forsiden i dagens JP omtaler en konvertit
der har udmeldt sig af Hizb ut-Tahir.

Fra : Ivannof

Dato : 21-04-08 12:53

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er gået fløjten i Danmark siden forsiden i dagens JP omtaler en konvertit
> der har udmeldt sig af Hizb ut-Tahir.

Du kunne måske ovenikøbet fortælle os hvorfor du mener det?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-04-08 18:07

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Du kunne måske ovenikøbet fortælle os hvorfor du mener det?

Du er fra en anden tid siden du ikke forstår den simple tekst, det er spild
af krudt at komme med en uddybende forklaring til dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-08 20:16

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

_Terrorextremisterne skal have lov at meddele sig på internet mm om deres
morderiskhed imod jøder, så vi er advaret

Men os civiliserede skal arbejde på GODT DEMOKRATI dvs med beskyttelse af
mindretal jvf følgende geniale ideal-formulering

"Hvis hele menneskeheden undtagen en havde eet synspunkt, og den enehavde
et modsat synspunkt , ville menneskeheden have lige så lidt ret til at
censurere mod den ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret til at
censurere mod menneskeheden". John Stuart Mill l806-l873

Fra : Ivannof

Dato : 21-04-08 21:06

> [...]
>>

> Du er fra en anden tid siden du ikke forstår den simple tekst, det er
> spild af krudt at komme med en uddybende forklaring til dig.

Og nu brugte du 2 linier på ikke at sige noget.

Jeg kommer fra både den ene og den anden tid og kan derfor lægge mange
forskellige ting ind i den tekst. Faktisk står der så lidt at man kan lægge
stort set ALT i den!

Måske er ikke sikker på hvad du mener selv?

Hilsen Ivan