| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Ny stastminister Fra : Kert Rats | 
  Dato :  20-04-08 09:38 |  
  |  
 
            Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 Men det har Per Stig Møller!
 Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 Venligst
 Kert Rats
 -----------------
 www.trekkies.dk
Danmarks Star Trek-forening
 med ca. 500 medlemmer
 ------------------ 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Immer (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Immer | 
  Dato :  20-04-08 09:55 |  
  |   
            Kert Rats wrote:
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 > 
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 > 
 
 
 Katja Kean
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Frank Leegaard (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frank Leegaard | 
  Dato :  20-04-08 10:23 |  
  |   
            Immer wrote:
 > Kert Rats wrote:
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >
 >
 > Katja Kean
 
 Hendes sidder i alle fald en smule højere end på Lene E og Angela Merkels..
 
 Schade det så er plastic.
 
 /F 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  20-04-08 11:27 |  
  |  
 
            "Immer" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:rPydnQlxZfVRmZbV4p2dnAA@giganews.com:
 > Kert Rats wrote:
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Katja Kean
 Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt skik på 
 dette land socialpolitisk.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            JYH (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : JYH | 
  Dato :  20-04-08 11:33 |  
  |   
            Kim Larsen wrote:
 >
 > Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 > skik på dette land socialpolitisk.
 
 Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  20-04-08 11:37 |  
  |  
 
            "JYH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:480b1be1$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 > Kim Larsen wrote:
 >>
 >> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 >> skik på dette land socialpolitisk.
 >
 > Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 Den kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
 Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende for ung 
  
-- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  20-04-08 12:07 |  
  |  
 
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2...
 > "JYH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:480b1be1$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 >> Kim Larsen wrote:
 >>>
 >>> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 >>> skik på dette land socialpolitisk.
 >>
 >> Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 >
 > Den kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
 >
 > Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende for ung 
 >   
Hvorfor ikke dig selv Kimsebasse?
 Mvh
 Martin
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kim Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  20-04-08 12:28 |  
  |  
 
            "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:480b23e9$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 > news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2...
 >> "JYH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >> news:480b1be1$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 >>> Kim Larsen wrote:
 >>>>
 >>>> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 >>>> skik på dette land socialpolitisk.
 >>>
 >>> Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 >>
 >> Den kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
 >>
 >> Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 >> for ung   
>
 >
 > Hvorfor ikke dig selv Kimsebasse?
 Hvorfor ikke dig, Martinsebasse ?
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Martin Jørgensen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Jørgensen | 
  Dato :  20-04-08 14:43 |  
  |  
 
            Kim Larsen wrote:
 > "JYH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:480b1be1$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 >> Kim Larsen wrote:
 >>>
 >>> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 >>> skik på dette land socialpolitisk.
 >>
 >> Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 > 
 > Den kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
 > 
 > Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende for 
 > ung   
Du er fuldstændigt hjernedød. Kim Rovsing Larsen-basse: Hvor meget 
 betaler du egentligt i skat per år?
 Det lyder som om at skat af kontanthjælpen/førtidspensionen (som kommer 
 fordi alle vi andre skal betale en masse penge til nasserøve som dig), 
 er det eneste du betaler.
 Best regards
 Martin Jørgensen
 -- 
 -----------------------------------------------
 Hi, there. I'm just another signature motherfucker.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              N_B_DK (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  20-04-08 15:06 |  
  |  
 
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2
 > Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 > for ung   
Hun er da i det mindste kønnere end Helle T, men dog ikke klogere.
 -- 
 MVH. N_B_DK
 KVM consol købes (1024X768 eller højere) 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kim Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  20-04-08 16:10 |  
  |  
 
            "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:480b4dc2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 > news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2
 >> Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 >> for ung   
>
 > Hun er da i det mindste kønnere end Helle T,
 Der skal nu heller ikke så meget til.
 > men dog ikke klogere.
 Jo en hel del klogere.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Martin Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  20-04-08 16:52 |  
  |  
 
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 news:01JOj.48263$fx2.27029@newsfe08.ams2...
 > "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:480b4dc2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
 >> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 >> news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2
 >>> Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 >>> for ung   
>>
 >> Hun er da i det mindste kønnere end Helle T,
 >
 > Der skal nu heller ikke så meget til.
 >
 >> men dog ikke klogere.
 >
 > Jo en hel del klogere.
 Tager EL ikke din nye bil, hvis de kommer til, Kimse?
 Mvh
 Martin
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Kim Larsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  20-04-08 17:26 |  
  |  
 
            "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:480b668b$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 > news:01JOj.48263$fx2.27029@newsfe08.ams2...
 >> "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >> news:480b4dc2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
 >>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 >>> news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2
 >>>> Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 >>>> for ung   
>>>
 >>> Hun er da i det mindste kønnere end Helle T,
 >>
 >> Der skal nu heller ikke så meget til.
 >>
 >>> men dog ikke klogere.
 >>
 >> Jo en hel del klogere.
 >
 > Tager EL ikke din nye bil, hvis de kommer til, Kimse?
 Nope, det kan være at de tager din   
-- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Martin Jørgensen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Jørgensen | 
  Dato :  21-04-08 13:36 |  
  |  
 
            Kim Larsen wrote:
 > "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:480b4dc2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
 >> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 >> news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2
 >>> Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende
 >>> for ung   
>>
 >> Hun er da i det mindste kønnere end Helle T,
 > 
 > Der skal nu heller ikke så meget til.
 > 
 >> men dog ikke klogere.
 > 
 > Jo en hel del klogere.
 Kim Rovsing Larsen mener at alle der går ind for 100% i skat er kloge, 
 uanset om man så er muslim og hedder Astmaa Abdullah Hamid.
 Best regards
 Martin Jørgensen
 -- 
 -----------------------------------------------
 Hi, there. I'm just another signature motherfucker.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 16:06 |  
  |  
 
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:k1FOj.234056$833.190121@newsfe17.ams2...
 > "JYH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:480b1be1$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 >> Kim Larsen wrote:
 >>>
 >>> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 >>> skik på dette land socialpolitisk.
 >>
 >> Jeg vil nu foretrække sympatiske Ole Sohn frem for sure Aaen.
 >
 > Den kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
 >
 > Jeg kunne også foreslå Johanne Schmidt Nielsen men hun er en kende for ung 
 >   
>
 Ja, jeg tænkte det nok.. Du vil hellere have en kriminel statsminister frem 
 for en, der har hjerne samt en, der ved, hvad han har med at gøre. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Jesper (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper | 
  Dato :  20-04-08 13:40 |  
  |  
 
            Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
 > "Immer" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >  news:rPydnQlxZfVRmZbV4p2dnAA@giganews.com:
 > > Kert Rats wrote:
 > >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 > >> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 > >>
 > >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 > >
 > > Katja Kean
 > 
 > Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt skik på
 > dette land socialpolitisk.
 Det vil da være som at gå over Aaen efter vand...i Søvne   
-- 
 Jesper
 A dollar in aid to the third world not spend on
 family planning is a dollar wasted!
 htp://theextract.blogspot.com/
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            N_B_DK (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  20-04-08 15:04 |  
  |   
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
 news:UTEOj.234055$833.62204@newsfe17.ams2
 > Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt
 > skik på dette land socialpolitisk.
 
 Frank aaen burde sættes i spjældet.
 
 -- 
 MVH. N_B_DK
 KVM consol købes (1024X768 eller højere) 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  20-04-08 16:50 |  
  |   
            "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message 
 news:480b4d6a$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > Frank aaen burde sættes i spjældet.
 >
 
 Han er jo gammelkommunist. Prøv at læse lidt op på hans fortid. Han gik 
 russernes ærinde under den kolde krig. Manden er, som de fleste på 
 venstrefløjen, landsforræder. Det er nok derfor han falder i Kimsebassens 
 smag.
 
 /Kim 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 16:04 |  
  |   
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:UTEOj.234055$833.62204@newsfe17.ams2...
 > "Immer" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:rPydnQlxZfVRmZbV4p2dnAA@giganews.com:
 >> Kert Rats wrote:
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Katja Kean
 >
 > Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt skik på 
 > dette land socialpolitisk.
 >
 Og så går Danmark rabundus..
 Har du flere gode vittigheder? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kim2000 (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim2000 | 
  Dato :  20-04-08 17:19 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5b78$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 > news:UTEOj.234055$833.62204@newsfe17.ams2...
 >> "Immer" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >> news:rPydnQlxZfVRmZbV4p2dnAA@giganews.com:
 >>> Kert Rats wrote:
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Katja Kean
 >>
 >> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt skik 
 >> på dette land socialpolitisk.
 >>
 > Og så går Danmark rabundus..
 > Har du flere gode vittigheder?
 
 Med EL ved magten, selv med 90 mandater, ville der ikke ske noget som helst. 
 Hele partiets opbygning gør at der ikke kan vedtages noget som helst uden en 
 større komsammen. Så partiet ville aldrig få vedtaget noget som helst. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Frithiof Andreas Jen~ (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frithiof Andreas Jen~ | 
  Dato :  21-04-08 19:15 |  
  |   
            
 "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480b6d00$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 
 > Med EL ved magten, selv med 90 mandater, ville der ikke ske noget som 
 > helst. Hele partiets opbygning gør at der ikke kan vedtages noget som 
 > helst uden en større komsammen. Så partiet ville aldrig få vedtaget noget 
 > som helst.
 
 Det ville da også være en helt klar forbedring fra den daglige march mod 
 DDR! 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kert Rats (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kert Rats | 
  Dato :  21-04-08 01:34 |  
  |   
            
"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5b78$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 > news:UTEOj.234055$833.62204@newsfe17.ams2...
 >> "Immer" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >> news:rPydnQlxZfVRmZbV4p2dnAA@giganews.com:
 >>> Kert Rats wrote:
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Katja Kean
 >>
 >> Det skal være Villy Søvndal eller Frank Aaen så vi kan få sat lidt skik 
 >> på dette land socialpolitisk.
 >>
 > Og så går Danmark rabundus..
 > Har du flere gode vittigheder?
 Hvis EL får magten i Danmark, vil landet uden tvivl gå rabundus. EL har ikke 
 ide skabt om, hvordan man leder et land økonomisk. SF ej heller.
 Utopiske visioner har de masser af - men at de skulle kunne bestyre en 
 driftning af Danmark er lige så realistisk som at bede højvande om at 
 konvertere til lavvande.
 EL & Co. vil være underlagt de samme præmisser for at lede landet som den 
 nuværende regering. Intet vil være ændret.
 EL & Co's dispositioner vil på rekordtid skabe økonomisk nedgang og en 
 forestående økonomisk fallit for Danmark.
 Deres utopiske luftkasteller vil være milliard-dyre - og være uproduktive og 
 degenererende.
 Godt, at El er på vej ud af Folketinget! De har ingen eksistensberettigelse 
 i dansk politik!
 Deres visioner er for længst afgået ved døden.
 Deres formåen til at lede Danmark er en by i Rusland - eller Nordkorea   
Venligst
 Kert Rats
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Henning Sørensen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henning Sørensen | 
  Dato :  20-04-08 10:23 |  
  |   
            "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Venligst
 >
 > Kert Rats
 
 Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det kom 
 for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans 
 statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 
 /Henning.
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Frank Leegaard (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frank Leegaard | 
  Dato :  20-04-08 10:27 |  
  |   
            Henning Sørensen wrote:
 > "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
 > news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Venligst
 >>
 >> Kert Rats
 >
 > Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det
 > kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 > Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans
 > statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >
 Nyheden om PSMs spritdom kom kun een gang. PSMs eneste problem var at han 
 ikke tog tyrene ved hornene øjeblikkeligt. Var det sket tror jeg intet var 
 sket.
 
 Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 
 Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 
 /F
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 16:10 |  
  |   
            "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > Henning Sørensen wrote:
 >> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
 >> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Venligst
 >>>
 >>> Kert Rats
 >>
 >> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det
 >> kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans
 >> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>
 > Nyheden om PSMs spritdom kom kun een gang. PSMs eneste problem var at han 
 > ikke tog tyrene ved hornene øjeblikkeligt. Var det sket tror jeg intet var 
 > sket.
 >
 > Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >
 > Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >
 Måske på den røde stue..
 På den blå er vi ret ligeglade. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kim2000 (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim2000 | 
  Dato :  20-04-08 17:17 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5cc5$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >> Henning Sørensen wrote:
 >>> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
 >>> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>
 >>>> Venligst
 >>>>
 >>>> Kert Rats
 >>>
 >>> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det
 >>> kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >>> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans
 >>> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>>
 >> Nyheden om PSMs spritdom kom kun een gang. PSMs eneste problem var at han 
 >> ikke tog tyrene ved hornene øjeblikkeligt. Var det sket tror jeg intet 
 >> var sket.
 >>
 >> Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >>
 >> Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >>
 > Måske på den røde stue..
 > På den blå er vi ret ligeglade.
 
 Er du ligeglad med han går rundt og smårapser lidt af kassen?? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 19:08 |  
  |   
            "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480b6ca1$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 > news:480b5cc5$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse 
 >> news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >>> Henning Sørensen wrote:
 >>>> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
 >>>> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>>>
 >>>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>>
 >>>>> Venligst
 >>>>>
 >>>>> Kert Rats
 >>>>
 >>>> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det
 >>>> kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >>>> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans
 >>>> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>>>
 >>> Nyheden om PSMs spritdom kom kun een gang. PSMs eneste problem var at 
 >>> han ikke tog tyrene ved hornene øjeblikkeligt. Var det sket tror jeg 
 >>> intet var sket.
 >>>
 >>> Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >>>
 >>> Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >>>
 >> Måske på den røde stue..
 >> På den blå er vi ret ligeglade.
 >
 > Er du ligeglad med han går rundt og smårapser lidt af kassen??
 Nu er han jo ikke længere lokalpolitiker, og han har fået sit medierap over 
 fingrene.
 Sagen er jo blæst ud af proportion.. Var det sølle 1500 penge, han havde 
 brugt på smøger?
 Det er jo intet i sammenligning med Ritts limosinekørsel og 
 luksushotelophold..
 
 Lad da endelig de røde harcelere.. Det rammer dem selv, når de selv ryger i 
 pamperfælden.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Egon Stich (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Egon Stich | 
  Dato :  21-04-08 11:09 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse news:480b5cc5$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >> Henning Sørensen wrote:
 >>
 >> Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >>
 >> Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >>
 > Måske på den røde stue..
 > På den blå er vi ret ligeglade. 
 > 
 >
 
 Det har vi bemærket.
 I har jo gladeligt accepteret en statsminister, der har lavet bedrageri med statsfinanserne.
 Ikke sandt?
 
 Egon
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jim (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  21-04-08 15:22 |  
  |   
            "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480c6911$2$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5cc5$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
 > news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >> Henning Sørensen wrote:
 >>
 >> Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >>
 >> Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >>
 > Måske på den røde stue..
 > På den blå er vi ret ligeglade.
 >
 >
 
 Det har vi bemærket.
 I har jo gladeligt accepteret en statsminister, der har lavet bedrageri med 
 statsfinanserne.
 Ikke sandt?
 
 ***
 Bedrageri? Så må han vel have været fængslet?
 Næ.. Det kaldtes kreativ bogføring. Og der er lysår til forskel på de to 
 begreber.
 Som jeg skrev.. blæst ud af proportion.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Egon Stich (23-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Egon Stich | 
  Dato :  23-04-08 12:51 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse news:480ca301$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:480c6911$2$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > 
 > "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 > news:480b5cc5$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:480b0c83$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >>> Henning Sørensen wrote:
 >>>
 >>> Tror fx Jeppe Kofod og hans bagland lærte en lektie der.
 >>>
 >>> Løkkes histórie er en never-ending-tale-that-just-wont-go-away.
 >>>
 >> Måske på den røde stue..
 >> På den blå er vi ret ligeglade.
 >>
 >>
 > 
 > Det har vi bemærket.
 > I har jo gladeligt accepteret en statsminister, der har lavet bedrageri med 
 > statsfinanserne.
 > Ikke sandt?
 > 
 > ***
 > Bedrageri? Så må han vel have været fængslet?
 > Næ.. Det kaldtes kreativ bogføring. Og der er lysår til forskel på de to 
 > begreber.
 > Som jeg skrev.. blæst ud af proportion.
 > 
 
 
 For blå mennesker, blottede for moral, er sådant jo ikke at sjældent synspunkt.
 For jer handler det jo alene om, hvorvidt svineriet bliver opdaget og får konsekvenser.
 Sker dette ikke, finder I grund til beundring--
 
 Man kan kun sige:
 Føj for saten, for en "moral"--
 
 Egon
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 16:09 |  
  |   
            "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480b0b8b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
 > "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 > news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >> Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Venligst
 >>
 >> Kert Rats
 >
 > Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det kom 
 > for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 > Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans 
 > statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >
 Og AFR havde en sag med kreativ bogføring, som det hedder..
 Allegevel er han den bedste statsminister, Danmark nogensinde har haft.
 
 Problemet med PSM, er, at han mangler gennemslagskraft og er for diplomatisk 
 i sine udmeldinger. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Kim2000 (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim2000 | 
  Dato :  20-04-08 17:16 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5c93$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:480b0b8b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
 >> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 >> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Venligst
 >>>
 >>> Kert Rats
 >>
 >> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det kom 
 >> for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans 
 >> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>
 > Og AFR havde en sag med kreativ bogføring, som det hedder..
 > Allegevel er han den bedste statsminister, Danmark nogensinde har haft.
 >
 
 Forskellen er vel på Lars Løkke og Foghs problemer er vel at Anders Fogh 
 lavede en "bogføringsfejl", mens Lars Løkke decideret har taget af kassen. 
 Javel, småbeløb, men kan man have en statsminister der tager lidt af kassen 
 i ny og næ??
 
 Om han er den bedste, tja.... svært at svare på, det går ihvert fald godt 
 med rigtig mange ting, men der er så sandelig også kommet mere fattigdom og 
 nød under hans ledelse. Fx er der skåret i psykiatrien, på de hjemløse osv. 
 Under Nyrup gik det også rigtig godt på mange områder, men han skar i 
 psykiatrien, på de hjemløse osv..... 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 19:17 |  
  |   
            "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480b6c69$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 > news:480b5c93$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse 
 >> news:480b0b8b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
 >>> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 >>> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >>>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>
 >>>> Venligst
 >>>>
 >>>> Kert Rats
 >>>
 >>> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det 
 >>> kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >>> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans 
 >>> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>>
 >> Og AFR havde en sag med kreativ bogføring, som det hedder..
 >> Allegevel er han den bedste statsminister, Danmark nogensinde har haft.
 >>
 >
 > Forskellen er vel på Lars Løkke og Foghs problemer er vel at Anders Fogh 
 > lavede en "bogføringsfejl", mens Lars Løkke decideret har taget af kassen. 
 > Javel, småbeløb, men kan man have en statsminister der tager lidt af 
 > kassen i ny og næ??
 >
 > Om han er den bedste, tja.... svært at svare på, det går ihvert fald godt 
 > med rigtig mange ting, men der er så sandelig også kommet mere fattigdom 
 > og nød under hans ledelse. Fx er der skåret i psykiatrien, på de hjemløse 
 > osv. Under Nyrup gik det også rigtig godt på mange områder, men han skar i 
 > psykiatrien, på de hjemløse osv.....
 Der er noget, der hedder en repræsentationskonto. Og den anvender man, når 
 man skal lave politiske forhandlinger med restaurationsbesøg og en 
 hyggesmøg, som hørte sig til dengang i 80'erne.
 Fogh er et geni, hvad angår statsøkonomi. Det har vi set beviset på med hans 
 liberale og økonomisk ansvarlige politik. Han tog sine prygl. Tavlen er 
 visket ren. Og han har i den grad gjort igen. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ivannof (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivannof | 
  Dato :  21-04-08 08:03 |  
  |   
            
 "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse 
 news:480b5c93$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:480b0b8b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
 >> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 >> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Venligst
 >>>
 >>> Kert Rats
 >>
 >> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da det kom 
 >> for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans 
 >> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>
 > Og AFR havde en sag med kreativ bogføring, som det hedder..
 > Allegevel er han den bedste statsminister, Danmark nogensinde har haft.
 >
 > Problemet med PSM, er, at han mangler gennemslagskraft og er for 
 > diplomatisk i sine udmeldinger.
 >
 Jeg har tit lagt mærke til at PSM altid har et godt svar parat og gode 
 forklaringer på problemer journalister ruller op for ham.
 
 Mit problem er så at det komplicerede svar på et komplekst problem kommer i 
 et forrygende tempo på højt intellektuelt abstraktionsniveau udført med en 
 monotom stemme - i det hele taget noget man burde optage på bånd og køre af 
 i halv hastighed nogle gange, så man kan fange det han mener.
 
 Tjah. Han er sikkert genial - en professortype. Sikkert god til at forklare 
 tingene for andre i den proffessionelle politiske inderkreds. Men ikke i TV 
 til aftenkaffen!
 
 Hilsen Ivan 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Larsen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  21-04-08 13:11 |  
  |  
 
            "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:480c3bd5$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:
 > "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en
 > meddelelse news:480b5c93$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:480b0b8b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
 >>> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
 >>> news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>
 >>>> Venligst
 >>>>
 >>>> Kert Rats
 >>>
 >>> Per "Stiv-Øller" blev vraget som formand for de Konservastive, da
 >>> det kom for en dag, at også han havde en spritdom i bagagen.
 >>> Kan man også kalde befolkningens mistillid til Løkke pga hans
 >>> statsfinansierede vinforbrug for en "spritdom"?
 >>>
 >> Og AFR havde en sag med kreativ bogføring, som det hedder..
 >> Allegevel er han den bedste statsminister, Danmark nogensinde har
 >> haft. Problemet med PSM, er, at han mangler gennemslagskraft og er for
 >> diplomatisk i sine udmeldinger.
 >>
 > Jeg har tit lagt mærke til at PSM altid har et godt svar parat og gode
 > forklaringer på problemer journalister ruller op for ham.
 >
 > Mit problem er så at det komplicerede svar på et komplekst problem
 > kommer i et forrygende tempo på højt intellektuelt abstraktionsniveau
 > udført med en monotom stemme - i det hele taget noget man burde
 > optage på bånd og køre af i halv hastighed nogle gange, så man kan
 > fange det han mener.
 > Tjah. Han er sikkert genial - en professortype. Sikkert god til at
 > forklare tingene for andre i den proffessionelle politiske
 > inderkreds. Men ikke i TV til aftenkaffen!
 Jeg forstår med allerstørste lethed hvad det er PSM siger og mener hver gang 
 og jeg er som oftest komplet uenig med ham.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Tag et kig på:  http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Henrik Svendsen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  20-04-08 10:33 |  
  |   
            Kert Rats wrote:
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 
 Hvorfor synes du dog, at PSM har et særligt format til posten? I sine 
 yngre dage kom han med de mest usandsynligt vanvittige ytringer om 
 f.eks. at forbyde ægteskab mellem danskere, så der kunne sættes fart i 
 en hellig raceblanding (I kid you not). I sine ældre år er han blevet en 
 intetsigende (og det er en klar forbedring) taburetklæber. Manden er så 
 blød og veg og konfliktsky, at han sikkert ville være en katastrofe for 
 Danmark på posten. Per har brug for en fast hånd til at styre sig, og så 
 tuller han ellers rundt og er en pæn lille dreng. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           TJ (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : TJ | 
  Dato :  20-04-08 10:41 |  
  |   
            On Sun, 20 Apr 2008 10:37:37 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
 wrote:
 
 >Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >Men det har Per Stig Møller!
 >
 >Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 
 Søren Krarup... ;)
 
 -- 
 I'm not dead yet, I just smell bad.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Fister Løgsovs (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Fister Løgsovs | 
  Dato :  20-04-08 14:36 |  
  |   
            TJ kom med følgende:
 > On Sun, 20 Apr 2008 10:37:37 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
 > wrote:
 >
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >> Men det har Per Stig Møller!
 >> 
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Søren Krarup... ;)
 
 Jeps.
 Søren Espersen eller Thulesen-Dahl ville være mit forslag til 
 kandidater, men Løkke er nok stadig den bedste til posten.
 Bare han vil fjerne nogen af alle de Konservative kællingeministre, så 
 der kan komme noget fornuft og omtanke ind i de ministerier.
 Kai
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Allan Knaap (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Knaap | 
  Dato :  20-04-08 10:50 |  
  |   
            
 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 
 Torben Mark Pedersen
 
 Allan Knaap 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Frithiof Andreas Jen~ (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frithiof Andreas Jen~ | 
  Dato :  20-04-08 10:54 |  
  |   
            
 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 
 Putin - en mand som kan hive Rusland op af mudderet efter Jeltsin's 
 uduelighed og "det internationale samfunds" udplyndring af landet vil 
 hurtigt kunne løse de par småproblemer vi har her.
 
 Og så ser han godt ud i et jakkesæt. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Egon Stich (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Egon Stich | 
  Dato :  20-04-08 10:24 |  
  |   
            
"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 > 
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 > 
 > Venligst
 > 
 > Kert Rats
 > 
 > -----------------
 >  www.trekkies.dk
> Danmarks Star Trek-forening
 > med ca. 500 medlemmer
 > ------------------ 
 > 
 Mig, naturligvis  
Egon
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Rea721 (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rea721 | 
  Dato :  20-04-08 12:46 |  
  |   
            "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk
 
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 > statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 
 Er du fra forstanden???
 
 Manden ejer ikke diplomatisk sans...for ikke at tale om diplomatisk pondus.
 
 En mand der under en flyvetur kaster maden (sandwich) på gulvet fordi han 
 ikke er tilfreds, kan ikke bruges som SM......han burde forresten slet ikke 
 være UM, IMHO
 
 
 -- 
 Rea721 AKA Leon Andrea.  Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
 skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
 respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
 demokrati. - Flemming Rose 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Jørgensen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Jørgensen | 
  Dato :  20-04-08 14:45 |  
  |  
 
            Kert Rats wrote:
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 > 
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 > 
 > Venligst
 > 
 > Kert Rats
 > 
 > -----------------
 >  www.trekkies.dk
> Danmarks Star Trek-forening
 > med ca. 500 medlemmer
 > ------------------ 
 Skatteministeren, Kristian Jensen tror jeg nok han hedder!
 Best regards
 Martin Jørgensen
 -- 
 -----------------------------------------------
 Hi, there. I'm just another signature motherfucker.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Jørgensen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Jørgensen | 
  Dato :  20-04-08 14:46 |  
  |  
 
            Kert Rats wrote:
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 > 
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 > 
 > Venligst
 > 
 > Kert Rats
 > 
 > -----------------
 >  www.trekkies.dk
> Danmarks Star Trek-forening
 > med ca. 500 medlemmer
 > ------------------ 
 Hende her var også et bud:
 http://ekstrabladet.dk/side9/
Best regards
 Martin Jørgensen
 -- 
 -----------------------------------------------
 Hi, there. I'm just another signature motherfucker.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Jørgensen (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Jørgensen | 
  Dato :  20-04-08 14:58 |  
  |  
 
            Martin Jørgensen wrote:
 > Kert Rats wrote:
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >> Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Venligst
 >>
 >> Kert Rats
 >>
 >> -----------------
 >>  www.trekkies.dk
>> Danmarks Star Trek-forening
 >> med ca. 500 medlemmer
 >> ------------------ 
 > 
 > Hende her var også et bud:
 > 
 >  http://ekstrabladet.dk/side9/
Rettelse:
 Hvis hun stemmer op og går rundt og ser sådan ud hele tiden, så stemmer 
 jeg på hende ligegyldigt hvad hun siger og hvor dum hun så er!   
Best regards
 Martin Jørgensen
 -- 
 -----------------------------------------------
 Hi, there. I'm just another signature motherfucker.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Michael Weber (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Weber | 
  Dato :  20-04-08 17:22 |  
  |  
 
            Martin Jørgensen wrote:
 > Martin Jørgensen wrote:
 >> Kert Rats wrote:
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Venligst
 >>>
 >>> Kert Rats
 >>>
 >>> -----------------
 >>>  www.trekkies.dk
>>> Danmarks Star Trek-forening
 >>> med ca. 500 medlemmer
 >>> ------------------
 >>
 >> Hende her var også et bud:
 >>
 >>  http://ekstrabladet.dk/side9/
>
 > Rettelse:
 >
 > Hvis hun stemmer op og går rundt og ser sådan ud hele tiden, så
 > stemmer jeg på hende ligegyldigt hvad hun siger og hvor dum hun så
 > er!   
www.foreningenforbarebrysterifolketinget.dk
--
 Six Degrees Of Separation
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jim (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  20-04-08 15:59 |  
  |   
            "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 Kristian Thulelsen Dahl.
 Han har økonomisk flair og er lynende intelligent. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Maz Spork (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Maz Spork | 
  Dato :  21-04-08 06:58 |  
  |   
            On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 wrote:
 > "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Kristian Thulelsen Dahl.
 > Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 
 Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 
 Men det er et godt spørgsmål. Jeg tror jeg vælger Nikolaj Vammen.
 Væddemål?
 
 -- maz
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Henrik Svendsen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  21-04-08 14:06 |  
  |   
            Maz Spork wrote:
 > On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 > wrote:
 >> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 >> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 >> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Kristian Thulelsen Dahl.
 >> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >
 > Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 > overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 > fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 >
 > Men det er et godt spørgsmål. Jeg tror jeg vælger Nikolaj Vammen.
 > Væddemål?
 
 Og du klandrede 'overfladiskhed'. LOL 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jim (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  21-04-08 15:24 |  
  |  
 
            "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 wrote:
 > "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en 
 > meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være Gucci-Helle 
 > eller Bilags-Lars?
 > > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Kristian Thulelsen Dahl.
 > Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 ***
 Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Henrik Svendsen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  21-04-08 15:47 |  
  |  
 
            Jim wrote:
 > "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
 > news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 > On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 > wrote:
 >> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 >> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 >> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Kristian Thulelsen Dahl.
 >> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >
 > Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 > overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 > fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 >
 > ***
 > Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.   
Maz tror åbenbart, at intelligens er noget, der måles efter et politisk 
 barometer. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jim (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  21-04-08 15:59 |  
  |  
 
            "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse 
 news:480ca8e2$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
 > Jim wrote:
 >> "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 >> On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 >> wrote:
 >>> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 >>> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 >>> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Kristian Thulelsen Dahl.
 >>> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >>
 >> Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 >> overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 >> fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 >>
 >> ***
 >> Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.   
>
 > Maz tror åbenbart, at intelligens er noget, der måles efter et politisk 
 > barometer.
 Ja, men Maz er så ikke særlig intelligent, kan vi konstatere. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Maz Spork (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Maz Spork | 
  Dato :  21-04-08 09:40 |  
  |  
 
            On Apr 21, 4:46 pm, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:
 > Jim wrote:
 > > "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i en meddelelse
 > >news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 > > On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 > > wrote:
 > >> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 > >> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 > >> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 > >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >
 > >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > >> Kristian Thulelsen Dahl.
 > >> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >
 > > Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 > > overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 > > fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 >
 > > ***
 > > Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.   
>
 > Maz tror åbenbart, at intelligens er noget, der måles efter et politisk
 > barometer.
 Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 Men det er okay! Det er okay.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Anders Wegge Jakobse~ (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Wegge Jakobse~ | 
  Dato :  21-04-08 16:49 |  
  |  
 
            Maz Spork <maz@spork.dk> writes:
 > Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 > målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 > Men det er okay! Det er okay.
  Tænk på at det ikke er alle DF-vælgere der vil være ved at de er
 det. Antag at det kræver en høj(ere) intelligens at indse det man gør,
 er en lille smule suspekt i den brede offentlighed.
  Er vi så ikke derhenne hvor IQ, eller hvad du nu ønsker at bruge som
 målestok, er den samme hos DF's *vælgere*, som for resten af det
 politiske spektrum, mens den er en smule lavere hos dem der vil være
 ved det?
  Min personlige opfattelse er at en del af dem der stemmer DF, gør det
 med en mere eller mindre kynisk begrundelse, der mere udtrykker
 taktik, end manglende indsigt i verden.
 -- 
 // Wegge
 < http://blog.wege.dk> - Her hænger jeg også ud.
 < http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
 Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Henrik Svendsen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  21-04-08 17:21 |  
  |  
 
            Maz Spork wrote:
 > On Apr 21, 4:46 pm, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:
 >> Jim wrote:
 >>> "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i en meddelelse
 >>> news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 >>> On Apr 20, 4:58 pm, "Jim"
 >>> <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:
 >>>> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 >>>> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 >>>> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 >>>>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >>>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >>>> Kristian Thulelsen Dahl.
 >>>> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >>
 >>> Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 >>> overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved
 >>> du fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans
 >>> test?
 >>
 >>> ***
 >>> Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.   
>>
 >> Maz tror åbenbart, at intelligens er noget, der måles efter et
 >> politisk barometer.
 >
 > Jeg bruger noget, der hedder IK
 Interessant; men jeg tror, du lyver. Kommer du med en IK-undersøgelse af 
 DF's vælgere? 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Jim (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  21-04-08 17:50 |  
  |  
 
            "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse 
 news:5d5f1384-a644-467f-9a2b-5d42806267af@v23g2000pro.googlegroups.com...
 On Apr 21, 4:46 pm, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:
 > Jim wrote:
 > > "Maz Spork" <m...@spork.dk> skrev i en meddelelse
 > >news:ddd9dfaf-9a81-4e01-bec0-f36b783bf596@k1g2000prb.googlegroups.com...
 > > On Apr 20, 4:58 pm, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
 > > wrote:
 > >> "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> skrev i en
 > >> meddelelsenews:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...> Skal det være
 > >> Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til
 > >>> statsministertjansen. Men det har Per Stig Møller!
 >
 > >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > >> Kristian Thulelsen Dahl.
 > >> Han har økonomisk flair og er lynende intelligent.
 >
 > > Bllrp. Se, det er jo problemet med Dansk Folkepartis vælgere. Det er
 > > overfladisk. I min bog er "flair" ikke nær nok. Og hvor pokker ved du
 > > fra, at Dahl er "lynende intelligent"? Har du en kopi af hans test?
 >
 > > ***
 > > Jeg har skam talt med Kristian.. Han er både lun og skarp.   
>
 > Maz tror åbenbart, at intelligens er noget, der måles efter et politisk
 > barometer.
 Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 Men det er okay! Det er okay.
 ***
 Min er på 147.. og din? 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             S. A. Thomsen (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : S. A. Thomsen | 
  Dato :  21-04-08 21:09 |  
  |  
 
            On Mon, 21 Apr 2008 18:49:53 +0200, "Jim"
 <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:
 >Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 >målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 >Men det er okay! Det er okay.
 >***
 >Min er på 147.. og din? 
 >
 Øv, min er "kun" på 145....   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Kert Rats (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kert Rats | 
  Dato :  22-04-08 08:44 |  
  |   
            
"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 news:r2tp049fonomk1bv3gjhb5dtjv2qvoq1ev@4ax.com...
 > On Mon, 21 Apr 2008 18:49:53 +0200, "Jim"
 > <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:
 >
 >>Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 >>målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 >>Men det er okay! Det er okay.
 >>***
 >>Min er på 147.. og din?
 >>
 > Øv, min er "kun" på 145....   
Min er kun på 27 cm   
Nårh, var det IK-vi talte om?   )
 Venligst
 Kert Rats 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Jim (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  22-04-08 10:26 |  
  |  
 
            "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse 
 news:QGgPj.3$d51.1@news.get2net.dk...
 >
 > "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 > news:r2tp049fonomk1bv3gjhb5dtjv2qvoq1ev@4ax.com...
 >> On Mon, 21 Apr 2008 18:49:53 +0200, "Jim"
 >> <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:
 >>
 >>>Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 >>>målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 >>>Men det er okay! Det er okay.
 >>>***
 >>>Min er på 147.. og din?
 >>>
 >> Øv, min er "kun" på 145....   
>
 > Min er kun på 27 cm   
> Nårh, var det IK-vi talte om?   )
 >
 Så skulle jeg have skrevet 4 inches...  From the floor ma'am..from the 
 floor..    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jim (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jim | 
  Dato :  22-04-08 10:18 |  
  |  
 
            "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse 
 news:r2tp049fonomk1bv3gjhb5dtjv2qvoq1ev@4ax.com...
 > On Mon, 21 Apr 2008 18:49:53 +0200, "Jim"
 > <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:
 >
 >>Jeg bruger noget, der hedder IK - det er i allerhøjeste grad
 >>målbart... mit gæt er, at DF-vælgeren er noget under gennemsnittet.
 >>Men det er okay! Det er okay.
 >>***
 >>Min er på 147.. og din?
 >>
 > Øv, min er "kun" på 145....   
Medens Maz måler cm under bruseren i svømmehallen bag sit forhæng, så tror 
 han på, at de få millimeter, han kan måle, er udtryk for 'IK'..
 Vi andre måler vores IQ i evnen til at opfatte fakta. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Kim2000 (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim2000 | 
  Dato :  20-04-08 17:10 |  
  |   
            
 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 
 Tja, hvis valget er mellem Helle, der måske mener noget i dag, men noget 
 andet imorgen og Lars Løkke, jeg har ret til at stjæle lidt penge hver dag, 
 men kun lidt, så er må valget altså falde på Pia, jeg elsker de gamle og jeg 
 er selv snart røvgammel.
 
 Hvorfor: Hun har ment og sagt det samme i 20 år, så vi ved hvad vi får. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sten Schou (20-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sten Schou | 
  Dato :  20-04-08 23:31 |  
  |   
            
 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 
 Jens Rohde
 
 Hilsen Sten 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ivannof (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivannof | 
  Dato :  21-04-08 08:09 |  
  |   
            
"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse 
 news:ghDOj.8$8U1.2@news.get2net.dk...
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 >
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 > Venligst
 >
 > Kert Rats
 >
 > -----------------
 >  www.trekkies.dk
> Danmarks Star Trek-forening
 > med ca. 500 medlemmer
 > ------------------ 
 >
 >
 Jeg har lagt mærke til at INGEN statsministerkandidat har været åbenlys 
 egnet. Schlüter var en outsider. Helt ukendt da han blev ført frem. Anders 
 Fog havde jeg ikke meget tiltro til. Og han havde også "den kreative 
 bogføring" i bagagen. Anker Jørgensen var jo bare arbedsmand.
 Alt i alt vil en statsministerkandidat gro med opgaven. Man kan ikke på 
 forhånd vide om han bliver god.
 Hilsen Ivan 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Bertel Brander (21-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bertel Brander | 
  Dato :  21-04-08 21:36 |  
  |   
            Kert Rats skrev:
 > Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 > Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 > Men det har Per Stig Møller!
 > 
 > Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 
 
 Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 
 Villy har jo sagt at han ikke vil.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           N_B_DK (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  22-04-08 01:06 |  
  |   
            "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
 news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
 
 > Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 > vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 
 LOL.
 
 -- 
 MVH. N_B_DK
 KVM consol købes (1024X768 eller højere) 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Arne H. Wilstrup (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Arne H. Wilstrup | 
  Dato :  22-04-08 05:41 |  
  |   
            
"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Kert Rats skrev:
 >> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til 
 >> statsministertjansen.
 >> Men det har Per Stig Møller!
 >>
 >> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >
 >
 > Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 > vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 >
 > Villy har jo sagt at han ikke vil.
 Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv, men også en 
 vendekåbe - hendes pludselige faible for religionen som ellers 
 var hendes modsatte synspunkt før valget, giver jeg ikke ret 
 meget for. Jeg spår at Enhedslisten forsvinder ved næste 
 valg - det er hamrende naivt at vedtage en resolution på 
 landsmødet hvor man fastslår at Enhedslisten er et 
 anti-religiøst parti, men at alle alligevel er velkommen i 
 partiet. Mon det også gælder nazister og fascister, 
 Hitzb-ut-tahrir m.v.? næppe!
 Det er en katastrofe for partiet og dets efterhånden flossede 
 omdømme i befolkningen at de lader en Asmaa stille op med 
 tørklæde og hendes vægren mod at give hånden til mænd.
 Det viser nemlig at hendes religion ikke alene står over den 
 politik hun vil føre, men også over alt. Hun vil med djævelens 
 vold og magt forlange at folk skal acceptere partiet og dets 
 mærkesager og dets anti-reliøse islæt ved at signalere det 
 stik modsatte.
 Jeg er fuldkommen ligeglad med om folk har tørklæder på eller 
 ej -men jeg er ikke ligeglad med at man påberåber sig 
 socialisme samtidig med at man lader et tørklæde -bestemt af 
 en religion -føre an i den debat. Det virker utroværdigt.
 Som privatperson er jeg altså fuldkommen ligeglad med om folk 
 bærer tørklæder, jeg er ligeglad med om folk tror på den store 
 græskarmand -men jeg bryder mig ikke om at man fornedrer 
 socialismens hovedteser ved at lade ens religiøse opfattelse 
 dominere et socialistisk parti.
 Hvis der fandtes præster i det parti og de forlangte at møde 
 op i fuldt ornat (præstekjoler m.v.) så ville jeg også være 
 imod det.
 Enhedslisten er begyndt nedturen - og fordi nogle dybt 
 politisk naive mennesker mener at tiden er kommet til 
 religiøse besværgelser og i en diffus tolerances navn vælger 
 at lade en Asmaa stille op for partiet og hævde at det er 
 "politikken der er afgørende", fælder deres egen dom.
 Man kan heller ikke reklamere for nudisme ved at stå frem med 
 overfrakke på - højst vil det føre til at man tror at manden 
 er børnelokker.
 De politiske signaler i den medieverden vi befinder os i, er 
 altafgørende for et parti der vil noget overhovedet i det 
 parlamentariske spil.
 Indser man ikke at det ikke nytter at stille sig op med 
 snavset tøj og ansigt til TV og hævde at man er blot "rigtig 
 arbejder" og så regne med forståelse for dette hos vælgerne, 
 er ikke blot tåbelig, men dybt politisk naiv.
 Enhedslisten var et godt alternativ til de kæmpende folk på 
 venstrefløjen der så også ønskede at få adgang til landets 
 største talerstol, men når man stædigt vælger at lade hånt om 
 almindelig fornuft i misforstået tolerance, så ligger man som 
 man har redt.
 Så Johannes budskab skal nok få folk til at flygte langt væk 
 fra Enhedslisten -også selvom de har kollektiv ledelse i det 
 parti og at ikke alle er enige med det resultat man opnåede på 
 landsmødet. Jeg forudser at partiet forsvinder fra Tinge 
 senest næste valg - desværre. Det koster at være politisk 
 naiv, men kampen skal stadig vindes på arbejdspladserne og ude 
 i samfundet - en del af den foregår dog stadig på 
 Christiansborg - og den reklameværdi er ikke alene gratis, den 
 er også en livsnerve i et mediebefæstet samfund. Jo før man 
 lærer det på venstrefløjen i stedet for at forholde sig naivt 
 til et utopia som om det allerede var indført, jo bedre. 
 Enhedslistens katastrofale beslutning er ikke vejen frem - 
 desværre    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            S. A. Thomsen (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : S. A. Thomsen | 
  Dato :  22-04-08 06:02 |  
  |  
 
            On Tue, 22 Apr 2008 06:40:52 +0200, "Arne H. Wilstrup"
 <nix@invalid.com> wrote:
 >Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv, men også en 
 >vendekåbe - hendes pludselige faible for religionen som ellers 
 >var hendes modsatte synspunkt før valget, giver jeg ikke ret 
 >meget for. Jeg spår at Enhedslisten forsvinder ved næste 
 >valg - det er hamrende naivt at vedtage en resolution på 
 >landsmødet hvor man fastslår at Enhedslisten er et 
 >anti-religiøst parti, men at alle alligevel er velkommen i 
 >partiet. Mon det også gælder nazister og fascister, 
 >Hitzb-ut-tahrir m.v.? næppe!
 >
 >Det er en katastrofe for partiet og dets efterhånden flossede 
 >omdømme i befolkningen at de lader en Asmaa stille op med 
 >tørklæde og hendes vægren mod at give hånden til mænd.
 >
 >Det viser nemlig at hendes religion ikke alene står over den 
 >politik hun vil føre, men også over alt. Hun vil med djævelens 
 >vold og magt forlange at folk skal acceptere partiet og dets 
 >mærkesager og dets anti-reliøse islæt ved at signalere det 
 >stik modsatte.
 >
 >Jeg er fuldkommen ligeglad med om folk har tørklæder på eller 
 >ej -men jeg er ikke ligeglad med at man påberåber sig 
 >socialisme samtidig med at man lader et tørklæde -bestemt af 
 >en religion -føre an i den debat. Det virker utroværdigt.
 >
 >Som privatperson er jeg altså fuldkommen ligeglad med om folk 
 >bærer tørklæder, jeg er ligeglad med om folk tror på den store 
 >græskarmand -men jeg bryder mig ikke om at man fornedrer 
 >socialismens hovedteser ved at lade ens religiøse opfattelse 
 >dominere et socialistisk parti.
 >
 >Hvis der fandtes præster i det parti og de forlangte at møde 
 >op i fuldt ornat (præstekjoler m.v.) så ville jeg også være 
 >imod det.
 >
 >Enhedslisten er begyndt nedturen - og fordi nogle dybt 
 >politisk naive mennesker mener at tiden er kommet til 
 >religiøse besværgelser og i en diffus tolerances navn vælger 
 >at lade en Asmaa stille op for partiet og hævde at det er 
 >"politikken der er afgørende", fælder deres egen dom.
 >
 >Man kan heller ikke reklamere for nudisme ved at stå frem med 
 >overfrakke på - højst vil det føre til at man tror at manden 
 >er børnelokker.
 >
 >De politiske signaler i den medieverden vi befinder os i, er 
 >altafgørende for et parti der vil noget overhovedet i det 
 >parlamentariske spil.
 >
 >Indser man ikke at det ikke nytter at stille sig op med 
 >snavset tøj og ansigt til TV og hævde at man er blot "rigtig 
 >arbejder" og så regne med forståelse for dette hos vælgerne, 
 >er ikke blot tåbelig, men dybt politisk naiv.
 >
 >Enhedslisten var et godt alternativ til de kæmpende folk på 
 >venstrefløjen der så også ønskede at få adgang til landets 
 >største talerstol, men når man stædigt vælger at lade hånt om 
 >almindelig fornuft i misforstået tolerance, så ligger man som 
 >man har redt.
 >
 >Så Johannes budskab skal nok få folk til at flygte langt væk 
 >fra Enhedslisten -også selvom de har kollektiv ledelse i det 
 >parti og at ikke alle er enige med det resultat man opnåede på 
 >landsmødet. Jeg forudser at partiet forsvinder fra Tinge 
 >senest næste valg - desværre. Det koster at være politisk 
 >naiv, men kampen skal stadig vindes på arbejdspladserne og ude 
 >i samfundet - en del af den foregår dog stadig på 
 >Christiansborg - og den reklameværdi er ikke alene gratis, den 
 >er også en livsnerve i et mediebefæstet samfund. Jo før man 
 >lærer det på venstrefløjen i stedet for at forholde sig naivt 
 >til et utopia som om det allerede var indført, jo bedre. 
 >Enhedslistens katastrofale beslutning er ikke vejen frem - 
 >desværre    
>
 Utroligt... Et langt fornuftigt og velformuleret indlæg uden
 persontilsvininger fra Wilstrup.... Har han set lyset...???
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Martin Larsen (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  22-04-08 12:17 |  
  |   
            "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen 
 news:s2sq045d3tb3mks5bo4an1ph6rmia6rf70@4ax.com...
 > On Tue, 22 Apr 2008 06:40:52 +0200, "Arne H. Wilstrup"
 > <nix@invalid.com> wrote:
 >
 >>Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv, men også en
 >>vendekåbe - hendes pludselige faible for religionen som ellers
 
 [mere AHW bla bla]
 
 > Utroligt... Et langt fornuftigt og velformuleret indlæg uden
 > persontilsvininger fra Wilstrup.... Har han set lyset...???
 
 
 Er det ikke en kammeratlig ideologisk retvisning?
 
 Mvh
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Egon Stich (23-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Egon Stich | 
  Dato :  23-04-08 12:56 |  
  |   
            
 "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:480dc940$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen 
 > news:s2sq045d3tb3mks5bo4an1ph6rmia6rf70@4ax.com...
 >> On Tue, 22 Apr 2008 06:40:52 +0200, "Arne H. Wilstrup"
 >> <nix@invalid.com> wrote:
 >>
 >>>Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv, men også en
 >>>vendekåbe - hendes pludselige faible for religionen som ellers
 > 
 > [mere AHW bla bla]
 > 
 >> Utroligt... Et langt fornuftigt og velformuleret indlæg uden
 >> persontilsvininger fra Wilstrup.... Har han set lyset...???
 > 
 > 
 > Er det ikke en kammeratlig ideologisk retvisning?
 > 
 > Mvh
 > Martin
 >
 
 Nej.
 Minder snarere om et menneske, der har fået tid til at tænke sig om, og nu, blot med andre ord, tilslutter sig essensen af den af mig så ofte fremførte kritik af de påståede "venstrepartier", og deres ledere.
 
 Egon
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Martin Larsen (23-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  23-04-08 16:13 |  
  |   
            "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen 
 news:480f293c$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 
 "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse 
 news:480dc940$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
 > news:s2sq045d3tb3mks5bo4an1ph6rmia6rf70@4ax.com...
 >> On Tue, 22 Apr 2008 06:40:52 +0200, "Arne H. Wilstrup"
 >> <nix@invalid.com> wrote:
 >>
 >>>Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv, men også en
 >>>vendekåbe - hendes pludselige faible for religionen som ellers
 >
 > [mere AHW bla bla]
 >
 >> Utroligt... Et langt fornuftigt og velformuleret indlæg uden
 >> persontilsvininger fra Wilstrup.... Har han set lyset...???
 >
 >
 > Er det ikke en kammeratlig ideologisk retvisning?
 >
 > Mvh
 > Martin
 >
 
 Nej.
 Minder snarere om et menneske, der har fået tid til at tænke sig om, og nu, 
 blot med andre ord, tilslutter sig essensen af den af mig så ofte fremførte 
 kritik af de påståede "venstrepartier", og deres ledere.
 
 Egon
 
 ---------------------
 
 Du burde være gammel nok til at vide aldrig at benytte indstillingen 
 "quoted-printable" i OE.
 
 Dernæst må du nok erkende at AHW stadig har megen tænketid til gode før han 
 er fremme ved Hans Kirks credo: "For at bekæmpe rotten, må man kende til 
 dens biologi".
 
 Mvh
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            N_B_DK (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  22-04-08 12:45 |  
  |   
            "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
 news:480d6c5a$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
 
 > Det er en katastrofe for partiet og dets efterhånden flossede
 > omdømme i befolkningen at de lader en Asmaa stille op med
 > tørklæde og hendes vægren mod at give hånden til mænd.
 >
 > Det viser nemlig at hendes religion ikke alene står over den
 > politik hun vil føre, men også over alt. Hun vil med djævelens
 > vold og magt forlange at folk skal acceptere partiet og dets
 > mærkesager og dets anti-reliøse islæt ved at signalere det
 > stik modsatte.
 
 LOL hvad var det lige præcis vi var mange der skrev allerede dengang, men 
 godt du endelig har kunne indse at du ikke altid har ret.
 
 -- 
 MVH. N_B_DK
 KVM consol købes (1024X768 eller højere) 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kert Rats (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kert Rats | 
  Dato :  22-04-08 13:03 |  
  |   
            
 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:480dcfb1$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
 > "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
 > news:480d6c5a$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
 >
 >> Det er en katastrofe for partiet og dets efterhånden flossede
 >> omdømme i befolkningen at de lader en Asmaa stille op med
 >> tørklæde og hendes vægren mod at give hånden til mænd.
 >>
 >> Det viser nemlig at hendes religion ikke alene står over den
 >> politik hun vil føre, men også over alt. Hun vil med djævelens
 >> vold og magt forlange at folk skal acceptere partiet og dets
 >> mærkesager og dets anti-reliøse islæt ved at signalere det
 >> stik modsatte.
 >
 > LOL hvad var det lige præcis vi var mange der skrev allerede dengang, men 
 > godt du endelig har kunne indse at du ikke altid har ret.
 >
 
 Noget kunne tyde på, at AHW er begyndt at se klart.
 Lad os se, om det holder.
 
 Og - jeg beklager, at jeg i Emne kom til at stave statsminister forkert.
 
 
 Venligst
 
 Kert Rats 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Bertel Brander (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bertel Brander | 
  Dato :  22-04-08 18:46 |  
  |   
            Arne H. Wilstrup skrev:
 > "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 > news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Kert Rats skrev:
 >>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til 
 >>> statsministertjansen.
 >>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>
 >>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>
 >> Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 >> vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 >>
 >> Villy har jo sagt at han ikke vil.
 > 
 > Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv>
 
 Hellere en naiv Johanne end en kynisk Fogh
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Martin Larsen (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  22-04-08 19:08 |  
  |   
            "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 news:480e2450$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Arne H. Wilstrup skrev:
 >> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 >> news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>> Kert Rats skrev:
 >>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >>>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>>
 >>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>
 >>> Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 >>> vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 >>>
 >>> Villy har jo sagt at han ikke vil.
 >>
 >> Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv>
 >
 > Hellere en naiv Johanne end en kynisk Fogh
 
 
 Man kan vel ikke være folkemordssympatisør/EL og naiv?
 
 Mvh
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Bertel Brander (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bertel Brander | 
  Dato :  22-04-08 19:31 |  
  |   
            Martin Larsen skrev:
 > "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 > news:480e2450$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Arne H. Wilstrup skrev:
 >>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 >>> news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>>> Kert Rats skrev:
 >>>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til statsministertjansen.
 >>>>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>>>
 >>>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>
 >>>> Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 >>>> vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 >>>>
 >>>> Villy har jo sagt at han ikke vil.
 >>>
 >>> Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv>
 >>
 >> Hellere en naiv Johanne end en kynisk Fogh
 > 
 > 
 > Man kan vel ikke være folkemordssympatisør/EL og naiv?
 
 Johanne (og enhedslistemedlemmer generelt) er ikke
 folkemordssympatisører.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Martin Larsen (22-04-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  22-04-08 21:39 |  
  |   
            "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 news:480e2ef0$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Martin Larsen skrev:
 >> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 >> news:480e2450$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>> Arne H. Wilstrup skrev:
 >>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 >>>> news:480cfa99$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>>>> Kert Rats skrev:
 >>>>>> Skal det være Gucci-Helle eller Bilags-Lars?
 >>>>>> Jeg synes ikke, at nogen af de to har format til 
 >>>>>> statsministertjansen.
 >>>>>> Men det har Per Stig Møller!
 >>>>>>
 >>>>>> Hvem kunne I tænke jer som Danmarks nye statsminister?
 >>>>>
 >>>>> Helt klart Pernille Rosenkrantz-Theil, og hvis ikke hun
 >>>>> vil være statsminister så Johanne Schmidt-Nielsen.
 >>>>>
 >>>>> Villy har jo sagt at han ikke vil.
 >>>>
 >>>> Nej, fydaføj - Johanne er ikke alene naiv>
 >>>
 >>> Hellere en naiv Johanne end en kynisk Fogh
 >>
 >>
 >> Man kan vel ikke være folkemordssympatisør/EL og naiv?
 >
 > Johanne (og enhedslistemedlemmer generelt) er ikke
 > folkemordssympatisører.
 
 
 Nej, det var Stalin heller ikke, hvis han selv skulle sige det.
 
 Mvh
 Martin
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |