Miljøminister beskyldes for manipulation.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 20:14

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article997801.ece

<citat>
Miljøminister Troels Lund Poulsen (V) har instrueret sine embedsmænd i,
at en dårlig sag skal præsenteres for pressen sammen med mindst to
gode. Det fremgår af et internt notat fra Miljøministeriet, som er
blevet rundsendt til ministeriets ansatte, skriver Politiken Søndag.
</citat>

Det har de da altid gjort, det ved enhver da.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 20:20

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
> [...]
> til ministeriets ansatte, skriver Politiken Søndag.
> </citat>
>

> Det har de da altid gjort, det ved enhver da.

Så længe pressen er den 3. statsmagt og folk generelt er snotdumme får, der
ikke kan tænke selv, er den slags nødvendigt og fuldt ud moralsk
forsvarligt. Der burde aflægges en prøve i viden om samfund og politik før
stemmeret kunne opnås - og under ingen omstændigheder før det fyldte 21. år.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 20:29

Kim Frederiksen kom med denne ide:
> [...]
> Der burde aflægges en prøve i viden om samfund og politik før stemmeret kunne
> opnås - og under ingen omstændigheder før det fyldte 21. år.

Vi er helt enige, jeg begriber bare ikke at nogle mennesker ikke evner
at gennemskue den slags, vi er jo nærmest vokset op med det, samtlige
regerringer der har siddet har brugt det "trick"

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-04-08 10:28

"Ludvig Nielsen." skrev

> Vi er helt enige, jeg begriber bare ikke at nogle mennesker ikke evner at
> gennemskue den slags, vi er jo nærmest vokset op med det, samtlige
> regerringer der har siddet har brugt det "trick"

Det er brugt i mange år - men det er vist første gang, en minister er så
åndssvag at lave skriftlige instrukser herom til sine medarbejdere.

- Jensby

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 21-04-08 10:30

Jan Bang Jensby:
> "Ludvig Nielsen." skrev

> Det er brugt i mange år - men det er vist første gang, en minister er så
> åndssvag at lave skriftlige instrukser herom til sine medarbejdere.

Ja, de tidligere har dog være så fornuftige at holde det væk fra
papiret.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bertel Brander

Dato : 21-04-08 19:48

Ludvig Nielsen. skrev:
> [...]
> rundsendt til ministeriets ansatte, skriver Politiken Søndag.
> </citat>
>

> Det har de da altid gjort, det ved enhver da.

Det er vist et tilfælde af "tyv tror hver mand stjæler".
Nej alle ministre misbruger ikke deres embedsmænd til at
misinformere medierne.

At medierne i DK er nogle nikkehoveder er en anden snak.