Homo-OL
Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 00:23

De homoseksuelles OL - Outgames - skal afholdes i København i august 2009,
og der ventes at være op mod 16.000 deltagere og 200.000 tilskuere.

Jeg kom bare til at tænke på at man naturligvis også inviterer sportsfolk
fra de muslimske lande for de skal naturligvis også være velkomne.

Der er bare lige den kringle på sagen, at hvis en homoseksuel muslim er med
til OL her i Danmark er han eller hun nødt til at blive her bagefter og i
realiteten få asyl, idet det vil være for farligt at rejse hjem til
muhammedanistan når man er sprunget ud som homo.

Man kan så være glad for at i denne omgang ikke er forbrydere vi ikke kan
komme af med!

Men de er nødt til at blive her bagefter, ikke?

Hilsen Ivan

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-08 01:15

Ivannof wrote:
> [...]
> kan komme af med!
>
> Men de er nødt til at blive her bagefter, ikke?

Det ligner jo næsten en åbentstående parodi på en dårlig
'60'er-skrækfilmplakat (eller for dèn sags skyld eet af disse efterhånden
nærmest ulideligt pinlige DF-Nyhedsbreve, jeg desværre åbenbart er abonnent
på):

"HORDER AF HOMO-PERKERE INVADERER DANMARK!"

Gudfaderdogellerssånådigtbevares for dèn slags platte popflips, hvis vi
ellers måtte kunne tage folk, som måtte være REELT FORFULGTE
"afhopper"-flygtninge til os i en helt anden og langt mere jordnær udvisning
af /virkelig/ næstekærlig pligtstilskyndet "minoritets-tolerance" , end hvad
Politiken og Enhedslisten ellers måtte prædike i uskøn forening...

Okay, jeg er sikkert meget kynisk, men jeg vil nu altså MEGET hellere have
eventuelle forfulgte mellemøstlige homoseksuelle (og ifølge mine egne
billige bonderøvsfordomme dermed blot nogenlunde relativt integrerbare,
arbejdsstræbsomme og højintellektuelle?) FRIGJORTE flygtninge herop end at
skulle finansiere hele Al-Qaida-loyale fundamentalitiske familiedynastiers
forbandede forsørgelse og forplejning for fælles folkeskattekroner...

Anders Peter Johnsen

Fra : Sten Schou

Dato : 19-04-08 02:26

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skulle finansiere hele Al-Qaida-loyale fundamentalitiske familiedynastiers
> forbandede forsørgelse og forplejning for fælles folkeskattekroner...

Homoseksualitet findes ikke i islam, så det kan du godt glemme.

Hilsen Sten
--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.

Fra : Kert Rats

Dato : 19-04-08 06:06

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelsen news:48093969$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Homoseksualitet findes ikke i islam, så det kan du godt glemme.

Problemet er, at når de homoseksuelle islamere først har sat foden på dansk
jord, så er de svære at slippe af med. Vi må jo ikke sende dem hjem, hvis de
risikerer tortur og dødsstraf. Og det risikerer de! Risikoen er 100%.
Det vil være naivt at tro, at de af sig selv vender næsen hjemad til
Islamistan.
Så jo, vi får et problem med de homoseksuelle islamere - ingen tvivl om det.

Venligst

Kert Rats

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-08 12:47

Kert Rats wrote:

> [...]
> næsen hjemad til
> Islamistan.
> Så jo, vi får et problem med de homoseksuelle islamere - ingen tvivl

Hvor "islamiske" tror du virkelig selv på at disse såkaldte "homoseksuelle
islamere" egentlig er?

Jeg mener, det er jo altså næppe ligefrem Al-Qaidas fiktive Æresgarde af
farligt topfascistoide fanatikere, vi ligefrem her har med at gøre, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 13:43

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> Jeg mener, det er jo altså næppe ligefrem Al-Qaidas fiktive Æresgarde
> af farligt topfascistoide fanatikere, vi ligefrem her har med at

Tjah -
http://www.abidingtruth.com/pfrc/books/pinkswastika/html/the_pinkswastika_4th_edition_-_final.htm

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-08 15:14

Henrik Svendsen wrote:

> Tjah -
> http://www.abidingtruth.com/pfrc/books/pinkswastika/html/the_pinkswastika_4th_edition_-_final.htm

I guder: Der er altså ligefrem forskruede amerikanere, der har hele
hjemmesider om bizarre paranoidkonspiratoriske ABSOLUTTE sammenkoblinger
mellem nazisme og homseksualitet under betegnelsen "homo-fascisme"?

Prøv nu lige at læse forordet på pågældende hjemmeside, du her henviser til,
så finder du nok ud af den erklærede religiøse dagsorden...

(Gad i øvrigt vide hvordan denne Abrams mon i sin gammeltestamentlige
fanatisme har forestillet sig at man "DEFINITIVT løser 'homo-problemet'"...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 16:03

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> Prøv nu lige at læse forordet på pågældende hjemmeside, du her
> henviser til, så finder du nok ud af den erklærede religiøse

Det jeg hæfter mig ved er altså, at der var rigeligt og højt rangerende
bøsser blandt nazierne.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-08 16:57

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Det jeg hæfter mig ved er altså, at der var rigeligt og højt rangerende
> bøsser blandt nazierne.

Det var de alle.
Hvis de ikke var gift er sagen klar.
Hvis de var hetero-gift, så var det et homoskalkeskjul

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 19-04-08 15:18

meddelelse news:4809db9b$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg mener, det er jo altså næppe ligefrem Al-Qaidas fiktive Æresgarde af
> farligt topfascistoide fanatikere, vi ligefrem her har med at gøre, vel?

Muslimer har et overordnet formål med at tilvandre Europa, og det er at
kolonisere. At nogen muslimer så vælger at udgive sig for at være
homoseksuelle, er kun endnu en måde, hvorpå de vil slå sig irreversibelt ned
i Europa - og andre ikke-islamificerede landområder - for at omvende de
derboende og således bemægtige sig landområderne.
Det er endnu et skridt i retning af, at islam lægger sin klamme hånd på nye
landområder. Og denne tendens har nylig rod i Mekka-erklæringen fra 1981,
tilvejebragt af det tredje muslimske topmøde i Mekka samme år.

Venligst

Kert Rats

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:21

On Apr 19, 2:14 am, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> "HORDER AF HOMO-PERKERE INVADERER DANMARK!"

Du er inde på noget af det vigtige her. Du mangler noget med
rødfascist, så er den hjemme.

-- maz

Fra : Jesper

Dato : 19-04-08 06:52

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]
> komme af med!
>
> Men de er nødt til at blive her bagefter, ikke?

Nu er det heldigvis således, at forfølgelse pga seksuel orientering ikke
er omfattet af retten til asyl i Danmark, så det kan de godt glemme.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 08:56

> Nu er det heldigvis således, at forfølgelse pga seksuel orientering ikke
> er omfattet af retten til asyl i Danmark, så det kan de godt glemme.

Nå, det var da godt vi fik sat det på plads.

Bortset fra vi ikke kan sende dem hjem til den visse død!

Hilsen Ivan

Fra : TJ

Dato : 19-04-08 09:38

On Sat, 19 Apr 2008 01:22:48 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>De homoseksuelles OL - Outgames - skal afholdes i København i august 2009,
>og der ventes at være op mod 16.000 deltagere og 200.000 tilskuere.

Og hoveddisciplinerne er stangspring og kuglestød...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-08 10:31

"TJ" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og hoveddisciplinerne er stangspring og kuglestød...

Foruden skiidskydning og langrøvrend.

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 11:22

"TJ" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hoveddisciplinerne er stangspring og kuglestød...
>
> --
> I'm not dead yet, I just smell bad.

Det der kuglestød? Altså en slags billiard?

Fra : TJ

Dato : 19-04-08 13:44

On Sat, 19 Apr 2008 12:21:56 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Det der kuglestød? Altså en slags billiard?

Arh, så dyrt bliver det vel næppe...Eller mente du 'billard'? ;)

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ivannof

Dato : 19-04-08 14:03

> Arh, så dyrt bliver det vel næppe...Eller mente du 'billard'? ;)
>
> --
> I'm not dead yet, I just smell bad.

Ja, der hvor man står i "kø" for at støde til kuglerne for at tage kegler!
Jeg skrev ikke billigart som vel nærmere er discountkunst. Det er godt (og
vigtigt) at kunne stave!

Hilsen Ivan

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 10:57

Ivannof wrote:
> De homoseksuelles OL - Outgames - skal afholdes i København i august
> 2009, og der ventes at være op mod 16.000 deltagere og 200.000
> tilskuere.

Hvad er dog det interessante ved at det specielt er homoseksuelle, der
løber omkring? Gad vide hvem der betaler for dette åndsvage arrangement.

Hmmmmmmm :
Københavns Kommune har postet 23 millioner kroner i Outgames
http://avisen.dk/k-fyr-ledelsen-homool-100408.aspx

Hold da kæft hvor er det langt ude. Lad os straks få indført direkte
demokrati ala Schweiz, så borgerne (her de københavnske af slagsen) kan
værge sig effektivt mod visse politikeres smiden borgernes penge efter
skøre særinteresser.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-04-08 23:06

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> demokrati ala Schweiz, så borgerne (her de københavnske af slagsen)
> kan værge sig effektivt mod visse politikeres smiden borgernes penge

216.000 mennesker, der hver især bruger 106,50 kr i løbet af stævnet, giver
23 mill.
Mon de bruger mere, monstro ?

Hvad tror du afkastet bliver for kommunen på deres investering ?

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 23:24

Michael Weber wrote:

> 216.000 mennesker, der hver især bruger 106,50 kr i løbet af stævnet,
> giver 23 mill.
> Mon de bruger mere, monstro ?

Fra artiklen:
"Peter Schlüter, der har gennemgået World Outgames' regnskaber. De
viser, at der mangler over 35 millioner kroner i Outgames' pengekasse,
hvis arrangemantet skal løbe rundt."

> Hvad tror du afkastet bliver for kommunen på deres investering ?

Fra artiklen:
"det seneste Outgames-arrangement i Canada, der endte med et underskud
på 30 millioner"

Fra : Michael Weber

Dato : 19-04-08 23:57

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> hvis arrangemantet skal løbe rundt."

> Fra artiklen:
> "det seneste Outgames-arrangement i Canada, der endte med et underskud

Skal kommunen dække et evt. underskud for arrangørerne ?

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-08 00:23

Michael Weber wrote:

> Skal kommunen dække et evt. underskud for arrangørerne ?

Det håber jeg da ikke; men det skulle ikke overraske, nu fjolserne
allerede har kastet 23 millioner efter røvrenderiet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-04-08 00:09

> [...]
>
> Fra artiklen:
> "det seneste Outgames-arrangement i Canada, der endte med et underskud på

Det er sikkert uden udgiften til nogle 1000 nye aidstilfælde.

Mvh
Martin

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:24

On Apr 19, 11:56 am, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:
> Lad os straks få indført direkte
> demokrati ala Schweiz, så borgerne (her de københavnske af slagsen) kan
> værge sig effektivt mod visse politikeres smiden borgernes penge efter
> skøre særinteresser.

Opskriften på nulvækst

- maz

Fra : N_B_DK

Dato : 20-04-08 15:15

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> Opskriften på nulvækst

Din DNA kode ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:26

On Apr 20, 12:06 am, "Michael Weber" <mich...@BLABLAmichaelweber.dk>
wrote:

> 216.000 mennesker, der hver især bruger 106,50 kr i løbet af stævnet, giver
> 23 mill.
> Mon de bruger mere, monstro ?
>
> Hvad tror du afkastet bliver for kommunen på deres investering ?

Prøv at uddybe dit regnestykke lidt.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-04-08 23:37

Maz Spork wrote:

> Prøv at uddybe dit regnestykke lidt.

Det viser blot størrelsen.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Maz Spork

Dato : 19-04-08 16:19

On Apr 19, 1:22 am, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> De homoseksuelles OL - Outgames - skal afholdes i København i august 2009,
> og der ventes at være op mod 16.000 deltagere og 200.000 tilskuere.

Betyder det, at man skal være homoseksuel for at deltage?

For så kunne vi jo også udelukke homoseksuelle fra det traditionelle
OL.

Bare en tanke.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-04-08 23:23

Maz Spork wrote:

> Betyder det, at man skal være homoseksuel for at deltage?

Og hvis man skal, hvordan tjekker de det så egentlig ?

--
Six Degrees Of Separation