De fremmede introducerer igen.....
Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 11:38

...... en ny uhyggelig form for kriminalitet: Kidnapping. Og denne gang er
det kinesiske fremmede, der ellers sjældent har gjort sig særligt bemærket
som kriminelle men blot som problematiske fremmede på andre områder.

Malene P

Fra : Huges Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 12:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kinesiske fremmede, der ellers sjældent har gjort sig særligt bemærket
> som kriminelle men blot som problematiske fremmede på andre områder.

Er du sikker på at du ikke burde ændre din mailadresse fra
malenekors@hotmail.com til maleneshagekors@hotmail.com. Jeg tror ikke at der
findes danskere af betydning der overfhovedet opfatter "vores kinesiske
medborgere" som fremmede. Jeg tror at vi er mange der bliver frygteligt kede
af det hvis vi ikke kan spise Kinamad mere. Desuden gifter de sig med andre
kinesere så hvad er problemet?? og på hvilke måder er de
"problematiske fremmede på andre områder."??

Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 12:48

"Huges Hugos 32cm" <Iilk@gj.com> skrev i en meddelelse

> [...]
andre
> kinesere så hvad er problemet?? og på hvilke måder er de
> "problematiske fremmede på andre områder."??

Et af stikordene: pladser på uddannelser?

Malene P

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 13:01

> "Huges Hugos 32cm" <Iilk@gj.com> skrev i en meddelelse

> er
>
> Et af stikordene: pladser på uddannelser?
>
> Malene P

Ja det er rigtigt at Kinesere fylder meget på Universiteter, men de her
kinesere er gode skatteborgere, de er der pga en høj IQ. Det er disse vi
skal bygge fremtiden i DK af den simple grund at vi er nødt til finde nogle
skatteydere der kan betale gildet for den danske underklasse der står nede
på grillen og drikker pils hele dagen. Vi svømmer ikke i højtuddannede
akademikere, de er i restordre så at sige, mao vi skal bruge flere.

Fra : pm

Dato : 18-04-08 13:30

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> flere.
>Hvor ser man færdiguddannede kinesere Akademiske forståes ????
Men ellers havde Malene vist ret og du anerkendte, omend nølende
pm

PS Hugo..er du kuns 32 cm ??? eller ......

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 15:16

.. >>> Et af stikordene: pladser på uddannelser?

Ja foreks i Silicon Valley. 90% af de ansatte i Intels udviklings afdeling
er kinesere. Din Intel processor er i realiteten kinesisk, det er kun
aktierne der er amerikansk ejede.
Kinesere er den etniske gruppe der fylder mest på de natur-videnskabenlige
uddannelser i USA dvs Ingeniører-økonomer osv.

> Men ellers havde Malene vist ret og du anerkendte, omend nølende
> pm

Undskyld men har du overhovedet læst hvad jeg skrev.?? Jeg gendrev
Nazi-Malenes usande påstande!!.

> PS Hugo..er du kuns 32 cm ??? eller ......
You dont want to know.

Fra : pm

Dato : 18-04-08 15:46

> Undskyld men har du overhovedet læst hvad jeg skrev.?? Jeg gendrev
> Nazi-Malenes usande påstande!!.
Jeg læste..og så du gav hende ret..omend i tågede vendinger. Tilbage står så
?
Hvor ser vi kinesiske akademikere.... her tænker jeg ikke på en
enkelt...eller to,
men noget der svarer til antallet af dem, som benytter universitetet...com
on
pm

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 16:49

> Jeg læste..og så du gav hende ret..omend i tågede vendinger. Tilbage står
> så ?
> Hvor ser vi kinesiske akademikere.... her tænker jeg ikke på en
> enkelt...eller to,

Undskyld nu er jeg slet ikke med pm, i Silicon Valley. 90% af de ansatte i
Intels udviklings afdeling Kinesere, vi taler om flere tusinde ansatte.
der er kinesere. Tv avisen har beskrevet om hur kinesere er i større antal
end foreks andre etniske grupper på læreanstalter. Er der et problem med at
forstå det ?, Jamen så er det nok fordi at der ligger en politisk ideologi
bag, der siger at sådan nogle skævøjede abekatte de kan da ikke gå på
universitetet. Og jeg har ikke statistikker bag mig så du kan jo tro mig
eller lade være.

> men noget der svarer til antallet af dem, som benytter universitetet...com
> on
> pm

Jamen står dine ariske gener i vejen, kan du ikke Google, i såfald ville du
kunne læse at der i 2004 kun var 2000 kinesere der læste i DK. lige nu er
der 800 kinesere der læser på Niels Brock CBC
<snip> "Handelsskolen Niels Brock har stor succes med at udbyde treårige
diplomuddannelser i samarbejde med"</snip>

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 16:54

> Jeg læste..og så du gav hende ret..omend i tågede vendinger. Tilbage står
> så ?

Skal vi ikke slå fast at det er dig som påstulerer at Nazi-Malene har ret,
jeg derimod konkluderer at kineserne ikke er problem men derimod løsning på
danmarks problemer.

> Hvor ser vi kinesiske akademikere.... her tænker jeg ikke på en
> enkelt...eller to,

Jamen hvem andre dig siger at der kun er 1-2 akademikere ryger du meget
hash??
..
> men noget der svarer til antallet af dem, som benytter universitetet...com
> on
> pm

Du må lære at Google pm

Fra : pm

Dato : 18-04-08 19:07

"Kære Hugo
Nu må du sgu holde op med at rge densjove tobak, eller er du fatsvag..

Marlene hævder der er mange kinesere på DANSKE universitetet, der tager
pladsen op..underforstået.. for etniske danskere.
Du medgiver, at dette er korrekt, men forsvarer det med, at vi..DANSKERE
mangler akademikere og derfor ikke skal klage.

Jeg spørge til et anslået antal af kinesiske akademikere der udfører arbejde
i DK efter afsluttet akademisk uddannelse..

Så svarer du Gud hjælpe mig, at der er mange i Silocon Valley.....

Da jeg ud fra dine svar må fornemme du ikke fatter..ret godt.. så lad os
stoppe her og fastslå, at der er forholdsvis mange kinesere som uddannes i
Danmark, men arbejder udenlands...så fik Malene ret...
pm

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 20:19

> [...]
> Du medgiver, at dette er korrekt, men forsvarer det med, at vi..DANSKERE
> mangler akademikere og derfor ikke skal klage.

Jamen der er ikkke nogen kineserere der optager pladser mere, det er fortid
det er kun dem med de altfor lave karakterer, der ikke kommer ind. De sidder
derhjemme og ryger den fede hele dagen og de kan ikke forstå at de ikke kan
få et job når de ser så tarvelige ud og taler som proletarer, undermennesker
du ved.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 18-04-08 14:22

> mao vi skal bruge flere.

Sjovt du nævner mao.

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag:

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 14:24

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> skrev i meddelelsen

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er rigtigt at Kinesere fylder meget på Universiteter, men de her
> kinesere er gode skatteborgere, de er der pga en høj IQ.

Befolkningens IQ har været faldende de sidste 10 år efter i en årrække at
have været stigende. Så hvis IQ er afgørende for DK's økonomi er det nok
ikke mere import af folk fra lav-IQ lande vi skal satse på.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flynn_effect#Has_progression_ended.3F

Mvh
Martin

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 15:20

> [...]
> have været stigende. Så hvis IQ er afgørende for DK's økonomi er det nok
> ikke mere import af folk fra lav-IQ lande vi skal satse på.

Ifølge the Bell Curve så har Asiaterne den højeste IQ af alle racer, så der
er ikke noget at komme efter der.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell_curve

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 16:19

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge the Bell Curve så har Asiaterne den højeste IQ af alle racer, så
> der er ikke noget at komme efter der.
> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell_curve

Det har intet med sagen at gøre.
Jeg talte om dit ønske om at fremme høj IQ-på universitetet ikke fremmes af
den indvandring vi har haft.

Mvh
Martin

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 17:04

> [...]
>
> Det har intet med sagen at gøre.
> Jeg talte om dit ønske om at fremme høj IQ-på universitetet ikke fremmes

Du citerer mig for noget jeg aldrig har sagt. Det jeg konstaterede var at
kinesere kom ind på de danske uddannelsessteder fordi de havde et højt
gennemsnit og en høj IQ "Braindrain" kaldes det vist.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 18:36

> [...]
> kinesere kom ind på de danske uddannelsessteder fordi de havde et højt
> gennemsnit og en høj IQ "Braindrain" kaldes det vist.

Jeg citerer ikke. Jeg konstaterer at du slutter høj IQ -> god skatteborger,
med den underliggende antagelse at du ønsker at fremme det gode.

Iøvrigt må du gerne dokumentere at kinesere er overrepræsenterede. Jeg tror
gerne at de er motiveret af en slags underhundsstræbsomhed, men det kan
næppe måles med overbevisende signifikans. Derimod ved enhver at de er
overrepræsenterede i grillbarer og restauranter.

Mvh
Martin

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 20:11

> [...]
>
> Jeg citerer ikke. Jeg konstaterer at du slutter høj IQ -> god
> skatteborger, med den underliggende antagelse at du ønsker at fremme det

Ja det mener jeg.

> [...]
> kan næppe måles med overbevisende signifikans. Derimod ved enhver at de er
> overrepræsenterede i grillbarer og restauranter.

Jamen jeg har da så sent som i dag i TV avisen kunne høre at der er 5000
kinesere i DK. De 5000 klarer sig i følge myndighederne "rigitig godt" de
tilhører den bedre del af danmark i skarp kontrast til de muhamedanske
indvandrere. MTH til det med grillbaren så var det 1G dem jeg taler om er 2G
dem der går på Niels Brock CBC. Iøvrigt gik den eneste kinesiske debatør på
dk.politik Sophie Lee selv på Copenhagen Buisness College. checker du divs
bankers hjemmesider dukker der ofte ikke altid men ofte mange kinesiske
ansigter op.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 20:40

> [...]
> debatør på dk.politik Sophie Lee selv på Copenhagen Buisness College.
> checker du divs bankers hjemmesider dukker der ofte ikke altid men ofte

Ok du har altså ingen tal fra universitetet, som er noget ganske andet end
CBC eller CBS eller hvad handelsuddannelse ellers kaldes i dag.

Mvh
Martin

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 21:14

> Ok du har altså ingen tal fra universitetet, som er noget ganske andet end
> CBC eller CBS eller hvad handelsuddannelse ellers kaldes i dag.
>
> Mvh
> Martin

Interessant teori, men prøv selv google kinesere+uddannelse der står foreks
at næsten 2000 kinesere blev optaget på en uddannelse i Danmark i 2004

2000 kinesere jamen det er jo næsten halvdelen af de kinesere der bor i
danmark.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 21:33

> [...]

Vi taler om universitetet, ikk? Hvorfor bringer du ikke linket.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 15:30

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> wrote in message
> Vi svømmer ikke i højtuddannede akademikere, de er i restordre så at
> sige, mao vi skal bruge flere.

Måske staten så skulle standse med at tvinge dem til udlandet, hvor de ikke
berøves for deres løn ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : El Trabajador

Dato : 18-04-08 17:00

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> skrev i news:fua2lm$apf$1@aioe.org...

> [...]
> underklasse der står nede på grillen og drikker pils hele dagen. Vi
> svømmer ikke i højtuddannede akademikere, de er i restordre så at

Hvis vi mangler akademikere, kunne det måske skyldes den
uddannelsesfjendtlige uddannelsespolitik man førte med hensyn til
uddannelsesstøtte, hvor man sendte de studerende i banken med en
statsgaranti, hvor de kunne låne penge til skyhøje renter til at studere
for. Efter endt uddannelse skulle de forhenværende studerende leve i dyb
fattigdom de næste 15 år, indtil studiegælden var blevet
tilbagebetalt/eftergivet. Akademikerlønningerne i Danmark var pga.
solidarisk lønpolitik med arbejderklassen ikke noget at råbe hurra for.

Noget af det dummeste jeg har gjort her i livet, var at tage en uddannelse
som akademiker. Nu må jeg nøjes med en HK-løn på 20½ tusind før skat. Og
måske er det heller ikke så ringe, når jeg i mange år kun har haft
bistandshjælpen at leve af.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 18:41

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> som akademiker. Nu må jeg nøjes med en HK-løn på 20½ tusind før skat. Og
> måske er det heller ikke så ringe, når jeg i mange år kun har haft

Ja, der kan man se systemets råddenskab. Mishandling af den lovende ungdom
og forgyldning af fjendtligsindede stenalderfolk. Man skulle tro at ledelsen
i landet var idioter.

De "hårdt prøvede" strejkende sygeplejersker m/k starter SVJV på 7000 mere.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 19:57

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> De "hårdt prøvede" strejkende sygeplejersker m/k starter SVJV på 7000
> mere.

Hvorfra har du at de skulle have 27000 i grundløn ? du burde måske se et par
lønsedler, så ville du opdage at det får de IKKE.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-04-08 20:26

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Hvorfra har du at de skulle have 27000 i grundløn ? du burde måske se et
> par lønsedler, så ville du opdage at det får de IKKE.

Startløn - fra radioen.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 20:30

> Startløn - fra radioen.

Sorry my mistake, tænkte på hjemmehjælpere.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-08 20:38

"Huge Hugos 32cm" skrev i en meddelelse

>af den simple grund at vi er nødt til finde nogle skatteydere der kan
>betale gildet for den danske underklasse >der står nede på grillen og
>drikker pils hele dagen.

Det var dog en sær påstand !
Hvori består forskellen fra Marlene's noget snævre syn på fremmede til dit
snævre syn på hvad du kalder underklassen !

Du fremstiller det som om at de mennesker der er på en eller anden
overførels indkomst, og som har et alkohol problem er
ansvarlig for at der ikke er pladser på de højre uddannelser.

Hvad med alle de fremmede der selv er på overførelses indkomster af en eller
anden art ?.

Og Hvad lever Kinesiske studerende af ? , Far og Mors penge ??.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 21:13

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4808f8b6$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> eller anden art ?.
>
> Og Hvad lever Kinesiske studerende af ? , Far og Mors penge ??.

Interessant Q men prøv selv google kinesere+uddannelse der står foreks

Fra : Michael Weber

Dato : 18-04-08 23:18

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> en eller anden art ?.
>
> Og Hvad lever Kinesiske studerende af ? , Far og Mors penge ??.

Tjaee...på DTU koster det ca. 102.000 Kr. pr. år at studerere.
http://www.dtu.dk/English/education/MSc/Tuition_Fees_Terms_of_Payment.aspx

Så hvis forældrene har råd til dét, har de nok også råd til kost og logi.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : preben nielsen

Dato : 18-04-08 22:02

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> der
> kede
> andre
>
> Et af stikordene: pladser på uddannelser?
>
> Malene P

Det er ikke deres skyld, at du ikke kan få en udannelsesplads, Malene. Det
skyldes at du er uegnet.

Du er selv problematisk på mange måder....

-p

Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 22:34

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke deres skyld, at du ikke kan få en udannelsesplads, Malene. Det
> skyldes at du er uegnet.

Jeg har nu for længst taget min uddannelse...

> Du er selv problematisk på mange måder....

Ja, jeg irriterer jo nogle af jer ved at blive ved med at bringe
virkeligheden ind i jeres verden.

Malene P

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 22:47

> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, jeg irriterer jo nogle af jer ved at blive ved med at bringe
> virkeligheden ind i jeres verden.
>
> Malene P

Hele denne her tråd kører på at i fakta-resistente racister ikke tror på at
kineserne i DK klarer sig økonomisk godt. Undskyld men hvor godt syntes du
selv at det går?.

Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 22:53

> [...]
at
> kineserne i DK klarer sig økonomisk godt. Undskyld men hvor godt syntes du

Tilsyneladende fint for kineserne

Malene P

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 09:00

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvad jeg bare ikke fatter, er hvad du har imod kineserne, de er med ganske
få undtagelser ikke-kriminelle, de arbejder, de betaler skat, de tager
uddannelser som vi har brug for, De synes IMHO at indeholde alt det vi har
brug for, hvorfor må de så ikke være her.

Fra : Malte Runz

Dato : 19-04-08 10:20

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> skrev i en meddelelse

(snip)

> [...]
> uddannelser som vi har brug for, De synes IMHO at indeholde alt det vi har
> brug for, hvorfor må de så ikke være her.

De er 'fremmede'. Derfor.

--
Malte Runz

Fra : Malene P

Dato : 19-04-08 10:22

> [...]
> uddannelser som vi har brug for, De synes IMHO at indeholde alt det vi har
> brug for, hvorfor må de så ikke være her.

Du synes måske, at det der blev sagt i TV-Avisen vidnede om speciel god
integration. Iøvrigt har jeg da ganske mindre imod kinesere end fremmede fra
visse andre kulturer.

Malene P

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-04-08 14:07

On Sat, 19 Apr 2008 11:21:32 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Du synes måske, at det der blev sagt i TV-Avisen vidnede om speciel god
>integration. Iøvrigt har jeg da ganske mindre imod kinesere end fremmede fra
>visse andre kulturer.

Er kriminalitets-hyppigheden for kinersere ikke lavere, end for
almindelige indfødte danskere...???

Fra : Malene P

Dato : 19-04-08 14:33

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er kriminalitets-hyppigheden for kinersere ikke lavere, end for
> almindelige indfødte danskere...???

Indslaget i TV-A gik på undergrundsvirksomhed, parallelsamfund og
forbindelser til triaderne. Jeg synes, det trækker en del ned i forhold til
at juble over kineserne, mens fokus med ellers al mulig grund rettes mod
problematiske fremmede fra andre kulturkredse.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 19-04-08 19:58

Malene P skrev:

> [...]
> at juble over kineserne, mens fokus med ellers al mulig grund rettes mod
> problematiske fremmede fra andre kulturkredse.

Det er sjovt at du ikke dokumenterer en masse kriminalitet begået af
hvide mennesker, men det er vel mest fordi at sådan noget kriminalitet
ikke rigtigt trækker ned i det billede du har af hvide mennesker. Vi er
jo allesammen nogle flinke mennesker, og bare fordi nogle tusinder af
os, render rundt og skyder og stikker med knive, betyder jo ikke at alle
os andre hvide gode folkedanskere, skal kædes sammen med det. Men ikke
kinesere og alle andre, vel Malene. De er jo allesammen tikkende bomber,
der bare venter på at kvæle dig i karrysovs og pizza'er.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 20:10

Thomas M wrote:

> Det er sjovt at du ikke dokumenterer en masse kriminalitet begået af
> hvide mennesker,

Kan fremmede fra andre kulturkredse nu ikke længere være hvide?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-08 20:10

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 15:21

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er kriminalitets-hyppigheden for kinersere ikke lavere, end for
> almindelige indfødte danskere...???

Jamen selv om Kineserne var en guldgrube for danmark (hvad jeg tror at de
er) så ville det kvindelige nazimonster ikke sige noget om Kineserne der
ikke var negativt uanset om Kineserne så rejser hjem igen, uanset at de ikke
blander deres gener med de indfødte danskere. Så er det skidt at der findes
"fremmede" i lille danmark. Jeg tror at Malene i virkeligheden opnår det
modsatte af hvad hun egentlig ville.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-04-08 15:45

On Sat, 19 Apr 2008 16:21:18 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
wrote:

>Jamen selv om Kineserne var en guldgrube for danmark (hvad jeg tror at de
>er) så ville det kvindelige nazimonster..............

DER hoppede kæden af for dig...

<snip resten>

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 17:26

> On Sat, 19 Apr 2008 16:21:18 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
> wrote:
indfødte danskere...???

> DER hoppede kæden af for dig...
>
> <snip resten>

Overhovedet ikke konstatering ikke andet.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-04-08 18:16

On Sat, 19 Apr 2008 18:25:49 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
wrote:

>Overhovedet ikke konstatering ikke andet.

Jo... Malene kan sikkert kaldes meget, men nazist er hun sgu ikke...

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 19:39

> Jo... Malene kan sikkert kaldes meget, men nazist er hun sgu ikke...

I såfald sku fruen undlade at benytte det samme sprogbrug som nazister
mentaliteten du ved.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-04-08 19:53

On Sat, 19 Apr 2008 20:38:49 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
wrote:

>I såfald sku fruen undlade at benytte det samme sprogbrug som nazister
>mentaliteten du ved.

Kender du nogle nazister siden du kender deres sprogbrug...???

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 21:16

> Kender du nogle nazister siden du kender deres sprogbrug...???

Ja jeg kendte en nazist og han havde et sprog og en mentalitet der minder om
Malenes.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-04-08 21:21

On Sat, 19 Apr 2008 22:15:46 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
wrote:

>Ja jeg kendte en nazist og han havde et sprog og en mentalitet der minder om
>Malenes.

Og udfra det konkluderer du at Malene er nazist....???

Jeg kendte også en idiot, der havde samme sprogbrug som dig, så
derfor..........................

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 19-04-08 23:38

> Og udfra det konkluderer du at Malene er nazist....???
>
> Jeg kendte også en idiot, der havde samme sprogbrug som dig, så
> derfor..........................

Jamen hvis Malene ikke er nazist eller det der ligner, jamen hvad er hun så
med det sprogbrug kristen??.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-04-08 06:20

On Sun, 20 Apr 2008 00:38:26 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com>
wrote:

>Jamen hvis Malene ikke er nazist eller det der ligner, jamen hvad er hun så
>med det sprogbrug kristen??.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men at du kalder Malene nazist,
bare fordi du engang har kendt en der havde samme sprogbrug, siger
mere om dig end om Malene....

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 20-04-08 06:33

S. A. Thomsen har bragt dette til verden:

> Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men at du kalder Malene nazist,
> bare fordi du engang har kendt en der havde samme sprogbrug, siger
> mere om dig end om Malene....

Du er oppe imod den famøse aioe.com troll aka Peder aka .......

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 20-04-08 15:26

> Jamen hvis Malene ikke er nazist eller det der ligner, jamen hvad er
> hun så med det sprogbrug kristen??.

Jeg var igår til fest med en del Polakker og Serbere, de mente sjovt nok
også at kriminelle indvandrere burde smides ud ASAP, er de også nazister ?

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 20-04-08 22:38

> [...]
> også at kriminelle indvandrere burde smides ud ASAP, er de også nazister ?

Ja Serbere bestemt, men du lagde lige mærke til udtrykket "sprogbrug" hadet
er en vigtig bestandel af nazismen. Du kan ikke ha et nazist uden had.
Nazister og had hænger ligeså meget sammen som æg og omelet.

Jeg er 100% overbevist om at de fleste skribenter her i gruppen er det
menneskelige affald der beundrer Adolf Hitler manden der nedsteg på jorden
for at udføre Satans gerninger på jorden. I burde sættes i spjældet hele
bundtet.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-04-08 22:45

"Huge Hugos 32cm" <Iijl@gi.com> wrote in message

> [...]
> menneskelige affald der beundrer Adolf Hitler manden der nedsteg på
> jorden for at udføre Satans gerninger på jorden. I burde sættes i

Du burde da søge hjælp, hvis du ser nazister overalt.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 20-04-08 22:47

Følgende er skrevet af N_B_DK:
> "Huge Hugos 32cm" <Iijl@gi.com> wrote in message

> Du burde da søge hjælp, hvis du ser nazister overalt.

Det er Peder-trolden.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-08 22:57

Ludvig Nielsen. wrote:
> Følgende er skrevet af N_B_DK:

> Det er Peder-trolden.

Peder fra lummergrubben?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 20-04-08 23:00

Henrik Svendsen udtrykte præcist:

> Peder fra lummergrubben?

Ham der erklærede sig for pædofil og bøsse, han har haft en del
forskellige nicks bla. derpansertøter, jeg er ret overbevist om at han
er en fast gæst i DSM.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-08 23:19

Ludvig Nielsen. wrote:
> Henrik Svendsen udtrykte præcist:

> Ham der erklærede sig for pædofil og bøsse, han har haft en del
> forskellige nicks bla. derpansertøter, jeg er ret overbevist om at han
> er en fast gæst i DSM.

Han har lige givet et svar i dk.livssyn, der lugter langt væk. Det var
dumt ud over alle grænser, retstavningen og ordombytningen ligner noget,
man før har set, og de tilhørende anglicismer er heller ikke ukendt
terræn. Ligefrem og barnlig selvhævdelse indgik også i repertoiret.

Meget tyder på en, som før har skrevet under andet nick på UseNet.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 20-04-08 23:23

Henrik Svendsen tastede følgende:

> [...]
> terræn. Ligefrem og barnlig selvhævdelse indgik også i repertoiret.
>
> Meget tyder på en, som før har skrevet under andet nick på UseNet.

Det er en gammel kending, men han er nem at genkende, aioe.com+OE, så
ser man den kombination, så er det ed garanti samme fyr.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-04-08 06:33

On Sun, 20 Apr 2008 23:37:45 +0200, "Huge Hugos 32cm" <Iijl@gi.com>
wrote:

> [...]
>for at udføre Satans gerninger på jorden. I burde sættes i spjældet hele

Får du behandling for dine vrangforestillinger...???

Fra : El Trabajador

Dato : 18-04-08 16:50

> [...]
> gang er det kinesiske fremmede, der ellers sjældent har gjort sig
> særligt bemærket som kriminelle men blot som problematiske fremmede

Selv om jeg af min omgangskreds bliver anset for en stor "fremmedhader",
har jeg intet imod vores medborgere af kinesisk afstamning. Det jeg har
noget imod er muhamedanismen og til dels de mennesker som dyrker denne
"religion", der nærmest kan sammenlignes med fascismen/nazismen.

Fra : Huge Hugos 32cm

Dato : 18-04-08 17:10

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget imod er muhamedanismen og til dels de mennesker som dyrker denne
> "religion", der nærmest kan sammenlignes med fascismen/nazismen.

Men du har ikke noget imod det menneskelige affald der tilbeder satan i hans
jordiske form som Adolf Hitler.

Fra : El Trabajador

Dato : 18-04-08 17:46

"Huge Hugos 32cm" <Iilk@gi.com> skrev i news:fuah7r$ioq$1@aioe.org...

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men du har ikke noget imod det menneskelige affald der tilbeder satan
> i hans jordiske form som Adolf Hitler.

Der er jo tale om så få, og dem anser jeg for ganske ufarlige i forhold til
muhamedanismens tilhængere som er mange og dagligt begår forbrydelser mod
det danske folk i form af røverier, mord, knivstikkerier og voldtægter.

Fra : Malene P

Dato : 18-04-08 20:06

> [...]
>
> Selv om jeg af min omgangskreds bliver anset for en stor "fremmedhader",
> har jeg intet imod vores medborgere af kinesisk afstamning.

Så du TV-A's første indslag her kl 21?

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-08 20:10

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

Sålænge kinesere kun kidnapper kinesiske børn, så dem om det

Politiets indiskret overvågning af os alle fejrede triumfer ved hurtigt at
optrevle kollegie-triaden - flot at politiet så får grønt lys til mere
stasi-spionoage, som jo kun kan genere dem der IKKE har rent mel i posen, fx
muslimer

Fra : Michael Weber

Dato : 18-04-08 18:36

Malene P wrote:
> [...]
> gang er det kinesiske fremmede, der ellers sjældent har gjort sig
> særligt bemærket som kriminelle men blot som problematiske fremmede

Og Politiet udviser en næsten uhyggelig form for effektivitet.
Respekt til Politiet herfra.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Thomas M

Dato : 19-04-08 09:43

Malene P skrev:
> ..... en ny uhyggelig form for kriminalitet: Kidnapping. Og denne gang er
> det kinesiske fremmede, der ellers sjældent har gjort sig særligt bemærket
> som kriminelle men blot som problematiske fremmede på andre områder.

Hov, vent - har du lige opdaget, at der findes...gisp...kinesere som
begår kriminalitet? Så HAR du jo været udenfor din dør i dag, og nede at
hente avisen.

Tjener - ikke flere forårsruller med ris og karry sovs til denne kvinde;
Nogen prøver at forgifte hende.