600.000 kr. kan vælte nyt ungdomshus.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 17-04-08 21:22

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article997371.ece

<citat>
600.000 kr. kan vælte nyt ungdomshus
Politikerne i København er oprørte over, at Fonden Jagtvej 69 ikke vil
betale depositum for det nye ungdomshus. Men det har aldrig været
meningen, siger fonden
</citat>

Ville sgu være skønt, hvis det hele falder på gulvet.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Jim

Dato : 17-04-08 23:53

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> meningen, siger fonden
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt, hvis det hele falder på gulvet.

Ja, bare de ikke vælter huset.. så det falder på gulvet.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-04-08 15:42

Den 18-04-2008, skrev Jim:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ja, bare de ikke vælter huset.. så det falder på gulvet.

Ville være synd for dem der bruger huset nu.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Jim

Dato : 18-04-08 17:15

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ville være synd for dem der bruger huset nu.

Netop.. Og flytter ballademagerne ind, er det også synd for både de
nuværende brugere og deres naboer.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-04-08 17:28

Jim frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Netop.. Og flytter ballademagerne ind, er det også synd for både de nuværende
> brugere og deres naboer.

Jeps, det er en svinestreg af de grimme, det er sgu synd for dem der
bruger huset på nuværende tidspunkt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Jesper

Dato : 18-04-08 04:42

Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:

> [...]
> meningen, siger fonden
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt, hvis det hele falder på gulvet.

Lille Tue vælter det store læs
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-04-08 15:42

Den 18-04-2008, skrev Jesper:

> Lille Tue vælter det store læs

Vi har da lov til at håbe.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-04-08 16:39

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> meningen, siger fonden
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt, hvis det hele falder på gulvet.

Som der står på eb.dk i kommentarerne (og jeg støtter forslaget):

Giv 600.000 kr i dusør til dem der gennemtæsker de ansvarlige for
hærværkene og ildspåsættelserne og den øvrige terrorisme/hærværk der er
blevet begået af lorte-ungerne fra ungdomshuset og gør det indtil de
opfører sig ordentligt og er holdt op med "at kræve et nyt ungdomshus".

De lorte-unger kan kraftedme for de 12-13 mio. kr deres fond havde, købe
deres eget ungdomshus!!!!!!!!!! Forpulede snot-unger...

"Men vi vil højst give 1 kr for et nyt ungdomshus, eller vi lave ballade
igen". GENNEMTÆSK DE LORTE-UNGER!

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-04-08 16:43

Martin Jørgensen formulerede spørgsmålet:

> [...]
> deres eget ungdomshus!!!!!!!!!! Forpulede snot-unger...
>
> "Men vi vil højst give 1 kr for et nyt ungdomshus, eller vi lave ballade

Med tiden har de pisset tilpas mange alm. mennesker så meget af, at det
med røvfuld kommer helt af sig selv, jeg giver gerne en hånd med.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-04-08 16:43

Ludvig Nielsen. wrote:
> Martin Jørgensen formulerede spørgsmålet:

> Med tiden har de pisset tilpas mange alm. mennesker så meget af, at det
> med røvfuld kommer helt af sig selv, jeg giver gerne en hånd med.

Jeg tror sgu' også jeg kunne finde på det i en brændert (nok ikke ædru).

I dag så jeg så en lorte-unge stå midt på jagtvej 69 og urinere på
Rutt's grund - sådan en slags "protest".

Hvor gammel er det så man er, når man står midt i det hele og uden
respekt for de ca. 100 omkringskørende bilister og mennesker, står midt
i det hele og stadigvæk "demonstrerer" at man ikke fatter at det er
børnehave-opførsel? "SE MIN TISSEMAND, ALLESAMMEN! DER KOMMER URIN UD".

Jeg render f.eks. ikke rundt og pisser på lorte-ungernes private ejendom
(heller ikke hvis jeg vidste, hvor de boede).

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 19-04-08 20:17

Martin Jørgensen formulerede spørgsmålet:

> Jeg tror sgu' også jeg kunne finde på det i en brændert (nok ikke ædru).

Ædru tilstand er nok at fortrække.

> I dag så jeg så en lorte-unge stå midt på jagtvej 69 og urinere på Rutt's
> grund - sådan en slags "protest".

De er bare ikke klogere.

> [...]

> Jeg render f.eks. ikke rundt og pisser på lorte-ungernes private ejendom
> (heller ikke hvis jeg vidste, hvor de boede).

Den slags gør civiliserede mennesker ikke, og de autonome er ikke
civiliserede.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-08 13:49

Ludvig Nielsen. wrote:
> Martin Jørgensen formulerede spørgsmålet:

> Ædru tilstand er nok at fortrække.

> De er bare ikke klogere.

Du har ret... Det er sandheden.

> Den slags gør civiliserede mennesker ikke, og de autonome er ikke
> civiliserede.

Det ligner mere "abe-opførsel", ligesom primitive dyr gør.

Jeg vil ikke sige at jeg normalt er blufærdig eller hvad det hedder, men
jeg bryder mig ikke om at se en stor klam autonom stodder stå og urinere
ved daggry mens solen står højt på himlen og midt i det hele, hvor alle
kan se hans klamme urin (så drejer man selvfølgeligt hovedet væk). I det
mindste kunne han stille sig lidt diskret, men det var helt modsat...

Autonome er nøjagtigt ligesom dyr... De vil skide på andre og de gider
ihvertfald ikke tænke over at der også er andre mennesker tilstede.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-04-08 18:30

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> Autonome er nøjagtigt ligesom dyr... De vil skide på andre og de gider
> ihvertfald ikke tænke over at der også er andre mennesker tilstede.

Var grunden til du kiggede væk, ikke at du var ræd for at få nogen på
snotten?

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-04-08 13:23

Frank Leegaard wrote:

> Var grunden til du kiggede væk, ikke at du var ræd for at få nogen på
> snotten?

Lille Frank lorte-gaard: Hvor gammel er det nu du er? 10 år?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-04-08 13:31

Ludvig Nielsen wrote:
> Den slags gør civiliserede mennesker ikke, og de autonome er ikke
> civiliserede.

Nej, civiliserede mennesker har jo hunde, som de kan få til at pisse
og skide over alt...

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 07:17

Hans Joergensen wrote:

> Nej, civiliserede mennesker har jo hunde, som de kan få til at pisse
> og skide over alt...
>
> // Hans

Hunde har en undskyldning: De har ikke andre steder og ved ikke bedre.
Jer lorte-unger har ingen undskyldning.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-04-08 13:30

Martin Jørgensen wrote:
> De lorte-unger kan kraftedme for de 12-13 mio. kr deres fond havde, købe
> deres eget ungdomshus!!!!!!!!!! Forpulede snot-unger...

Fonden har aldrig haft nogen penge.
Det er en misforståelse fra pressen.

// Hans

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-04-08 07:18

Hans Joergensen wrote:

> Fonden har aldrig haft nogen penge.
> Det er en misforståelse fra pressen.
>
> // Hans

Fonden kunne sagtens fremskaffe pengene (hvis i/de gad), men problemet
er at i lorte-unger hellere vil(le) have det gratis vha. hærværk og
terrorisme. Og således er det nu sket.

Fra : Maz Spork

Dato : 21-04-08 07:08

On Apr 21, 2:29 pm, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

> Fonden har aldrig haft nogen penge.
> Det er en misforståelse fra pressen.
>
> // Hans

Hans, hvor mange brugere har (havde) huset egentlig? Hvis de nu er
1000 medlemmer af foreningen, så skal de bare lægge en halv snes
tusinde hver - så kan de købe hvad de har lyst til. Hvorfor gør de
ikke bare det?

-- maz

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-08 14:27

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

1000 medlemmer af foreningen, så skal de bare lægge en halv snes
tusinde hver - så kan de købe hvad de har lyst til. Hvorfor gør de

------------

Hvorfor besmitte sig med kapitalisme, når man kan nationalisere?

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-04-08 00:09

Maz Spork wrote:
> [...]
> 1000 medlemmer af foreningen, så skal de bare lægge en halv snes
> tusinde hver - så kan de købe hvad de har lyst til. Hvorfor gør de

Man kan sagtens lave anti-kapitalistisk kultur.. man skal bare have
et par millioner..

// Hans

Fra : Kim2000

Dato : 18-04-08 18:19

> [...]
> meningen, siger fonden
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt, hvis det hele falder på gulvet.

De er da udemærket klar over at ballademagerne splitter huset ad for 600.000
kroner i løbet af en 2-3 måneders tid.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 20:33

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> De er da udemærket klar over at ballademagerne splitter huset ad for
> 600.000 kroner i løbet af en 2-3 måneders tid.

Så længe er de da ikke om det, der går ikke 7 dage.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 18-04-08 20:34

N_B_DK formulerede spørgsmålet:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Så længe er de da ikke om det, der går ikke 7 dage.

7!? de starter inden de flytter ind, så jeg gætter på nogle få timer.

--
mvh.

Free Tibet!