/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Går den, så går den ...
Fra : Poul E Hansen


Dato : 17-04-08 12:34

http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/

''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
alligevel. ''

''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
vandet.''



 
 
S. A. Thomsen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 17-04-08 19:39

On Thu, 17 Apr 2008 11:34:00 -0700 (PDT), Poul E Hansen <ook@ofir.dk>
wrote:

>http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
>''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
>Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
>alligevel. ''
>
>''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
>under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
>vandet.''

De har gjort det før og det VIRKER...


@ (17-04-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 17-04-08 20:03

On Thu, 17 Apr 2008 20:39:12 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Thu, 17 Apr 2008 11:34:00 -0700 (PDT), Poul E Hansen <ook@ofir.dk>
>wrote:
>
>>http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>>
>>''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
>>Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
>>alligevel. ''
>>
>>''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
>>under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
>>vandet.''
>
>De har gjort det før og det VIRKER...


ku' de ikke bare lukke lidt luft ud af dækkene


der må da være indtil flere dæk på sådan en skude





--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Notion (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 17-04-08 19:58

Poul E Hansen skrev:
> http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
> ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
> Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
> alligevel. ''
>
> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
> vandet.''
>
>
Dessvære er det en and, at den den historie løber rundt endnu. Intet
skib for lov til at sejle under broen hvis det stikker mere end 65 meter
over overfladen.

Jens G (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 17-04-08 20:33

On Thu, 17 Apr 2008 20:57:59 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
>> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
>> vandet.''
>>
>>
>Dessvære er det en and, at den den historie løber rundt endnu. Intet
>skib for lov til at sejle under broen hvis det stikker mere end 65 meter
>over overfladen.

Netop. Og jeg tror ikke på historien om at højere fart skulle få
skibet til at stikke dybere.

Jeg har set en video af søsterskibet Freedom of the Seas' passage
under broen, og det ser godt nok ikke ud som om der er meget plads for
oven.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

N/A (17-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 17-04-08 20:00



Karsten Hansen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Karsten Hansen


Dato : 17-04-08 20:00


"Michael Laudahn eOpposition" <ch8051zh@yahoo.mil.be> skrev i en meddelelse
news:1q4rbp.j2v.17.1@news.alt.net...
>
> "Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> schrieb im Newsbeitrag
> news:63e0c50b-65e0-41e1-be65-ddb0fffeb992@2g2000hsn.googlegroups.com...
> http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
> ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
> Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
> alligevel. ''
>
> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
> vandet.''
>
> ---------------------
>
> ...eller også vil den høje hastighed lede til at den river broen ned, hvis
> den alligevel rammer den.
>

Jeg ville nok vælge et andet tidspunkt end lørdag morgen kl. ca. 7, hvis jeg
skulle over Storebælt i weekenden.

Karsten.



Kim2000 (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 17-04-08 20:09


"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:63e0c50b-65e0-41e1-be65-ddb0fffeb992@2g2000hsn.googlegroups.com...
http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/

''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
alligevel. ''

''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
vandet.''



---------------svar:

Jaja, det er altså 63,50 m, så der er altså fortsat 1,5 m at give af, så er
det heller ikke værre.



Jesper (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 18-04-08 04:58

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> "Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:63e0c50b-65e0-41e1-be65-ddb0fffeb992@2g2000hsn.googlegroups.com...
> http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
> ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
> Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
> alligevel. ''
>
> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
> vandet.''
>
>
>
> ---------------svar:
>
> Jaja, det er altså 63,50 m, så der er altså fortsat 1,5 m at give af, så er
> det heller ikke værre.

....så er der lige sådanne detaljer som antenner, radar mv som sidder
ovenpå skibet!
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.
htp://theextract.blogspot.com/

Jens G (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 18-04-08 07:41

On Fri, 18 Apr 2008 05:58:12 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>> Jaja, det er altså 63,50 m, så der er altså fortsat 1,5 m at give af, så er
>> det heller ikke værre.
>
>...så er der lige sådanne detaljer som antenner, radar mv som sidder
>ovenpå skibet!

Sådan noget er selvfølgelig indenfor de 63,5 meter.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Poul E Hansen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 17-04-08 13:50

On 17 Apr., 20:57, Notion <notion_dk2...@yahoo.com.ph> wrote:
> Poul E Hansen skrev:>http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
> > ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
> > Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
> > alligevel. ''
>
> > ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
> > under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
> > vandet.''
>
> Dessvære er det en and, at den den historie løber rundt endnu. Intet
> skib for lov til at sejle under broen hvis det stikker mere end 65 meter
> over overfladen.

''Independence of the Seas er et af tre største krydstogtsskibe i
verden og rager 63,4 meter op over vandoverfladen. Storebæltsbroen har
en gennemsejlingshøjde på 65 meter. For at gøre afstanden op til
brodækket større, vil skibet sejle under broen for høj hastighed,
fordi det derved presses længere ned i vandet.''


Notion (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 17-04-08 21:40

Poul E Hansen skrev:
> On 17 Apr., 20:57, Notion <notion_dk2...@yahoo.com.ph> wrote:
>> Poul E Hansen skrev:>http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>>
>>> ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
>>> Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
>>> alligevel. ''
>>> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
>>> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
>>> vandet.''
>> Dessvære er det en and, at den den historie løber rundt endnu. Intet
>> skib for lov til at sejle under broen hvis det stikker mere end 65 meter
>> over overfladen.
>
> ''Independence of the Seas er et af tre største krydstogtsskibe i
> verden og rager 63,4 meter op over vandoverfladen. Storebæltsbroen har
> en gennemsejlingshøjde på 65 meter. For at gøre afstanden op til
> brodækket større, vil skibet sejle under broen for høj hastighed,
> fordi det derved presses længere ned i vandet.''

Nej ingen skibe får lov at sejle under broen, hvis det er mere end det
tilladte. jeg troede også på den historie første gang, indtil jeg fik en
snak med min fætter som er kaptajn ed Mærsk, han sagde det er en
vandrehistorie.

Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge så
kan de ikke få lov at sejle igennem.


S. A. Thomsen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 17-04-08 22:18

On Thu, 17 Apr 2008 22:39:48 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>> ''Independence of the Seas er et af tre største krydstogtsskibe i
>> verden og rager 63,4 meter op over vandoverfladen. Storebæltsbroen har
>> en gennemsejlingshøjde på 65 meter. For at gøre afstanden op til
>> brodækket større, vil skibet sejle under broen for høj hastighed,
>> fordi det derved presses længere ned i vandet.''
>
>Nej ingen skibe får lov at sejle under broen, hvis det er mere end det
>tilladte. jeg troede også på den historie første gang, indtil jeg fik en
> snak med min fætter som er kaptajn ed Mærsk, han sagde det er en
>vandrehistorie.

Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....

>Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge så
>kan de ikke få lov at sejle igennem.

Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...

Skibsværftet er jo ikke så dumme at de bygger et skib der ikke kan
sejle ud af Østersøen....

Notion (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 17-04-08 22:53

S. A. Thomsen skrev:
> On Thu, 17 Apr 2008 22:39:48 +0200, Notion
> <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:
>
>>> ''Independence of the Seas er et af tre største krydstogtsskibe i
>>> verden og rager 63,4 meter op over vandoverfladen. Storebæltsbroen har
>>> en gennemsejlingshøjde på 65 meter. For at gøre afstanden op til
>>> brodækket større, vil skibet sejle under broen for høj hastighed,
>>> fordi det derved presses længere ned i vandet.''
>> Nej ingen skibe får lov at sejle under broen, hvis det er mere end det
>> tilladte. jeg troede også på den historie første gang, indtil jeg fik en
>> snak med min fætter som er kaptajn ed Mærsk, han sagde det er en
>> vandrehistorie.
>
> Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
> sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....

Hvad så du, at det satte farten op da det sejlede under broen? Eller
bare at det sejlede under.

>> Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge så
>> kan de ikke få lov at sejle igennem.
>
> Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...

Ja burhøns viden, er du glad nu?

> Skibsværftet er jo ikke så dumme at de bygger et skib der ikke kan
> sejle ud af Østersøen....

Forhåbentligt ikke, men skulle det være 2 meter over daglig vande, så
fik det ikke lov lov til at sejle igennem, også selv om en evt. teori
sagde at ved fuld fart frem, så lagde det sig 2 meter lavere. Det har
ikke nogen værdi at sætte hastigheden op.

S. A. Thomsen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 17-04-08 23:13

On Thu, 17 Apr 2008 23:53:08 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>> Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
>> sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....
>
>Hvad så du, at det satte farten op da det sejlede under broen? Eller
>bare at det sejlede under.

Jeg så at det sejlede relativt hurtigt under broen...

>> Skibsværftet er jo ikke så dumme at de bygger et skib der ikke kan
>> sejle ud af Østersøen....
>
>Forhåbentligt ikke, men skulle det være 2 meter over daglig vande, så
>fik det ikke lov lov til at sejle igennem, også selv om en evt. teori
>sagde at ved fuld fart frem, så lagde det sig 2 meter lavere.

De sejler selvfølgelig under broen imens det er lavvande....

>Det har
>ikke nogen værdi at sætte hastigheden op.

Det påstår dem der ved noget om det ellers....

Jens G (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 18-04-08 07:40

On Fri, 18 Apr 2008 00:12:59 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>
>>Det har
>>ikke nogen værdi at sætte hastigheden op.
>
>Det påstår dem der ved noget om det ellers....

Jeg har hørt nogle andre påstå at det ikke nytter at sætte hastigheden
op.

Det eneste jeg kan forestille mig kan få skibet til at ligge lidt
dybere ved højere fart er hvis man styrer stabilisatorerne manuelt til
at tilte til begge sider på en gang. Og så selvfølgelig fylde alle
ballasttanke.
På den film jeg har set med Freedoms passage ser der ud til at være
mindst 2-3 meter fra skorstenen til undersiden af broen.
Jeg har et par screenshots fra filmen her:
http://sitecenter.dk/~jensg/nss-folder/billeder/freedom1.jpg
http://sitecenter.dk/~jensg/nss-folder/billeder/freedom2.jpg

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Notion (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 18-04-08 10:03

S. A. Thomsen skrev:
> On Thu, 17 Apr 2008 23:53:08 +0200, Notion
> <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:
>
>>> Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
>>> sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....
>> Hvad så du, at det satte farten op da det sejlede under broen? Eller
>> bare at det sejlede under.
>
> Jeg så at det sejlede relativt hurtigt under broen...

Kan du evt. sammenligne igen næste gang. Hvis det sejlede hurtigere mod
broen og efterfølgende stoppede op, efter passage af broen, så kan der
være noget om det. Jeg forholder mig kun til hvad en kaptajn fortalte mig.



>>> Skibsværftet er jo ikke så dumme at de bygger et skib der ikke kan
>>> sejle ud af Østersøen....
>> Forhåbentligt ikke, men skulle det være 2 meter over daglig vande, så
>> fik det ikke lov lov til at sejle igennem, også selv om en evt. teori
>> sagde at ved fuld fart frem, så lagde det sig 2 meter lavere.
>
> De sejler selvfølgelig under broen imens det er lavvande....

>> Det har
>> ikke nogen værdi at sætte hastigheden op.
>
> Det påstår dem der ved noget om det ellers....

S. A. Thomsen (18-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 18-04-08 11:11

On Fri, 18 Apr 2008 11:02:33 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>>>> Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
>>>> sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....
>>> Hvad så du, at det satte farten op da det sejlede under broen? Eller
>>> bare at det sejlede under.
>>
>> Jeg så at det sejlede relativt hurtigt under broen...
>
>Kan du evt. sammenligne igen næste gang.

Jeg har andet at lave, end at kigge på skibe...

>Hvis det sejlede hurtigere mod
>broen og efterfølgende stoppede op, efter passage af broen, så kan der
>være noget om det. Jeg forholder mig kun til hvad en kaptajn fortalte mig.

Jeg ved kun at skibene godt kan sejle under broen...


Notion (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 18-04-08 19:48

S. A. Thomsen skrev:
> On Fri, 18 Apr 2008 11:02:33 +0200, Notion
> <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:
>
>>>>> Det er IKKE en vandrehistorie... Jeg stod på stranden og så det,
>>>>> sidste gang et lignende kæmpe krydstogtskib sejlede under broen....
>>>> Hvad så du, at det satte farten op da det sejlede under broen? Eller
>>>> bare at det sejlede under.
>>> Jeg så at det sejlede relativt hurtigt under broen...
>> Kan du evt. sammenligne igen næste gang.
>
> Jeg har andet at lave, end at kigge på skibe...

I videnskaben navn, hjælp den på vej. Tag tid til en spotte(r). /(º¿º)\

>
>> Hvis det sejlede hurtigere mod
>> broen og efterfølgende stoppede op, efter passage af broen, så kan der
>> være noget om det. Jeg forholder mig kun til hvad en kaptajn fortalte mig.
>
> Jeg ved kun at skibene godt kan sejle under broen...

Det interessante er jo netop, om skibet sætter farten op eller ej. Giv
dig tid til en spotte(r).

Martin Larsen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 17-04-08 23:54

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
news:4807c6c4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> S. A. Thomsen skrev:
>
>>> Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge så
>>> kan de ikke få lov at sejle igennem.
>>
>> Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...
>
> Ja burhøns viden, er du glad nu?

Burde du ikke klukke her?

Mvh
Martin


Notion (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 18-04-08 10:05

Martin Larsen skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
> news:4807c6c4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> S. A. Thomsen skrev:
>>
>>>> Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge
>>>> så kan de ikke få lov at sejle igennem.
>>>
>>> Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...
>>
>> Ja burhøns viden, er du glad nu?
>
> Burde du ikke klukke her?
>

Åhh Yvonne, det at din mor og far var stolte af dig på din første
skoledag, betyder ikke at de var stolte af dig de efterfølgende 5 gang
du optrådte med fremmøde i skolen vel.


Martin Larsen (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 18-04-08 12:09

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
news:48086433$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Martin Larsen skrev:
>> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
>> news:4807c6c4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> S. A. Thomsen skrev:
>>>
>>>>> Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største bølge så
>>>>> kan de ikke få lov at sejle igennem.
>>>>
>>>> Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...
>>>
>>> Ja burhøns viden, er du glad nu?
>>
>> Burde du ikke klukke her?
>>
>
> Åhh Yvonne, det at din mor og far var stolte af dig på din første
> skoledag, betyder ikke at de var stolte af dig de efterfølgende 5 gang du
> optrådte med fremmøde i skolen vel.

Du har taget for meget crack stakkels lille filipino.


Notion (18-04-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 18-04-08 19:48

Martin Larsen skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
> news:48086433$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Martin Larsen skrev:
>>> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen
>>> news:4807c6c4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> S. A. Thomsen skrev:
>>>>
>>>>>> Hvis skibet rager mere end 65 m op, hvis de er på den største
>>>>>> bølge så kan de ikke få lov at sejle igennem.
>>>>>
>>>>> Der står at det rager 63,4 m op.... Det er mindre end 65 m...
>>>>
>>>> Ja burhøns viden, er du glad nu?
>>>
>>> Burde du ikke klukke her?
>>>
>>
>> Åhh Yvonne, det at din mor og far var stolte af dig på din første
>> skoledag, betyder ikke at de var stolte af dig de efterfølgende 5 gang
>> du optrådte med fremmøde i skolen vel.
>
> Du har taget for meget crack stakkels lille filipino.

Det er dog utroligt som du kender til stoffer.


Poul E Hansen (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 17-04-08 13:52

On 17 Apr., 21:09, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> "Poul E Hansen" <o...@ofir.dk> skrev i en meddelelsenews:63e0c50b-65e0-41e1-be65-ddb0fffeb992@2g2000hsn.googlegroups.com...http://www.berlingske.dk/article/20080417/danmark/80417130/
>
> ''Egentlig er verdens største krydstogtsskib for højt til at gå under
> Storebæltsbroen, men ved lavvande og for fuld fart burde det gå
> alligevel. ''
>
> ''For at gøre afstanden op til brodækket større, vil skibet sejle
> under broen for høj hastighed, fordi det derved presses længere ned i
> vandet.''
>
> ---------------svar:
>
> Jaja, det er altså 63,50 m, så der er altså fortsat 1,5 m at give af, så er
> det heller ikke værre.

Ja, men lad os for en sikkerheds skyld sætte fuld knald på :)

Jens G (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 17-04-08 20:55

On Thu, 17 Apr 2008 12:52:06 -0700 (PDT), Poul E Hansen <ook@ofir.dk>
wrote:

>> Jaja, det er altså 63,50 m, så der er altså fortsat 1,5 m at give af, så er
>> det heller ikke værre.
>
>Ja, men lad os for en sikkerheds skyld sætte fuld knald på :)

Det er det tredie af den serie skibe der skal ud, så mon ikke også det
går denne gang?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

N/A (17-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 17-04-08 21:40



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408881
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste