Ludvog o fornemt selskab
Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 18:03

Skal Ludvig ikke inviteres med til Tabersammenkomsten?

Hvis BW skal med, stemmer jeg for at Ludvig også skal med. Steen giver
kørelejlighed på sit midlertidige forerbevis.

BW og Lådvi har for øvrigt det til fælles ovre ved nazisterne at ingen gider
svare på deres trådstarter.

De vil have en masse erfaringer at kunne udveksle i St. Havelse.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 18:12

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> ingen gider svare på deres trådstarter.
>
> De vil have en masse erfaringer at kunne udveksle i St. Havelse.

Wrong group - Futtet til DSM

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 17-04-08 18:18

On Thu, 17 Apr 2008 19:12:24 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Wrong group - Futtet til DSM

Hvorfor skriver du "futtet", når du ikke "futter" alligevel...???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 18:26

S. A. Thomsen wrote:

> Hvorfor skriver du "futtet", når du ikke "futter" alligevel...???

Tror ikke mit OE kan lave FUT.. Så skal jeg i alle fald til at læse
vejledning...

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 17-04-08 19:29

On Thu, 17 Apr 2008 19:26:16 +0200, "Frank Leegaard"

Sådan her gøres det

FUT DSM

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 08:54

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Tror ikke mit OE kan lave FUT.. Så skal jeg i alle fald til at læse
> vejledning...

under vis vælger du al headers, og så kan du sætte FUT.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-04-08 20:21

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skriver du "futtet", når du ikke "futter" alligevel...???

Der er slået endnu mere klik for idioten, der, fordi han nøje scanner
samtlige danske nyhedsgrupper, har svært ved at finde ud af, hvor han skal
poste sit lort.

Der går et par uger mere, så hører vi ikke mere til ham.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-08 20:43

Jens Bruun wrote:
> [...]
> skal poste sit lort.
>
> Der går et par uger mere, så hører vi ikke mere til ham.

Det lader da til at være slået klik for dig. Er det pga forslaget om at
Ludvig skal med til Tabersammenkomsten?

/F

Fra : Rane

Dato : 18-04-08 06:17

On Thu, 17 Apr 2008 19:03:03 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Skal Ludvig ikke inviteres med til Tabersammenkomsten?

Det er nu det 3. personhenvendte indlæg du har postet i denne uge. Du
ved godt at det ikke er god kotume og det bare stiller dig i et
dårligere lys ikke?

(og så mangler Kim Larsen lige at sætte dig på plads i samtlige indlæg
ligesom han plejer når det er "højre" folk der laver en personhenvendt
tråd - pudsigt ik)