Moral for madolie-afbrændere
Det lyder hårdt, at folk sulter i ulande, der producerer mad nok - men maden
er bl.a. palmeolie der bruges som biobrændstof for at glæde
AlGore-klimatosser, der vil påvirke global warming, så ikke havene stiger
Det er i strid med den moral vi lærte af vore forældre, men den var baseret
på nærhedsprincip - og ser vi på de overbefolkede ulande så gælder
afstandsprincip.
Skurken er ulands-moderen, der fødte flere børn end der var mad til.
Hun har ingen ret til at kræve mad til sin egoistiske avl af uønskede
babyer.
Hun burde have født kun, når en mand havde giftet sig med hende og har råd
til at være skafferdyr og forsørge børnene.
Hun er et uundskyldeligt skadedyr ved, at hun ikke insisterede på brug af
kondom, så hun kunne undgå at gøre sig land fattigt ved at føde arbejdsløse,
der nedsætter gennemsnitsindkomsten til det livsfarlige. Lær af Kina, der
ædelt har bekæmpet overbefolkning og lærer Tibet det samme.
Det skaber størst mulig lykke for flest mulig, når man som Mao gennemtvinger
etbarnspolitik.
Det er stor retfærdighed i at man ikke sælger madolien til mad, så de
uansvarlige mødre føder ekstra befolkningsoverskud
De der har investeret i forbedrede landbrug er dem, der kører bil, og de
har brug for biobrændstof, så det ville være kortsiget og uretfærdigt imod
kommende generationer, hvis de solgte madolien under markedspris til de
fattige.
Det ville give mindre sult nu, men mere sult i næste generation, for jo mere
mad man giver de asociale tabere, jo mere overbefolker disse svinemikler vor
klode
Immanuel Kant var med på dette og hans omfattende og gennemtænkte kristne og
ateistiske etik påbød hensyntagen bl.a. til landsfadere der skal bruge
fæstebønders arbejdsindsats for at få penge til at forsvare landt mod dets
plyndrende fjender.
"Retten til at bruge en mand i husholdningen er analog med ejendomsretten
til ting. Et tyende (fx FÆSTEBØNDER) har ikke ret til at unddrage sig sin
arbejdsplads og kan derfor indfanges og hentes tilbage med magt.
Immanuel Kant
"Pligtens majestæt stiler ikke mod livets lykke Kant
Kant teoretiserede selvmodsigende om at man ikke må bruge medmennesker som
OBJEKT. Men adelen brugte fæstebønder som pligtmaskiner, der skabte lykke
for alle ved at skabe penge til oprustning så ikke tysk-østrigsk
civilisation blev smadret af den tids tyrkiske invasionsforsøg.
Kant var adelens og dermed Tysklands velgører - at tilgodese dovne
slavebønder havde været så ondt som at forkæle ulandsmødre der føder
skadeligt mange børn.
SF er umoralsk i extrem grad når de lyver at havstigning er skabt af de rige
lande og vi skal bekæmpe global opvarmning. Hvis vi overlader der til det
fri marked, bliver alle så lykkelige som mulig. Og havene stiger jo ikke så
meget at det gør noget og sker det har vi råd til at flytte ind i landet på
højere jord.
|