8-årig pige vil skilles
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-04-08 12:35

En otte-årig pige har søgt om skilsmisse i Yemen. Hendes 30-årige mand
'gjorde slemme ting og slog,' siger hun.

http://ekstrabladet.dk/112/article995586.ece

Brudgommen er 40 - bruden er 11

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article956097.ece

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Maz Spork

Dato : 14-04-08 05:51

On Apr 14, 1:34 pm, Martin Jørgensen <megaf...@hotmail.com> wrote:
> En otte-årig pige har søgt om skilsmisse i Yemen. Hendes 30-årige mand
> 'gjorde slemme ting og slog,' siger hun.

> [...]

FUT dk.politik.yemen

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-08 13:07

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> FUT dk.politik.yemen

Ja den slags ting skal jo gemmes væk, og så kan man passende sige, jeg ved
intet om den sag.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank

Dato : 14-04-08 13:21

Hej

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

>FUT dk.politik.yemen

Bør du ikke sørge for at gruppen er oprettet før du FUT'er?

Alternativt finde en gruppe der eksisterer?

Mvh
Frank

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-08 14:00

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> Bør du ikke sørge for at gruppen er oprettet før du FUT'er?

Han har ikke futtet noget, der skal lidt mere til, end bare skrive Fut.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-04-08 15:13

N_B_DK wrote:
> "Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> Han har ikke futtet noget, der skal lidt mere til, end bare skrive Fut.

LOL, hold kæft... Skrive FUT og så tro at efterfølgende indlæg bliver
FUT'tet, LOL

Ellers forstår jeg ihvertfald ikke meningen med at skrive FUT til en
anden gruppe...

Fra : Pernille

Dato : 14-04-08 13:02

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En otte-årig pige har søgt om skilsmisse i Yemen. Hendes 30-årige mand
> 'gjorde slemme ting og slog,' siger hun.

> [...]

Det handler om børnemishandling / misbrug!

Fra : Martin

Dato : 14-04-08 09:19

On 14 Apr., 14:02, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Det handler om børnemishandling / misbrug!

Nænæ. Der tager du fejl. Det er OK når bare en præst eller Ruth E har
sagt god for det.

Fra : Vidal

Dato : 15-04-08 13:45

Martin skrev:

> Nænæ. Der tager du fejl. Det er OK når bare en præst eller Ruth E har
> sagt god for det.

Jeg kender ikke til Faderhuset, men tror du
virkeligt folkekirkens præster går ind for pædofili,
børnemishandling og arrangerede ægteskaber????

Tror du ikke, folkekirken er underlagt Danmarks love?

Du er s'gutte for klog min dreng. Eller måske ikke så
gammel?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-08 02:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Du er s'gutte for klog min dreng.

Lad mig gætte, det sagde din far til dig mange mange gange ?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 14-04-08 16:36

Pernille har bragt dette til verden:
> "Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det handler om børnemishandling / misbrug!

Jeps, rigtigt trist.

--
mvh.

Free Tibet!