Lidt om forbindelsen mellem islam og nazis~
Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 13-04-08 14:07

Jeg ved ikke hvem jeg hader mest. Er det extremisterne eller deres
danske landsforræder-medløbere?

http://www.themiddleeastnow.com/musnazi.html

/Kim

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-04-08 21:17

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i meddelelsen
Jeg ved ikke hvem jeg hader mest. Er det extremisterne eller deres
danske landsforræder-medløbere?

http://www.themiddleeastnow.com/musnazi.html

nej dem der hader mest er afgjort en lille gruppe (som fylder ganske meget
herinde) der i forvejen er hårdt ramt af fantasiløshed, angst, og åndeligt
armod.

Peter

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-04-08 22:05

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> nej dem der hader mest er afgjort en lille gruppe (som fylder ganske meget
> herinde) der i forvejen er hårdt ramt af fantasiløshed, angst, og

Nåee, skulle du mon ikke først lære at stave til "dianose" før du fører dig
frem

Mvh
Martin

Fra : Maz Spork

Dato : 14-04-08 05:01

On Apr 13, 11:04 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Nåee, skulle du mon ikke først lære at stave til "dianose" før du fører dig
> frem

Nej, nej, det hedder "diagnæse" - sådan en får man, når man opdager,
at der findes mennesker, der hader ekstremisme uden naivt at tro, at
alle muslimer er ekstremister.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-04-08 13:00

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Nej, nej, det hedder "diagnæse" - sådan en får man, når man opdager,
at der findes mennesker, der hader ekstremisme uden naivt at tro, at

----------------

Var alle nazipartiets medlemmer ekstremister - Günter Grass fx ?

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-08 20:15

> [...]
> alle muslimer er ekstremister.

> Var alle nazipartiets medlemmer ekstremister - Günter Grass fx ?

Nej, han var idealist! Det var mange der syntes det lød godt og rigtigt, det
Hitler sagde. Det var først, da det blev ført ud i livet at folk kunne se at
der var et eller andet der haltede. Ligesom med Marx!

Hilsen Ivan