Mistænkt: Jeg myrdede Engla.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:04

http://ekstrabladet.dk/112/article995392.ece

<citat>
Tidligere dømt for fire sex-overgreb
Den 42-årige blev anholdt i mandags og har siden været afhørt i sagen.
I fredags blev han varetægtsfængslet.

Han er tidligere dømt for voldtægt og voldtægtsforsøg og blev set i
området, hvor Engla forsvandt.
</citat>

Endnu en sag, hvor en uskyldig pige har måtte lade livet for at
tilfredssestille en pædofil sygelige tendenser.

Vi har selv en sag her i dk, der minder om den, skorstensfejeren der
kvalte og voldtog en 10 årig pige, lidt uden for aalborg.

Jeg mener stadig, at når man er 100% sikker på at gutten er den
skyldige, så er aflivning den eneste løsning.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 19:15

Ludvig Nielsen. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article995392.ece

> Endnu en sag, hvor en uskyldig pige har måtte lade livet for at
> tilfredssestille en pædofil sygelige tendenser.

Pædofil ? han har tilstået et andet mord i 2000, det var en 30 årig kvinde,
men ingen steder har jeg læst noget om et seksuelt motiv (og har heller ikke
læst noget om at de sex overgreb var mod børn/mindreårige)

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:18

N_B_DK formulerede spørgsmålet:

> Pædofil ? han har tilstået et andet mord i 2000, det var en 30 årig kvinde,
> men ingen steder har jeg læst noget om et seksuelt motiv (og har heller ikke
> læst noget om at de sex overgreb var mod børn/mindreårige)

Pigen han har myrdet var 10år, så det alene "pynter" ham med titlen.

Men uanset hvad, så er det da ikke en man kan have gående frit omkring.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 19:34

Ludvig Nielsen. wrote:

> Pigen han har myrdet var 10år, så det alene "pynter" ham med titlen.

Man er ikke pædofil pga man dræber en 10 årig, jeg forstår nu bedre at du
ser pædofile alle vegne.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:37

N_B_DK sendte dette med sin computer:

> Man er ikke pædofil pga man dræber en 10 årig, jeg forstår nu bedre at du ser
> pædofile alle vegne.

Hvor ved du fra han ikke har forgrebet sig på hende, der bliver jo
netop nævnt at han har 4 tidligere domme for sexovergreb.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 19:41

Ludvig Nielsen. wrote:

> Hvor ved du fra han ikke har forgrebet sig på hende,

Hvorfra ved du at han har ?

>der bliver jo
> netop nævnt at han har 4 tidligere domme for sexovergreb.

Ja, og indtil der er kommet mere frem, vides det ikke om hvilken alder
ofrene har haft, men det skal ikke standse dig for at kalde alle pædofile
vel ?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:43

N_B_DK tastede følgende:

> Hvorfra ved du at han har ?

> Ja, og indtil der er kommet mere frem, vides det ikke om hvilken alder ofrene
> har haft, men det skal ikke standse dig for at kalde alle pædofile vel ?

Måske du skulle følge lidt bedre med i sagen, så ville du vide at han
er tidligere dømt for, tadaaa pædofili.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:46

N_B_DK forklarede den 13-04-2008:

> Hvorfra ved du at han har ?

Han er tidligere dømt for pædofili, så oddsne er ret gode.

> Ja, og indtil der er kommet mere frem, vides det ikke om hvilken alder ofrene
> har haft, men det skal ikke standse dig for at kalde alle pædofile vel ?

Uanset hvad der kommer frem, manden _er_ tidligere _dømt_ for pædofili,
hvad er det i den sætning du _ikke_ forstår.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : preben nielsen

Dato : 13-04-08 19:39

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Endnu en sag, hvor en uskyldig pige har måtte lade livet for at
> tilfredssestille en pædofil sygelige tendenser.

Er han da pædofil ??

-p

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 19:40

preben nielsen frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er han da pædofil ??

Ja

<citat>
Det viste sig hurtigt, at manden havde et blakket ry. Han var tidligere
dømt for pædofili.
</citat>

http://www.bt.dk/article/20080413/krimi/80413041/

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-04-08 20:13

> [...]
>
> Ja
>
> <citat>
> Det viste sig hurtigt, at manden havde et blakket ry. Han var tidligere

Det er også interessant hvor vanskelige disse seriemordere er at spotte for
deres omgangskreds:

Venner af den 42-årige lastbilchauffør, der er anholdt i sagen om den
svenske 10-årige pige Engla Juncosa-Höglunds forsvinden, er chokerede over
anholdelsen af deres ven.

Hans barndomsven kan - trods den 42-åriges tidligere domme - ikke i sin
vildeste fantasi forestille sig, at lastbilchaufføren står bag Englas
forsvinden.

- Et kærligere menneske findes ikke. Jeg var ved at få kaffen galt i halsen,
da jeg blev klar over, at det var ham, politiet havde anholdt. Jeg vil blive
meget chokeret, hvis det viser sig, at han har noget med denne tragedie at
gøre, siger vennen, der har kendt den 42-årige hele sit liv, til Expressen.

En anden ven, der deler samme sportsinteresse som den anholdte, er ligeledes
forfærdet ved anholdelsen.

- Jeg kan ikke forestille mig, at han har gjort det. Han er meget glad for
og har nemt ved at omgås børn.

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:16

Martin Larsen:
> [...]
> forfærdet ved anholdelsen.
>
> - Jeg kan ikke forestille mig, at han har gjort det. Han er meget glad for og

Det er nok mest det, at det er nemmere at lukke øjnene, og så håbe på
at det forsvinder, den holdning er der også et par stykker på usenet
der har.

Men allerede ved den første dom, skulle noget radikalt have været
gjort, så ville den lille pige havde været i live idag.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-08 20:34

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalte og voldtog en 10 årig pige, lidt uden for aalborg.
>
> Jeg mener stadig, at når man er 100% sikker på at gutten er den skyldige,

Igen efterlader det spørgsmålet: Hvorfor kom han ud efter det først
overgreb? Gav man mon en tidsbestemt straf, smed man manden ind i fx 2 år og
sendte ham derefter ud igen? Det er i såfald faktisk ikke så forfærdeligt
stor mysterium han gentager forbrydelsen, denne gang sikrer han sig bare der
ikke er et vidne og at hans forbrydelse dermed ikke kunne opdages (troede
han).

Skorstensfejersagen var det ikke i Tønder? Anyway, gav man ikke manden der
en tidsubestemt dom, så svinet først kommer ud, når han er særdeles meget
sikker på han ikke gentager forbrydelsen (eller til regeringen mangler
plads).

De pædofile er alt efter temperament psykisk syge eller bare
adfærdsafvigende i en sådan grad at de skal behandles, før det går galt
(igen). Men det er jo ikke mere end 3-4 dage siden du latterligegjorde en
anonym hjælpelinie der netop har til formål at forhindre pædofile i at begå
overgreb. Det er faktisk også derfor jeg kalder dem psykisk syge. Een ting
er at personen synes en 12-årig er lækker, det er sådan set personens ret at
have den mening, selvom den er svær at forstå eller bare forholde sig til,
men at nogle drømmer om at udleve fantasien og selvom de kan se det er
forkert, alligevel gør det. Ja, det er sguda noget, der må kaldes et psykisk
problem. Man må naturligvis antage at det kun er en pædofil der har erkendt
at sin lyst er et problem, der vil benytte sig af psykologbistand (og vel
også dermed er dem der kan nåes). Dem der ikke kan nåes skal selvfølgelig
ikke ud igen, men skal beholdes i forvaring, ikke for at straffe dem, man
straffer ikke psykisk syge for at være psykisk syge, men for at beskytte
samfundet mod dem.

Det med at aflive folk tager jeg som en dårlig spøg. Tror du med sådan en
lov i hånden du nogensinde får nogen til at erkende sin forbrydelse og
dermed kommer på rette vej? Erkendelse af at personen har gjort noget
forkert er alfa omega. Derfor nytter det heller ikke noget at bare give dem
en tidsbestemt straf, så kan personen sidder og mastribuere til fantasier om
børn i 2-3 år og så gå direkte ud uden på noget tidspunkt at have nået frem
til grunden hvorfor personen sad inde. Husk på at den pædofile måske ikke
engang forstår sin dom. Her tænker jeg på personen der har opsnuset en
10-årig på nettet, der "frivilligt" har dyrket sex med den dømte. Argumentet
fra den pædofile er at det er samfundet, der har bildt barnet ind det er
forkert, selvom det er ikke er forkert, altså set fra den pædofiles
synsvinkel. En sådan person kan man naturligvis ikke slippe ud igen. Men det
er jo det, man i vid udstrækning gør idag.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:41

Kim2000 formulerede søndag:
....snip

> Det med at aflive folk tager jeg som en dårlig spøg.

Tro mig, det er det ikke.

> [...]
> synsvinkel. En sådan person kan man naturligvis ikke slippe ud igen. Men det
> er jo det, man i vid udstrækning gør idag.

De er ikke besværet værd, en sprøjte er langt bedre og så er det en
permanent løsning, men jeg snakker kun om dem der er 100% skyldige, ved
tvivl, skal de bures inde indtil man kan sige 100% om de har gjort det
eller ej.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-08 20:42

> [...]
> permanent løsning, men jeg snakker kun om dem der er 100% skyldige, ved
> tvivl, skal de bures inde indtil man kan sige 100% om de har gjort det

Komplet spild af tid og energi at skrive et svar til dig kan jeg se.....

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:44

Kim2000 frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Komplet spild af tid og energi at skrive et svar til dig kan jeg se.....

Ingen tvang dig, du har din mening, helt i orden, jeg har min.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 20:56

Kim2000 wrote:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Komplet spild af tid og energi at skrive et svar til dig kan jeg
> se.....

Lige præcist det jeg skrev for cirka 50 sekunder siden efter at have læst
dit glimrende tænksomme indlæg..

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 20:55

Kim2000 wrote:
> [...]
> synsvinkel. En sådan person kan man naturligvis ikke slippe ud igen.
> Men det er jo det, man i vid udstrækning gør idag.

Jeg forstår ikke du gider spilde dine saglige argumenter på Ludvig. Manden
er rablende rabiat.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:56

Frank Leegaard skrev:

> Jeg forstår ikke du gider spilde dine saglige argumenter på Ludvig. Manden er
> rablende rabiat.

Ja, for der er bestemt ikke noget galt med de pædofile, vel.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:04

Ludvig Nielsen. wrote:

> Ja, for der er bestemt ikke noget galt med de pædofile, vel.

Naturligvis er der masser af galt med de pædofile. Det tror jeg da stort set
alle er enige i herinde. Du overreagerer bare totalt.

Jeg følte mig da også frustreret da jeg først læste om forsvinden og dernæst
nu om fakta. Jeg kan bare ærligt talt ikke tage dine overreaktioner
alvorlige. Klart at en sådan forbrydelse vækker til eftertanke. Den kan sgu
da ikke andet for ordentlige og redelige mennesker. Men dødsstraf og
lignende er bare ikke ordentligt og redeligt.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:10

Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> Naturligvis er der masser af galt med de pædofile. Det tror jeg da stort set
> alle er enige i herinde. Du overreagerer bare totalt.

I din optik ja, men hvorfor.

> [...]
> da ikke andet for ordentlige og redelige mennesker. Men dødsstraf og lignende

Dødsstraf er det eneste der virker, alt andet er forsøgt og har fejlet.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:12

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> I din optik ja, men hvorfor.

> Dødsstraf er det eneste der virker, alt andet er forsøgt og har
> fejlet.

Rejs til Kina eller Iran.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:15

Frank Leegaard udtrykte præcist:

> Rejs til Kina eller Iran.

Hvorfor skulle jeg dog det, jeg er dansk og stolt af det, jeg håber dog
at vi får strammet de hængepartier vi har op.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:16

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard udtrykte præcist:

> Hvorfor skulle jeg dog det, jeg er dansk og stolt af det, jeg håber
> dog at vi får strammet de hængepartier vi har op.

Så kan du jo også kæmpe for at befri Tibet? ...

/F

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-08 20:57

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke du gider spilde dine saglige argumenter på Ludvig. Manden
> er rablende rabiat.

Ja, han er en meget angst person, det er synd for ham.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:01

Kim2000 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, han er en meget angst person, det er synd for ham.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde ham angst. Manden er uden for kategori.

Men reelt set mener jeg også at han tenderer psykisk behandlingskrævende
sygdom.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:02

Frank Leegaard:

> Jeg ved ikke om jeg vil kalde ham angst. Manden er uden for kategori.
>
> Men reelt set mener jeg også at han tenderer psykisk behandlingskrævende
> sygdom.

Sjovt som du bliver ved med dit mudder, går det dig virkelig så meget
på, at jeg har en holdning til pædofile og hvad der bør gøres ved dem.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:05

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard:

> Sjovt som du bliver ved med dit mudder, går det dig virkelig så meget
> på, at jeg har en holdning til pædofile og hvad der bør gøres ved dem.

Din holding er jo syg Ludvig. Den tenderer en sygdom der minder om deres i
sin absolutte form..

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:11

Frank Leegaard forklarede den 13-04-2008:

> Din holding er jo syg Ludvig. Den tenderer en sygdom der minder om deres i
> sin absolutte form..

Javel ja, hvorfor er aflivning af disse misfostre så forfærdeligt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:13

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard forklarede den 13-04-2008:

> Javel ja, hvorfor er aflivning af disse misfostre så forfærdeligt.

I rest my case. Der må professionelle på banen .....

/F

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-04-08 06:57

Enig.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 21:43

Kim Larsen wrote:
> "Frank Leegaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Enig.

Jeg tror sgu ikke engang opgaven kan klares af den lokale
distrikstpsykiatri.

Der må merre kompenente kræfter til.

Sct. Hans eller noget der ligner. Evt forvaring.

/F

Fra : Vedic Moderator

Dato : 13-04-08 21:34

> Frank Leegaard forklarede den 13-04-2008

> Javel ja, hvorfor er aflivning af disse misfostre så forfærdeligt.

Sagde du aflivning af misfostre? så er der vel for dit vedkommende tale om
en form for selvmord. Da du om nogen må siges at være gruppens "enfant
terrible".

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:38

Vedic Moderator har bragt dette til os:
> [...]
>>

> Sagde du aflivning af misfostre? så er der vel for dit vedkommende tale om
> en form for selvmord. Da du om nogen må siges at være gruppens "enfant

Nu får du et "LOL" fra Frank, han søger nemlig ligesindede.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:55

Ludvig Nielsen. wrote:
> Vedic Moderator har bragt dette til os:

> Nu får du et "LOL" fra Frank, han søger nemlig ligesindede.

Faktisk er der mere grund til at græde over dig Ludvig. Det er ganske
seriøst ment.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:56

Frank Leegaard sendte dette med sin computer:

> Faktisk er der mere grund til at græde over dig Ludvig. Det er ganske seriøst
> ment.

Ødelagde jeg nu din chance for at "lolle" af mandens vitz, vor var det
synd!

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:09

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard sendte dette med sin computer:

> Ødelagde jeg nu din chance for at "lolle" af mandens vitz, vor var det
> synd!

Du er vist den eneste der ville grine af den slags. Andre ser dig mere som
en sørgelig skikkelse. Sexforskrækket og straffeliderlig som kun en
forskruet islamist ellers kan være.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 22:12

Frank Leegaard formulerede søndag:

> Du er vist den eneste der ville grine af den slags. Andre ser dig mere som en
> sørgelig skikkelse. Sexforskrækket og straffeliderlig som kun en forskruet
> islamist ellers kan være.

En nerve kan jeg se, du er bare så forudsigelig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:20

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard formulerede søndag:

> En nerve kan jeg se, du er bare så forudsigelig.

Kald det hvad du vil. Jeg har mest af alt ondt af dig. Oprigtigt ondt.

Det er ikke engang mudder eller drilleri.

Det er cool facts.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 22:27

Frank Leegaard frembragte:

> Kald det hvad du vil. Jeg har mest af alt ondt af dig. Oprigtigt ondt.
>
> Det er ikke engang mudder eller drilleri.
>
> Det er cool facts.

Det skal du ikke have, for problemet er helt på din side.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:31

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard frembragte:

> Det skal du ikke have, for problemet er helt på din side.

Så ondt har jeg nu altså heller ikke af dig. Dine psykiske problemer kan og
vil jeg ikke forsøge at løse for dig. Jeg vil gerne give et velment råd.
Længere strækker den så heller ikke.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 22:35

Den 13-04-2008, skrev Frank Leegaard:

> Så ondt har jeg nu altså heller ikke af dig. Dine psykiske problemer kan og
> vil jeg ikke forsøge at løse for dig. Jeg vil gerne give et velment råd.
> Længere strækker den så heller ikke.

Du er ret optaget af psykiske problemer, nogen speciel grund?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:42

Ludvig Nielsen. wrote:

> Du er ret optaget af psykiske problemer, nogen speciel grund?

At jeg reelt mener at du har behandling behov. Det er ikke spor
mudderkastning eller noget. Du er sgu da opfyldt af tvangstanker og lort.

/F

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-04-08 10:40

> Faktisk er der mere grund til at græde over dig Ludvig. Det er ganske
> seriøst ment.

Ja psyken har det ikke godt hos den mand.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 21:45

Kim Larsen wrote:
> "Frank Leegaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Ja psyken har det ikke godt hos den mand.

For øjeblikket projicerer han over at min mor måtte være luder fordi hendes
førstefødte var "horeunge".

Jeg har opgivet at manducere ham i det danske sprog. Der skal ligesom i
andre sammenhænge professionelle på banen.

/F

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-04-08 10:42

> Din holding er jo syg Ludvig. Den tenderer en sygdom der minder om
> deres i sin absolutte form..

Derfor bør man heller ikke køre på ham, det er nogenlunde i kategori med BWs
mentale tilstand.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 21:48

Kim Larsen wrote:
> "Frank Leegaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Derfor bør man heller ikke køre på ham, det er nogenlunde i kategori
> med BWs mentale tilstand.

BW har bestemt sine lyse øjeblikke. Han virker bestemt heller ikke så
opfyldt af had som Ludvig.

Manden minder mest af alt en helvedesprædikant fra bibelbæltet i USA eller
en syg Imam.

Det sjove (tragiske) er at han ikke selv kan se at det netop er dem han
minder om mest af alt.

Hans strafforfølgningspolitik er som snydt ud af politbureauet i Kina.
Heller ikke det kan han overskue at forstå.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:01

Kim2000 sendte dette med sin computer:

> Ja, han er en meget angst person, det er synd for ham.

Slet ikke, bare ikke blind som visse andre.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:06

Ludvig Nielsen. wrote:
> Kim2000 sendte dette med sin computer:

> Slet ikke, bare ikke blind som visse andre.

Du er netop blind Ludvig. Du har jo tunnelsyn mht til mulige løsninger på en
tragisk ting.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:12

> Du er netop blind Ludvig. Du har jo tunnelsyn mht til mulige løsninger på en
> tragisk ting.

Slet ikke, men vi skylder _alle_ børn, at vi lukker af for disse
misfostres mulighed for at gøre det anden gang.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:15

Ludvig Nielsen. wrote:

> Slet ikke, men vi skylder _alle_ børn, at vi lukker af for disse
> misfostres mulighed for at gøre det anden gang.

Noget bør der da gøres. Jeg er bare temmelig sikker på at dine forslag
aldrig vil blive politik i DK.

Rejs til Iran, Kina eller ned til Saudi Arabien. Deres verdensanskuelse
ligner din.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:18

Frank Leegaard tastede følgende:

> Noget bør der da gøres. Jeg er bare temmelig sikker på at dine forslag aldrig
> vil blive politik i DK.

Man har jo lov til at håbe, folk sagde også at der ikke ville komme en
rygelov, da den kom, sagde de, der ingen bøder ville blive uddelt, det
bliver der, og rygeloven bliver strammet yderligere, så hvorfor skulle
en kraftig opstramning af loven omkring pædofili ikke blive strammet.

> Rejs til Iran, Kina eller ned til Saudi Arabien. Deres verdensanskuelse
> ligner din.

Nej, du er nærmere deres overbevisning, i de lande er børnemishandling
jo nærmest hverdag.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:27

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> bliver der, og rygeloven bliver strammet yderligere, så hvorfor skulle
> en kraftig opstramning af loven omkring pædofili ikke blive strammet.

Du mangler fuldstændig og aldeles perspektivering og relationssans. Stakkels
Ludvig. At sammenligne pædofili med rygning Stakkels Ludvig.

> Nej, du er nærmere deres overbevisning, i de lande er børnemishandling
> jo nærmest hverdag.

Hvor ved du for øvrigt det fra?

Hvor fra tror du at jeg går ind for børnemishandling? De mennesker jeg har
set mishandle børn, er netop absolutte typer som dig. Stakkkels Ludvig ...
Stakkels Ludvig. Tag nu og få en snak med folk der står dig nær, men ikke
alt for nær. Du har jo et fuldstændig forkvaklet forhold til livet.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:34

Frank Leegaard skrev:

> Du mangler fuldstændig og aldeles perspektivering og relationssans. Stakkels
> Ludvig. At sammenligne pædofili med rygning Stakkels Ludvig.

Slet ikke, men du magtede altså ikke at læse og forstå, jeg gjorde dig
blot opmærksom på, at selvom I "pædofilvennerne" mener at der ikke
kommer en stramning, så kan det godt ske alligevel, "rygevennerne" tog
fejl med hensyn til rygning.

> Hvor ved du for øvrigt det fra?

Brug dine øjne, øre og følg lidt ed i hvad der sker ude i den rigtige
verden, så ville du også vide det.

> [...]
> Stakkels Ludvig. Tag nu og få en snak med folk der står dig nær, men ikke alt
> for nær. Du har jo et fuldstændig forkvaklet forhold til livet.

Hvis min holdning er forkvaklet i forhold til din opfattelse af
tingene, så er det ikke noget problem.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:56

Ludvig Nielsen. wrote:

> [...]
> verden, så ville du også vide det.

> Hvis min holdning er forkvaklet i forhold til din opfattelse af

Overvej alligevel at find en snakke med tingene om. Det er reelt seriøst
ment. Du er helt ude på en tangent.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:59

Frank Leegaard formulerede søndag:

> Overvej alligevel at find en snakke med tingene om. Det er reelt seriøst
> ment. Du er helt ude på en tangent.

Slet ikke, men har du tænk på at dit dømmen alle som
værende psykisk syge, måske er et tegn på at du har et problem, bare en
tanke.

Ude af tangenten, det er når du f.eks. kaster om dig med ord som
"thailuder" "perker" osv.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:11

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> en tanke.
>
> Ude af tangenten, det er når du f.eks. kaster om dig med ord som

Bo har været indlagt mange gange. Jeg er overbevist om at det er ditto sket
med Steen Hjortsø. Hvad med dig selv? Har du rundet "systemet".

At kalde en thailuder for en thailuder er korrekt varebetegnelse. Længere er
den vist ikke.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 22:15

Frank Leegaard:

> [...]
> med Steen Hjortsø. Hvad med dig selv? Har du rundet "systemet".
>
> At kalde en thailuder for en thailuder er korrekt varebetegnelse. Længere er

Du gav ikke en forklarring på dit brug af ordet "perker" er du flov
over dine racisttendenser?

Men det korte af det lange, du er en sølle fyr, det fremgår helt klart
af dit indlæg.

--
mvh.

Free Tibet!