Gud straffer Ruth Evensen
Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-04-08 19:29

Gud har så valgt at straffe Ruth Evensen pga af sin manglende næstekærlighed
ifht til Ungdomshus.

/F

Fra : Peter

Dato : 12-04-08 19:31

Frank Leegaard wrote:

> Gud har så valgt at straffe Ruth Evensen pga af sin manglende
> næstekærlighed ifht til Ungdomshus.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/04/12/125659.htm

(1) der findes ikke en gud

(2) selvom der gjorde, ville den være skide ligeglad med faderhuset og
ungdomshuset

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-04-08 20:33

Peter wrote:

> (1) der findes ikke en gud
>
> (2) selvom der gjorde, ville den være skide ligeglad med faderhuset og
> ungdomshuset

3) Eller også ville Han vel sikkert stille det ret påfaldende oplagte
spørgsmål: "WHO'S YOUR DADDY?"

(jvf. Johannesevangeliet 8:44 ;-D)

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 12-04-08 21:20

Anders Peter Johnsen wrote:

> 3) Eller også ville Han vel sikkert stille det ret påfaldende oplagte
> spørgsmål: "WHO'S YOUR DADDY?"

Og Ruth Evensen vil svare :
"COZ I´M YA MOMMA"
.....eller noget.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-04-08 21:32

Michael Weber wrote:

> Og Ruth Evensen vil svare :
> "COZ I´M YA MOMMA"
> ....eller noget.

og datteren vil svare at hun højst er moder til Belzebub.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-04-08 20:53

Peter wrote:

> (1) der findes ikke en gud

Snak med Ruth om det. Det er hendes logik jeg tænker i.

/F

Fra : Jim

Dato : 12-04-08 23:11

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Gud har så valgt at straffe Ruth Evensen pga af sin manglende
> næstekærlighed ifht til Ungdomshus.

Definer gud!

Fra : Birgitte

Dato : 12-04-08 23:22

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Definer gud!

En definition:

- Gud er den absolutte skønhed, fordi han er den absolutte personlige
eksistens. Som sådan vækker han længslen, befrier den og tiltrækker den.

- Gud er kærlighed. Han er ekstatisk kærlighed, der går ud af sig selv, for
at få skabningerne til at tage del i sit eget liv.

- At tro er at vide sig elsket og at besvare kærlighed med kærlighed.
Olivier Clément

--
Venlig hilsen
Birgitte

Fra : Jim

Dato : 12-04-08 23:52

"Birgitte" <birgitte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> - Gud er den absolutte skønhed, fordi han er den absolutte personlige
> eksistens. Som sådan vækker han længslen, befrier den og tiltrækker den.

Han? Er det en mand?

> - Gud er kærlighed. Han er ekstatisk kærlighed, der går ud af sig selv,
> for at få skabningerne til at tage del i sit eget liv.

Nå?

> - At tro er at vide sig elsket og at besvare kærlighed med kærlighed.
> Olivier Clément

Ok.. har du nogensinde mødt ham? Hvordan ser han ud? Hvor bor han?

Never mind.. Jeg sige dig, hvor 'gud' bor.. 'Gud' bor i synapserne.
Og der er 'han' kun, fordi man har en brist i den frontale cortex. Det
kaldes mangel på rationel tænkning.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-08 00:24

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Definer gud!

iNDTIL sPINOZA
var Gud en menneskeagtig ånd med bolig i Himlen der fulgte med i alt
levendes liv og griber straffende og regulerende ind, fzmed pest mod syndige
folk.
Usynlig og allestedsnærværende og retfærdig med straf og belønnings
redskaberne Helvede(skærsilden) og Paradis.

EFTER SPINOZA 1567-1623
har lærde i stigende grad oplevet den af samfundet og kirken krævede
gudsdyrkelse om noget der bør rettes mod en abstrakt ånd i naturen. Deister
og panteister som Goethe og Einstein satte lighedstegn mellem NATUREN og GUD
og denne skoles superprovokatører såsom Voltaire og Jefferson afviste at
Gud pga bønner blandede sig som en fyrste blander sig i sine undersåttes liv
og belønner de servile og straffer de egoistiske.
Islam betyder "underkastele" og er ikke kommet til et sådant abstrakt
gudsbegreb endnu, for de har ikke haft en oplysningstid med
fornuftdyrkelse - de lever med overtro.

UDDYBNING

_Glistrup-museum og Eugenius Warming botanisk have_

En million arv vil i provinsen blive brugt på et Mogens Glistrup museum, som
vil knytte an til en hjemmeside med centrale skrifter om tidens største
danske politiske fornyer.

Næppe mange skoler vil sende sine klasser på eskursion til en så
godheds-kritisk institution, så jeg tænker på at oprette en filial Bjelkes
Alle 46.

Når der ikke er stort besøgstal via skole-trafik, vil der ikke være store
indtægter og ikke grund til at have daglig åbningstid, snarere et
telefonnummer (mit) hvortil man meddeler sit besøg og så leverer jeg guided
tour vedr skrifter m.m. og besvarer spørgsmål. Gode kustoders svar til
nysgerrige besøgende er ofte den bedste del af et museumsbesøg.

Sideløbende kan udendørs skabes en seværdighed ud af den Darwinistiske kamp
mellem planter med forskellig metabolisme, som var forskningsområdet for min
oldefar, Eugenius Warming (1847-1924) som der er statue af ved Botanisk
Institut, Københavns universitet

og som ligger begravet på Assistens Kirkegård få hundred meter herfra.

Jeg har søgt om at lade vort familiegravsteds beplantning rumme en sådan
folkeoplysende eksemplificering af den planteøkologi, som han er
internationalt berømmet opfinder af, og den Darwinisme, som han var med til
at introducere til det københavnske borgerskab. Som præstesøn og flittig
kirkegænger var han garant for at Darwins nytænkning og den deraf affødte
Herbert Spencers social-darwinisme ikke var ateistisk og farlig for
samfundets stabilitet omkring år 1900 - hvilket den dog blev, da Hitler
længe senere indlemmede ismen i nazisme. Hvilket naturligvis tiden var gjort
moden til, at de hundreder af biologiske videnskabsmænd, der op til 1930'erne
havde populariseret, hvad i dag er banaliteter om mutation, selectionm den
stærkestes overlevelse og arternes oprindelse.

Slyngplanten "Arkitektens trøst" har kirkegårdsledelsen forbudt mig at
plante på min oldefars gravsted, som min familie og slægt har gjort mig til
skødehaver dvs bestyrer af.

Den drabelige kamp med alskens urter og træer incl i 2 sals højde opad mit
hus, er som en levende grøn statue af en ridders kamp med en drage i min
have.

Et smukt sindbillede på hvordan markedsmekanismerne raser, så minimal
arbejdsindsats giver maximal frodighed, og i dette tilfælde haveæstetik.

Nogle har en smag om, at en have skal være gennemkontrolleret og
traditionel, med firkantede bede og brune, revne jordflader hvor der er
pertentligt luget . Min flerfarvede have brug af plastikposer i stedet for
blomster er månedens happening i på Bjelkes Alle der støder op til Assistens
Kirkegård og er selvfølgelig ikke "botanisk have" i museumsagtig og
plante-arts henseende , men når et politisk parti, S, misinformerer, at der
er biologiske miljøfordele ved forbud mod plastikposer, så er det i Eugenius
Warmings ånd, at der udfra en opsigtsvækkende og af forbipasserende meget
fotograferet havehappening skrives avisartikler, der modsiger de
miljø-skadelige magthavere. Se artiklen "De skønne plastikposer" i
Jyllandsposten 12.4.08 af cand.scient. Bo Warming.

Desværre skulle der en grusom verdenskrig til for at de socialdarwinistiske
fejlskud nu "bider i støvet" og overvindes af klog psykologi om "social arv".

Det har været min livsopgave at være antiracist i så henseende, startende
med 4 års ulandsarbejde med introduktion af Vestlig civilisation i
afrikansk og afghansk kultur. At problemer i disse lande er af kulturel og
ikke genetisk karakter, er der consensus om blandt professionelle, der er
ansat med sådant arbejde, fx mine tidligere kolleger i Danida og FN.

Efterfølgende har jeg formidlet legal, privatiseret (dvs glistrupsk)
sæddonorinsemination til danske og udenlandske barnløse par, der valgte
donor blandt sunde familiefædre i forskellige dele af vort land.

Erfaringerne med dette gør det indlysende, at social arv er afgørende for
forældres påskønnelse af deres børn, ikke om social-forælder på traditionel
vis også er biologisk forælder.

Tredje aspekt af den antiracisme jeg står for, er at jeg ved for 15 år siden
at have giftet mig med en mellemtekniker af konfuziansk ophav (fra Tokyo)
har forsket i hvad EU kan lære af de fjernøstlige overlegne kulturer og
deres konsekvente indretning af samfundet efter de retningslinier, som
Glistrup nåede frem til i sit politiske arbejde

Heldigvis har Kirkegården tilladt plantning af jordbær på gravstedet,
hvilket vil være en nyskabelse således at kombinere nyttehave med
kirkegårds-prydvækster. At gavne og fornøje, lød Holbergs bud og Eugenius
Warming og Mogens Glistrup tog begge denne tråd op.

Bo Warming cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 00:04

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Gud har så valgt at straffe Ruth Evensen pga af sin manglende
> [...]
Ha ha.. Så kan de sgu lærer det, de religiøse sataner.
Jeg glæder mig til at se Ruth i gældsfængsel... Hmm det findes vist ikke
mere, nederen!

vv

Fra : Wilstrup

Dato : 13-04-08 07:15

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> Jeg glæder mig til at se Ruth i gældsfængsel... Hmm det
> findes vist ikke mere, nederen!

jo, det findes skam -man kan tilbageholdes i op til 6 måneder
hvis man skylder fx i skat og ikke vil betale. Men ordet
"gældsfængsel" som knæsat i en eksisterende lov findes ganske
rigtigt ikke - men man sætter 'ølse for, man sætter 'ølse'
bag - pølsen beholder dog sin smag.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-08 08:42

Wilstrup wrote:
> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
>
> jo, det findes skam -man kan tilbageholdes i op til 6 måneder
> hvis man skylder fx i skat og ikke vil betale.

Dokumentation ? (nå nej den slags bagateller beskæftiger du dig ikke med)

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 12:45

Wilstrup wrote:
> [...]
> "gældsfængsel" som knæsat i en eksisterende lov findes ganske
> rigtigt ikke - men man sætter 'ølse for, man sætter 'ølse'

Det er jo nok kun i fald der laves skyldnersvig. Om noget sådant er på tale
skal jeg ikke kunne sige. Det fryder mig usigeligt at grunden efter der er
kostet nedrivning og klargøring, ikke kan indbringe buddet dengang ungeren
stod der.

Så så som sagt: Gud straffer Ruth ..
/F

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 12:51

> [...]
> der er kostet nedrivning og klargøring, ikke kan indbringe buddet dengang

Ja, er livet ikke herligt, når nu skidt skal være, så er det sgu lækkert at
hun får løn som fortjent nu.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 13:34

vvv har bragt dette til os:

> Ja, er livet ikke herligt, når nu skidt skal være, så er det sgu lækkert at
> hun får løn som fortjent nu.

Så må vi da håbe de autonome dør af AIDS, jeg mener løn som forskyldt,
de både tager stoffer, stjæler er voldelige og horer som kaniner så
chancen er da ret god for at de må lide en smertefuld død, hvis ikke
AIDS så "bare" kræft i en ondsindet variant.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 15:02

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> chancen er da ret god for at de må lide en smertefuld død, hvis ikke
> AIDS så "bare" kræft i en ondsindet variant.

Nu er det jo kun tosser som Ruth og dig der tror på en Gud.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 15:05

Følgende er skrevet af Frank Leegaard:

> Nu er det jo kun tosser som Ruth og dig der tror på en Gud.

Bortset fra det er din tråd, og jeg er ateist, Frank du gør dig selv
mere og mere til grin.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 18:31

Ludvig Nielsen. wrote:
> Følgende er skrevet af Frank Leegaard:

> Bortset fra det er din tråd, og jeg er ateist, Frank du gør dig selv
> mere og mere til grin.

For et menneske der ikke kan sætte sig ind i andre tanker vil det (muligvis)
være til grin. Jeg tror nu flere griner af dig og dine tvangstanker. Hvis
ikke de nærmere græmmes.

/F

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 15:15

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> vvv har bragt dette til os:

> Så må vi da håbe de autonome dør af AIDS, jeg mener løn som forskyldt, de
> både tager stoffer,
Gør de det? Jeg kander kun til hash, det får man vist ikke aids af.

>horer som kaniner så

Det er der vel ikke noget galt i. Du skulle prøve Ludvig, jeg tror du ville
blive et bedre menneske.

> chancen er da ret god for at de må lide en smertefuld død, hvis ikke AIDS
> så "bare" kræft i en ondsindet variant.

Du kan håbe kan du. Jeg er nu ikke stødt på en eneste i det milijø med ADIS,
så du skal nok ikke gøre dig for store forhåbninger.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 15:20

vvv har bragt dette til os:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Gør de det? Jeg kander kun til hash, det får man vist ikke aids af.

Og så alle de andre tin, limsnifning og gassnifning osv. de autonome er
en flok gemene misbrugere.

> Det er der vel ikke noget galt i. Du skulle prøve Ludvig, jeg tror du ville
> blive et bedre menneske.

Nej tak, jeg holder mig til een partner.

> Du kan håbe kan du. Jeg er nu ikke stødt på en eneste i det milijø med ADIS,
> så du skal nok ikke gøre dig for store forhåbninger.

Ikke du ved, men hvad ved du i grunden også.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 15:45

> Og så alle de andre tin, limsnifning og gassnifning osv. de autonome er en
> flok gemene misbrugere.

Det ved du nemlig, du som kom der i tide og utide. Tror du ikke de nordjyske
fordomme er løbet af med dig.

> Nej tak, jeg holder mig til een partner.

Det er jeg ikke i tvivl om.. Jeg du er så gennemført kedelig normaldansker
som man kan blive.

> Ikke du ved, men hvad ved du i grunden også.

Formodenligt mere end dig på det område.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 15:51

vvv skrev den 13-04-2008:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det ved du nemlig, du som kom der i tide og utide. Tror du ikke de nordjyske
> fordomme er løbet af med dig.

Slet ikke, det er en slet skjult hemmelighed at de autonome er
misbrugere.

> Det er jeg ikke i tvivl om.. Jeg du er så gennemført kedelig normaldansker
> som man kan blive.

Nej, det hedder stabilitet, kun dyr føler behov for at knalle til højre
og venstre.

> Formodenligt mere end dig på det område.

Du kan altså med 100% sikkerhed sige at ikke een eneste af de autonome
er HIV positiv, det er lidt af en evne du har, eller mener du at det
står skrevet på dem at de er smittet.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 16:07

> Slet ikke, det er en slet skjult hemmelighed at de autonome er misbrugere.

Vist kun for dig.

> Nej, det hedder stabilitet, kun dyr føler behov for at knalle til højre og
> venstre.

Gaaaab!

> Du kan altså med 100% sikkerhed sige at ikke een eneste af de autonome er
> HIV positiv, det er lidt af en evne du har, eller mener du at det står
> skrevet på dem at de er smittet.

Nej, selvfølgelig kan jeg ikke det. Jeg har bare ingen gund til at tro der
er flere smittede der end i resten af befolkningen.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 16:12

vvv skrev:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Vist kun for dig.

Nej, deri tager du ganske fejl.

> Gaaaab!

Altså du kan ikke argumentere.

> Nej, selvfølgelig kan jeg ikke det. Jeg har bare ingen gund til at tro der er
> flere smittede der end i resten af befolkningen.

Da de horer med alt der har en puls, må man regne med at risikoen er
ret stor, så jo, det er en rotterede med alle de dårligdomme en sådan
nu indeholder.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 16:18

> [...]
>>

> Da de horer med alt der har en puls, må man regne med at risikoen er ret
> stor, så jo, det er en rotterede med alle de dårligdomme en sådan nu

Du er på alle måder et kedeligt menneske.

> mvh.
>
> Free Tibet!

Din form for frihed vil de sgu nok betakke sig for.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 16:22

Den 13-04-2008, skrev vvv:

> Du er på alle måder et kedeligt menneske.

I din verden er stoffer og voldsorgier på offentlige gader og veje jo
det der tæller, så jeg kan godt forstå at du synes mit liv er kedeligt.

> Din form for frihed vil de sgu nok betakke sig for.

Ja puha, tænk at følge loven, nej så hellere som de autonome, vælter
rund i deres eget lort falde i søvn under en trappe og æde af en
skraldebøtte, det er livet, men dog kun for autonome og rotter.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 19:58

vvv wrote:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er på alle måder et kedeligt menneske.

Nix - Han er et ondt menneske. Det kræver et ondt menneske at man ønsker at
folk dør af kræft og AIDS.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 18:40

Ludvig Nielsen. wrote:

> Slet ikke, det er en slet skjult hemmelighed at de autonome er
> misbrugere.

og hvis de var - hvad så?

> Nej, det hedder stabilitet, kun dyr føler behov for at knalle til
> højre og venstre.

Det hedder kedsommelighed og manglende mulighed for valg.

> Du kan altså med 100% sikkerhed sige at ikke een eneste af de autonome
> er HIV positiv, det er lidt af en evne du har, eller mener du at det
> står skrevet på dem at de er smittet.

Du er psykisk syg a la Steen Hjortsø. Så er du sikker på at det er dit alter
ego?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 18:44

Frank Leegaard kom med følgende:

> og hvis de var - hvad så?

Det er de, så de od'er vel en skønne dag, må man jo håbe.

> Det hedder kedsommelighed og manglende mulighed for valg.

Nej, det hedder "man kan finde en fast partner" ikke som du, der er
ørstedsparken jo den eneste mulighed.

> Du er psykisk syg a la Steen Hjortsø. Så er du sikker på at det er dit alter
> ego?

Aner ikke hvem han er, men du lader til at kende ham godt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:41

Ludvig Nielsen. skrev:

> Nej, det hedder stabilitet, kun dyr føler behov for at knalle til højre
> og venstre.

Unge mænder og kvinder kan også føle den trang.
Måske også nogen mere modne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:42

Vidal sendte dette med sin computer:

> Unge mænder og kvinder kan også føle den trang.
> Måske også nogen mere modne.

Det er stadigvæk hor.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:47

Ludvig Nielsen. skrev:
> Vidal sendte dette med sin computer:

> Det er stadigvæk hor.

"Den af jer, der er uden synd, skal kaste den
første sten."

- er et af de centrale bud i min religion.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:48

Efter mange tanker skrev Vidal:

> "Den af jer, der er uden synd, skal kaste den
> første sten."
>
> - er et af de centrale bud i min religion.

Godt for dig, jeg har heldigvis ikke en eller anden fantasifigur som
siger hvad jeg bør og skal.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:50

Ludvig Nielsen. skrev:

> Godt for dig, jeg har heldigvis ikke en eller anden fantasifigur som
> siger hvad jeg bør og skal.

Det har jeg heller ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:53

Følgende er skrevet af Vidal:

> Det har jeg heller ikke.

Du er da religiøs, er du ikke?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:56

Ludvig Nielsen. skrev:
> Følgende er skrevet af Vidal:

> Du er da religiøs, er du ikke?

Jeg er kristen, ingen fantasifigurer i kristendommen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 20:57

Vidal formulerede søndag:

> Jeg er kristen, ingen fantasifigurer i kristendommen.

Øhhh, nå.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:21

Ludvig Nielsen. wrote:
> Vidal sendte dette med sin computer:

> Det er stadigvæk hor.

Du er syg Ludvig. Snak i første omgang med din præst. Jeg tror vejen til
behandlingerkendelse er større der end hvis lægen siger det.

(F

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 21:32

Frank Leegaard skrev:

> Du er syg Ludvig. Snak i første omgang med din præst. Jeg tror vejen til
> behandlingerkendelse er større der end hvis lægen siger det.

For den urene er alting urent. Om det er det
handler om, ved jeg ikke.

Moral er altid dobbeltmoral efter min bog.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:36

Vidal kom med følgende:

> For den urene er alting urent. Om det er det
> handler om, ved jeg ikke.

Folk der skifter partner hverdag, måske endda flere gange om dagen,
bedriver hor, sådan er det bare.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 21:51

Ludvig Nielsen. skrev:
> Vidal kom med følgende:

> Folk der skifter partner hverdag, måske endda flere gange om dagen,
> bedriver hor, sådan er det bare.

Er hor så godt eller skidt for dig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:54

Vidal formulerede søndag:

> Er hor så godt eller skidt for dig?

Som jeg skrev tidligere, jeg har nok i een partner.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 14-04-08 08:48

Ludvig Nielsen. skrev:
> Vidal formulerede søndag:

> Som jeg skrev tidligere, jeg har nok i een partner.

Jojo, men det var ikke spørgsmålet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:58

Vidal wrote:

> Er hor så godt eller skidt for dig?

Rønnebærrene er sure - så det er skidt.

/F

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 21:33

> Vidal sendte dette med sin computer:

> Det er stadigvæk hor.

Og?
Hvad er der nu galt med hor?

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:36

vvv skrev den 13-04-2008:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og?
> Hvad er der nu galt med hor?

Som jeg også skrev, autonome og rotter dyrker det, så for dig er det
helt normalt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 13-04-08 21:42

> Som jeg også skrev, autonome og rotter dyrker det, så for dig er det helt
> normalt.

Det er da helt galt med dig Ludvig, moralist er du også

Du ikke en gang kan tåle at voksne har sex som det passer dem. Godt
gammeldags sexforskrækket.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 21:45

vvv frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er da helt galt med dig Ludvig, moralist er du også

Slet ikke, dyr opfører sig nu engang som dyr, det er der da ikke noget
forkert i.

> Du ikke en gang kan tåle at voksne har sex som det passer dem. Godt
> gammeldags sexforskrækket.

Bestemt ikke, men dem der gør, bør/burde selv betale de omkostninger
der er i forbindelse med kønssygedomme.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:01

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> forkert i.

> Bestemt ikke, men dem der gør, bør/burde selv betale de omkostninger

Du er en stakkel Ludvig ..

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 22:00

vvv wrote:
> [...]
>
> Det er da helt galt med dig Ludvig, moralist er du også
>
> Du ikke en gang kan tåle at voksne har sex som det passer dem. Godt

Har får bare for lidt sex. Det forklarer også hans syge syn på dette og
hint.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:59

vvv wrote:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og?
> Hvad er der nu galt med hor?

At Ludvig selv får for lidt ..

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 18:37

vvv wrote:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det ved du nemlig, du som kom der i tide og utide. Tror du ikke de
> nordjyske fordomme er løbet af med dig.

Ludvig kommer sgu ikke ud af flækken. Indvalidepensionen rækker ikke til de
lange eskursioner.

> Det er jeg ikke i tvivl om.. Jeg du er så gennemført kedelig
> normaldansker som man kan blive.

Ludvig er sgu ikke normalt. Ingen normaldansker ønsker at andre skal dø af
kræft og AIDS. Det skal man være psykopat for at mene.

> Formodenligt mere end dig på det område.

Ludvig aner ikke noget om nogen ting, så ham ville du kunne overgå stort set
alle vegne.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 18:41

Frank Leegaard formulerede spørgsmålet:

> [...]
> kræft og AIDS. Det skal man være psykopat for at mene.

> Ludvig aner ikke noget om nogen ting, så ham ville du kunne overgå stort set

Øjøjøj, hvor du lefler, først for S.A.T og nu for vvv.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 18:34

Ludvig Nielsen. wrote:
> vvv har bragt dette til os:

> Og så alle de andre tin, limsnifning og gassnifning osv. de autonome
> er en flok gemene misbrugere.

hvilket du så ikke aner en dyt om ...

> Nej tak, jeg holder mig til een partner.

men jeg bemærker din freudian slip. Du har intet mod mænd bemærker jeg ..
altså som partnere ..

Glæder mig at du viser hvilket dum svin og ondsindet menneske du er.

> Ikke du ved, men hvad ved du i grunden også.

Han lader til at være inde i tingene, modsat dig som jo tydeligvis gætter.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 13-04-08 18:40

Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> hvilket du så ikke aner en dyt om ...

Det ved alle, autonome er voldspsykopater på stoffer.

> men jeg bemærker din freudian slip. Du har intet mod mænd bemærker jeg ..
> altså som partnere ..

Ok, i din verden kan en kvinde ikke være partner, hmmm.

Nej jeg er ikke homo, og langt mindre homofob, men du har et problem
med bøsser, hvorfor Fran?

> Glæder mig at du viser hvilket dum svin og ondsindet menneske du er.

Når det er autonome, så håbe jeg de må få et langt og smertefuldt
endeligt.

> Han lader til at være inde i tingene, modsat dig som jo tydeligvis gætter.

Jeg kan se du prøver at få en ven, vvv vil sikkert gerne være din ven,
bare du bakker ham op.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 19:12

Frank Leegaard skrev:

> Gud har så valgt at straffe Ruth Evensen pga af sin manglende næstekærlighed
> ifht til Ungdomshus.

Hvis det var på den måde, det virkede, ville
der ikke være så mange deltagere i denne
gruppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 20:10

Vidal wrote:

> Hvis det var på den måde, det virkede, ville
> der ikke være så mange deltagere i denne
> gruppe.

Er der da en flok der der har sat begærlighed højere end næstekærlighed?

Eller magtsyge over "den anden kind"?

/F

Fra : Vidal

Dato : 13-04-08 20:29

Frank Leegaard skrev:

> Er der da en flok der der har sat begærlighed højere end næstekærlighed?
>
> Eller magtsyge over "den anden kind"?

Ifølge vore skrifter vil der forekomme et frafald
fra troen i de sidste tider. Om det er dette frafald,
vi nu er ude i, kan jeg ikke forholde mig definitivt
til. Men det at svigte troen er en alvorlig sag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 21:23

Vidal wrote:

> Ifølge vore skrifter vil der forekomme et frafald
> fra troen i de sidste tider. Om det er dette frafald,
> vi nu er ude i, kan jeg ikke forholde mig definitivt
> til. Men det at svigte troen er en alvorlig sag.

For mig at se har Ruth Evensen aldrig svigtet den tro. Hendes eneste tro var
personlig vinding og magtsyge forklædt i en klædebon af religion.

/F

Fra : John

Dato : 13-04-08 21:30

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge vore skrifter vil der forekomme et frafald
> fra troen i de sidste tider. Om det er dette frafald,
> vi nu er ude i, kan jeg ikke forholde mig definitivt
> til.

Nåh.. det er vist mest katolikkerne, der 'oplever' et fald:

"Islam has overtaken Roman Catholicism as the biggest single religious
denomination in the world, the Vatican said on Sunday. Monsignor Vittorio
Formenti ... said Muslims made up 19.2 percent of the world's population and
Catholics 17.4 percent ... (however) if all Christian groups were considered
.... then Christians made up 33 percent of the world's population"
http://uk.reuters.com/article/topNews/idUKL3068682420080330

Indrømmet, det kan være ganske svært at gennemskue, hvad tallene egentlig
udtrykker.

John