Nej, naturligvis......
Fra : Malene P

Dato : 11-04-08 13:42

......sker der ikke de fremmede noget for svindel og bedrag og svinsk
tilberedning af fødevarer til godtroende danskere. En god lort flyder nemlig
altid ovenpå.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2008/04/05/073219.htm

Malene P

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 14:27

Malene P skrev:
> .....sker der ikke de fremmede noget for svindel og bedrag og svinsk
> tilberedning af fødevarer til godtroende danskere. En god lort flyder nemlig
> [...]
De fremmede ??? uddyb tak

Fra : Malene P

Dato : 11-04-08 14:36

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> De fremmede ??? uddyb tak

Jeg formoder, at du ikke er uvidende om, at kiosker, pizzariaer og andre
småbutikker i stigende grad bliver drevet af fremmede med ikke-dansk
baggrund. OG at det især er disse, der har problemer omkring svindel, fusk
og mangel på hygiejne. Eller er du?

Malene P

Fra : ab©

Dato : 11-04-08 14:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> småbutikker i stigende grad bliver drevet af fremmede med ikke-dansk
> baggrund. OG at det især er disse, der har problemer omkring svindel, fusk

Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/

Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med
kioskejere fra Bornholm ?

ab©

Fra : Malene P

Dato : 11-04-08 14:47

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/

Siger jeg noget, der ikke passer?

> Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med
> kioskejere fra Bornholm ?

Det må jeg indrømme, at det har jeg så ikke. Bøf os lige nogle links -selv
om det jo ikke allevegne er lige populært at sende links til virkeligheden.

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 11-04-08 18:37

> [...]
>
> Det må jeg indrømme, at det har jeg så ikke. Bøf os lige nogle links -selv
> om det jo ikke allevegne er lige populært at sende links til

Det er mit indtryk at rigtigt mange mennesker "hader" virkelighedens verden.
De render rundt i deres drømme-/fantasiverden, og snerrer ad alle som
forsøger at give dem input fra virkelighedens verden.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-08 14:56

ab© wrote:

> Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/

Hvad med at forholde dig til fakta ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 15:17

> Hvad med at forholde dig til fakta ?

Det er for uhyggeligt!
Hvis man gør det, så er man racist!
Fy da!

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 15:54

Pernille skrev:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er for uhyggeligt!
> Hvis man gør det, så er man racist!
> Fy da!

Jamen kære Yvonne, kan du ikke lige med din enorme viden linke til et
sted hvor jeg kan få hjælp i forbindelse med læsning af dokumentation
omkring, at det kun er de fremmede kioskejer som har problemer.???

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 16:02

> Jamen kære Yvonne, kan du ikke lige med din enorme viden linke til et sted
> hvor jeg kan få hjælp i forbindelse med læsning af dokumentation omkring,
> at det kun er de fremmede kioskejer som har problemer.???

Heheh, de har sgu da ingen problemer. Muhamserne skider da højt og flot på
lov og orden.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 17:15

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Heheh, de har sgu da ingen problemer. Muhamserne skider da højt og flot på
> lov og orden.
>
> Tony

Din vurdering din fordom, kom tilbage til virkeligheden Yvonne.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 18:55

> Din vurdering din fordom, kom tilbage til virkeligheden Yvonne.

Din vurdering din naivitet, kom tilbage til virkeligheden Yrsa.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 22:58

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Din vurdering din naivitet, kom tilbage til virkeligheden Yrsa.

Yrsa er et fint navn, må jeg beholde det?

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 15:38

N_B_DK skrev:

> Hvad med at forholde dig til fakta ?

Hvilken fakta er der i Malene indlæg.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 15:12

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/

Hvad med om du bare fik en smule opfattelse af din omverden.

> Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med
> kioskejere fra Bornholm ?

Det eneste du har hørt, er at dit røvhul gø'r.

Tony

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 15:16

> [...]
>>

> Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/
>
> Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med

Det vil jeg da godt læse lidt om.
Kan du henvise til, hvor jeg kan læse om det?
Tak!

Fra : @

Dato : 11-04-08 15:17

On Fri, 11 Apr 2008 15:40:06 +0200, " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/

hun forholder sig blot til virkeligheden

>Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med
>kioskejere fra Bornholm ?

og det har der så været skrevet en hel del om

i hvilke medier??????

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Kert Rats

Dato : 12-04-08 07:17

> [...]
>>

> Du må virkelig have en afstumpet opfattelse af din omverden :-/
>
> Jeg har nu ellers hørt at det står meget værre til med de rødhårede og med

Eller kioskejere, der er rødhårede, fra Bornholm OG bærer briller! Føj da -
de er sgu godt nok stygge

Men ikke-danskere er de værste. De har et lemfældigt forhold til hygiejne -
samt et værdisæt, der i for lille grad er foreneligt med god, dansk
opførsel.

Venligst

Kert Rats

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 15:14

> [...]
> småbutikker i stigende grad bliver drevet af fremmede med ikke-dansk
> baggrund. OG at det især er disse, der har problemer omkring svindel, fusk

Det er Notion helt uvidende om.

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 16:02

Pernille skrev:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er Notion helt uvidende om.

http://www.at.dk/sw35821.asp

Sæt den til at vise 1000 virksomheder pr. side. wow Yvonne du er smart,
hvordan er din grå masse dog blevet så dyb myeliniseret?

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 15:38

Malene P skrev:
> [...]
> småbutikker i stigende grad bliver drevet af fremmede med ikke-dansk
> baggrund. OG at det især er disse, der har problemer omkring svindel, fusk

Det kan du da hjælpe de rette instanser om, ved at dokumenterer din vide.

Hvad med historien om det Danske firma som glemte at informerer kunderne
om at deres hindbær dessert ikke var menneskeføde og derved røg på
sygehuset efter indtagelse af denne tærte ??.

Eller ismaskinerne på sygehuset som udøver selvsving og grisser sig selv
til, med farlige baktier.

Eller bageren som fik lukke bageriet da det flød med skimmelsvamp på
flødekagerne og kagekasserne blev opbevaret på WC.

Men du kan jo lige dokumenterer at det kun drejer sig om fremmede
kioskejere.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 15:50

> [...]
> om at deres hindbær dessert ikke var menneskeføde og derved røg på
> sygehuset efter indtagelse af denne tærte ??.

Og du er helt sikker på at det ikke var Muhamserne som havde pakket de
hindbær ?

> Eller ismaskinerne på sygehuset som udøver selvsving og grisser sig selv
> til, med farlige baktier.

Og du er helt sikker på at det ikke var Muhamserne som havde skidt i
ismaskinerne ?

> Eller bageren som fik lukke bageriet da det flød med skimmelsvamp på
> flødekagerne og kagekasserne blev opbevaret på WC.

Og du er helt sikker på at bageren ikke var Muhamser ?

> Men du kan jo lige dokumenterer at det kun drejer sig om fremmede
> kioskejere.

Og det eneste du kan dokumentere, er at du er fatsvag.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 16:06

Tony skrev:
> [...]
> ismaskinerne ?

> Og du er helt sikker på at bageren ikke var Muhamser ?

> Og det eneste du kan dokumentere, er at du er fatsvag.

ohh Yvonne fik du behov for luft, eller er det hvad du intellektuelt
formår? For mig fremstår du bare som en klov.

Ser ud til at du kæmper meget med dig selv, hvad med at løsrive dig fra
din ukontrollerbar frygt, det er kun personer med lav møbleret etage som
har ukontrollerbar frygt.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 18:55

> ohh Yvonne fik du behov for luft, eller er det hvad du intellektuelt
> formår? For mig fremstår du bare som en klov.

Nemlig Yrsa, en klov til at sparke dig i røven med, så du kan vågne lidt op
til virkeligheden

> Ser ud til at du kæmper meget med dig selv, hvad med at løsrive dig fra
> din ukontrollerbar frygt, det er kun personer med lav møbleret etage som
> har ukontrollerbar frygt.

Det eneste du ser, er røvballerne på dine Muhamservenner, når I ligger med
røven i vejret og indånder stanken af sure sokker, og hørmen fra de som har
skidt i bukserne, fordi Muhammad skal jo fødes af en mand.- Host-Host.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 23:02

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Nemlig Yrsa, en klov til at sparke dig i røven med, så du kan vågne lidt op
> til virkeligheden

Jamen så er du da velkommen til at prøve, har du en fornemmelse af at du
kan det, er du sikker på du er bevidst om, at det ikke rigtigt.

> [...]
> skidt i bukserne, fordi Muhammad skal jo fødes af en mand.- Host-Host.

jeg ved ikke hvorfra du tror jeg opholder mig samen med muslimer, men
det beviser jo bare at din virkelighedsopfattelser er langt under
normalniveau, har du nogensinde fået lov til at være uden efter solen er
gået ned, da jeg er sikker på, at du ikke kan finde hjem igen, om du så
stod i trappeopgange så var begreber som op og ned lidt for stor en
mundfuld for dig. Yvonne du mangler virkelighedsfornemmelse for din
hverdag.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 15:08

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> De fremmede ??? uddyb tak

Sålænge du er fatsvag, hjælper det ikke at uddybe noget.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 15:43

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Sålænge du er fatsvag, hjælper det ikke at uddybe noget.
>
> Tony

Jamen er det ikke de fatsvage som skal hjælpes, kan du med din enorme
viden og dine dybe myelinering af den grå masse, så ikke lige hjælpe en
fatsvag en som mig.

Link lige til noget dokumentation som redegør at det kun drejer sig om
fremmede kioskejer.

[Hvem vil spise på en restaurant,
der har fået en eddikesur smiley? Hvem
køber napoleonskager hos en bager, der
har uorden i hygiejnen?
Nu begynder Arbejdstilsynets smileys
at virke på samme måde. Hvem vil
handle med et firma, hvor de ansatte
lever et usikkert arbejdsliv? Hvem vil arbejde,
hvor luften er fuld af giftige
kemikalier?
HK Route 26 offentliggjorde i sidste
nummer en oversigt over virksomheder i
Viborg-Skive-Nykøbing, der har fået røde,
gule og grønne smileys for deres arbejdsmiljø.
En række af dem har allerede forbedret
sig. De har skiftet farve på deres
smileys - eller helt fået det sure ansigt
væk.]

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 15:57

> [...]
> En række af dem har allerede forbedret
> sig. De har skiftet farve på deres
> smileys - eller helt fået det sure ansigt

Jamen så lader det jo til at nogle af Muhamserne har fattet lidt af hvad det
hele drejer sig om.
Men der er lang vej endnu.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 16:08

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Jamen så lader det jo til at nogle af Muhamserne har fattet lidt af hvad det
> hele drejer sig om.
> Men der er lang vej endnu.

Yvonne med den store viden til bringer ind i denne debat, kan du ikke
bare for nemheden skyld dokumenterer, at det drejer sig om fremmede
kioskejer.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 18:55

> Yvonne med den store viden til bringer ind i denne debat, kan du ikke
> bare for nemheden skyld dokumenterer, at det drejer sig om fremmede
> kioskejer.

Sålænge du er ude af stand til at læse en dansk avis, er det jo nyttesløst
Yrsa.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 23:03

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Sålænge du er ude af stand til at læse en dansk avis, er det jo nyttesløst
> Yrsa.

Jamen Yvonne jeg kan faktisk slet ikke læse, så hvad skal jeg gør nu da?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-08 01:44

Notion wrote:
fremmede kioskejer.

> Jamen Yvonne jeg kan faktisk slet ikke læse,

Det ved vi godt.

>så hvad skal jeg gør nu da?

Måske indse at dine manglende læse færdigheder, gør at du er umulig at
diskutere med, da du nok skal få ret, du tolker bare det du "læser" som
fanden læser bibelen, og derfor er det ALLE andre der ikke forstår noget.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-04-08 09:18

On Sat, 12 Apr 2008 02:44:18 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>diskutere med, da du nok skal få ret, du tolker bare det du "læser" som
>fanden læser bibelen, og derfor er det ALLE andre der ikke forstår noget.

Lige præcis....

Fra : Notion

Dato : 12-04-08 21:46

S. A. Thomsen skrev:

> Lige præcis....

Fnis Yvonne er du copycat igen.

Det er sjovt at se, hvordan børnehavens børn løber hen til hindanden for
at blive trøstet. Det er sjov at se at Yvonne holder godt fast om Yrsa.

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 11:05

S. A. Thomsen skrev:

> Lige præcis....

Samme svar til dig Yvonne. læs svar andet sted i butikken ...

Fra : Notion

Dato : 12-04-08 21:44

N_B_DK skrev:
> [...]
> diskutere med, da du nok skal få ret, du tolker bare det du "læser" som
> fanden læser bibelen, og derfor er det ALLE andre der ikke forstår noget.

At du har et lavt niveauforståelse, kan du kun klandre dig selv for. At
flere af os andre har et noget højre niveau, kan da kun blive et mål for
dig at opnå.
kom bare igen, som sagt har du mulighed for læring hele livet.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-08 23:05

Notion wrote:

> [...]
> mål for dig at opnå.
> kom bare igen, som sagt har du mulighed for læring hele livet.

Tak fordi du netop beviste jeg ramte plet.

Fra : Notion

Dato : 13-04-08 18:32

N_B_DK skrev:

> Tak fordi du netop beviste jeg ramte plet.

Så du har indset at du henhøre til de udvidende i samfundet, tak for din
ærlighed, omkring din egen problematik.

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 11:03

N_B_DK skrev:
> [...]
> diskutere med, da du nok skal få ret, du tolker bare det du "læser" som
> fanden læser bibelen, og derfor er det ALLE andre der ikke forstår noget.

Eller også ved du ikke hvad det betyder det du skriver.

Som du kan se, så mangler du gang på gang at redegøre for dine
postulater, altså er det bare en gang fis, det du disker op med hver
eneste gang.

Men igen, hvorfra ved du om fanden læser biblen??

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-08 07:49

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message

> Eller også ved du ikke hvad det betyder det du skriver.

Måske fordi det ingen mening giver....

> Som du kan se, så mangler du gang på gang at redegøre for dine
> postulater, altså er det bare en gang fis, det du disker op med hver
> eneste gang.

nej nej det er ubestridt din ekspertise at producere løgne, og
udokumenterede påstande.

> Men igen, hvorfra ved du om fanden læser biblen??

ja talemåder kender du så heller ikke noget til kan vi konstaterere.

Fra : Notion

Dato : 17-04-08 20:50

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message

> Måske fordi det ingen mening giver....

Du tilkendegiver at du ikke ved hvad du selv skriver, tak for det: det
hjælper mange af os her i gruppen, nu er det så dokumenteret af dig
selv, ved din egen udtalelse.

> nej nej det er ubestridt din ekspertise at producere løgne, og
> udokumenterede påstande.

Kan du vise mig hvor jeg lyver og hvor noget er udokumenteret.

> ja talemåder kender du så heller ikke noget til kan vi konstaterere.

Så du lyver altså når du påstår du ved noget?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 01:33

> Du tilkendegiver at du ikke ved hvad du selv skriver, tak for det: det
> hjælper mange af os her i gruppen, nu er det så dokumenteret af dig
> selv, ved din egen udtalelse.

Ja vi ved godt du ikke kan skrive en forståelig dansk sætning.

> Kan du vise mig hvor jeg lyver og hvor noget er udokumenteret.

Det har jeg bevist 100 vis af gange, men det er jo ikke nok for det kan
trænge ind i den betændte bums du kalder et hoved.

> Så du lyver altså når du påstår du ved noget?

Næ, det gør du derimod.

Fra : Notion

Dato : 18-04-08 20:51

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
>
> Ja vi ved godt du ikke kan skrive en forståelig dansk sætning.

Så dine evner er begrænset, som du nu indrømmer. Tak for din ærlighed.

> Det har jeg bevist 100 vis af gange, men det er jo ikke nok for det kan
> trænge ind i den betændte bums du kalder et hoved.

Hvor er så den dokumentation, som du siger er bevist mere end 100 gang.
Det skulle vel ikke være så svært at lave en MSG ID. Igen viser du dine
løgne.

Hvor er det så jeg lyver?

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-08 16:45

Notion wrote:
> Jamen er det ikke de fatsvage som skal hjælpes, kan du med din enorme
> viden og dine dybe myelinering af den grå masse, så ikke lige hjælpe
> en fatsvag en som mig.

Du fatter jo beviseligt intet, og fabrikerer løgne til at understøtte din
påstande, den slags idioter bytter det intet at have en dialog med.

Fra : Pernille

Dato : 11-04-08 17:15

> [...]

Notion har slet ingen meylinering af den grå masse, så det nytter ikke at
hjælpe ham.
Synapser findes ikke hos ham.

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 18:52

Pernille skrev:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Notion har slet ingen meylinering af den grå masse, så det nytter ikke at
> hjælpe ham.
> Synapser findes ikke hos ham.

Fnis .. Jeg bliver mere og mere et vidunderbarn. Tak for
tilkendegivelsen. Synd at jeg ikke kan komme med bare en smule
bekendelse til dig også. Prøv at søge en SU berettiget uddannelse, det
hjælper med viden, livet bliver en oplevelse rigere.

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 17:22

N_B_DK skrev:

> Du fatter jo beviseligt intet, og fabrikerer løgne til at understøtte din
> påstande, den slags idioter bytter det intet at have en dialog med.

Ohh en dyb og saglig respons fra dig igen.

Kan du fortælle mig hvem det er som Malene henviser til??

Bager i Sydals som fik lukket bageriet da det vist sig at der var
skimmelsvamp på flødekagerne, eller var det æggeproducenten som solgte
fordærvet æg til de omkringligende kiosker, både af fremmed herkomst /
etniske ægter Danskere. Er det pølsemanden som ikke fik taget sit
hygiejne kursus. Er det skolekøkkenet som lånes ud til aftenskolen som osv.

Der henvises i indlægget, at det er de fremmede som står for alle bad
smiley, måske vores egen Yvonne her inde har trykket så mange smiley, at
Malene er blevet forvirret over hvem der nu er den som giver de rigtige
smiley.