Dansk Folkeparti stiller skarpt på mediepo~
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-04-08 13:20

I et usædvanlig visionært og skarpt indlæg imod kulturmedisteren langer
Dansk Folkepartis Morten Messerschmidt nu ud efter TV2's programpolitik:

I et §20-spørgsmål til kulturministeren forlanger DF's Morten Messerschmidt
svar på, hvorfor TV 2 har taget spændingsserien "Sleeper Cell" af
programmet.
Morten Messerschmidt forventer ikke, at ministeren vil bryde med
armslængdeprincipper i forhold til TV 2's indhold.

"Men jeg håber, at Brian Mikkelsen vil bede TV 2 om en redegørelse, for det
er relevant at få belyst hvorvidt der fra islamistiske kredse er blevet lagt
pres på TV 2," siger Morten Messerschmidt, der mener at der kan være brug
fopr politisk fokus på islamistisk pression for at sikre, at medierne "får
mere rygrad til at stå op mod de islamistiske kræfter, der blandt andet har
udøvet stærkt pres over for Jyllands Posten i forbindelse med
Muhammed-krisen og over for Geert Wilders film om Islam."

Et spørgsmål, som forekommer meget oplagt at stille, er: Er manden idiot?

http://epn.dk:80/kommunikation/medier_underholdning/article1315522.ece

Fra : Frank

Dato : 11-04-08 13:36

> Et spørgsmål, som forekommer meget oplagt at stille, er: Er manden idiot?

Falder det ind under §20-spørgsmål?

Mvh
Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-08 18:17

> Et spørgsmål, som forekommer meget oplagt at stille, er: Er manden
> idiot?

Nej. Desværre er der ingen grund til at stille samme spørgsmål om dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-04-08 18:15

Christian R. Larsen wrote:
> I et usædvanlig visionært og skarpt indlæg imod kulturmedisteren
> langer Dansk Folkepartis Morten Messerschmidt nu ud efter TV2's
> programpolitik:

Hvis du ikke allerede har det, så kunne du overveje en hjemmeside a la
"jihad-watch" - "DF-watch"

Hørte du forresten Hjalte Rasmussen forleden, om de aktivistiske dommere i
EU, som laver deres egne love?

Dt'r sgu uhyg'ligt, - han forventer, at de også får held til at fjerne
muligheden for SU i Danmark.

Vi skal alle ned på laveste fællesnævner i EU, - og når vi er dér - så skal
vi på sigt ned på laveste fællesnævner i verden, - SÅ bliver alle gode
mennesker endelig glade.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-04-08 08:31

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Dt'r sgu uhyg'ligt, - han forventer, at de også får held til at fjerne
> muligheden for SU i Danmark.

Er du gået fra forstanden?

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-04-08 08:58

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Er du gået fra forstanden?

Fordi jeg citerer EU-forskeren Hjalte Rasmussen?

Er du?

Måske skal jeg skære ud i pap, - han forventer at dommerne vil vedtage, at
alle i EU skal have ret til SU i Danmark, og at vi derfor bliver nødt til at
stoppe med denne ordning. Hvis det hjælper dig til at synke sagen.

Jeg ved det ikke generer dig, at det er ikke-folkevalgte dommere, som skaber
nye love som er stærkt indgribende i vores valgte samfundsorden.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-04-08 09:53

Knud Larsen wrote:

> Fordi jeg citerer EU-forskeren Hjalte Rasmussen?

CRL elsker bare at anstille enhver, der på nogen måde udfordrer hans
lille verden, som idioter, så selvfølgelig er du, Morten og Hjalte
idioter i CRLs forunderlige univers.

Fra : @

Dato : 14-04-08 07:13

On Fri, 11 Apr 2008 19:15:04 +0200, "Knud Larsen"

det er lighedstanken der stadig spøger

alt skal være lige DÅRLIGT

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-08 18:25

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Et spørgsmål, som forekommer meget oplagt at stille, er: Er >manden idiot?

Men det er vel ikke mere odiøst at undersøge om TV2 (og andre medier) bliver
udsat for pres fra religiøse grupper, end det er at undersøge om medier
bliver presset af økonomiske eller politiske kræfter til at ændre eller
antage bestemte holdninger ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 18:59

Christian R. Larsen skrev:
> [...]
> Muhammed-krisen og over for Geert Wilders film om Islam."
>
> Et spørgsmål, som forekommer meget oplagt at stille, er: Er manden idiot?

Det er da et væsentligt spørgsmål at stille, hvis det viser sig at de
Muslimske foreninger deltager aktiv i samfundet og benytter sig af sin
ret til indflydelse også gennem pres på de forskellige medier, som mange
andre politiske partier bruger, så kan vi da se en demokratisk bevægelse
hos disse foreninger.

Nu ved jeg godt at Morten flyvemaskine helst ser, at det skal forbydes
at disse muslimske foreninger, har sit virke overhovedet, men ja det
viser jo så des meget mere den udemokratiske virke han besidder.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-04-08 09:55

Notion wrote:

> [...]
>
> Nu ved jeg godt at Morten flyvemaskine helst ser, at det skal forbydes
> at disse muslimske foreninger, har sit virke overhovedet,

Du bevæger dig som vanligt lystigt rundt i fantasiens verden. :)

Fra : Notion

Dato : 12-04-08 21:39

Henrik Svendsen skrev:

> Du bevæger dig som vanligt lystigt rundt i fantasiens verden. :)

Din fantasi verden ??

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-04-08 22:08

Notion wrote:

> Din fantasi verden ??

Ingen kommer op i nærheden af dine fantasier, - selv Alice i Eventyrland må
gå hjem og lægge sig.

Fra : Notion

Dato : 13-04-08 18:35

Knud Larsen skrev:

> Ingen kommer op i nærheden af dine fantasier, - selv Alice i Eventyrland må
> gå hjem og lægge sig.

Du er da den eneste som referere fra fantasiverden, skal det forstås
sådan, at du personligt optræder i eventyret "Alice i eventyrlandet"?
Som jeg forstår det kan du ikke finde ud af, om du er i bogen eller her?

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-08 07:45

Notion wrote:

> [...]
> sådan, at du personligt optræder i eventyret "Alice i eventyrlandet"?
> Som jeg forstår det kan du ikke finde ud af, om du er i bogen eller

Finder du det slet ikke den mindste smule tankevækkende, at stort set alle
skriver de mener du lever i en fantasi verden, hvor alt er digtet ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : @

Dato : 14-04-08 12:15

On Mon, 14 Apr 2008 08:44:52 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Finder du det slet ikke den mindste smule tankevækkende, at stort set alle
>skriver de mener du lever i en fantasi verden, hvor alt er digtet ?

tankevækkende -> Notion

her må svaret være et klart nej

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 12:58

N_B_DK skrev:

> Finder du det slet ikke den mindste smule tankevækkende, at stort set alle
> skriver de mener du lever i en fantasi verden, hvor alt er digtet ?

Næ dem alle dem som skriver det, er jo langt væk fra virkeligheden, men
det kan du ikke se, da du ikke ved noget om virkeligheden vel Yvonne.

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-08 16:05

Notion wrote:

> Næ dem alle dem som skriver det, er jo langt væk fra virkeligheden,
> men det kan du ikke se, da du ikke ved noget om virkeligheden vel
> Yvonne.

Tror du også på ild-ånder og engle?

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 17:51

Knud Larsen skrev:

> Tror du også på ild-ånder og engle?

Jeg tror ikke må andet end mig selv, har du svært ved at overskue det??

Det er dog tydeligt hvilket niveau i er på. Mor siger i må ikke snakked
med de fremmede og yes, det gør i så ikke, uden at i tænker selv
indruller i jer i niveau til børnehaven. wow eftertænktsomt .. Bare
lige for at oplyse jer om virkeligheden.

Er det spankingen I ikke kan klare??

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-08 18:12

Notion wrote:

> [...]
> selv indruller i jer i niveau til børnehaven. wow eftertænktsomt ..
> Bare lige for at oplyse jer om virkeligheden.

Virkeligheden i The Matrix eller ER du viklet ind i TRON, eller måske er
du i Oz, - måske er du ligefrem The Wizard of Oz?

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 18:49

Knud Larsen skrev:

> Virkeligheden i The Matrix eller ER du viklet ind i TRON, eller måske er
> du i Oz, - måske er du ligefrem The Wizard of Oz?

Du har svært ved at komme ud af eventyrene?? Prøv at lukke bogen, smæk
dig på siden af hovedet og hvis det gør ondt, så er du udenfor bogen.
Selv tak på forhånd.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 16-04-08 16:34

On Wed, 16 Apr 2008 13:58:12 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>Næ dem alle dem som skriver det, er jo langt væk fra virkeligheden

ROTFL.... Det gjorde han så ikke....

Fra : Notion

Dato : 17-04-08 21:05

S. A. Thomsen skrev:

> ROTFL.... Det gjorde han så ikke....

Din virkelighed er det vi normale kalder for fantasi. Se nu at komme ned
til lægen og få lidt "glad i dag" piller. Så skal du se Yvonne, hvordan
din dag begynder at ligne mere og mere hvad du kan opnå, at være i
virkeligheden.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 17-04-08 22:01

On Thu, 17 Apr 2008 22:04:49 +0200, Notion

Du er IKKE normal....!!!!

Fra : Notion

Dato : 18-04-08 21:57

S. A. Thomsen skrev:

> Du er IKKE normal....!!!!

Fortæller du os, at din fantasi giver dig problemer?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-04-08 23:04

On Fri, 18 Apr 2008 22:56:39 +0200, Notion

Du vrøvler da totalt....

Fra : Notion

Dato : 22-04-08 19:23

S. A. Thomsen skrev:

> Du vrøvler da totalt....

Det gjorde den altså.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 01:28

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
> Din virkelighed er det vi normale kalder for fantasi.

Du er fandme ikke normal.

Fra : Notion

Dato : 18-04-08 21:57

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
>
> Du er fandme ikke normal.

Faldt du af igen.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-04-08 07:45

> Næ dem alle dem som skriver det, er jo langt væk fra virkeligheden,

Se filmen A Beautiful Mind, kan du se ligheder, så søg hjælp, kan du ikke se
ligheder, så hjælp med det samme.

Fra : Notion

Dato : 17-04-08 21:06

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
>
> Se filmen A Beautiful Mind, kan du se ligheder, så søg hjælp, kan du ikke se
> ligheder, så hjælp med det samme.

SÅ jeg kan forstå du søgte hjælp efter du så den film. Det er da rart at
du tilkendegiver det så åbent og ærligt her for os andre.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-04-08 01:31

> SÅ jeg kan forstå du søgte hjælp efter du så den film. Det er da rart
> at du tilkendegiver det så åbent og ærligt her for os andre.

Her er lidt bøger der passer til dit niveau.

http://www.alinea.dk/Alinea/catalog.do?command=showTitle&unid=23E8982C1F268988C12573330034E42E&systemUnid=59DA7CF604442529C1256F960046D26D

http://www.alinea.dk/Alinea/catalog.do?command=showSystem&unid=59DA7CF604442529C1256F960046D26D

Den første passer perfekt til dig.

Fra : Notion

Dato : 18-04-08 21:58

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
>
> Her er lidt bøger der passer til dit niveau.

> [...]

Dem har jeg læst, kan jeg få flere valgmuligheder.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-08 21:37

> Dem har jeg læst, kan jeg få flere valgmuligheder.

nej de er passende til dig, alt over dem er for svære til dig.

Fra : Notion

Dato : 22-04-08 19:25

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message

> nej de er passende til dig, alt over dem er for svære til dig.

Så hvis jeg oplyser dig om, at dem har jeg læst, så konkluderer du på
den baggrund, at jeg ikke kan nå mere ??

Jeg tror nu mere, det er fordi jeg spurgte dig om at finde noget som var
over hvad dit niveau kan bære.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-08 10:41

> Så hvis jeg oplyser dig om, at dem har jeg læst, så konkluderer du på
> den baggrund, at jeg ikke kan nå mere ??

Ja selv simple sætninger kniber det jo meget med at forstå, så ja du bør
holde dig tilden slags bøger.

> Jeg tror nu mere, det er fordi jeg spurgte dig om at finde noget som
> var over hvad dit niveau kan bære.

Sjovt som det er andre der ike kan læse (ifølge dig), når alle ikke fatter
en bjælde af 95% af det du skriver.

Fra : Notion

Dato : 23-04-08 15:26

N_B_DK skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote in message
>
> Ja selv simple sætninger kniber det jo meget med at forstå, så ja du bør
> holde dig tilden slags bøger.

den med, at din læsepædagog ikke orkede dig mere kom slet ikke med her,
er det derfor du undersøge hvilket niveau du mangler for at blive vejet
som normalfungerende??

> Sjovt som det er andre der ike kan læse (ifølge dig), når alle ikke fatter
> en bjælde af 95% af det du skriver.

Så Når jeg siger, at 95% af DF stemmekvæget er de dummest i DK, så har
jeg jo 100% ret. Tak for at du bekræfter det.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-08 17:28

"Notion" <No@post.dk> wrote in message

> Så Når jeg siger, at 95% af DF stemmekvæget er de dummest i DK, så har
> jeg jo 100% ret. Tak for at du bekræfter det.

Det er flot no(rota)tion.

Fra : Notion

Dato : 23-04-08 20:59

N_B_DK skrev:
> "Notion" <No@post.dk> wrote in message

> Det er flot no(rota)tion.

Ja selvfølgelig er det flot No_Brain_Daisy_Knudsen. Du bekræftiger jo
klart at være en DF’r

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-04-08 21:11

On Wed, 23 Apr 2008 16:26:20 +0200, Notion <No@post.dk> wrote:

>Så Når jeg siger, at 95% af DF stemmekvæget er de dummest i DK, så har
>jeg jo 100% ret. Tak for at du bekræfter det.

Hvis din påstand var sand, så må du jo være Pia Kjærsgaard...

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 08:10

S. A. Thomsen skrev:

> Hvis din påstand var sand, så må du jo være Pia Kjærsgaard...

En dyb overvejelse du har foretaget, men hvordan kommer du frem til den
konklution?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 10:24

On Sun, 04 May 2008 09:10:23 +0200, Notion

>En dyb overvejelse du har foretaget, men hvordan kommer du frem til den
>konklution?

Hvis DF'ere er de dummeste i Danmark, så må du jo være lederen af den
klub...

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 11:13

S. A. Thomsen skrev:

> Hvis DF'ere er de dummeste i Danmark, så må du jo være lederen af den
> klub...

Og hvad gør det så dig til ... stabschef af DF ??

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 12:01

On Sun, 04 May 2008 12:13:20 +0200, Notion

Nix.... Det er jeg ikke dum nok til...

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 18:27

S. A. Thomsen skrev:

> Nix.... Det er jeg ikke dum nok til...

Hvis du så ikke er stabschef for DF, skal vi så blive enig om at du er
null. Det eneste du kan opnå af tilfredshedspointer er titlen som
Stabschef for DF vidensbank.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 19:55

On Sun, 04 May 2008 19:26:58 +0200, Notion

>Hvis du så ikke er stabschef for DF, skal vi så blive enig om at du er
>null.

Nej, det kan vi IKKE....

>Det eneste du kan opnå af tilfredshedspointer er titlen som
>Stabschef for DF vidensbank.

DINE ønsker er IKKE mine... ))

Fra : Notion

Dato : 06-05-08 16:07

S. A. Thomsen skrev:

> Nej, det kan vi IKKE....

Altså er det 100% sikkert at du er et null, da du ikke kan blive enig
med mig. LOL (hvad var det du skrev først)

> DINE ønsker er IKKE mine... ))

Men dine evner rækker ikke til mere end den betegnelse.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-05-08 16:17

On Tue, 06 May 2008 17:06:37 +0200, Notion

>Altså er det 100% sikkert at du er et null, da du ikke kan blive enig
>med mig. LOL (hvad var det du skrev først)

Og Morlille er en sten... Din "logik" et ikke-eksisterende...

Gaaaaaaaaaaaaaaaab.......

Fra : Notion

Dato : 07-05-08 19:57

S. A. Thomsen skrev:

> Og Morlille er en sten... Din "logik" et ikke-eksisterende...

LOL ... jo jo den er god nok, du er et null.

Nah du får da en (º¿º) ..

Fra : Maz Spork

Dato : 12-04-08 04:50

On Apr 11, 2:20 pm, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> udøvet stærkt pres over for Jyllands Posten i forbindelse med
> Muhammed-krisen og over for Geert Wilders film om Islam."

Vi må kræve en uvildig og fuldstændig gennemgribende undersøgelse af
fundamentalisternes pression - i ånd og handling - af vores
statsradiofoni. Pengene må sættes af direkte på finansloven. Det er jo
sikkert også årsagen til, at DR er blevet så elendigt.

-- maz

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-08 14:00

Maz Spork wrote:

>Pengene må sættes af direkte på finansloven.

Næ privatiser lortet, vil folk så se (eller høre) DR, jamen så betaler de
bare for det.

> Det er jo
> sikkert også årsagen til, at DR er blevet så elendigt.

Ja, virksomheder, som ved de får penge ligegyldigt hvad, har ikke rigtig
nogen grund til at følge med tiden.