Minister opfordrer til drab.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:12

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article994490.ece

<citat>
Sydafrikas vicesikkerhedsminister, Susan Shabangu, skabte bestyrtelse i
sit land i dag, efter at hun har givet politiet ordre til at 'dræbe
kriminelle'.

- I må dræbe banditterne, hvis de truer jer eller vort samfund, sagde
Susan Shabangu på et møde med politi og sikkerhedsfolk i Pretoria om
kriminalitet i landet, hvor hun modtog stående klapsalver.
</citat>

Det er sgu en kvinde efter min smag, den ordre skulle vores politi også
have, vi er for blødsødne.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Pernille

Dato : 10-04-08 22:23

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> </citat>
>
> Det er sgu en kvinde efter min smag, den ordre skulle vores politi også

;-D

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:24

Pernille tastede følgende:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> ;-D

8o)

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vedic Moderator

Dato : 10-04-08 23:04

> [...]
> Sydafrikas vicesikkerhedsminister, Susan Shabangu, skabte bestyrtelse i
> sit land i dag, efter at hun har givet politiet ordre til at 'dræbe

Jamen kvinden er jo psykopat, hun viser fissen frem til politiet i
Lufthavnen for at demonstrere at hun ikke har metal i fissen. Pga af at
detektoren hyler. Hun ligner desuden en bulldog.

www.geocities.com/southafrica2000/new3.htm?200810

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 23:09

Den 11-04-2008, skrev Vedic Moderator:
> [...]
> for at demonstrere at hun ikke har metal i fissen. Pga af at detektoren

Dejlig kvinde.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-08 00:31

"Vedic Moderator" <IamnotWilly@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lufthavnen for at demonstrere at hun ikke har metal i fissen. Pga af at
> detektoren hyler. Hun ligner desuden en bulldog.

Hun har lov at ligne ethvert dyr og lufthavnsvisitering er sagen
uvedkommende

Der er nok brug for opfordring til selvforsvar i dette voldsland så hendes
udtalelser bør vi ikke fordømme - vi kender ikke de lokale forhold

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-08 23:38

> [...]
> </citat>
>
> Det er sgu en kvinde efter min smag, den ordre skulle vores politi også

Efter SydAfrika fik den ULYKKE at blive fri for apartheidstyrets fordele er
voldskriminalitet hundreddoblet internt mellem de sorte , og derfor er
ministerens opfordring til SELVFORSVAR og FORSVAR AF SAMFUNDET helt på sin
plads

Kun hvis man hader Tibet ønsker man at de frigøres af Kina

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 13:32

Ludvig Nielsen. skrev:
> [...]
> </citat>
>
> Det er sgu en kvinde efter min smag, den ordre skulle vores politi også

Jamen de samme forhold har vi da i Danmark, her behøver politiet kun at
føle sig truet for at have lov til at dræbe, målskiven behøver ikke
engang at være kriminel.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-08 14:00

Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:

> [...]
> </citat>
>
> Det er sgu en kvinde efter min smag, den ordre skulle vores politi også

Vi kan vist så prise os lykkelige over at hverken du eller Susan
Shabangu er justitsminister i Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-04-08 14:10

> Vi kan vist så prise os lykkelige over at hverken du eller Susan
> Shabangu er justitsminister i Danmark.
> --

Men som Notion så ganske rigtigt påpeger så er skyderegelmentet i danmark
sat ud af drift. Vi har efterhånden set endeløse sager hvor politiet har
skudt drukkenbolte og sindslidende for et godt ord og hvor de den ene gang
efter den anden bliver frikendt i retten uden hensyn til hvad loven har at
sige til dette. Til stor glæde og begejstring for de mange psykopater der
efterhånden holder til her i gruppen.

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 14:25

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter den anden bliver frikendt i retten uden hensyn til hvad loven har at

Samtidig har de sparet statskassen for en masse udgifter.

De burde ha' en tapperhedsmedalje.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 15:20

Tony skrev:
> "Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse

> Samtidig har de sparet statskassen for en masse udgifter.
>
> De burde ha' en tapperhedsmedalje.
>
> Tony

Nå din kone eller kæreste får depravation opførelse, så kan jeg få
politiet til at skyde hende, da hun er en omkostning for samfundet?

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 15:36

"Notion" skrev

> Nå din kone eller kæreste får depravation opførelse, så kan jeg få
> politiet til at skyde hende, da hun er en omkostning for samfundet?

Der er nok større chancer for at de skyder dig inden.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 17:27

Tony skrev:
> "Notion" skrev
>

> Der er nok større chancer for at de skyder dig inden.
>
> Tony

Hvorfor dog det??

Fra : Tony

Dato : 11-04-08 18:55

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog det??

Fordi du er en omkostning for samfundet.

Tony

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 23:08

Tony skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Fordi du er en omkostning for samfundet.

Jeg er sikker på, at det du betaler i skat på et år, betaler jeg i skat
pr. mdr. så ja jeg er helt sikkert en omkostning for samfundet. Fnis

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-04-08 09:14

On Sat, 12 Apr 2008 00:08:23 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>Jeg er sikker på, at det du betaler i skat på et år, betaler jeg i skat
>pr. mdr.

Endnu et bevis på at du er fyldt med løgn....

INGEN med så voldsomme læse/skrive-problemer som dig, får en løn der
er 10 - 15 gange større end gennemsnittet....

Fra : Notion

Dato : 12-04-08 21:35

S. A. Thomsen skrev:

> Endnu et bevis på at du er fyldt med løgn....

Hvor er det et bevis på at det er løgn.
Kender du hans indtægtniveau og kender du noget til, hvad jeg laver og
hvad jeg har ?? Du er godt nok en dygtig pige Yvonne.

> INGEN med så voldsomme læse/skrive-problemer som dig, får en løn der
> er 10 - 15 gange større end gennemsnittet....

Fnis misundelse vises på mange måder, som det ses her. Jeg tjener
faktisk mere end 15 gange gennemsnittet. wow hva'

WOW en god dyd, at klippe i indlæg. Er du virkelig på dette
puppestadierne endnu.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-04-08 22:11

On Sat, 12 Apr 2008 22:35:10 +0200, Notion

>Hvor er det et bevis på at det er løgn.

INGEN vil betale en klaphat som dig, over en mill om året...

>Kender du hans indtægtniveau

Nej, men den er minimum 140.000/år

>og kender du noget til, hvad jeg laver og
>hvad jeg har ??

Ja, du har roterende fis i kasketten....

>Du er godt nok en dygtig pige Yvonne.

Få gjort noget ved dine vrangforestillinger....

LOL... Ja, lønnen i Filippinerne er meget lav i forhold til en dansk
invalidepension....

>Fnis misundelse vises på mange måder, som det ses her. Jeg tjener
>faktisk mere end 15 gange gennemsnittet. wow hva'

Og så lige den med storken og så ikke flere løgnehistorier... ))

Fra : Notion

Dato : 13-04-08 18:55

S. A. Thomsen skrev:

> INGEN vil betale en klaphat som dig, over en mill om året...

Hvem siger jeg er afhængig af, om hvad nogen evt. vil betale mig i løn??

> Nej, men den er minimum 140.000/år

SÅ min. 140.000 * 15 = 2100000, vil være umuligt at tjene i din verden?

> Ja, du har roterende fis i kasketten....

Misundelse udtrykkes på mange måder Yvonne.

> Få gjort noget ved dine vrangforestillinger....

Generer det dig at du selv perspektivere dig til en karakterer.

> LOL... Ja, lønnen i Filippinerne er meget lav i forhold til en dansk
> invalidepension....

Hvad har Filippinerne med min løn og arbejde i Danmark at gøre Er det
sådan at du overbeviser dig om, at min indtægt er fra Filippinerne? Hvad
jeg laver der af arbejdsmæssig karakter, er kun min hobby, Yvonne bare
en oplysning så du ikke behøver at spekulere over det.
Du skal nok mere spekulere over hvordan du får dig taget sammen til at
kigge dybt i spejlet og overbevise dig om, at det er spild af liv, at
ligge Bacardi Stiv det meste af dagen.

> Og så lige den med storken og så ikke flere løgnehistorier... ))

Åhh Yvonne du som ligger Bacardi stiv de meste af dagen, har virkeligt
svært ved at huske ord som ... arbejdsmarkedet, erhvervsliv, Firma,
selvstændig erhvervsdrivende.

Jeg har faktisk indtægter fra 24 forskellige lande.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-04-08 20:15

On Sun, 13 Apr 2008 19:55:01 +0200, Notion

>Hvem siger jeg er afhængig af, om hvad nogen evt. vil betale mig i løn??

Tja, bankrøvere betaler ikke skat af udbyttet...

>SÅ min. 140.000 * 15 = 2100000, vil være umuligt at tjene i din verden?

For DIG, JA...!!!

>Hvad har Filippinerne med min løn og arbejde i Danmark at gøre Er det
>sådan at du overbeviser dig om, at min indtægt er fra Filippinerne?

Suk.... Invalidepensionen får du jo fra Danmark...

>Hvad
>jeg laver der af arbejdsmæssig karakter, er kun min hobby,

Sikkert.... Ingen vil jo betale dig for det....

> [...]
>Du skal nok mere spekulere over hvordan du får dig taget sammen til at
>kigge dybt i spejlet og overbevise dig om, at det er spild af liv, at

Ja, ved at se på dig, kan man se hvor galt det kan gå....

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 11:53

S. A. Thomsen skrev:

> Tja, bankrøvere betaler ikke skat af udbyttet...

Så nu er du "opdager" i din fritid, har du oplyst at du er genindtråd
på arbejdsmarkedet??

> For DIG, JA...!!!

Hvad hvis jeg tjener det dobbelte, hvert år.

>>> LOL... Ja, lønnen i Filippinerne er meget lav i forhold til en dansk
>
> Suk.... Invalidepensionen får du jo fra Danmark...

jeg ved det er din drøm i livet, at opnå betegnelsen som
invalidepensionen, men du kan ikke lade din verden, værende gældende for
os alle vel.

> Sikkert.... Ingen vil jo betale dig for det....

Så det at jeg frivillig gør en indsats, skal være, ... at nogen vil
betalle for det. Hvor er det du faldt ned fra, da du blev født. Blev du
skidt ud stående, da din mor fødte dig ??

> Ja, ved at se på dig, kan man se hvor galt det kan gå....

Så nu ved du hvem jeg er, da du har set mig ?? Du bliver mere og mere
forfølgende. har du hørt om, at tage sig sammen og opsøge din egen læge.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 16-04-08 16:33

On Wed, 16 Apr 2008 12:53:14 +0200, Notion

>Hvad hvis jeg tjener det dobbelte, hvert år.

Så er du enten trækkerdreng eller pusher... Det er de eneste steder,
hvor hjernedøde klaphatte som dig, kan tjene mange penge...

<snip hjernedødt vrøvl>

Fra : Notion

Dato : 17-04-08 21:44

S. A. Thomsen skrev:

> Så er du enten trækkerdreng eller pusher... Det er de eneste steder,
> hvor hjernedøde klaphatte som dig, kan tjene mange penge...

Du lyder som om du snakker af erfaring. hvorfor fortæller du so om din
erhvervskarriere

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-08 07:47

Notion wrote:

> Jeg har faktisk indtægter fra 24 forskellige lande.

Narkokurer eller menneskesmugler ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Notion

Dato : 16-04-08 11:54

N_B_DK skrev:

> Narkokurer eller menneskesmugler ?

Der det din levevej?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-04-08 21:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse

> Samtidig har de sparet statskassen for en masse udgifter.
>
> De burde ha' en tapperhedsmedalje. Tony

<klip>Til stor glæde og begejstring for de mange psykopater der efterhånden
holder til her i gruppen</klip>

Jamen du bekræftiger jo kun min påstand, for en gangs skyld er jeg lidt ked
af at ha ret.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-08 11:28

Poul Nielsen <dublir@gh.dk> wrote:

> [...]
> sige til dette. Til stor glæde og begejstring for de mange psykopater der

Og du kender naturligvis de nærmere omstændigheder i alle sagerne?

I øvrigt er problemerne med de sindslidende politikerskabte - de satser
jo desværre på distriktspsykiatrien i stedet for på åbne og lukkede
plejehjem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-04-08 13:49

> Og du kender naturligvis de nærmere omstændigheder i alle sagerne?

Hvad jeg ved fra pressen er at der findes et såkaldt skyderegelement, der
siger at en betjent kun må skyde når hans eget eller andres liv og førlighed
er i fare. Undskyld men hvorfor skal jeg pensle det ud?? burde det ikke være
almen viden i DK.

I Tilst sagen påstod politiet at de i selvforsvar måtte skyde og dræbe. Da
faderen fik efterfølgende fik udført en obduktion, viste det sig at afdøde i
modstrid med hvad der var rapporteret i rapporten var blevet skudt bagfra!!!
og ikke forfra som hævdet. En lille ubetydelig detalje vil du ikke sige det
Per. Jeg behøver v el ikke at udpensle de øvrige sager da jeg allerede har
skrevet om dem her i gruppen.

> I øvrigt er problemerne med de sindslidende politikerskabte - de satser
> jo desværre på distriktspsykiatrien i stedet for på åbne og lukkede
> [...]

Ja her er vi ikke uenige, der burde gøres mere for de mest udsatte.