Hotline til pædofile ukendt.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 09-04-08 05:23

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article993563.ece

<citat>
Personer med seksuel interesse i børn kan få gratis og anonym hjælp
over telefonen. Det er blot de færreste, der ved det.

- Mange fortæller, at de slet ikke vidste, at de kunne få professionel
hjælp. Hvis vi får nogle tidligere ind i forløbet, kan det virke
forebyggende. Så det ikke ender med, at de forgriber sig på børn, siger
Ellids Kristensen, overlæge på Sexologisk Klinik. Hun fortæller videre,
at omkring halvdelen af de 35 til 40 anonyme henvendelser, klinikken
får, resulterer i egentlige behandlingsforløb.
</citat>

Så små forkvaklede skabninger, nu kan I få hjælp, bedre at bruge tiden
på at ringe og få professionel rådgivning, end hænge ud herinde og gå
amok hver gang der bliver nævnt noget om skærpet straf til pædofile.

Så, tag I nu jeres telefoner og få ringet i en fart, nu er der ingen
undskyldning længere, I kan ringe anonymt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 13:00

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> Så, tag I nu jeres telefoner og få ringet i en fart, nu er der ingen
> undskyldning længere, I kan ringe anonymt.

Havde du glæde af dit opkald så?

/F

Fra : Patruljen

Dato : 10-04-08 06:23

On 10 Apr., 13:59, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Havde du glæde af dit opkald så?
>
> /F-

:)

Fra : Peter

Dato : 10-04-08 17:33

Den mest ynkelige person i dette forum, må da vist være lille Ludvig.
Den eneste måde han kan holde sit lille selvfærd oppe på, er dagligt ar
rakke ned på grupper, som pt. er samfundets prygelknaben.
Den ene dag er rygere, næste dag er muslimer, så er det pædofile osv.......

Køre lille Ludvig, i mine øjne er det mest lede lille selvglade lort, jeg
nogensinde har mødt.
Hvor ville jeg dog skamme mig, hvis jeg var i dine bukser.
Med de holdninger du har til dine medmennesker skal du i øvrigt passe ikke
så lidt på. PET læser med herinde.
Gudskelov er der ikke ret mange af din ulækre slags.

Du behøver ikke at svare, for jeg kan alligevel ikke læse dine svar. Du er
for længst endt i mit kill filter.

Peter

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 21:18

Peter wrote:

> [...]
>
> Du behøver ikke at svare, for jeg kan alligevel ikke læse dine svar.
> Du er for længst endt i mit kill filter.

Fair nok at Ludvig også fokuserer på nogle af prügelknaberne. Det klæder ham
imidlertid voldsomt dårligt at når ham bliver imødegået med saglige
argumenter straks griber til nødbremsen med at hvis man er i mod at fx
pædofile skal straffes yderligere, ja så må man straks være pædofil.

Den slags argumentation vidner om en stakkels personage som ikke kan
diskutere åbent og ærligt.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 21:48

Peter forklarede den 10-04-2008:

> Gudskelov er der ikke ret mange af din ulækre slags.

Ulæker, fordi man er modstander af pædofile, ok du har jo nok en grund
til at mene det, men pædofile et samfundets affald, så jeg ser ingen
grund til at pakke de sviner ind.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 21:46

Frank Leegaard forklarede:

> Havde du glæde af dit opkald så?

Det var nu dig jeg tænkte på, du har tilsyneladende et problem, ellers
ville du overse mine tråde, jeg gad godt vide hvad du gemmer på af
skumle ting.

I øvrigt har du stadig ikke fortalt mig, hvordan et tiltag der bliver
lavet over for tidligere dømte pædofile, skulle ramme "ikke pædofile",
men jeg havde nu heller ikke regnet med at du evnede at besvare et så
simpelt spørgsmål.

Ring du nu bare til den linie, bedre inden du evt. har gjort noget du
ikke burde, men det er måske forsent?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 21:55

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> simpelt spørgsmål.
>
> Ring du nu bare til den linie, bedre inden du evt. har gjort noget du

.. Det er surt og hedde Kurt, men det er sgu sørgeligt at kalde sig
Ludvig.

Søg da behandling mand for dine tvangstanker.

Du er jo langt langt ude.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:08

Efter mange tanker skrev Frank Leegaard:

> [...]

lavet over for tidligere dømte pædofile, skulle ramme "ikke pædofile",
men jeg havde nu heller ikke regnet med at du evnede at besvare et så

Kom nu med svaret. eller er du bare et sølle skvat der ikke ved noget,
men bare hyler op når dine interesser bliver kigget efter i sømmene.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 22:20

Ludvig Nielsen. wrote:

> [...]
>
> Kom nu med svaret. eller er du bare et sølle skvat der ikke ved noget,
> men bare hyler op når dine interesser bliver kigget efter i sømmene.

Jeg har forklaret dig det sammen med et lille dusin andre. Det vil kræve et
overvågningssamfund at sikre at den slags forbud ikke blev brudt. Sjovt nok
de godt 10 andre se logikken i at sådan må det være.

Stakkels Ludvig kan bare ikke ..

/F